Oud 15-01-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Anderen hoeven uiteraard niet te vrezen voor dergelijke reacties.
haha okee
Advertentie
Oud 16-01-2013, 00:49
Verwijderd
ik wil iemand om mee te discussiëren over onderwerpen waar ik niks van weet maar waar ik wat van kan leren, en over onderwerpen waar ik veel van weet, maar er is echt hélemaal níemand met een voldoende stel hersens, geduld of ballen in mijn kennissenkring.
dat maakt me verdrietig. typisch voor sterrenbeeld maagd wel, las ik
genoeg zelfmedelijden, tijd voor internet en nieuwe onderwerpen opzoeken.
Oud 16-01-2013, 08:11
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Pm me maar met dingen die je interessant vindt! Misschien weet ik er wat van!
Oud 16-01-2013, 11:18
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
ik wil iemand om mee te discussiëren over onderwerpen waar ik niks van weet maar waar ik wat van kan leren, en over onderwerpen waar ik veel van weet, maar er is echt hélemaal níemand met een voldoende stel hersens, geduld of ballen in mijn kennissenkring.
dat maakt me verdrietig. typisch voor sterrenbeeld maagd wel, las ik
genoeg zelfmedelijden, tijd voor internet en nieuwe onderwerpen opzoeken.
Als je deze "iedereen is dom behalve ik" houding ook in RL toont is het niet gek dat je geen interessante contacten hebt.
OT: kutdag
Oud 16-01-2013, 13:34
Verwijderd
Citaat:
ik wil iemand om mee te discussiëren over onderwerpen waar ik niks van weet maar waar ik wat van kan leren, en over onderwerpen waar ik veel van weet, maar er is echt hélemaal níemand met een voldoende stel hersens, geduld of ballen in mijn kennissenkring.
dat maakt me verdrietig. typisch voor sterrenbeeld maagd wel, las ik
genoeg zelfmedelijden, tijd voor internet en nieuwe onderwerpen opzoeken.
Wellicht is het je nog niet opgevallen maar behalve dus huilen over dat je intelligent bent kan je op dit forum ook discussies voeren. Waarom deel je jouw uitgebreide kennis niet en maak je een topic aan op het betreffende deelforum?
Oud 16-01-2013, 13:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Wellicht is het je nog niet opgevallen maar behalve dus huilen over dat je intelligent bent kan je op dit forum ook discussies voeren. Waarom deel je jouw uitgebreide kennis niet en maak je een topic aan op het betreffende deelforum?
ik viel meer over het "hoi ik ben intelligent" en daarna over sterrenbeelden beginnen geneuzel

Maar inderdaad, vergroot je wereld, dan komen er vanzelf snuggere mensen op je pad.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 17-01-2013, 10:53
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
ik viel meer over het "hoi ik ben intelligent" en daarna over sterrenbeelden beginnen geneuzel
Dit inderdaad
En ik meen me ook te herinneren dat jij de persoon was die hier iemand zat te kleineren die last had van zelfbeschadigingsproblemen. Reiken je, o zo slimme gedachtes, niet zover, dat als je je gedraagt alsof je beter bent dan iedereen, juist de intelligente personen je zullen mijden?

OT: rotdag op school, kan me totaal niet concentreren. Nog even 3 uurtjes volhouden..
Oud 17-01-2013, 13:53
Verwijderd
Hij laat zich al verwijderen, opbouwende kritiek ontvangen is niet zijn sterkste kant.
Oud 17-01-2013, 15:36
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Hij laat zich al verwijderen, opbouwende kritiek ontvangen is niet zijn sterkste kant.
Dit kun je toch ook zelf doen?
Oud 17-01-2013, 20:30
Verwijderd
hahaha wauw ik lees jullie reacties nu pas. wauw. het is toch een whinetopic, dit? waarom krijgt mijn post dan zoveel aandacht ik was gewoon ontzettend gefrustreerd..
Oud 17-01-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Hij laat zich al verwijderen, opbouwende kritiek ontvangen is niet zijn sterkste kant.
serieus.. ?

Citaat:
Dit kun je toch ook zelf doen?
nee, het emailadres dat aan dit account gelinkt staat is ontploft door meer dan 10.000 nieuwe emails. for the info.
Oud 18-01-2013, 00:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hahaha wauw ik lees jullie reacties nu pas. wauw. het is toch een whinetopic, dit? waarom krijgt mijn post dan zoveel aandacht ik was gewoon ontzettend gefrustreerd..
Dat het een topic is om je hart te luchten, betekent niet dat er niet gereageerd kan worden op berichten.
Oud 18-01-2013, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Dat het een topic is om je hart te luchten, betekent niet dat er niet gereageerd kan worden op berichten.
true
ot: tentamenweek! spannend.. ben benieuwd hoe mijn 'klas' het gaat doen er zijn een aantal niet op komen dagen op college de afgelopen lessen (precies tijdens de presentaties ) .. we zullen zien!
Oud 18-01-2013, 16:58
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik ben heel stiekem best wel een beetje trots op mezelf..
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 18-01-2013, 18:03
Takkeling
Takkeling is offline
Ik voel me goed en ik ben lekker bezig.
Oud 19-01-2013, 12:52
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
En ineens blijk je met een paar mensen die je al jaren kent toch beter op te kunnen schieten dan ik dacht en merk ik dat er van hun kant uit ook ineens steeds meer initiatief komt en dat ze er meer voor me zijn dan ik dacht. Totaal niet verwacht maar wel fijn!
Oud 21-01-2013, 16:22
Takkeling
Takkeling is offline
Ik heb besloten dat ik deze week niet ga leren. Ik moet nog megaveel aan dat zelfportret dat volgende week af moet zijn doen en de combinatie intensief leren + tekenen vergt gewoon te veel van mijn concentratievermogen (en mijn ogen ook trouwens; die worden soms zo moe van al dat staren). Als ik nu een week niet leer heb ik daarna nog steeds drie maanden over om wél te leren en hoogstwaarschijnlijk is dat meer dan zat tijd, dus fuck it, ik leer gewoon nu even niet.
Oud 22-01-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
En ineens blijk je met een paar mensen die je al jaren kent toch beter op te kunnen schieten dan ik dacht en merk ik dat er van hun kant uit ook ineens steeds meer initiatief komt en dat ze er meer voor me zijn dan ik dacht. Totaal niet verwacht maar wel fijn!
Volgens mij heb jij je de afgelopen maanden gewoon veel beter opgesteld.
Oud 23-01-2013, 08:26
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij je de afgelopen maanden gewoon veel beter opgesteld.
Thanks!

Ben er de afgelopen maanden wel meer mee bezig geweest en ik ga denk ik ook wel anders om met dingen dan eerst. dus mss is het dat ook wel ja, zo had ik er nog niet eens over nagedacht!
Oud 23-01-2013, 10:03
Takkeling
Takkeling is offline
Bleh. Kom net bij de psycholoog vandaan en zoals gebruikelijk heb ik er 'een kater' van. Dan denk je dat je redelijk normaal/gezond functioneert, maar door al die kutconfrontaties met wat ik zeg/doe/denk voel ik me zo fucked up. Leuk hoor, al die inzichten, behalve dan dat ik telkens weer met mezelf moet zien te leven tot aan het volgende gesprek.
Oud 23-01-2013, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Thanks!

Ben er de afgelopen maanden wel meer mee bezig geweest en ik ga denk ik ook wel anders om met dingen dan eerst. dus mss is het dat ook wel ja, zo had ik er nog niet eens over nagedacht!
Ik vind je de laatste tijd ook veel positiever klinken, Winnie. Ga zo door!
Oud 23-01-2013, 22:33
Verwijderd
IK voel me echt dom nu ... ben het gwn ook
Oud 24-01-2013, 08:16
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
IK voel me echt dom nu ... ben het gwn ook
Misschien kun je alvast beginnen jezelf positiever te benaderen door je sig te veranderen.
Oud 24-01-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je alvast beginnen jezelf positiever te benaderen door je sig te veranderen.
Hoopte dat je zou vragen waarom eigelijks ,, sig hou ik zo ,, verander ik pas als ik positief ben ,,
Maar toch ga ik het zeggen,, Gister zag ik zo die nationale iq test te maken ,, en na gekeken op het laatst en dan is me iq 86 ,, ik heb ook iq test in real gemaakt dus weet wel dat het daar ongeveer licht ,, maar had toch gehoopt hoger te hebben ;(
Oud 24-01-2013, 09:04
Verwijderd
Je weet dat een IQ-test van tv niet echt een betrouwbaar beeld geeft he? Dat kun je niet vergelijken met een echte IQ-test.
Oud 24-01-2013, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat een IQ-test van tv niet echt een betrouwbaar beeld geeft he? Dat kun je niet vergelijken met een echte IQ-test.
Weet ik .. maar 84 zit tussen het getal die ik had gekregen via real iq test
Ik had zo gehoopt dat het hoger zou zijn okal is die van tv ,, wat een teleurstelling
Oud 24-01-2013, 09:39
Verwijderd
Maar wat had het uitgemaakt als je nu een hogere score op tv had gehaald, terwijl je weet dat dat een onbetrouwbare score is?
Oud 24-01-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Maar wat had het uitgemaakt als je nu een hogere score op tv had gehaald, terwijl je weet dat dat een onbetrouwbare score is?
Nou zo onbetrouwbaar vind ik het niet .. dan was ik goed
Oud 24-01-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Hoopte dat je zou vragen waarom eigelijks ,, sig hou ik zo ,, verander ik pas als ik positief ben ,,
Maar toch ga ik het zeggen,, Gister zag ik zo die nationale iq test te maken ,, en na gekeken op het laatst en dan is me iq 86 ,, ik heb ook iq test in real gemaakt dus weet wel dat het daar ongeveer licht ,, maar had toch gehoopt hoger te hebben ;(
Waarom zeg je het dan niet gewoon meteen in plaats van te hopen dat iemand gaat vragen waarom en dan teleurgesteld zijn omdat het niet gevraagd wordt en het dan alsnog zeggen? Beetje een omweg zo.

En verder zou ik niet heel veel waarde aan die IQ-test hechten. Al heb je zelf ook al aangegeven in andere topics dat je weet dat je niet bepaald een hoge intelligentie hebt? Je weet het, waarom zou je jezelf martelen met iets dat geen betrouwbare resultaten geeft. Als je het echt wil weten, ga dan op zoek naar psychologen of instanties die een betrouwbaardere versie kunnen afnemen.

En als je iets pas gaat veranderen als je positief bent, dan hoeft het eigenlijk niet meer. Kies voor een leuke sig, een die je doet glimlachen als je hem ziet. Dan moet je op zijn minst een paar keer per dag glimlachen als je hier vaker komt en is niet de hele dag diep ellendig.
Oud 24-01-2013, 14:42
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Citaat:
Ik vind je de laatste tijd ook veel positiever klinken, Winnie. Ga zo door!
Hihi ik word vrolijk van jullie lieve berichtjes!

En dat terwijl er niet eens gigantisch veel aan de situatie veranderd is, maar ik denk dat de therapie die ik een halfjaar heb gevolgd gewoon goed heeft gewerkt. Dat heeft me wel geleerd om meer te letten op alle kleine dingen die beter gaan dan eerst en om positiever te denken enzo.

Vandaag op school hebben we een rondleiding gehad langs alle profielen die je na dit jaar kunt kiezen, en ik denk dat ik er wel ongeveer uit ben.
De rest van de week ben ik al vrij, en ik was er vantevoren bang voor, bang dat ik als ik zo veel alleen thuis zou zijn mezelf alleen maar depressief zou gaan voelen. Maar ik ben een middag naar Joyce geweest en heb heel veel getekend en met de hond lekker in de sneeuw gespeeld, heb me niet anders gevoeld dan normaal morgen ben ik weer vrij en ga ik ook naar Joyce, en zaterdag is het opendag en moet ik naar school, ik ben best benieuwd hoe dat gaat en of ik nog mensen tegenkom die ik ken ofzo.
Oud 24-01-2013, 23:36
Verwijderd
Mutant , het was niet teleurstelling dat niemand het vroeg , maar dat ik had gehoopt dat volgens die iq test een 90 ofzo zou geven 100 liever , heb zo 1 in het echt moeten maken net zo teleurstelling kwam eruit ... Ik ga nooit meer zo test maken gelukkig is die 1 keer per jaar op tv , zeker in me stelling topic stond het ? Had gehoopt dat ik hem op tijd had weg gehaalt daar blijkbaar niet ... Veder weet ik geen sig ;o
Oud 25-01-2013, 08:28
Verwijderd
Nou ja, als je het weet, waarom doe je het dan nog? Dat is toch alleen maar jezelf kwellen?
En is er geen grap of quote die je leuk vindt?


Goeie dag vandaag! Ik heb één van mijn grotere angsten onder ogen gezien. In het verleden was de autokeuring zo beladen met stress voor mij dat ik zelfs een blackout kreeg en niet eens meer wist hoe ik mijn lichten moest aanzetten. Vorig jaar heb ik dan maar iemand ingehuurd om in mijn plaats te gaan. Dit jaar heb ik alles zelf gedaan: afspraak gemaakt, auto laten controleren en lichten laten bijstellen en vanmorgen de autokeuring zelf. Ondanks dat de willekeur nog steeds duidelijk aanwezig was, heeft mijn hart amper overuren gemaakt. Ik stond daar met een houding van 'als ze hem goedkeuren, prima, als ze hem afkeuren, ik kan er toch niks aan veranderen, dan is het zo'.
Fuck it, ik ben trots op mezelf! Ik ben achteraf emotioneel geworden, niet door de stress, maar door het feit dat ik zo blij en gelukkig ben dat ik dingen zelf in de hand heb, mijn leven onder controle heb, dat ik niet overspoeld word door onzinnige emoties en angsten, dat ik achteraf niet lichamelijk en geestelijk gesloopt ben door stress... wat is dit een fijn gevoel!

Al moet ik toegeven dat ik denk dat het feit dat ik een afspraak heb gemaakt en niet op goed geluk ben gegaan om me dan tijdens het aanschuiven 2 uur te kunnen opnaaien, wel geholpen heeft ^^
Oud 25-01-2013, 08:40
Takkeling
Takkeling is offline
^ Fijn, Mutant!

OT: Ik voel me vrij labiel en ik moet een beetje oppassen dat ik goed voor mezelf blijf zorgen. Het gesprek met de psycholoog heeft me nogal uit balans gebracht. Ik hoop dat we gauw met de daadwerkelijke behandeling beginnen (eigenlijk zijn we nu nog steeds met de intake bezig) want ik weet niet zo goed hoe ik op een gezonde manier met deze dingen om moet gaan.
Oud 25-01-2013, 09:31
Verwijderd
Muntant ,, Nou ik dacht misschien is die hoger (okal is die onbetrouwbaar toch leuk)
Er is echt geen sig die ik grappig vind of leyk ofzo
Oud 25-01-2013, 11:59
Verwijderd
Wat vind je grappig, waar hou je van, wat vind je leuk, heb je een favoriete cabaretier?
Oud 25-01-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je grappig, waar hou je van, wat vind je leuk, heb je een favoriete cabaretier?
6-7 van de 10 keer snap ik hun grappen totaal niet :/
Oud 25-01-2013, 18:40
Verwijderd
Het hoeft niet zo bijzonder te zijn, of heel geweldig, dat is die van mij ook niet,
Het kan gewoon iets simpels zijn bv een regel uit een songtekst die je leuk vind
Oud 25-01-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Het hoeft niet zo bijzonder te zijn, of heel geweldig, dat is die van mij ook niet,
Het kan gewoon iets simpels zijn bv een regel uit een songtekst die je leuk vind
Hmm ik weet misschien wel iets ,,, maar ik wil hem eigelijks niet veranderen het verandert niet veel alleen me sig is anders voel me dan niet opeens heel posi ofzo :/
Oud 25-01-2013, 20:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Hmm ik weet misschien wel iets ,,, maar ik wil hem eigelijks niet veranderen het verandert niet veel alleen me sig is anders voel me dan niet opeens heel posi ofzo :/
Maar als je je niet alleen maar negatief presenteert, reageren anderen ook anders op je.
Oud 25-01-2013, 20:29
Verwijderd
Hoe bedoel je ?
Oud 25-01-2013, 21:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe bedoel je ?
Precies zoals ze het zegt. Als je je negatief opstelt (wat je nu wel doet, door je sig), reageren mensen minder snel aardig op je.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-01-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Precies zoals ze het zegt. Als je je negatief opstelt (wat je nu wel doet, door je sig), reageren mensen minder snel aardig op je.
Ow.. zo .. is me niet echt opgevallen , dat mensen minder aardig reageren ,, maar wat heeft mezelf haten nou te maken met anderen ?
Oud 25-01-2013, 22:38
Verwijderd
Ik heb me sig een beetje verandert
Oud 26-01-2013, 01:02
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ik heb me sig een beetje verandert
-.-'

anyway, het gaat erg goed met me! mijn nieuwe medicijnen slaan voorlopig erg goed aan.
Oud 26-01-2013, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Ow.. zo .. is me niet echt opgevallen , dat mensen minder aardig reageren ,, maar wat heeft mezelf haten nou te maken met anderen ?
Met anderen in principe niets, maar ze zullen er wel anders door reageren. Ik ga een paar voorbeelden geven.

Je hebt mensen die zelf met een heleboel problemen en shit zitten, dat weet je niet, want niet iedereen zal dat laten merken. Die hebben geen behoefte aan nog meer shit van een ander. Als die jouw sig zien, dan denken ze 'oh nee, dat meisje heeft problemen, dat kan ik er niet bij gebruiken, laat ik haar maar negeren'.

Dan zijn er mensen die ook tegenslag hebben, zoals ieder ander, maar gewoon doorgaan en proberen wat van hun leven te maken, die moeite doen om de positieve kanten te zien (dat is niet altijd gemakkelijk) en die zien jouw sig en denken 'Pfff, dat meisje is zo negatief, daar wil ik niks mee te maken hebben, veel te vermoeiend.'

Er zijn ook mensen die gewoon totaal geen behoefte hebben aan de sores en het negativisme van een ander. Die zien een negatieve sig en in het gunstigste geval negeren ze je en in het ergste geval gaan ze vervelend reageren.

En zo zijn er heel veel verschillende soorten mensen die gewoon bij voorbaat al geen behoefte hebben om nog iets tegen je te zeggen omdat je gewoon al negativisme uitstraalt voor je je mond opentrekt. En dan kun je zeggen 'Ja, dat is hun probleem, zij weten niet wat ze missen.' maar dat is niet zo, zij hebben namelijk geen probleem. Jij hebt daarentegen een veel groter probleem, want je wordt bevestigd in het idee dat niemand je aardig vindt en dat je niets waard bent. Wat helemaal niet zo is.

Ik bedoel nu niet te zeggen dat je elke dag een valse glimlach moet opzetten en doen alsof alles prima is, ook al valt je leven uit elkaar, maar probeer die negatieve dingen in je leven te houden voor mensen die je al kent, waar je meer contact mee hebt. Mensen die je pas ontmoet hebben geen boodschap aan dat jij zo ontzettend slecht in je vel zit. Kijk uit met de hoeveelheid zeuren en negativisme die je de wereld instuurt, andere mensen hebben vaak ook shit en willen die van een ander niet en hoe meer mensen je gaat afstoten hoe ongelukkiger je je gaat voelen.


Ik zie het nu gebeuren op Facebook, vrienden van mij hebben in hun status gezet dat ze niet zoveel negativiteit en gezeur meer willen lezen. Een keer je hart luchten, prima, over de zeik zijn dat je lief je bedrogen heeft en jezelf zielig vinden, prima, maar als je dag in dag uit dezelfde negatieve zooi van een ander krijgt te lezen, dan houdt het medeleven een keer op en word je verwijderd.
Oud 26-01-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
IK voel me echt dom nu ... ben het gwn ook
Om terug te gaan naar je probleem;
Het is rot dat je jezelf zo dom vind, maar dan nog..
Bedenk wel; jij bent degene die dit vind, maar mjsschien vinden anderen dat wel helemaal niet..
En:
Er zijn altijd dingen waar je wat beter in bent en dingen waar je iets minder in bent;
Misschien kun je wel niet heel geweldig rekenen, maar ben je wel gioed in
het spelen van een instrument of het beoefenen van een sport ofzo; we zijn niet allemaal gied in hetzelfde iets maar dat betekent niet dat je niets kan.

Ot: blerhg vandaag nog steeds ziek, begint te vervelen
Oud 26-01-2013, 10:13
Verwijderd
Nou ik zit er niet zo mee hoor .. als ze niet willen dat ik reageer op ze of andersom vind ik het best ,, ik ga heus niet me probkeem bij iedereen in mail sturen hoor ,,ze hoeven niet bang te zijn dat ik hun mijn problemen wil opleggen , het is mijn probleem niet die van hun..

En over dat van fb ik herken het bij mij zetten ze dan engelse teksten ,, over hoe zwaar hun leven is en dat ze het zo moeilijk hebben gehad maar toch door gaan ,,, vind het meer aandachttrekken dan erg ,, en irriteer me aan mensen die je nieuwsoverzicht vol spammen daar heb ik nu last van , Km op 19 berichten in 1 uur en dan ook nog niet eens 1 zin maar 6 woorden max -.-'
Oud 26-01-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je het weet, waarom doe je het dan nog? Dat is toch alleen maar jezelf kwellen?
En is er geen grap of quote die je leuk vindt?


Goeie dag vandaag! Ik heb één van mijn grotere angsten onder ogen gezien. In het verleden was de autokeuring zo beladen met stress voor mij dat ik zelfs een blackout kreeg en niet eens meer wist hoe ik mijn lichten moest aanzetten. Vorig jaar heb ik dan maar iemand ingehuurd om in mijn plaats te gaan. Dit jaar heb ik alles zelf gedaan: afspraak gemaakt, auto laten controleren en lichten laten bijstellen en vanmorgen de autokeuring zelf. Ondanks dat de willekeur nog steeds duidelijk aanwezig was, heeft mijn hart amper overuren gemaakt. Ik stond daar met een houding van 'als ze hem goedkeuren, prima, als ze hem afkeuren, ik kan er toch niks aan veranderen, dan is het zo'.
Fuck it, ik ben trots op mezelf! Ik ben achteraf emotioneel geworden, niet door de stress, maar door het feit dat ik zo blij en gelukkig ben dat ik dingen zelf in de hand heb, mijn leven onder controle heb, dat ik niet overspoeld word door onzinnige emoties en angsten, dat ik achteraf niet lichamelijk en geestelijk gesloopt ben door stress... wat is dit een fijn gevoel!

Al moet ik toegeven dat ik denk dat het feit dat ik een afspraak heb gemaakt en niet op goed geluk ben gegaan om me dan tijdens het aanschuiven 2 uur te kunnen opnaaien, wel geholpen heeft ^^
Rij je nog steeds in die tank?
Oud 26-01-2013, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Rij je nog steeds in die tank?
Als je met tank de mercedes bedoelt, ja, daar rij ik nog steeds mee ^^ Al is de LPG nu al een tijdje stuk en dat was eigenlijk de reden waarom ik nog met die dure auto zou blijven rijden, maar goed, geld voor een nieuwe is er ook niet.
Oud 26-01-2013, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zit er niet zo mee hoor .. als ze niet willen dat ik reageer op ze of andersom vind ik het best ,, ik ga heus niet me probkeem bij iedereen in mail sturen hoor ,,ze hoeven niet bang te zijn dat ik hun mijn problemen wil opleggen , het is mijn probleem niet die van hun..

En over dat van fb ik herken het bij mij zetten ze dan engelse teksten ,, over hoe zwaar hun leven is en dat ze het zo moeilijk hebben gehad maar toch door gaan ,,, vind het meer aandachttrekken dan erg ,, en irriteer me aan mensen die je nieuwsoverzicht vol spammen daar heb ik nu last van , Km op 19 berichten in 1 uur en dan ook nog niet eens 1 zin maar 6 woorden max -.-'
Dat is dan je eigen keuze, zolang je er maar niet over gaat zeuren dan

Overigens, je weet dat je op facebook kunt aanpassen welke statusupdates je van mensen kunt zien zonder dat je ze moet ontvrienden? Als je het niet weet en wil weten, stuur me maar een pm.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.