Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2017, 18:35
Mwr
Mwr is offline
Ik voel me echt kut hierdoor. Ik weet niet of dat ik overdrijf, maar dat moeten jullie maar even zeggen dan. Ik heb op een feest een meisje leren kennen, we hebben een beetje gepraat. En heb haar aan het eind om haar snapchat gevraagt. Dit liep allemaal soepel. Nu vandaag beetje gepraat over snap. Gwn normaal leuk gesprek gehad. Nu heb ik ook hier gevraagt of dat ze haar nummer wilden geven zodat ik haar kon appen op whatsapp. Dit deed ze. Nu nog niks aan de hand. Ik sloeg de snap niet op dus telefoonnummer weg. Ik zei dit: ik klikte het prongelijk weg nu is je nummer weg. Dus gooide ze weer haar nummer. Nu viel mijn telefoon uit op het moment dat ik het wilde opslaan. Dus moest ik het een derde keer vragen. Dit voelde erg kut. Is dit een afknapper? Of hoe zouden jullie erover denken.. :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2017, 18:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je haar nog eens snappen, en dan zeggen "Oh, trouwens, mijn nummer is", misschien stuurt zij jou dan wel een appje als ze je leuk genoeg vindt. Hou het contact over snap levend, zodat ze weet dat je wel interesse hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 18:58
Mwr
Mwr is offline
Hartstikke bedankt voor het snel reageren! Ik heb al een beetje "geflirt" dus ze zou het al kunnen vermoeden. Ik durf echt even niks te sturen. En ik houd het contact sws levend. Zal ik haar morgen anders gwn een appje sturen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 18:59
Mwr
Mwr is offline
Ohja, nog 1 dingetje. Over dat nummer vragen. Ik moest er dus 3x omvragen omdat ik zo stom ben, en het niet opsloeg. Hoe zou ze hier over kunnen denken?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 19:19
Magno
Magno is offline
Allemaal niet erg hoor. Je indruk die je maakte toen je bij haar zelf was, die telt het meeste. Zeg gewoon eerlijk wat er is gebeurd, zoals je dat hier doet.

Niemand is perfect, we zijn al eens onhandig. Lach een beetje om jezelf, wees eerlijk en vraag nog 's. Niks mis mee.

Hou het contact levend maar zorg dat jullie ongeveer evenveel sturen. Niet dat jij 80 pct stuurt en zij 20 vb, want dat gaat haar vervelen.

Succes hoor
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 19:28
Mwr
Mwr is offline
Weer bedankt! Dit helpt wel, ik dacht er misschien te erg over na. Ik ga contact houden. Ik heb nog nooit zoon mooi meisje gezien, dus we gaan ervoor. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 19:41
Darrell
Darrell is offline
Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2017, 21:41
Mwr
Mwr is offline
Hoi. Ik heb nu 2 keer gepraat via app. Waarneer denken jullie dat ik kan vragen of de zin heeft om binnekort eens iets te doen?

Laatst gewijzigd op 07-06-2017 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 18:33
Mwr
Mwr is offline
Ook twijfel ik steeds, van, vindt ze het wel leuk dat ik haar app (ze lacht wel vaak om dingen voor minn gevoel). Ik weet niet of dit tekens zijn dat ik haar gewoon heel leuk vindt, ik denk heel de tijd aan haar..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 20:59
Darrell
Darrell is offline
Ik denk dat je dat gewoon kan vragen. en waarom twijfel je os ze het wel leuk vindt als je appt? Appt ze jou ook wel eens?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 21:21
Mwr
Mwr is offline
Ik ken der sinds zaterdag. Heb zondag heel ff gepraat, maandag best lang via snap, ging allemaal gen leuk. Toen had ik haar nummer gevraagt, en gister geappt. Liep wel oke, nu heb ik vandaag, een klein beetje contact gehad, gwn via snap. Ik wil heel de dag achter haar aan zitten ( ookal zou ik dat wel willen haha ). Nu ben ik van plan morgen niks te sturen. En dan app ik haar vrijdag wel weer. Dat is mijn plan voor nu haha
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 21:22
Mwr
Mwr is offline
Ze stuurde mij als eerste zondag ochtend een snap, ik ben voor derest begonnen met de gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 21:59
Darrell
Darrell is offline
Okee klinkt wel goed, ik zou idd ook even afwachten om te kijken of zij ook initiatief neemt. Als dat zo is kan je zondag best vragen of ze wil afspreken denk ik, maar dat kun je zelf beter inschatten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 06:34
Mwr
Mwr is offline
Bedankt voor t reageren! Maar stel ze stuurt niks vandaag. Ze had het wel druk enzo, dat zal toch niet betekenen dat iemand gelijk niet geintresseerd is. Ik hoor ook vaak dat ze willen dat jongens initiatief nemen en het eerste bericht sturen. Natuurlijk als iemand echt heel erg geintresseerd is in die gene, ga je contact zoeken, maar ik ben de gene die heel erg geintresseerd is. Ik vroeg om haar snap en daarna haar nummer. Maar ik zie het wel, hopelijk komt het goed haha
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 16:46
Darrell
Darrell is offline
Nee tuurlijk betekent dat niet meteen dat het dan niets wordt. Het is meer zo dat als zij wel initiatief neemt, dat dat dan positief is.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 17:24
Mwr
Mwr is offline
Haha oke! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 15:34
Mwr
Mwr is offline
Voor de mensen die het interesseren, ik heb gevraagt of ze het leuk zou vinden om wat te doen. En ze wilde het! Binnekort verzinnen we wat, we hebben nog geen datum, omdat we allebei toetsweek hebben en we dus even moeten kijken hoe en wat!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 18:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voor de mensen die het interesseren, ik heb gevraagt of ze het leuk zou vinden om wat te doen. En ze wilde het! Binnekort verzinnen we wat, we hebben nog geen datum, omdat we allebei toetsweek hebben en we dus even moeten kijken hoe en wat!
Superleuk!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2017, 19:57
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Superleuk!
Jep
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 21:03
Mwr
Mwr is offline
Toch nog een vraagje, ze wil dus afspreken. Nu heb ik het haar gevraagt, dus vind ik dat ik met een idee moet komen. Hoe kan ik dit het beste vragen. Gwn: zullen we een film kijken bij mij/jou wat jij wilt? Kan dat?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 22:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Natuurlijk kan dat! Je kunt doen wat je maar wil (mits dat een beetje aansluit bij wat zij leuk vindt). Op een warme dag samen zwemmen, een eind skaten, misschien vind ze zelfs samen gamen wel leuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 22:17
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als je een beetje indruk wilt maken moet je wat zelfverzekerder zijn. Dus niet vragen wat zij wil, maar liever gewoon voorstellen om bij jou thuis een film te kijken (als je dat wilt)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 07:38
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Natuurlijk kan dat! Je kunt doen wat je maar wil (mits dat een beetje aansluit bij wat zij leuk vindt). Op een warme dag samen zwemmen, een eind skaten, misschien vind ze zelfs samen gamen wel leuk.
Naja het weer zit een beetje tegen deze weken dus dat wordt t niet echt, maar bedankt!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 07:41
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Als je een beetje indruk wilt maken moet je wat zelfverzekerder zijn. Dus niet vragen wat zij wil, maar liever gewoon voorstellen om bij jou thuis een film te kijken (als je dat wilt)
Ja ik wilde ook gwn vragen om bij mij en film te kijken, hoef ik dan niet te zeggen: of bij jouw als je dat fijner vindt. Of klinkt dat weer een beetje onzeker haha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 09:21
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat klinkt onzeker. Als ze liever bij haar wil zegt ze het vanzelf wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2017, 11:03
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou het wel oké vinden als een jongen dat zei.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 18:07
Mwr
Mwr is offline
Naja ik kijk wel even dan. Nog 1 dingetje, als ze langskomt en we zien elkaar, wil ik haar best een knuffel geven, maar wat als ze dit niet verwacht haha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 18:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Naja ik kijk wel even dan. Nog 1 dingetje, als ze langskomt en we zien elkaar, wil ik haar best een knuffel geven, maar wat als ze dit niet verwacht haha
Goed op haal lichaamstaal letten. Hou het op een korte vriendschappelijke knuffel zolang je niet goed weet hoe leuk ze jou vindt. Te lang knuffelen kan een beetje ongemakkelijk zijn als je je nog niet zo vertrouwd voelt bij elkaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 19:42
Mwr
Mwr is offline
Oke, ik ga erop letten en hopen dat het niet te ongemakkelijk wordt haha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 20:04
Larsiemans
Larsiemans is offline
Suc6
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 22:07
Mwr
Mwr is offline
Oke. Hier ben ik weer.. hahah, ze kan dus niet dit weekend doordat ze allerlei plannen heeft. Heb ecen geen zin om te benoemen. En de toetsweken beginnen, nu heb ik na de toetsweek voor gesteld. Hier moet ze nog op reageren. Wss word het dus na de toetsweek. Dat is over 2 weken. Ik vind haar zo leuk, ik kan echt niet meer wachten, en heel de tijd appen wordt je ook niet vrolijk van. Is het dus raar als ik haar vertel dat ik haar gwn echt een leuke meid vindt. Via de telefoon of facetime bijvoorbeeld. Ik houd het echt niet meer voll ik denk heel de tijd aan haar.. echt kutttt haha :/
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 22:48
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wow je bent echt verliefd he
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 22:49
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het klinkt misschien raar. Maar als ze pas over 2 weken kan, ga dan gewoon iets leuks doen met een ander meisje. Als ze je ook maar enigszins leuk vindt zal ze de volgende keer eerder willen afspreken als ze ziet dat je meer opties hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 05:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke. Hier ben ik weer.. hahah, ze kan dus niet dit weekend doordat ze allerlei plannen heeft. Heb ecen geen zin om te benoemen. En de toetsweken beginnen, nu heb ik na de toetsweek voor gesteld. Hier moet ze nog op reageren. Wss word het dus na de toetsweek. Dat is over 2 weken. Ik vind haar zo leuk, ik kan echt niet meer wachten, en heel de tijd appen wordt je ook niet vrolijk van. Is het dus raar als ik haar vertel dat ik haar gwn echt een leuke meid vindt. Via de telefoon of facetime bijvoorbeeld. Ik houd het echt niet meer voll ik denk heel de tijd aan haar.. echt kutttt haha :/
Dat kan je beter niet doen. In het echt kan je een beetje aanvoelen of het een goed moment is, terwijl het via de telefoon heel snel ongemakkelijk wordt.

Tijd met haar doorbrengen is eigenlijk belangrijker dan nu zeggen hoe jij je voelt. Als je niet gewend bent samen dingen te doen, maar zij weet wel dat je haar leuk vindt, dan schiet je daar niet direct veel mee op. Als jullie afspreken, elkaar leren kennen en dan merken dat jullie elkaar leuk vinden is er grotere kans dat het wat leuks oplevert, meer dates, een zoen, of een relatie bijvoorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 06:39
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Wow je bent echt verliefd he
Hehe
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 06:43
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Dat kan je beter niet doen. In het echt kan je een beetje aanvoelen of het een goed moment is, terwijl het via de telefoon heel snel ongemakkelijk wordt.

Tijd met haar doorbrengen is eigenlijk belangrijker dan nu zeggen hoe jij je voelt. Als je niet gewend bent samen dingen te doen, maar zij weet wel dat je haar leuk vindt, dan schiet je daar niet direct veel mee op. Als jullie afspreken, elkaar leren kennen en dan merken dat jullie elkaar leuk vinden is er grotere kans dat het wat leuks oplevert, meer dates, een zoen, of een relatie bijvoorbeeld.
Oke, ze heeft dus terug geappt en gezegt. Dat ze echt niet kan deze weken. En het dus echt na school moet. Oftewel als de toetsweken afgelopen zijn, ik vindt dit best, want ik begrijp het wel. Die post van gisteren, me gevoelens werden even te veel ofso, want nu denk ik er wel anders over. Ik zal helaas gwn moeten wachten. Worden een lange 2 weken maarja het is niet anders, ze reageerde trouwens wel pas na 2uur, ik denk dat ze het best lastig vond om te zeggen dat ze echt niet kon. Is dit een goed teken of juist niet. Bedankt iig iedereen! En we gaan wachten dan maar haha. Hopelijk kan ik nog een beetje leren en raak ik niet afgeleid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2017, 06:59
LoveChocolate
LoveChocolate is offline
Persoonlijk zal ik het niet erg vinden ^^
Je ziet alsnog dat een jongen moeite voor je doet...en wanneer een jongen dat doet, maakt het voor mij helemaal niet uit!
Tuurlijk je nummer weer opnieuw typen kan een beetje irritant zijn, maar he! Als je je dan bedenkt wat je er voor terug krijgt...(:

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze het heel erg zal vinden. Je hebt zo je redenen. Accepteert ze die niet...dan ligt de keuze natuurlijk bij haar.

Veel succes er mee! Nu je twee weken hebt om er over na te denken, maak daar gebruik van ^^
Maak jezelf niet al te gek. Het komt heus goed.

Tooi tooi tooi!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 23:15
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
ze reageerde trouwens wel pas na 2uur, ik denk dat ze het best lastig vond om te zeggen dat ze echt niet kon. Is dit een goed teken of juist niet.
Daar kun je niet echt iets zinnigs over zeggen, kan 2 kanten op...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 08:17
Mwr
Mwr is offline
Okeee maakt toch niet meer uit, we gaan gwn na de toetsweek afspreken, dat staat wel vast!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 08:09
Mwr
Mwr is offline
Oke, zoals ik gezegd heb, gaan we dus na de tw afspreken dat is na volgende week maandag. Ik moet dus nog een weekje contact blijven houden. Ik begin ook meestal met appen, wat ik niet erg vindt. Is het oke als je af en toe wat rust neemt. En haar niet heel de dag appt. Ik ben haar van plan weer morgen te appen, we hebben donderdag voor t laatst geappt. Dus er zitten kleine twee dagen tussen. Is dit oke? Of verliest iemand dan intresse?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 08:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Natuurlijk is dat oké, ze weet dat je wil afspreken, dus het is duidelijk dat jij interesse hebt. En tsja, als je even niks te melden hebt en daarom niet appt, dan is dat echt prima.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 08:22
Mwr
Mwr is offline
Oke, bedankt weer! Toch wel fijn als iemand me even helpt af en toe haha
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 09:35
Mwr
Mwr is offline
Waaat nuu, gisteren was ik opeen feestje. Ik werd geappt dat het meisje die ik leuk vindt. In mijn dorp was op een anders feestje. Ik ging later dus daarheen, alleen vgm ging het niet echt goed. Vgm hadden een paar mensen een beetje mijn naam gezegt tegen haar om er mee te geinen. Ik heb nog heel ff gepraat met haar. Dat ze er niks van aan moest trekken, en sorry gezegt wat iedereen deed. Het is een beetje vaag, maar ik voel me er weer kut door omdat ik het gevoel heb dat het is verpest. Hoe kan ik dit t best uitzoeken kf stel ik me ongelofelijk aan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 15:28
JRN_epiclord
Avatar van JRN_epiclord
JRN_epiclord is offline
Citaat:
Waaat nuu, gisteren was ik opeen feestje. Ik werd geappt dat het meisje die ik leuk vindt. In mijn dorp was op een anders feestje. Ik ging later dus daarheen, alleen vgm ging het niet echt goed. Vgm hadden een paar mensen een beetje mijn naam gezegt tegen haar om er mee te geinen. Ik heb nog heel ff gepraat met haar. Dat ze er niks van aan moest trekken, en sorry gezegt wat iedereen deed. Het is een beetje vaag, maar ik voel me er weer kut door omdat ik het gevoel heb dat het is verpest. Hoe kan ik dit t best uitzoeken kf stel ik me ongelofelijk aan.
laten we alvast uitsluiten dat je deze hele tijd door je niet aanstelt dus maak je daar geen druk over

Maar wat werd er dan gegeind, van "haha ben je op hem ?? of is hij op jou ? "
die anderen doen dan kut en zolang dat niet je vrienden zijn heb je geen enkel probleem. zorg alleen wel dat je niks doorvertelt over dat je een crush op haar hebt, aan mensen die niet te vertrouwen zijn of mensen waarvan je denkt dat ze wel te vertrouwen zijn. Houd het gewoon voor jezelf zodat er ook niks lekt en mensen er niet kut over gaan doen. moet goed komen
__________________
You can discover more about a person in a hour of play, then in a year of conversation ~Plato
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 17:08
Mwr
Mwr is offline
Ik weet het niet precies, maar ze zag er geirriteerd uit. Vgm at het wel mee wat er is gezegt. Maar ik ging ook naar dat feestje voor haar zegmaar, en ik vond het tegenvallen, ze had ook denk ik niet verwacht dat ik zou komen. Het eerste half uur heb ik haar niet echt gezien. Daarna kort gepraat echt kort, en toen ging ze naar huis. Voel me er gwn niet lekker bij, en wordt er alleen maar verdrietig van, van al die gedachtes die ik heb. Super vervelend :/
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 20:00
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Doe eens niet zo pussy
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 16:01
JRN_epiclord
Avatar van JRN_epiclord
JRN_epiclord is offline
Citaat:
Ik weet het niet precies, maar ze zag er geirriteerd uit. Vgm at het wel mee wat er is gezegt. Maar ik ging ook naar dat feestje voor haar zegmaar, en ik vond het tegenvallen, ze had ook denk ik niet verwacht dat ik zou komen. Het eerste half uur heb ik haar niet echt gezien. Daarna kort gepraat echt kort, en toen ging ze naar huis. Voel me er gwn niet lekker bij, en wordt er alleen maar verdrietig van, van al die gedachtes die ik heb. Super vervelend :/
ik weet dat het misschien als complete onzin klinkt. maar misschien moet je minder denken en meer doen. onzekere jongens trekken ook niet echt veel aandacht zeg maar

zou er vooral niet te lang stil bij staan. heb ik namelijk onwijze last van gehad en laatst dacht ik "maar maakt het me gelukkig om er steeds zorgen over te maken?" zo simpel ligt het af en toe
__________________
You can discover more about a person in a hour of play, then in a year of conversation ~Plato
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 21:45
Mwr
Mwr is offline
Ja ik was een beetje depri haha, maar, ik ken haar nu 2.5 week en al best leuke gesprekken gehad. En we gaan pas over 1.5 week afspreken wss. alleen het kutte is dat ik niet echt meer dingen weet om te appen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ik voel me alleen
HelterSkelter
3 23-02-2011 20:58
Liefde & Relatie ik voel me kut
freakzor1987
8 06-03-2005 20:36
Psychologie Ik voel me kut
Noddy
6 26-01-2005 00:14
Psychologie foute studiekeus: ik voel me kut
Tulpje6
4 16-03-2004 11:08
Liefde & Relatie Ik voel me echt k*t!
BrunetJuh
15 05-10-2003 16:28
Psychologie Ik voel me echt kut
Dr_Love
7 11-05-2002 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.