Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2011, 21:15
Verwijderd
Wil slapen maar vanbinnen zit k nog vol energie
Advertentie
Oud 15-01-2011, 21:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Well, I got tired of waiting,
Wondering if you were ever coming around.
My faith in you was fading,
When I met you on the outskirts of town.

And I said,
"Romeo, save me, I've been feeling so alone.
I keep waiting for you, but you never come.
Is this in my head,
I don't know what to think,"
Taylor swift <3
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-01-2011, 00:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het feest was gezellig.
maar nou ben ik bekaf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-01-2011, 03:55
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Wat een geniale avond! En ik vond het stiekem best wel heel leuk, dat de rollen omgedraaid waren. Een van de verstandigste meisjes die ik ken, was gewoon echt dronken. Wijn uit handen nemen, wegsleuren bij de barmannen etc.. en nee, dat betekend niet dat ik vind dat zij niet dronken mag worden, en nee ik vind dronken zijn niet stoer of wat dan ook, en nee, ik heb zelf amper gedronken, maar toch, het was legendarisch!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 16-01-2011, 11:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vannacht weer tot 1 uur gemarioot met schoonzusje, het is echt verslavend. Wij waren helemaal hyper terwijl mijn vriend en zwager heel moe waren

Laatst gewijzigd op 16-01-2011 om 12:26.
Oud 16-01-2011, 13:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
*zucht*
En het zwarte gat word almaar dieper en zwarter
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-01-2011, 15:08
Verwijderd
Citaat:
*zucht*
En het zwarte gat word almaar dieper en zwarter
Ik weet natuurlijk totaal niet wat er aan de hand is en hoelang, etc. etc. maar wat wel bijna altijd geldt: doe iets! Ga naar buiten, hardlopen, wandelen, of blijf binnen: lezen, schilderen, schrijven, net waar jij van houdt om te doen, maar blijf niet hangen in piekeren... Hoop dat je er wat aan hebt! Bij mij werkt het altijd om te denken, okee, gewoon gáán! En wat ik dan ga doen maakt niet eens zoveel uit.
Oud 16-01-2011, 15:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mja, ik ben ook bezig, maar het piekeren stopt dan bij mij niet, ik pieker echt 24/7, weat ik ook doe
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-01-2011, 18:03
Verwijderd
Joyce was vanmiddag toch geweest
Was echt fijn!!
Eerst wilde we nog ff uit dat boek werken maar toen bleek dat mn ouders daar ook wat vragen voor in moesten vullen zijn we gestopt want mn ouders waren niet thuis
Toen zijn we gaan skeeleren, of nouja ik skeeleren en zij op mijn fiets.
En toen hebben we een powerpoint over graffiti gemaakt omdat ik donderdag voor engels een presentatie moet houden.
Toen werd ik wel weer stiekem een beetje geraakt, omdat zij zoveel mensen kent die zo ver zijn gekomen in de graffiti en kunst enzo, en ik weet dat dat voor mij een stuk lastiger zal worden ookal is het echt mn allergrootste droom en dat voelt kut. gewoon het gevoel dat je iets wil wat je waarschijnlijk niet gegund is
Als ik nu niet in dit kakgat zou wonen zou het ook wel beter lukken.
De meeste bekende streetartkunstenaars startte rond hun 13/14 jaar al, maar hun kregen de kans ervoor, hier in dit kutvervelenddorp is alles teveel, als je over de stoep fietst bellen ze de politie al
waarom is nou werkelijk niets me gegund en werkt altijd alles me tegen??

en toen ging t ff over de staking van vrijdag, ik zou er zo graag heen gaan, Joyce gaat ook en had al aangeboden dat ik best meemocht, maar mn ouders vinden zoiets nooit goed, ze zijn de laatste tijd echt weer helemaal anders, alles wat ik wil werken ze automatisch tegen en is toch niet goed volgens hun.
toen ik laatst weer begon over op mn 16de in de stad wonen zei mn moeder
Spoiler

Nou echt mensen, belachelijk.
Ze werken me gewoon altijd tegen!!
En net of er ook maar 1 mens op aarde bestaat dat precies dezelfde normen en waarden heeft als n ander? Als ik zelfs dat niet meer zelf mag bepalen
Waarom moet dat nou?
Ik weet dat ik in herhalingen val maar het is gewoon belachelijk!!
Ik heb me nooit geaccepteerd gevoeld, wordt inmiddels al ruim de helft van mn leven ernstig gepest en kan nergens mezelf zijn.
Net of dat zo leuk is?
En helemaal met zo'n leuke dingen in het vooruitzicht.
(Denk aan vriendinnen die ik allemaal veel minder ga zien, tekenles die waarschijnlijk alleen nog dit jaar is etc.etc.etc.)

En de aanvraag voor rugzakbegeleiding was weer niet goedgekeurd, mn school had weer t een of ander niet goed ingevuld
Ik ben zo boos op die F***ing school!!!
In april zijn we er 2 jaar mee bezig!!
Ik herhaal:
2 jaar bezig zijn en nog geen rugzakbegeleiding hebben!!

Laatst gewijzigd op 16-01-2011 om 19:04.
Oud 16-01-2011, 22:23
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm, het is volgende is een beetje warrig, maar ik krijg het even niet ge-ordent.

Nja, sfeer stond bij mijn ouders thuis voor mn gevoel al redelijk op klappen toen ik kwam. Nja, ging allemaal net goed, alleen na lunchen werd mn ma toch boos op mn zusje, en toen viel het eigenliujk wel mee, maar toen viel mn pa uit naar mn ma en toen moest mn ma natuurlijk huilen enz. Nja, en toen begon die der verhaal bij mij te doen. Mja, volgens mij moet ze gewoon eens met een psycholoog oid praten, maar dat wil ze niet. Op der werk loopt t gewoon niet soepel en daarnaast kan ze gewoon de beperkingen van mijn zusje niet accepteren. (mijn zusje is een pleegzusje, maar dat maakt voor mij en mn pa niet uit, ze woont nu op een woongroep omdat het niet meer ging.) En ze zei ook van ik ben wiskundige, dus ik wil van alles resultaat zien. en ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee moet. Ik weet het gewoon niet. Ik weet dat het niet goed gaat. Ik weet dat het zo niet langer kan. Ik weet dat zusje niet lekker in der vel zit. Ik weet dat er ingegrepen moet gaan worden. Ik heb het idee dat relatie tussen mijn ouders er ook onder lijdt. En ik? Ik zit erbij en ik kijk ernaar en dien af en toe als praatpaal. Iig, zo voelt het momenteel. Grootste probleem is eigenlijk dat moeders kan eigenlijk niets van haar hebben en zij negeert moeders, en dat geeft weer extra spanning. Ik heb het letterlijk gevraagd aan mn ma. Van goh, zie je nog een positieve punten van een weekend. Antwoord: nee. En dan krijg je het hele verhaal van dat ze niets mag zeggen en doen en dat het haar schuld allemaal is bladiebla. Maar zoals ik het nu zie, gaat dit niet goed komen. De relatie met moeder – zusje. En dat geeft dan meer druk op relatie pa-ma. En ik ga het ze niet aandoen om ook nog mijn gevoel te laten meespelen. Maar ik wil wel wat doen, maar ik kan niets.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 17-01-2011, 05:41
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb last van slaap problemen en buikpijn. Terwijl ik me kiplekker voel verder!
Het is alleen zo jammer dat het als het te druk wordt het slechte overheerst van het goede.
__________________
mijn handtekening
Oud 17-01-2011, 06:00
Verwijderd
yippie, zoals gewoonlijk zit ik boordevol tekeninsipiratie als ik totaal geen tijd heb.
En vandaag stond mn broertje ineens kwart over 6 al op waardoor ik weer helemaal in de war was omdat het helemaal anders ging vanochtend
Oud 17-01-2011, 07:50
Verwijderd
O God, dinsdag heeft mijn vriendje uitslag van zijn lumbaalpunctie en bloedprikken. Ik heb zo'n fucking onderbuik gevoel dat de uitslag echt slecht is, al komt hij kerngezond over x.x
En die verdomde uitslag is als we 4 maanden hebben
Oud 17-01-2011, 07:52
Verwijderd
Maar ik heb een fucking awesome weekend achter de rug, en wat de uitslag ook mag zijn. We maken er gewoon een dikke party van jeweet
Oud 17-01-2011, 08:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn dokter denkt echt dat ik een of andere beerput ben die moet worden opengetrokken of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-01-2011, 09:24
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Mja, ik ben ook bezig, maar het piekeren stopt dan bij mij niet, ik pieker echt 24/7, weat ik ook doe
Als het piekeren ook belemmert dat je goed kan inslapen, moet je eens valeriaan druppeltjes of tabletjes proberen. Zet bij mij het piekeren altijd wel stil. Kan je gewoon bij de drogist kopen. En ik zou je toch willen aanraden om heel serieus naar de mogelijkheid om (tijdelijk) medicijnen te gebruiken kijken (niet als oplossing, gewoon om je even een beetje een steuntje te geven zodat je hier verder zelf uit kan komen).


OT: hier gaat het wel zn gangetje. Even een pauze van herbelevingen. Ik ben netjes maar 1 kilo afgevallen in een week . En ik eet ook best netjes vind ik zelf. Ik moet alleen erg uitkijken dat ik eten nog wel als normaal ga zien en niet als last, en dat ik er van blijf genieten. Maar goed.
Oud 17-01-2011, 11:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb homeopatische melatonine pillen voor t inslapen, heb ook al valeriaan gehad.
Helpt allemaal geen ene reet
Ben gewoon een wandelend piekerblok.
Vanmiddag weer gesprek met de huisarts... bwuh
Oud 17-01-2011, 12:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dubbelglas zit erin, ik vind het maar niks, vreemden in m'n huis, ze zijn ongeveer 2 uur bezig geweest. Moet alleen nog even stofzuigen en de nieuwe kozijnen schoonmaken.

Ben een beetje half bezig met een opdracht, heb een weekendje weg geboekt, nog wat mails verstuurd, m'n moeder gebeld en vriendin gefeliciteerd met haar verjaardag. En ik baal dat ik vanmiddag niet kan gaan zwemmen, kan volgende week pas weer.

Ben benieuwd of ik morgen weer naar m'n stage kan..
Oud 17-01-2011, 15:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
2011 is echt niet mijn jaar. Op alle belangrijke fronten (op 1 na) zit het tegen. Ik voel me echt stom.

De eekhoorn liep net weer rond, maar toen ik mijn fototoestel gepakt had, was hij helaas al weer verdwenen. Ik zou 'm zo graag eens op de foto zetten!
Oud 17-01-2011, 15:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Fototoestel in de vensterbank leggen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-01-2011, 15:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dubbelglas zit erin, ik vind het maar niks, vreemden in m'n huis, ze zijn ongeveer 2 uur bezig geweest. Moet alleen nog even stofzuigen en de nieuwe kozijnen schoonmaken.

Ben een beetje half bezig met een opdracht, heb een weekendje weg geboekt, nog wat mails verstuurd, m'n moeder gebeld en vriendin gefeliciteerd met haar verjaardag. En ik baal dat ik vanmiddag niet kan gaan zwemmen, kan volgende week pas weer.

Ben benieuwd of ik morgen weer naar m'n stage kan..-> ja dus, begeleidster gaat waarschijnlijk morgen weer aan het werk.

Laatst gewijzigd op 17-01-2011 om 15:42. Reden: Even wat editen
Oud 17-01-2011, 16:01
Verwijderd
@Missy, Mooizo!!

OT: ik had t er met een vriendin over gehad en zij wilde vrijdag eigenlijk ook wel heel graag naar den haag, ookal vond ons andere fietsgenootje het natuurlijk weer een achterlijk plan.
Maar ik en die vriendin vonden het wel gaaf!!
Alleen weten we beide niet of het er financieel in zit om naar den haag te gaan en of we van onze ouders mogen
Joyce zei gister wel dat ik mss mee mocht, maar ik wil mn vrienden en Joyce liever niet bij elkaar zien.
Ze kennen me allebei van een totaal andere kant en die vriendin van mij die mee wil is nogal nouja heel anders en heel raar vaak

Vandaag weer ontzettend veel gepest, maar ik heb wel zin in morgen(als die bus dan tenminste eens op tijd komt opdagen)

Huiselijke ruzies zijn trouwens ook weer enorm toegenomen
Oud 17-01-2011, 16:04
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
yippie, zoals gewoonlijk zit ik boordevol tekeninsipiratie als ik totaal geen tijd heb.
En vandaag stond mn broertje ineens kwart over 6 al op waardoor ik weer helemaal in de war was omdat het helemaal anders ging vanochtend
Je kunt de inspiratie toch ook in een notitieboekje opschrijven/snel uitschetsen? Dan kun je het later nog eens terugkijken als je wél tijd en geen inspiratie hebt... Doe ik ook zo vaak, aangezien bij mij de meest briljante ingevingen ook altijd op de meest onmogelijke momenten komen... Negen van de tien keer doe ik natuurlijk nog niets met de dingen die ik heb opgeschreven, maar goed, die ene keer dat ik er later nog wel wat mee kan
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 17-01-2011, 18:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Fototoestel in de vensterbank leggen
Ik heb de hele middag het fototoestel bij de hand gehad, maar uiteraard laat dat beestje zich dan niet meer zien
Oud 17-01-2011, 21:07
Verwijderd
@justadreamer
Zou idd wel kunnen maar als ik tijd heb vind ik dat een raar onbekend gevoel dus weet ik niet wat ik ermee moet doen

En uik vraag mezelf af hoe het met darkfairy gaat??
Oud 17-01-2011, 23:51
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik hoop zo dat mijn voorband alleen maar heel zacht was, en niet lek. Want wat moet ik zonder fiets
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 18-01-2011, 07:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
2011 is echt niet mijn jaar. Op alle belangrijke fronten (op 1 na) zit het tegen. Ik voel me echt stom.

De eekhoorn liep net weer rond, maar toen ik mijn fototoestel gepakt had, was hij helaas al weer verdwenen. Ik zou 'm zo graag eens op de foto zetten!
Je weet dat het gisteren gemiddeld gezien de deprimerendste dag van het jaar was, hè? Vanaf wordt het allemaal beter joh, en het is pas januari, er is nog genoeg tijd om 2011 tot een fantastisch jaar te maken!

Bij mijn ouders zit ook een eekhoorn, heb hem nog niet eens ooit kunnen zien Ze zijn nogal schuw...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2011, 10:49
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Ik hoop zo dat mijn voorband alleen maar heel zacht was, en niet lek. Want wat moet ik zonder fiets
De band plakken.

Of laten doen als je het niet aankunt...heb ik ook wel eens laten doen toen mijn band vaak achter elkaar lek ging. Kostte me nog geen tientje.
__________________
never get old
Oud 18-01-2011, 11:35
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wat een stevig begin van 2011: nieuwe baan gevonden! En niet eens zomaar een, maar echt een bij een bedrijf waar ik als student ook al hoopte ooit te kunnen werken en volgens mij met leukere mensen dan waar ik tot nu toe steeds heb gewerkt.

Waar het lezen van een wikipedia pagina al niet toe kan leiden. Heel gek, tijdens het lezen van die pagina ging er ongeveer een maand geleden in mij een knop om waar ik al veel vruchten van heb kunnen plukken, maar dat zo'n sappige vrucht al zo snel zou komen had ik echt niet gedacht.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-01-2011, 11:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Al sinds donderdagavond met de griep op bed Ben er nu echt hartstikke klaar mee en wil beter zijn. PUNT.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-01-2011, 12:21
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
*knuffel nijn**

ik ben mijn hele week maar aan het volstouwen met van alles en nog wat omdat ik het anders ook allemaal niet meer weet.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.