Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2011, 22:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Voor t eerst in maanden maar weer eens een poging doen tot uit gaan.. En dan zien we wel
Advertentie
Oud 18-06-2011, 22:08
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Woehoe stiekem wel trots op mezelf omdat ik de traguspiercing gewoon heb laten zetten. Nu voel ik me toch alweer klote. Ik verbaas me er steeds over hoe anderen mijn humeur zo kunnen beïnvloeden, al weet ik ook wel dat het komt omdat ik hem zo leuk vind en hij zooooo vaag doet (en ik dat nog leuker vind). Nu maar hopen dat hij langs komt en we een leuke gezellige nacht hebben. Zo meteen film kijken en dan maar slapen als hij niet meer komt.. Dan heb ik weer een baaldag en sla ik mezelf flink voor mijn hoofd omdat hij eigenlijk vannacht had willen komen en ik zo nodig in slaap moest vallen tijdens ons sms/msn gesprek
__________________
Oud 19-06-2011, 02:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Uitgaan was op zich best heel leuk, tot ik mn stiefbroer tegenkwam... Halloooooooooooooo traumatisch verleden
Oud 19-06-2011, 08:37
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
vandaag eindelijk weer een lichtpuntje in een lange tijd.
ik speel mee in de 2 voorstellingen van onze musical,
ter ere van ons 25-jarig jubileum. =)
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 19-06-2011, 10:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Lag gisteravond al om 22:15 in bed, was zo moe.
Tot 9u vanmorgen geslapen en nu kan ik wel zeggen dat ik wakker ben.

Nu verder met m'n sollicitatiebrief, wel lastig omdat ik er totaal geen hoop op heb (want ze vragen ervaring en die heb ik natuurlijk niet). Verder zijn er ook niet veel vacatures
Oud 19-06-2011, 10:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oef op het werk gaat het toch niet zo goed meer Hopelijk is het een tijdelijke inzinking en kan ik het tij weer keren.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-06-2011, 10:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Uitgaan was op zich best heel leuk, tot ik mn stiefbroer tegenkwam... Halloooooooooooooo traumatisch verleden
Wtf, dat meen je?! Hoe kut is die, zeg. Knuf, al helpt dat natuurlijk weinig..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-06-2011, 10:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote disociaties.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2011, 15:41
Verwijderd
K. heeft me nu wel een heel moeilijk mailtje gestuurd. Hij weet me toch nog te verrassen. Bwuh. Was ik eindelijk zo ver dat ik hem daadwerkelijk terug mailde, gaat hij zulke moeilijke vragen stellen. Ja, hier kan ik nog wel een paar weken over mediteren.
Oud 19-06-2011, 16:13
Verwijderd
Ik voel me vandaag vermoeid en het is druk in mijn hoofd.
2 Dagen kermis gevierd bij de stichting waar ik bij woon.
Was erg gezellig, maar ook wel druk en nat .
Er waren ook optredens van o.a John Hospel, One, Two, Trio, Grad Damen, Christ Coppens enz.
Vandaag ben ik bij mijn ouders op bezoek en heb vanmiddag even zitten te pixelen en nu op mijn gemak achter de computer, zonder dat er iemand bij zit.
Mijn moeder is dit weekend weg geweest en komt straks thuis van haar handwerk weekend en mijn vader is televisie aan het kijken.
Heerlijk, de computer voor mij alleen!!! .
Zodadelijk komen mijn zus en zwager met mijn nichtje en 2 neefjes, dus dat zal wel een drukke boel worden.
Vooral nu mijn moeder thuis komt van haar weekend en iedereen aandacht van haar wil.
Vanavond de processie Handel-Valkenswaard binnen halen en daarna weer met de taxi naar mijn woongroep.
Oud 19-06-2011, 20:44
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik heb gelukkig tot september om er over na te denken, ik wil in m'n beslissing ook meewegen hoe het op m'n werk te regelen is. Vandaag heb ik een gesprek gehad met m'n teamleider hierover en hij was er best van geschrokken. Hij had niet aan me gezien dat het blijkbaar zo slecht gaat en zag me gewoon als een vitale meid van 25. Hij vroeg zich ook af of niet meer collega's dat beeld zouden hebben en wilde eventueel nog wel eens aankaarten dat ik bepaalde werkzaamheden niet hoef te doen (langdurig in de vrieskamer werken, onderhoudsklussen met chloor, etc) maar ik geef dat zelf meestal ook wel aan en dat geeft eigenlijk nooit problemen. M'n teamleider stelde voor om de uren die ik kwijt ben 50/50 te delen met uren voor de baas en uren voor mij maar eigenlijk vind ik dat heel oneerljk. Ik kies er wel zelf voor om dit te gaan doen maar ik kies er niet voor om ziek te zijn. Hij wist in elk geval nog niets zeker en zou na zijn vakantie contact opnemen met P&O om te vragen of zij er ervaring mee hebben en wat ze adviseren. Hoop dat daar iets gunstigers uitkomt. Hij benadrukte wel dat het niet zo moest zijn dat ik niet meer op vakantie kon omdat al m'n uren op zouden gaan aan revalideren.
Oh... echt no way mee akkoord gaan. Staat er niet iets in je CAO?
Ik ken iemand die de ziektewet inging vanwege afkickkliniek. En mijn huisgenootje heeft ook 3 maanden longrevalidatie gedaan (ook een jonge meid van 25 ;-) ), en ze meldt zich gewoon ziek. Dat is echt niet netjes van je baas.....zeker als je een vast contract heb zou ik 'steigeren". Dit heb je nodig, als je met zwangerschapsverlof gaat is het ook niet 50/50, en als je in het ziekenhuis beland ook niet.
__________________
never get old
Oud 20-06-2011, 07:15
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Gister was echt gaaf!
Wel jammer dat die vriend van dat meisje dus ook bij mij op school zit, en het er ook zo een was die mij niet echt mag....
maar verder was t echt gaaf, ben op 1 attractie na overal in geweest en het was gewoon super!
Ook echt leuk om tussen al die fantasiefiguren te zitten die ik stiekem toch erg leuk vind,(ice age etc)
Verder ging t dit weekend wel wat beter, ik denk nog wel teveel aan de Joyce-situatie en dan springen telkens de tranen in mn ogen, maar ik ben al 3 dagen niet meer huilend in slaap gevallen.
Al ben ik bang dat ik nu dus weer alles aan het wegstoppen ben ofzo....
slaapprobleem is helaas wel groter geworden....
Morgen heb ik tekenles, voor de laatste keer dit jaar, maar die duurt dan ook wel van 4 tot half 9!!!
Oud 20-06-2011, 11:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nog steeds aan de sollicitatiebrief, ik laat hem steeds even liggen en als ik er dan weer naar kijk, zie ik steeds weer puntjes die ik wil verbeteren... Wil hem gewoon perfect hebben (wat echt niet gaat lukken, dat weet ik ook wel), want dit is de enige echt ideale functie tot nu toe: echt precies wat ik zoek, dicht in de buurt etc.

Straks zwemmen met schoonzusje
Oud 21-06-2011, 06:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
OT: Mijn moeder heeft een VermoeidheidsCentrum gevonden, waar ze mensen behandelen voor vermoeidheid (Goh.) Ze hebben daar een heel team, inclusief psych en ontspanningstherapeut. Best wel goed, dus misschien dat ik dat ga proberen. Maar dat klinkt ook weer zo van met een kanon op een mug schieten .
Vermoeidheid doet veel meer met je leven dan je zelf denkt. De wereld om je heen heeft er niet altijd begrip voor, en het is ook gewoon lastig omdat vermoeidheid zo'n vage klacht is. In mijn omgeving hoorde ik ook vaak 'ja, ik ben ook wel eens moe', maar ze beseffen niet dat dat een ander soort vermoeidheid is. Omdat ik op een gegeven moment eigenlijk niet meer wist wat ik met mezelf en de vermoeidheid moest, heb ik in september 2009 in therapie gezeten voor chronische vermoeidheid. Mocht je hier wat over willen weten, moet je even een pb sturen, misschien dat je er wat aan hebt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-06-2011, 09:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn onderrug lijkt beter te worden, terwijl mijn schouders en nek slechter lijken te worden. Ik heb meer pijn in mijn schouders, nek en hoofd dan voorheen. Ik snap wel dat het niet door de behandelingen komt en dat ik anders vroeg of laat ook daar klachten had gekregen, maar ik vind het wel vervelend. Ik heb nu drie behandelingen gehad en volgens de chiropractor is er qua spierspanning nog niks verbeterd. Hij zei dat ik mijn lifestyle moet aanpassen omdat ik anders die spanning hou. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet wel wat ik moet aanpassen maar niet zo goed hoe.
Maar ik kan in ieder geval weer sporten, lopen en in de trein zitten zonder (of met een klein beetje) pijn, dat is al een vooruitgang. Ik weet dat ik er met de behandelingen alleen waarschijnlijk niet ben, maar het is een stap in de goede richting.

Alleen nu voel ik me echt beroerd (ik ben net terug van de chiropractor). Mijn hele nek en hoofd doet zo'n zeer, ik word er een beetje misselijk van. Vrijdag moet ik na de chiropractor meteen werken, dat heb ik niet zo heel handig afgesproken.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-06-2011, 12:08
Verwijderd
Ik heb me dood gewerkt voor mn frans punt op te halen krijg als cijfer nog maar een 6.5 ook al is dat niet slecht, maar toch.
Oud 21-06-2011, 13:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Mn moeder heeft mss werk,
dan ben ik in de vakanties etc veel vaker alleen thuis, of met mn broertje, en als dat het geval is met mn vader
Niet echt nieuws waar ik blij van werd.....

Verder vraag ik mezelf af of ik er wel goed aan doe zoals ik de laatste 2/3 weken bezig ben, 5 dagen school is nog steeds veel te zwaar maar toch voelt het als verliezen van mezelf als ik er minder ga, en daarom doe ik dat dan ook niet.

Volgende week voor het eerst weer ongesteld sinds ik de pil gebruik, ben benieuwd....
wel balen dat dat ook net proefwerkweek is, en dat ik dan eigenlijk ook nog naar de stad moet
Oud 21-06-2011, 19:04
Bird.
Avatar van Bird.
Bird. is offline
Ik baal dus ontzettend van die ruis in mijn oor en ben nu doodsbang dat het nooit meer weggaat.
Oud 21-06-2011, 22:07
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik baal gewoon een beetje. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. En dat vind ik nog stommer. Maar toch, het gevoel zit er wel. Bah!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 22-06-2011, 07:18
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ik heb een kamer mensen!
gefeliciteeeerd!
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 22-06-2011, 08:06
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
soort van vakantie nu -
ik kan eindelijk weer tijd besteden aan m'n plakboek.
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 22-06-2011, 09:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik heb een baan!!!
Oud 22-06-2011, 09:12
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ik heb een baan!!!
jij ook gefeliciteeerd! wat ga je doen?
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Oud 22-06-2011, 13:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nebel en Interglot: gefeliciteerd!

Hebben er hier mensen ervaring met een chiropractor? Ik heb het idee dat ik na de behandeling emotioneler ben (en dan niet direct na de behandeling, maar vooral in de avond). Ik vraag me af of dat aan mij ligt of dat mensen het herkennen?

Edit: volgens mij is mijn halfzus zwanger of al bevallen. En ik weet van niks. Ik zocht haar op hyves en achter haar naam staat & :baby:.
Waarom heeft ze me dat niet verteld? Ik weet ook niet hoe ik ernaar moet vragen, want ze heeft vorig jaar een miskraam gehad.
Ik voel me echt beledigd als het waar is en ze het me gewoon niet verteld heeft. En al helemaal als de baby al geboren is.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 22-06-2011 om 15:14.
Oud 22-06-2011, 16:18
Verwijderd
@Heksjuh: Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me wel voorstellen dat er bepaalde energiestromen in je lichaam worden geraakt en daarmee wordt er iets anders geraakt dan normaal en ben je emotioneel. Net zoiets als een keer een heel erg fysiek inspannende training en pijn hebben in je buikspieren, omdat je die normaal niet/anders gebruikt. Mijn zus had dat ook als ze naar tai-chi was geweest. Soort spierpijn in je geest, zeg maar. Ik wet niet of het ergens op slaat, maar dat kan ik me goed voorstellen

@Nebel: Gefeliciteerd! Wat ga je doen en hoe heb je het opgelost met je vriend?
Oud 22-06-2011, 16:33
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Thanks @ Sorry.x, Heksjuh en SA

Ga promoveren bij een afdeling op de uni waar ik ook mijn eerste masterstage heb gedaan. Dat is een baan voor 4 jaar. Gelukkig kwam het hun beter uit als ik tussen januari-maart kan beginnen. Mijn vriend moet hier werken tot 1 mei. We hebben nog geen oplossing voor de tussentijd. Ik heb meerdere dingen voorgesteld, geen antwoord van hem gehad. Hij heeft me ook niet gefeliciteerd met mijn baan. Ik laat het oplossen nu dus even voor wat het is, tot hij met een voorstel komt.
Oud 22-06-2011, 19:40
Verwijderd
Nebel, gefeliciteerd met je baan!
En Interglot, gefeliciteerd met je kamer! Mag ik vragen waar?

OT: Intense therapie-dag. Stond te klappertanden van de stress na mijn gesprek met K. Poeh, vond het niet zo leuk vandaag. Hij ook niet denk ik. En morgen weer een spannende dag, want ik moet met mijn ouders op gesprek voor mijn ontwikkelingsanamnese. Ben benieuwd.
Oud 22-06-2011, 20:18
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Proficiat nebel en interglot!

OT: Ik weet niet hoe ik me voel.. Heel raar en onwerkelijk om niet te weten hoe je je voelt
__________________
Oud 22-06-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ga verhuizen naar Leiden, ongeveer 5 minuten van de uni af !
Haha, sorry, ik was niet duidelijk. Leiden wist ik, maar vroeg me af welke buurt. Heb er zelf ook gestudeerd een paar jaar geleden.
Oud 23-06-2011, 06:15
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Gefeliciteerd Nebel en Interglot!!'
En Heksjuh, wat een nare situatie

OT: gister was heel heftig,
vandaag zal niet anders zijn
en ik krijg langzamerhand toch wel zenuwen voor dat gesprek morgen.....
Oud 23-06-2011, 09:23
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Secret Agent: ik vind het wel logisch klinken!

Citaat:
Mijn onderrug lijkt beter te worden, terwijl mijn schouders en nek slechter lijken te worden.
Maar ik kan in ieder geval weer sporten, lopen en in de trein zitten zonder (of met een klein beetje) pijn, dat is al een vooruitgang.
Te vroeg gejuicht. Gisteren met trainen ging het zo slecht. Ik was echt even bang dat ik zou flauwvallen, met springen zakte ik bijna door mijn benen heen. Mijn schouders en nek zitten vast ofzo (het doet in ieder geval pijn) en het trekt door mijn hoofd waardoor ik me echt beroerd voel.

Misschien moet ik niet meer naar trainen gaan. Elke keer weer aan de kant moeten zitten terwijl ik wil meedoen is ook niet echt leuk.
Vrijdag en zaterdag moet ik werken, dat wordt wat. Ik kan nu niet eens normaal achter de computer zitten, laat staan achter de kassa en dingen tillen. Maar ik wil me niet ziek melden, ik wil gewoon werken. Ik wil werken en sporten, dat zou toch gewoon moeten kunnen als je 22 bent
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-06-2011, 11:23
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Ik weet gewoon echt niet wat ik wil en kiezen vind ik te lastig. Eigenlijk zou ik iemand moeten hebben die alle keuzes voor mij maakt, stuk makkelijker
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 23-06-2011, 15:39
Verwijderd
@Heksjuh: *hugs* Ik snap wel dat je niet ziek wilt zijn op je 22e, maar pas wel goed op jezelf, he.

OT: Nou, ik denk niet dat er uit het gesprek vandaag veel nuttigs gekomen is. Bah bah bah. Ik wil gewoon een heldere diagnose met daaraan gekoppeld een helder behandelplan.
Oud 23-06-2011, 19:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: *hugs* Ik snap wel dat je niet ziek wilt zijn op je 22e, maar pas wel goed op jezelf, he.
Maar ik ben niet ziek. Ik heb geen diagnose, ik mankeer lichamelijk eigenlijk niks (of in ieder geval niet echt iets met een duidelijke reden, zoals een hernia), er is niks aan mij te zien en mensen in mijn omgeving weten/begrijpen ook niet hoeveel last ik van mijn rug heb. Ik weet wel dat het niet zo goed gaat, maar ik heb het gevoel dat mijn omgeving het niet begrijpt. Dus wil ik me niet constant ziekmelden op het werk, ik wil werken en geld verdienen.
Maar ik heb mijn hele dag werken al omgezet in een halve dag werken, dus ik let wel een beetje op mezelf. En ik denk er nog iets serieuzer over om toch maar wel verdere hulp te zoeken (studentenpsycholoog of iets anders).

Knuffel voor jou, vervelend dat ze nog geen helder behandelplan hebben gevonden (})
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-06-2011, 22:13
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Waarom doe ik uberhaupt nog moeite voor die verslagen . Komt er vandaag een mailtje, algemeen naar de hele wg, ja studenten, jullie hebben een voldoende, cijfers volgen volgende week. Oftewel, docent denkt help, ik loop achter (wat hij vet doet), laat ik iedereen maar een voldoende geven. Dat scheelt weer werk. Zucht!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 24-06-2011, 06:17
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Interglot, stroopwafels worden tenminste hier in de omgeving best veel gedaan,

@Takkie89, das echt vervelend ja, heb ik ook ns meegemaakt. Toen een keer bij 1 werkstuk een bladzijde ertussen gestopt over hoe ik mn hond ging uitlaten en waar ie ging poepen etc. Kreeg een 8 voor dat werkstuk. Ik zo 'heb je die en die bladzijde ook gelezen?' 'ja die vond ik echt goed geschreven, heel interessant!!' Toen ik m die bladzijde werkelijk liet zien werd ie wel ff rood.
daarna heeft ie m dat ook nooit meer geflikt

OT: ben zenuwachtig voor dat gesprek....
gister weer de 23948ste preek gehad van dezelfde leraar over mijn samenwerken. Wordt letterlijk en figuurlijk gestoord van die vent!!
Toen heb ik m maar ns duidelijk gemaakt dat hij kan preken wat ie wil, maar dat het echt niet gaat helpen als hij elke les dezelfde preek geeft, dat hij maar ns geduld moet hebben en dat t vanzelf wel n keer beter zal gaan!
En t ergste is, vandaag heb ik weer les van hem....
Oud 24-06-2011, 09:55
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Poeh, waarom zijn sollicitaties zo moeilijk en slecht voor je zelfvertrouwen? Ik heb een hele leuke vacature gezien, maar ik weet totaal niet hoeveel kans ik maak op zo;n baan, als bijna afgestudeerde. Ben nu echt al bijna een week met de brief bezig en eigenlijk durf ik hem gewoon niet te versturen omdat ik niet afgewezen wil worden. Maar ja, dat is stom, want op die manier krijg ik natuurlijk nooit een baan...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 24-06-2011, 12:04
Verwijderd
blah, ik blijk twee dagen van 8 uur niet doorbetaald te krijgen
Oud 24-06-2011, 14:08
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
ik heb dat gesprek met de kinderarts/psychiater achter de rug.
mbt het pesten etc. vroeg zij zich af waarom we niet eens in gesprek gingen met de leerplichtambtenaar.
Verder heb ik abifly voorgeschreven gekregen, voor meer rust in mijn hoofd en betere concentratie. In het begin moet ik eigenlijk een kwart per dag, maar toen we bij de apotheek kwamen bleken die dingen zo klein dat ze echt niet in 4en te delen zijn. dus daar bellen ze nog over...
Oud 24-06-2011, 16:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al de hele week flink benauwd. Kwam er vorige week wel achter dat ik een paar dagen met een lege puffer gepuft heb, daarna druk weekend met concert van Guus Meeuwis waar erg veel gerookt werd, regenachtig weer en een niet erg denderende basis zorgen weer voor een exacerbatie van m'n astma. Via de longverpleegkundige al extra medicijnen gekregen die ik kan nemen als ik het benauwd heb en waar m'n hart niet van op hol slaat. Vanmiddag begon ik ook te hoesten en te piepen en de extra medicijnen werken wel maar ook maar twee, drie uur en dan is het weer over dus zo kom ik de dag niet door. Op de valreep voor het weekend nog een afspraak bij de huisarts gemaakt en uiteindelijk met een kuurtje prednisolon weer naar huis. Derde keer al sinds september vorig jaar. Baal er wel van maar hoop wel dat ik me nu beter ga voelen en ben wel blij dat ik toch gegaan ben en niet gewacht heb tot maandag, dan had ik het hele weekend nog luchthappend door moeten komen. M'n saturatie was goed maar m'n hartslag torenhoog van de medicijnen en m'n longen piepten alsnog.

Huisarts zag wel aan me dat ik er moedeloos van wordt maar dit bevestigd wel weer m'n idee dat revalideren zo'n slecht idee nog niet is. Ik moet echt wat gaan regelen op het werk als m'n teamleider weer terug is. Baal er wel van dat ik nu weer een kuur heb nu ie op vakantie is zodat ie weer niet ziet hoe ziek ik eigenlijk ben, wil er ook niet mee te koop lopen maar dat is eigenlijk wel in m'n nadeel. Heb ook best moeite moeten doen om nu nog langs te komen, was eigenlijk een spoedplek en voel me nu eigenlijk nog steeds schuldig maar toch niet voor niets geweest. Net op m'n gemakje al boodschappen gedaan, straks eten en vanavond met vriendje naar de stad om schoenen te kopen. Rest van het weekend niet veel plannen en niets wat echt moet. Wil morgen naar het reisbureau om voor vakanties te kijken en het is straatfeest dus daar even m'n neus laten zien, zondag met het mooie weer lekker bij m'n schoonouders in de tuin zitten en verder lekker niets Hopelijk knap ik dan ook weer een beetje op.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-06-2011, 20:21
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Interglot: ik las ergens (op L&G geloof ik?) dat je probeert suikervrij te eten om te kijken of je klachten dan minder worden. Eet je 's ochtends brood? De chiropractor heeft mij afgeraden om in de ochtend brood te eten en in plaats daar van yoghurt met gemengde noten (geen suiker, muesli en pinda's) en fruit (frambozen enzo) erdoor, en een appel. Nu heb ik wel hele andere klachten dan jij, maar misschien heb jij er ook iets aan.
Ook een knuffel voor jou!

Citaat:
Maar ik heb mijn hele dag werken al omgezet in een halve dag werken, dus ik let wel een beetje op mezelf.
Ik moet waarschijnlijk wel een hele dag werken Ik had donderdag gebeld en het was allemaal geen probleem, maar mijn baas keek bij de verkeerde dag. En daar komt hij eind van de dag achter, waardoor er ook niemand anders meer te regelen was. Ik kan natuurlijk zeggen dat het hun probleem is en maar een halve dag komen, want het is eigenlijk ook hun probleem en niet die van mij, maar daar voel ik me dan weer te verantwoordelijk voor. Dus morgen een hele dag werken terwijl ik vannacht amper geslapen heb van de pijn en nu nog koortsig ben ook.

Ik wil op mijn werk ook niet constant aangeven dat ik iets niet kan. Daar begrijpen ze het ook niet helemaal. Aan de ene kant heel lief vragen hoe het met mijn rug gaat en zeggen dat ik het niet moet forceren, maar vervolgens wel meteen vragen of ik de kranten kan komen tellen. En de kranten zijn zwaar, door die kranten is alle ellende begonnen. Als ik dan vraag of iemand anders ze voor me de winkel in kan brengen, zeggen ze dat het er niet zo veel zijn en dat het dus ook niet zo heel erg zwaar is. Bukken om de hond te aaien doet al zeer, dus ik denk niet dat die kranten tillen een slim idee is. Maar dan voel ik me zo'n zeur en doe ik het toch maar.

Ik wil niet hier constant klagen maar ik zit er echt even doorheen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-06-2011, 20:23
Verwijderd
Kan je niet met wat aanpassingen je werk doen Heksjuh? Bijvoorbeeld een manier vinden met een hulpmiddel waardoor het wel lukt dat je die kranten de winkel in kan brengen. Met bepaalde aanpassingen kan ik normale dingen ook weer doen.
Oud 24-06-2011, 21:41
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
zoo.. terug uit parijs.. en totaal kapot
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 24-06-2011, 21:56
Verwijderd
Bluh
Oud 25-06-2011, 08:37
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
zegt mn moeder gisteravond ineens 'oja Joyce komt dinsdagavond ff om nog wat te regelen voor londen'
terwijl ze naar mijn idee toch echt tot donderdag op vakantie was, en het is niets voor haar om eerder terug te komen ofzo.
Heb er nogal een dubbel gevoel bij....
Oud 25-06-2011, 09:10
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zo, ik heb even bijgelezen.
Er is duidelijk veel gebeurd.

Sterkte en knuffel aan iedereen die het nodig heeft ik ben vandaag alweer superdruk met van alles en nog wat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 25-06-2011, 10:36
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik vraag me af waarom ik steeds dezelfde fout maak door als het me gevraagd wordt toch naar huis te gaan. Wederom zit ik Alleen en wederom is haar vriend belangrijker dan ik. Ik snap niet waarom ik Alleen maar mensen ken die super veranderen als ze een vriend krijgen.. bah over twee weken eens zien of mijn broer dan belangrijk is, bah moet ik hem een maand missen
Oud 25-06-2011, 14:11
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, vanavond gourmetten!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 26-06-2011, 07:23
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
gistermiddag ziek geworden, moest plotseling overgeven,
waarschijnlijk bijwerkingen van de medicijnen, dus hoop maar dat het vandaag niet weer gebeurt....
en ik, mama en broertje gaan vanavond bij mn oma eten, daar heb ik echt geen zin in omdat ik gewoon totaal niet met dat mens op kan schieten
Oud 26-06-2011, 13:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
mijn voet doet al een paar dagen akelig zeer.
Vandaag is het helemaal niet te houden, lopen gaat nog wel maar zodra ik er kracht mee wil zetten doet dat verdomd veel pijn... morgen de dokter maar eens bellen, maar baal als een stekker want koppelen in de auto lukt me niet en nu kan ik niet naar ons paardje
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.