Oud 23-05-2014, 00:00
Verwijderd
Hallo liefjes. Ik heb dit afgekeken van Fok! waar bijna ieder subforum een FB-topic heeft waar iedereen in kan reageren en suggesties kan doen. Het is daar sticky en ook al wordt het regelmatig als slowchat gebruikt (wordt niet tegen opgetreden) het geeft wel een goede en centrale plaats voor leden om hun ei kwijt te kunnen. Veel leden komen nooit op BZ of M&M namelijk bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2014, 17:33
Verwijderd
We denken erover na.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2014, 21:52
Verwijderd
Moet je wel actieve forumbazen hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2014, 22:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In principe staat mijn PB-box ook altijd open voor tips en suggesties voor mijn subfora maar op zich vind ik het wel een goed idee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2014, 22:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Moet je wel actieve forumbazen hebben.
Jij bent ook echt 180 graden in de meningen gedraaid sinds je geen fb meer bent he?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Jij bent ook echt 180 graden in de meningen gedraaid sinds je geen fb meer bent he?
Nee hoor, onder andere die mening is nog steeds exact hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Jij bent ook echt 180 graden in de meningen gedraaid sinds je geen fb meer bent he?
Ineens overal tegenaan schoppen terwijl ze negen jaar de tijd heeft gehad wat te veranderen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ineens overal tegenaan schoppen terwijl ze negen jaar de tijd heeft gehad wat te veranderen
Want als + kun je inderdaad het hele beleid in je eentje aanpakken

Als je geen Admintoegang hebt (gehad), hou dan alsjeblieft je bek over wat ik al dan niet heb gedaan en wel en niet heb proberen te veranderen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 18:11
Verwijderd
En over schoppen gesproken... Verveel je je weer, jungske?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 18:29
Verwijderd



Dit is best een goed idee. Jammer als er niks meegedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 19:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben eigenlijk ook wel een soort fan van dit idee, zorgt voor meer betrokkenheid en interactie
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 20:19
ThomasJu
ThomasJu is offline
Als je iets kwijt wil kan je toch gewoon op de knop 'nieuw topic' klikken en daar je hart luchten? Als het topic in de smaak valt blijft het vanzelf staan.

Op welk subforum zou je willen beginnen met proberen? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Want als + kun je inderdaad het hele beleid in je eentje aanpakken

Als je geen Admintoegang hebt (gehad), hou dan alsjeblieft je bek over wat ik al dan niet heb gedaan en wel en niet heb proberen te veranderen
Honger?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Zorgt voor meer betrokkenheid en interactie
Hierom, thomasju.

Tevens denk ik dat 'kleine dingen' sneller in zo'n topic gemeld worden. Mensen hebben dan namelijk misschien geen zin om voor zoiets een topic te maken, maar Ff een zinnetje in zo'n topic wel.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Honger?
Wat moet je?

En gast, Als je niet kunt bedenken wat het inhoudt dat iemand na 11 jaar (de twee jaar pauze tel ik niet eens mee, toen was ik ziek) stopt met iets waar je al na de eerste maand mee bezig bent geweest, dan zegt dat echt meer dan genoeg over het soort relnicht dat jij bent. En als je denkt dat je een zere snaar hebt geraakt, DAN HEB JE GELIJK, ik ben niet gestopt omdat ik het zat was om te forumbazen. De mensen die in de zelfde periode zijn gestopt evenmin. Dus opnieuw: Hou alsjeblieft gewoon je bek over dat soort dingen. Zoek een leven.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:13
Verwijderd
OH wacht, ik ken mijn banman, ik voeg er iets aan toe

Lul.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:19
Verwijderd
Wat
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:20
Verwijderd
Toen je vanmiddag een posting van me likete op Facebook dacht ik nog wel dat we vrienden waren

Dat 'honger?' Was trouwens omdat je om nu duidelijke redenen teringhard liep te happen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-06-2014, 21:28
Verwijderd
Dit heeft toch geen nut, Mutant.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Dit heeft toch geen nut, Mutant.
Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.

En volgens jou ben ik dan de rare? Leven jullie fb's in een soort Narnia ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.

En volgens jou ben ik dan de rare? Leven jullie fb's in een soort Narnia ofzo?
Niet spotten met Narnia!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.

En volgens jou ben ik dan de rare? Leven jullie fb's in een soort Narnia ofzo?
Wat.

Ik zeg niet dat jij raar bent. Mutant reageert gefrustreerd, ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar ik snap haar algemene frustratie wel. Maar het heeft geen zin om dat op deze manier zo te uiten.

Ten tweede ben ik geen 'jullie fb's'. En Narnia is best cool.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Toen je vanmiddag een posting van me likete op Facebook dacht ik nog wel dat we vrienden waren

Dat 'honger?' Was trouwens omdat je om nu duidelijke redenen teringhard liep te happen
Ja, want FB is een afspiegeling van real life :')

Citaat:
Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.
Ik heb geen persoonlijk probleem met jou, ik heb je destijds niet voor niets toegevoegd omdat ik dacht dat je het moeilijk het met een of andere afwijzing, ik wou vrouwelijke steun zijn of wat dan ook, want dat is wie ik ben. MAAR feit is dat jij HIER op s.com gewoon de dikke lul loopt uit te hangen omdat je je irl gewoon kankerhard loopt te vervelen. En daar heb ik een probleem mee want ik vind dat zielig. En tegenwoordig kan ik dat zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 21:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb je destijds niet voor niets toegevoegd omdat ik dacht dat je het moeilijk het met een of andere afwijzing, ik wou vrouwelijke steun zijn of wat dan ook
Ik sla dit even op

Rest van je verhaal, tja. Ik zit hier omdat ik t wel leuk vind. Wat wil je nou dat ik op zo'n ontzettend teringverhaal antwoordt? Moet ik me gaan 'verdedigen'? Dat ik me niet verveel?

Echt dit wordt weer net zo'n tranentrekker als dat topic met duopenotti toen, stop nou maar gewoon alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 22:13
Verwijderd
Waarom is dat om op te slaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2014, 22:26
ThomasJu
ThomasJu is offline
On-topic! (en lief doen)

Citaat:
Hierom, thomasju.

Tevens denk ik dat 'kleine dingen' sneller in zo'n topic gemeld worden. Mensen hebben dan namelijk misschien geen zin om voor zoiets een topic te maken, maar Ff een zinnetje in zo'n topic wel.
Dus een beetje laagdrempeliger

Er stond nog een vraag voor. Waar moeten we beginnen met testen? Want de drukke subfora(onzin enz.) hebben het niet echt nodig toch? Bij een rustig forum heeft het denk ik weinig zin.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 22:47
Verwijderd
Misschien bij: verhalen en gedichten. Daar post bijn geen mens meer, maar ik heb leden topics voir ideeën zien posten bij beleidszaken

t

Laatst gewijzigd op 15-06-2014 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2014, 23:07
Verwijderd
Citaat:
On-topic! (en lief doen)



Dus een beetje laagdrempeliger

Er stond nog een vraag voor. Waar moeten we beginnen met testen? Want de drukke subfora(onzin enz.) hebben het niet echt nodig toch? Bij een rustig forum heeft het denk ik weinig zin.
Dat woord zocht ik, laagdrempelig inderdaad.

En juist wel op onzin mee beginnen want er zijn wat klachten de laatste tijd die dan maar in andere toppa's gespuid worden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 13:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee hoor, onder andere die mening is nog steeds exact hetzelfde.
Wellicht, maar je zou hem toen je fb(+) was niet gepost hebben. Ik weet waarom jij en tig andere fb's gestopt zijn en dat vind ik nog steeds erg jammer. Neemt niet weg dat ik de dingen waardoor jullie stopten echt al járen roep en jij een van de mensen was die het consequent met me oneens was. (of in ieder geval op het forum deed alsof je dat was.)

Toch fijn dat je het achteraf gezien wel met me eens bent geworden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 14:14
Verwijderd
Welke forumbazen zitten alles op admin zo te frustreren dan? Of zijn dat de beheerders?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 14:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Welke forumbazen zitten alles op admin zo te frustreren dan? Of zijn dat de beheerders?
Gast, verveel je je ofzo?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 15:25
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ik vind maar weinig subfora zo rustgevend als admin, daar gebeurt echt nooit iets
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 17:05
Verwijderd
Misschien zou je eens een feedbacktopic kunnen proberen op Admin.

Laatst gewijzigd op 16-06-2014 om 17:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.