Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2016, 18:37
ghilainex
ghilainex is offline
hi,
Ik zit de laatste 2 dagen een beetje in een dip waardoor ik heb besloten om de laatste 2 dagen te spijbelen.. Mijn ouders zijn er achter gekomen en nu heb ik toevallig vanavond een mentor gesprek met mijn 2 mentoren en ouders.
Nu moet ik dus gaan uitleggen waarom ik 2 dagen gespijbeld heb en krijg ik weer zo'n kut preek.

Ik snap dat ik het beste kan zeggen dat ik een beetje down ben maar dan gaat mijn moeder weer stressen en dat wil ik ook niet.. Daar naast weet ik nu al dat mn mentoren gaan zeggen dat ik met de decaan moet gaan praten en daar heb ik al helemaal geen zin in. Mijn vriendin heeft een keer toegegven dat ze in een dip zat en ze gingen haar behandelen alsof ze zei dat ze zelfmoordd zou plegen ofzo en daar heb ik al helemaal geen zin in..

Iemand tips?? hoor ze graag..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2016, 18:52
Verwijderd
Ik zou maar gewoon eerlijk zijn. Met je er proberen uit te liegen zal je ook weinig bereiken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2016, 08:32
Verwijderd
Het lijkt mij idd ook het handigst om eerlijk te zijn alhoewel ik je punt heel goed snap.

Je zou ook een van bijde partijen het kunnen vertellen en laten beloven dat ze hun mond houden.
Dat je het bijv. aan je mentor(en) verteld maar er gewoon bij zegt dat je weet hoe stom het was om te spijbelen en het echt niet weer zal doen en zal nablijven ed als dat moet, en vertelt dat je even in een dipje zat maar er nu wel weer door bent en niet depressief of suicidaal bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.