Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het frustrerend dat mijn studie zo groot is. Alle mensen met wie ik tijdens de introductie en het kamp contact had gelegd kom ik nauwelijks tegen en zitten niet in mijn werkgroep. Ik vind mijn werkgroep sowieso niet leuk. Het is verdeeld tussen mensen die al met een klein groepje vrienden zijn en niet echt heel open staan voor andere indringers en de rest maakt nauwelijks contact met anderen. Het lijkt wel alsof niemand echt op nieuwe vrienden zit te wachten. Ik zeg, 'nieuwe vrienden' omdat ik niet wil zeggen dat het aan mij ligt omdat ik me ook niet kan indenken wat ik verkeerd doe. Ik maak praatjes met mensen, ik zit niet de hele tijd stil in een hoekje, ik doe gewoon vrolijk, niks wat ik andere mensen niet zie doen. Ik zie niet wat zij wél doen dat ze zo'n soort band scheppen binnen korte tijd.
Ik denk dat het tijd kost. Ik heb dat ook gehad toen ik aan mijn studie begon, kende niemand etc.
Advertentie
Oud 16-09-2010, 17:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind het toch wel heftig hoor, vier uur college achtereen! Maar ik heb denk ik bij mijn andere studie gewoon geluk gehad, dat het daar meestal maar twee uur was. En ik mis nu al een tentamen omdat ik dan die stomme verstandskiezen moet laten weghalen, dat komt dus écht niet goed uit
Kan je je afspraak bij de kaakchirurg dan niet beter verzetten? Nu je je rooster hebt kan je misschien beter een tijdstip vinden waarop het beter uitkomt, dit lijkt me wel heel vervelend.

Citaat:
Ik vind het frustrerend dat mijn studie zo groot is. Alle mensen met wie ik tijdens de introductie en het kamp contact had gelegd kom ik nauwelijks tegen en zitten niet in mijn werkgroep. Ik vind mijn werkgroep sowieso niet leuk. Het is verdeeld tussen mensen die al met een klein groepje vrienden zijn en niet echt heel open staan voor andere indringers en de rest maakt nauwelijks contact met anderen. Het lijkt wel alsof niemand echt op nieuwe vrienden zit te wachten. Ik zeg, 'nieuwe vrienden' omdat ik niet wil zeggen dat het aan mij ligt omdat ik me ook niet kan indenken wat ik verkeerd doe. Ik maak praatjes met mensen, ik zit niet de hele tijd stil in een hoekje, ik doe gewoon vrolijk, niks wat ik andere mensen niet zie doen. Ik zie niet wat zij wél doen dat ze zo'n soort band scheppen binnen korte tijd.
Het hoeft niet met de grootte van je studie te maken te hebben. Ik had een hele kleine klas en toch maakte ik niet veel contacten. Kwam vooral ook omdat ik op kamers woonde en al gestudeerd had en de rest allemaal nog thuis woonde en ik daar gewoon niet echt aansluiting mee had. Je moet gewoon geluk hebben maar het zeker ook tijd geven.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-09-2010, 18:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Kan je je afspraak bij de kaakchirurg dan niet beter verzetten? Nu je je rooster hebt kan je misschien beter een tijdstip vinden waarop het beter uitkomt, dit lijkt me wel heel vervelend.
Het komt natuurlijk nooit goed uit Ik zal altijd wel colleges missen, aangenomen dat je op de dag zelf en de dag erna niet naar college zou kunnen. Het is alleen nu wel vervelend dat het precies met een tentamen is. Maar deze afspraak staat al maanden en ik heb niet echt veel zin om het weer maanden uit te stellen, want dan wordt het alleen maar erger.
Ik hoop maar dat het allemaal een beetje meevalt, dat ik twee dagen later wel naar college kan en naar dansles en dat ik het overleef allemaal, maar ik zie er echt vreselijk tegenop.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-09-2010, 18:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Missy1-0: klinkt goed!

OT: Vandaag crisis op het werk. En dat rotgevoel is weer weg omdat ik gewoon even aan die collega heb gevraagd waar ze me over wil spreken volgende week.
Verder was het gesprek en daarna snel naar huis rijden allemaal gelukt, ik was op tijd thuis voor de afspraak. En nu is Vriendje nog naar die cursus (dat ging nog precies) en heb ik dus onverwachts een heerlijk avondje alleen thuis .
Oud 16-09-2010, 20:05
Solee
Solee is offline
Pffff en het ging zo goed de laatste tijd.
Ik heb zo de neiging mezelf iets aan te doen vandaag
Oud 16-09-2010, 20:22
Verwijderd
@Heal over: Heb je naast je psychotherapeute niet nog een psychiater die je eventueel zou kunnen bellen? Of een huisarts waar je wel aardig mee op kunt schieten? Toen ik nog zo in crisis zat, maakte zelfs maar een kwartiertje bijpraten met mijn huisarts zo'n verschil voor me uit. Sterkte ermee en knuffels in ieder geval!

En ook knuffels voor Heksjuh, goed dat je naar je ouders gaat i.p.v. alleen te piekeren

OT: Ik voel me niet zo lekker, ik weet het niet. Het is niet zo dat ik nu extreem somber ben of zo, maar ik heb gewoon nergens zin in en ik lig alleen maar de hele dag wat op bed in de hoop dat ik in slaap val. En als ik niks te doen heb ga ik mijn huid openkrabben dus het wordt des te langer des te meer littekens zo. Stom compulsief gedrag.

En bah, ik blijf maar weer nadenken over geneeskunde, maar dat slaat nergens op want ik kan niet met mensen omgaan. Vind onbekende mensen eng, ben ontzettend awkward in gezelschap en kan me nu nog schamen voor kleine sociale fouten van jaren geleden. Ik en mijn ontwijkende persoonlijkheidsstoornis (of wat het ook maar mag zijn, daar moet B. zich nog maar eens over buigen) worden wel arts, jaja.

Morgen met zuslief naar Antwerpen, hopelijk kunnen we ons daar wat vermaken, zuslief is ook al niet zo'n leuke-dingen-doen-persoon en ik kan vooral enthousiast worden bij het idee dat we weer mogen gaan slapen. En speaking of, het is bijna half 10 en dat vind ik laat genoeg om mijn bedje op te zoeken en eens een poging te wagen.
Oud 16-09-2010, 23:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bedankt voor de support. Ik denk dat het uiteindelijk ook wel goed komt. Gewoon afwachten, positief blijven enzo. Kon ik hetzelfde maar doen met de hoeveelheid werk die ik opeens moet doen. Whooo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 17-09-2010, 00:54
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Tjonge, wat is dat toch? Waarom word ik alleen maar afgewezen? Ik zou zo ontzettend graag gewoon aan het werk willen. Dan weer een werkgever met onrealistische verwachtingen, dan weer een leidinggevende die geen leiding geeft. Aan mijn CV mankeert niets. Aan mijn fysieke en mentale gezondheid ook niet. Scholen en adviseurs adviseren te gaan werken en werkgevers adviseren naar school te gaan. Bij lager geschoold word ik naar hooggeschoold werk gestuurd en bij hooggeschoold word ik naar lager geschoold werk gestuurd. Hoe moet ik dan ooit opstarten? Ik wil alleen maar mijn steentje bijdragen aan de maatschappij! Ik zit helemaal niet te wachten op iemand die mij mijn droombaan komt aanbieden, ik wil gewoon mijn steentje bijdragen! Ik heb immers nog zo'n 40 jaar om mijn droombaan te vinden. Waarom is dat nou zo moeilijk? Dan ben ik weer te slim, dan weer te weinig ervaring, dan is er weer dit, en dan is er weer dat. Het is niet alsof ik op een senior baan solliciteer. En aan mijn verwachtingen ligt het ook niet. En dan worden mijn stage onderzoeksresultaten van 1,5 jaar geleden gepubliceerd, ik hoor dat ze bijna zo ver zijn, maar ik heb er een heel dubbel gevoel bij. Het is immers weer een teken dat ik goed genoeg ben om het werk te doen en niemand ziet het.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 17-09-2010, 12:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Daboman: frustrerend klinkt dat. Volgens mij is het echt zo dat de banenmarkt krap is - je moet echt precies in het profiel passen wil je aangenomen worden, en zo niet... ze hebben keuzes genoeg uit andere kandidaten. Zou dat kunnen? Hoe dan ook: de aanhouder schijnt te winnen, laat je niet demotiveren!

@Topic:
Al de hele ochtend aan het zoeken naar Wat Ik Wil. De tijd dringt en ik blijf besluiteloos... Hoe moet ik hier ooit een goede beslissing in nemen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 17-09-2010, 12:29
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Het komt natuurlijk nooit goed uit Ik zal altijd wel colleges missen, aangenomen dat je op de dag zelf en de dag erna niet naar college zou kunnen. Het is alleen nu wel vervelend dat het precies met een tentamen is. Maar deze afspraak staat al maanden en ik heb niet echt veel zin om het weer maanden uit te stellen, want dan wordt het alleen maar erger.
Ik hoop maar dat het allemaal een beetje meevalt, dat ik twee dagen later wel naar college kan en naar dansles en dat ik het overleef allemaal, maar ik zie er echt vreselijk tegenop.
Hm, er is bij mij gisteren één verstandskies verwijderd en ik heb ook maar meteen mijn werk afgezegd voor zaterdag. Gisteren ontzettend veel pijn, vandaag een wang als een tennisbal en afschuwelijk trekkende hechtingen. Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar ik baal nu vooral zo omdat ik had verwacht vanmiddag eigenlijk wel weer naar school te kunnen (en dit is nu al mijn derde kaakoperatie, eerste verstandskies). Onderschat het niet. Ik doe dat over een paar weken in ieder geval niet weer (ja, het moest in twee keer).
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 17-09-2010, 17:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Zeer veel slapeloze nachten en tot het frustrerende toe existentialisme. Wie ben ik? Wat wil ik? Waar sta ik voor? Hoe zit het systeem in elkaar? Wat is geluk? .. ik kom er niet uit.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-09-2010, 18:59
Verwijderd
Kan iemand mij GVD vertellen waar ik ben?
Oud 17-09-2010, 20:16
Verwijderd
Nogal een heavy dag gehad. Eerst de begrafenis en daarna ingestort bij de psycholoog. Uiteindelijk vond ze het beter om over te gaan op een ander behandelplan. Alleen ben ik daar ook bang voor want dat komt veel te dichtbij. Pff
En bij de zoveelste sollicitatie was ik weer te oud. Kom op, ik ben pas 20
Ik snap de frustratie van iedereen wel, want je bent of te oud, of je hebt geen/te weinig ervaring (die je nooit zal krijgen als je geen baan krijgt) of je bent weer te hoog opgeleid. Ik heb inmiddels de hele riedel al gehad, ik wil gewoon geld verdienen ja!
Oud 17-09-2010, 22:04
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Het is voor mij een grote puzzel. Waarom antwoord je zo laat, en waarom houd je me niet op de hoogte? Ik snap het niet. Wil je me soms niet meer zien? Waarom sms je me dan dat je me zo mist, dat je hoopt dat we elkaar snel zien? En is het waar, dat je mij probeert te 'reserveren', dat je tegen één van je beste vrienden zegt dat hij mij maar uit zijn hoofd moet zetten omdat hij geen kans maakt? Denk je echt dat ik jou zó leuk vindt dat ik alles accepteer? Hoe kun jij nou weten wat ik vind, wat ik denk, wat ik voel?
Waarom ben ik eigenlijk nog zo gek op jou?
Enkele puzzelstukjes zijn op hun plaats gevallen.
Jij bent een womanizer. Ik ben het zat. Je doet stoer. Hoe meer meisjes jou leuk vinden, hoe leuker jij het vindt. En nee, je kiest niet: je gaat voor allen. Bah.
Waarom vertrouw ik jou niet meer? Waarom geloof ik de verhalen van jouw vriend wél? Hij meent het, hij vertelt me alles met tranen in zijn ogen. Met gevoel. Hij is niet zoals jij. Jij maakt hem zwart om hem bij mij vandaan te houden, maar het is verdomme je vriend. Zoiets doe je niet. Jij zegt keihard tegen hem dat hij me ongelukkig zou maken, dat hij mij niet waard is. Hij is al zo onzeker. Dit mag niet.
En nu hebben jullie zo'n ruzie gemaakt. Ik had inderdaad nooit aan hem mogen vertellen wat jij mij per sms vertelde over hem. Dat had ik voor mijzelf moeten houden, zeg je. Je vertrouwd mij geen privé-informatie meer toe. Ik had er niet bij stilgestaan hoe stom dit kon lopen, ik wist niet dat dit de druppel tot ruzie zou zijn. Ik wilde zo graag de waarheid weten: het verhaal ook van zijn kant horen. Maar was het een leugen of is het waarheid? Ik kan me niet voorstellen dat het klopt. Hij ontkende het volledig, hij smeekte mij bijna hem te geloven. Jij hebt zijn vertrouwen in jou weggenomen. Vandaag heeft hij je flink laten weten wat hij ervan vindt. En al jouw vrienden waren het met hem eens. Zegt dat niet iets? Is het niet zo dat JIJ gewoon fout zit? Heb je tegen mij gelogen over hem, om mij te laten schrikken?
Ik hoor net dat jullie het goedgemaakt hebben. Je hebt je excuses blijkbaar aangeboden aan hem. Daar ben ik ontzettend blij en opgelucht om. Ik hoop dat dit allemaal goedkomt. Dat er geen pijnlijke littekens achterblijven.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 17-09-2010, 22:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fyshio fitness ging gisteren avond goed.
maar het was behoorlijk zwaar.
dus ik lag ook al om 20:30 in bed.
en vandaag de hele dag gewerkt.
ik zal wel bij een leuke vrouw aan tafel.
maar het was hard werken en dat was zowel lichamelijk als geestelijk zwaar.
daarna even naar het dorp geweest,
toen thuis gegeten en een paar uur boven gelezezen tot me boek uit was.
ik voel me nou nog steeds zowel lichamelijk als geestelijk op.
en nou is het eindelijk weekend.
morgen naar het afdelingsfeest van het werk toe waar we een spel en een barbeque hebben.
ik zie er nou nog heel erg tegen op.
maar me moeder wil toch dat we gaan omdat ik al betaald heb.
maarja hoe dat gaat zie ik morgen wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-09-2010, 22:30
kroot
kroot is offline
Docenten van school mailen allemaal niet terug, echt heel irritant!!!
En hoeveel ik ook slaap ik blijf moe. Vandaag niet eens een hele lange dag op school (had me al verslapen) en ik kwam thuis om 17.30 en wilde echt slapen, mijn bed in.
Gelukkig niet gedaan en maar wat eten uit de vriezer gehaald, net gerepeteerd met mijn muzikale wederhelft voor concert in oktober en we hebben een domeinnaam voor onze website geregistreerd!!
Oud 18-09-2010, 15:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hm, er is bij mij gisteren één verstandskies verwijderd en ik heb ook maar meteen mijn werk afgezegd voor zaterdag. Gisteren ontzettend veel pijn, vandaag een wang als een tennisbal en afschuwelijk trekkende hechtingen. Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar ik baal nu vooral zo omdat ik had verwacht vanmiddag eigenlijk wel weer naar school te kunnen (en dit is nu al mijn derde kaakoperatie, eerste verstandskies). Onderschat het niet. Ik doe dat over een paar weken in ieder geval niet weer (ja, het moest in twee keer).
Hmpf, mijn ouders + zusje hebben me net verzekerd dat ik me aanstel en het veel erger voor me zie dan dat het is... Maar ik ga het misschien dan toch maar proberen uit te stellen, anders kan ik maximaal een zes voor het tentamen halen.
En nu moet ik ook nog een andere keer naar de tandarts want mijn tand is opnieuw afgebroken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 18-09-2010 om 16:36.
Oud 18-09-2010, 16:30
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik ga komende woensdag voor het eerst in 4 jaar naar de tandarts en ik ben bang Ik moet namelijk volgens mij ook 4 verstandskiezen laten trekken en urgh...
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 18-09-2010, 16:44
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Hmpf, mijn ouders + zusje hebben me net verzekerd dat ik me aanstel en het veel erger voor me zie dan dat het is... Maar ik ga het misschien dan toch maar proberen uit te stellen, anders kan ik maximaal een zes voor het tentamen halen.
En nu moet ik ook nog een andere keer naar de tandarts want mijn tand is opnieuw afgebroken
Tja, mijn vader zei van te voren ook dat er niets aan was, nergens last van etc. Zucht. Gelukkig valt het nu wel weer mee, de zwelling neemt af en met een flinke dosis pijnstillers is het nog wel te harden. Ik heb alleen echt ontzettende honger.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 18-09-2010, 16:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hmpf, mijn ouders + zusje hebben me net verzekerd dat ik me aanstel en het veel erger voor me zie dan dat het is... Maar ik ga het misschien dan toch maar proberen uit te stellen, anders kan ik maximaal een zes voor het tentamen halen.
En nu moet ik ook nog een andere keer naar de tandarts want mijn tand is opnieuw afgebroken
Heb je echt op de dag dag je naar de kaakchirurg moet dat tentamen? Mijn schoonzusje had de dag nadat ze vier verstandskiezen had laten trekken een tentamen en heeft die gewoon gemaakt (en voor zover ik weet ook gehaald ), wel met veel pijnstillers. Zelf zou ik het risico niet lopen en je afspraak gewoon verzetten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-09-2010, 16:55
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik ga komende woensdag voor het eerst in 4 jaar naar de tandarts en ik ben bang Ik moet namelijk volgens mij ook 4 verstandskiezen laten trekken en urgh...
Eén troost, ze gaan er niet meteen uit. En hoe sneller je erbij bent, hoe sneller ze eruit zijn en hoe minder last je ervan hebt. Mijn verstandskiezen waren gewoon schuin omhoog, in de wortel van de kies ervoor gegroeid. Gelukkig hoeven die in mijn bovenkaak er nog (en hopelijk nooit) uit, want die breken nog niet door.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 18-09-2010, 17:09
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Fuck waarom wil iets niet een x meer zitten?
iedere dag het zelfde.



vertel me is waarom zit het niet een x mee?........
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 18-09-2010, 19:10
Verwijderd
Hee Lentekriebel, gaat het nog een beetje? ({)

OT: Vandaag gaat lekker. Uitgeslapen tot een uur of 11, uitgebreid ontbeten, daarna met zuslief Antwerpen in geweest. Heb een coole tas gekocht, en een vest en een truitje om mijn Californische garderobe maar wat voor te bereiden op een Nederlandse winter. En een bloesje, maar ik vind dat ik er dik uit zie daardoor (ik moet echt op dieet ) dus die gaat weer terug. Zit nu met een dekentje op de bank te forummen, terwijl zuslief met haar vriendje chat. Ik ben moe as usual, maar voor de verandering wel voldaan. I could get used to this feeling.
Oud 18-09-2010, 21:12
kroot
kroot is offline
Morgen cd-opname. Ik vind het wel spannend. Maar het is ook echt vet lastig om je zo lang achter elkaar te concentreren, en te moeten staan. En aangezien we met mijn werk het gaan opnemen, moet ik mee opbouwen en wordt ik dus om 6.45 opgehaald!!
Nu maar gauw nog even 2 loopjes oefenen, douchen, brood smeren voor morgen en slapen!
Oud 18-09-2010, 21:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag zijn er mensen op bezoek geweest.
een collega van me die in de kantine werkt.
en haar man die bij mij op de afdeling heeft gewerkt.
en het afdelings feest van me werk viel toch wel mee.
het was toch wel gezellig.
en ik zag collegas die nooit op vrijdags werken.
die ik dus bijna 2 jaar niet had gezien.
en dat vond ik wel fijn.
maar ik ben heel blij dat ik weer thuis ben.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-09-2010, 09:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Eén troost, ze gaan er niet meteen uit. En hoe sneller je erbij bent, hoe sneller ze eruit zijn en hoe minder last je ervan hebt. Mijn verstandskiezen waren gewoon schuin omhoog, in de wortel van de kies ervoor gegroeid. Gelukkig hoeven die in mijn bovenkaak er nog (en hopelijk nooit) uit, want die breken nog niet door.
O, waren die van jou getrokken? Dat is wel anders, mijn kiezen zijn nog niet door. Maar wees gerust Dvine, ze zullen ze er niet direct op dat moment uit gaan zagen

@Dana: Ja, precies op die dag. Maar ik ga morgen maar proberen te bellen om te kijken of het handig te verzetten is, even kijken wat het handigst is.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-09-2010, 10:10
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Citaat:
O, waren die van jou getrokken? Dat is wel anders, mijn kiezen zijn nog niet door. Maar wees gerust Dvine, ze zullen ze er niet direct op dat moment uit gaan zagen

@Dana: Ja, precies op die dag. Maar ik ga morgen maar proberen te bellen om te kijken of het handig te verzetten is, even kijken wat het handigst is.
Nee hoor, die van mij zaten dus schuin in de wortel van de kies ervoor. Wel 'doorgebroken', als in omhoog gegroeid (en dus niet meer bovenin de kaak), maar niet zichbaar. Dus openmaken, kies in tweeën breken omdat ze 'm er niet uit kregen, in twee stukken eruit, hechten en een tennisbalwang. Ik kan nog steeds niet kauwen, maar mijn mond wil nu in ieder geval af en toe weer dicht, dus ik kan weer redelijk verstaanbaar praten.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Oud 19-09-2010, 10:13
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
O, waren die van jou getrokken? Dat is wel anders, mijn kiezen zijn nog niet door. Maar wees gerust Dvine, ze zullen ze er niet direct op dat moment uit gaan zagen

@Dana: Ja, precies op die dag. Maar ik ga morgen maar proberen te bellen om te kijken of het handig te verzetten is, even kijken wat het handigst is.
Nou het lijkt echt alsof mijn tanden weten dat ze naar de dokter moeten zeg maar Nu lijkt het alsof de verstandskiezen aan de onderkant erdoor willen komen.. Ontzettend geirriteerd tandvlees achterin ook. Buh, vind het niet leuk
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 19-09-2010, 11:39
Verwijderd
Mijn verstandskiezen gaan er binnenkort ook uit *al nachtmerries heeft* Ookal zegt mijn tandarts ook dat het in een minuut gepiept gaat zijn.
Oud 19-09-2010, 15:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb 3 verstandskiezen laten trekken, 1 bij de kaakchirurg en 2 bij de tandarts en ik heb er achteraf totaal geen last van gehad. Bij de kaakchrirug was het gehecht, dus geen ranzig gedoe en zodra de verdoving eruit was, kon ik ook weer eten. Bij de tandarts werd het niet gehecht en bloedde het zo'n 2 uur, maar daarna kon ik (aan de andere kant) weer voorzichtig eten en met een rietje drinken. Pijnstillers heb ik niet nodig gehad. /positief verhaal verstandskiezen trekken.

OT: gister naar verjaardag van m'n broertje geweest, was gezellig, uiteten geweest. Vannacht bij hem blijven slapen en ben nu alweer een paar uur thuis. Net even wat zaken op orde gebracht van de opleiding, ik loop daarmee nog een beetje achter de feiten aan omdat ik me verlaat ingeschreven heb en ook één lesdag heb gemist. Maar de literatuur is vrij algemeen en niet moeilijk, dus dat lees ik nog wel deze week. Vrijdag heb ik weer een lesdag, ga donderdag na stage meteen door naar m'n broer en dan vrijdag vanuit hem naar de leslokatie, dat is 10 minuutjes met de trein en dan 's avonds weer naar huis. Dat is veel handiger en ook goedkoper en m'n broer vindt het prima. Ik ga morgen even regelen dat ik di t/m do ga werken, dan kan ik het vaker zo doen, scheelt mij veel tijd en geld.
Oud 19-09-2010, 15:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ze er dan toch uit moeten kunnen ze naar mijn idee maar beter het best zoveel mogelijk zelf doorkomen. Mijn tandarts wacht het nog steeds gewoon af, zolang ik er geen last van heb mogen ze blijven zitten. Maand terug ofzo had ik er natuurlijk wel last van maar was vlak voor m'n vakantie en dat is vanzelf overgegaan en nu is ie volgens mij wel weer verder doorgekomen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-09-2010, 16:22
Verwijderd
ff wat van me af schrijven:

want wat zijn wij mensen voor een volk?
als we niemand zijn eigen weg laten gaan?
atijd maar het beste en hoogste willen, en niet beseffen dat vmbo net zo leuk kan zijn?
altijd maar denken dat je schoolniveau ook je gedrag en je karakter bepaalt?
altijd maar denken dat de universiteit toch echt wel iets is dat je perse moet doen?
en niet beseffen dat vmbo'ers ook nodig zijn in de wereld.
zonder vmbo'ers leefde de wereld niet mensen, en zonder mensen van praktijkonderwijs was er ook geen nederland meer!
het niet kunnen hebben als n ander toevallig niet doet wat jij wil.
want dooie oma van me, je kunt de pot op, ik ben duck en ik weet wat ik wil, niemand die er verandering in kan brengen.
je kunt mn kop openbreken en mn hersens eruithalen, ik trek me niets van je aan.
gelukkig ben je oud, en wordt je vergeetachtig, vergeet de volgende keer ff om bij mij langs te komen!!
vergeet maar ff wie jij bent.
vergeet wie je familie is.
want als jij dat familie noemt.
dan noem ik mezelf bekakt.
wat beide dus niet waar is.
er klopt geen zak van wat jij onder familie verstaat.
je bent familie oke.
daar zal ik mee moeten leven.
maar als jij denkt mijn hele leven te kunnen bepalen.
dan is er 1 ding dat je mis hebt.
ik ben duck en ik bepaal mn leven.
ik ben de enige die er wat over te zeggen heeft.
over n paar jaar verlaat ik kutkakdorp en kom ik dr nooit meer terug.
t kan me geen barst schelen wat melanie doet, want dat kind kan de pot op.
ik ben duck, ik ben wat ik wil, ik doe wat ik wil, ik zeg wat ik wil, niemand die t lukt om me te veranderen.
ik wil niet meer leven in kutkakdorp, waar iedereen me kent als de bitch,
waar op iedere hoek van de straat wel n herinnering hangt met wie me daar nu weer van mn fiets heeft getrapt,
waar niemand elkaar respecteerd als wie je bent,
iedereen leeft met het idee dat alles beter moet,
ik wil niet meer leven voor n ander,
doen wat n ander wil,
ik wil leven voor mezelf!!
maar dooie oma ga aub weg uit mn leven, en dooie familie ga er aub snel achteraan want op deze manier is t voorgoed met me gedaan
Oud 19-09-2010, 16:28
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hier nog meer verstandskieshorror:

alle vier over dwars, vast in de kaak, onder vlees, met een zenuw er dicht onder, tegen de andere kiezen aan.
vier operaties met boren zagen snijden bij de kaakchirurg . En ik moest er wel vanuit gaan dat ik er last van zou hebben ;-).
__________________
never get old
Oud 19-09-2010, 19:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag naar de kermis in veghel geweest.
een paar nieuwe oorbellen gekocht op de braderie die erbij stond.
en daarna zijn we naar me oma geweest.
ik wou alleen dat me gedachtes weg zouden blijven.
ik heb zowat elke dag last van spannings hoofdpijn.
en zelfs de makkelijkste beslissingen zijn nog moeilijk.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-09-2010, 20:36
Verwijderd
Don't own this. This is just a bump in the road. Life is hard these days, everyone struggles. Hoe gaat het nu met jou, M.? Hebben ze jou ook weer vrijgelaten, heb jij je leventje weer wat opgepakt, gaat het weer? Of ben je alweer de crisis ingestort? Ik zal het nooit weten, he. Ik probeer je advies op te volgen maar het lukt me niet zo goed. Het voelt niet als een "bump in the road", het voelt als een gat waar ik al heel lang in zit en ik blijf maar graven.

Edit: Pff, en bij gebrek aan een eigen leven bespioneer ik via Google jan en alleman. Echt, sneu.

Laatst gewijzigd op 19-09-2010 om 20:42.
Oud 20-09-2010, 07:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nee hoor, die van mij zaten dus schuin in de wortel van de kies ervoor. Wel 'doorgebroken', als in omhoog gegroeid (en dus niet meer bovenin de kaak), maar niet zichbaar. Dus openmaken, kies in tweeën breken omdat ze 'm er niet uit kregen, in twee stukken eruit, hechten en een tennisbalwang. Ik kan nog steeds niet kauwen, maar mijn mond wil nu in ieder geval af en toe weer dicht, dus ik kan weer redelijk verstaanbaar praten.
Ik schrok al, ik dacht, als je al zo veel last hebt terwijl ze enkel gewoon getrokken moesten worden Mijne zitten inderdaad ook zo schuin.

OT: Nou ja, zo maar eens bellen dus. En verder allemaal andere nuttige dingen doen, contract opsturen en zo. Aan de slag!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-09-2010, 09:05
Verwijderd
Ik ben moe en heb verschrikkelijk veel pijn. Wanneer zou het eindelijk eens anders worden en kan ik weer normaal naar school, normale dingen weer goed doen die normaal vanzelfsprekend zijn.
Oud 20-09-2010, 13:05
Verwijderd
Vanochtend al vroeg met mijn vriend naar de kaakchirurg geweest (het hangt in de lucht, denk ik ) waar ze uiteindelijk niets hebben gedaan, omdat er een groot misverstand tussen hem en zijn tandarts was en als hij nu akkoord was gegaan met de behandeling, dan had hij de komende twee maanden één van zijn snijtanden moeten missen
Ik raak er een beetje gefrustreerd van. Mijn vriend heeft echt een ontzettend slecht gebit waar hij al jaren mee rondloop en is doodsbang voor zijn tandarts, omdat hij daar een of ander trauma heeft opgelopen, maar hij weigert een goede, moderne tandarts te zoeken die wellicht ook beter om kan gaan met zijn angst voor de tandarts.
Als het nou om de half jaarlijkse controle zou gaan, zou het me niet uitmaken, maar zijn gebit is gewoon stuk en onhygiënisch. Ik hou van hem, maar ik wil ook wel eens een frisse mond zoenen en dat is nu alleen als hij echt nét zijn tanden heeft gepoetst.
Het staat me gewoon tegen dat hij lijdzaam afwacht tot het zichzelf oplost en geen eigen initiatieven ontplooit om er iets aan te gaan doen. Hij is 27 en moet nog z'n hele leven door met z'n gebit, dan wil je toch dat dat er een beetje fatsoenlijk uitziet. Bovendien hoef je in deze tijd gewoon niet rond te lopen met lelijke tanden, want ze kunnen ongeveer alles maken. Ik heb denk ik qua aanleg een veel slechter gebit dan hij (bij mij gaat altijd alles ontsteken en ik heb in sommige kiezen 6 wortelkanalen, waarvan er 2 dan alleen met microscoop te zien zijn), maar daar zie je aan de buitenkant niets van, omdat ik een hele goede tandarts heb. Maar ja... ik kan hem moeilijk dwingen...
*arhg*
Oud 20-09-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
vanmiddag naar de kermis in veghel geweest.
een paar nieuwe oorbellen gekocht op de braderie die erbij stond.
en daarna zijn we naar me oma geweest.
ik wou alleen dat me gedachtes weg zouden blijven.
ik heb zowat elke dag last van spannings hoofdpijn.
en zelfs de makkelijkste beslissingen zijn nog moeilijk.
is t veghel kermis??
want daar woont familie van me dus dan kan ik dr weer ns langs!!
of is dat nu niet meer??
Oud 20-09-2010, 16:43
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, ik ben echt zo ontzettend boos en verdrietig tegelijk. Ik had misschien wel gewoon meteen inhoudelijk moeten reageren tijdens dat telefoontje, maar het kwam nogal onverwachts en ik wist niet goed wat ik erop moest zeggen op dat moment. Nu erop terugkomen wordt alleen maar lastiger, maar misschien is het wel goed dat ik mijn gevoel ook eens op tafel leg. Of niet, want ik doe het toch nooit goed...
Oud 20-09-2010, 18:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben echt kapot. Vanmorgen om 5 uur opgestaan, was om 7:45 op stage tot 16:30. Ik was er van de directe collega's het eerst en ben ook het langst gebleven (ligt ook aan openbaar vervoer). Verder ook hard gewerkt, stagebegeleidster was er vanmorgen niet, maar had wel allerlei dingen gemaild die ik kon doen.

Nu snel naar de pubquiz, hoop dat ik nog wat wakkerder word.
Oud 20-09-2010, 19:27
Teardrop
Teardrop is offline
pfff en het is zo lang goed gegaan .. en dan moet ik het nu weer verpesten. Heb je niet geleerd van die lelijke littekens? klote am. en het bloeden wil maar niet stoppen .. godver godver. Mislukkeling. bij therapie zullen ze toch wel weer zeggen dat het puur om de aandacht is, lekker dan
Oud 20-09-2010, 20:13
Verwijderd
Hmm, best goede dag gehad (nadat ik om 2 uur 's middags eindelijk eens ben opgestaan ). Misschien slaan, 9 maanden en 3 verschillende ADs later, deze medicijnen eindelijk eens aan. Ik heb er maar dubbele gevoelens over eigenlijk. Ik ben bang dat ze me er straks uitgooien omdat ik niet meer 'depressief' ben, maar met mijn gewone ongelukkige zelf ben ik ook niet zo blij eigenlijk... bwuh.

Maar ik moet niet zo zeuren. Ik ben bezig om het eerste seizoen van ER te downloaden, dus over een tijdje is het in ieder geval afgelopen met mijn eeuwige verveling. ER <3333

Laatst gewijzigd op 26-09-2010 om 16:57.
Oud 20-09-2010, 21:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
is t veghel kermis??
want daar woont familie van me dus dan kan ik dr weer ns langs!!
of is dat nu niet meer??
ja de kermis duurt nog tot en met woensdag.
ik vind het een leuke kermis.
dus je kan er nog naar toe.

ot.
vandaag dagbehandeling gehad.
ik had de hele dag bezigheids therapie.
maar me angsten lieten me maar niet met rust.
en me coordinator van de dagbehandeling.
die er op maandag woensdag en vrijdag is is de hele week vrij.
gelukkig is me andere coordinator er morgen wel.
vanavond heb ik fyshio fitness gehad.
dat was weer heel vermoeiend.
zelfs daar raakte ik in paniek.
woensdag heb ik weer fyshio fitness voor het eerst van een jongen.
en daarbij krijg ik ook rare gevoelens enzo.
thuis ben ik ook nog een aantal keer heel erg angstig geworden vanavond.
en nou voel ik me helemaal op zowel lichamelijk als geestelijk.
terwijl de week nog maar net begonnen is.
dadelijk maar in bed tv kijken.
en dan morgen eerst naar de huisarts toe.
dan kan ik gelukkig weer me verhaal kwijt.
en verder morgen de hele dag dagbehandeling en bezigheids therapie.
daar kan ik gelukkig ook me verhaal kwijt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-09-2010, 21:51
kroot
kroot is offline
gisteren cd opnames was leuk. Ik was alleen gesloopt na afloop, kon niet meer op mijn benen staan. Vandaag ongeveer de hele dag in bed gelegen en daardoor moet ik nu nog voor morgen een opdracht gaan maken.
Oud 20-09-2010, 22:00
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wil de separeer in, maar dat kan niet, want ze zitten alle drie vol
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 20-09-2010, 23:55
Verwijderd
jeej..
Oud 21-09-2010, 08:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wil een studieswitch, maar ik ben al 23 en ik heb mijn stufi al min of meer opgebruikt. En dan weet ik nog niet eens (zeker) wat ik dan wel wil - alles heeft weer zoveel voors en tegens. Eén ding weet ik wel: Hoe interessant mijn studie ook is, ik ben niet geschikt voor de banen die dit met zich meebrengt. (Moet ik dan nog een jaar, of twee, verspillen aan een master, alleen maar 'voor het papiertje'? Of moet ik na mijn bachelordiploma stoppen en toch nog wat anders gaan doen? Als eeuwige student...)
Ik weet niet voor welke baan ik wel geschikt ben. Als ik (bijv.) iets met voeding ga doen, voed ik dan niet enkel mijn eetstoornis? Als ik iets met sociaal welzijn ga doen, ga ik dan niet zelf onderuit?
Zucht...
Ik kom er niet uit. Hoe moet ik nou ooit een goede keuze maken?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-09-2010, 08:56
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
jeej..
Gefeliciteerd
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-09-2010, 09:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@Yana, herkenbaar! Al ben ik gelukkig bijna klaar...
Nu ik een baantje heb gevonden kan ik nog een tijdje studeren (terwijl mijn stufi op is!).
Misschien een beroepskeuze test of eens meelopen in een bepaald werkveld?
Ik heb gedaan waar jij over twijfelt (welzijnswerk) en dat valt me persoonlijk inderdaad zwaar.
Je mag me pm-en als je daar vragen over hebt!
succes!
__________________
never get old
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.