Oud 11-09-2017, 18:12
DCB
DCB is offline
Hoi,

Ik wil graag wat informatie inwinnen want ik heb heel het internet al afgezocht maar overal staat steeds wat anders.

Een vriendin van mij en ik (ook een meisje) willen volgend weekend een keertje ghb gaan gebruiken thuis. Ik heb dit 3 x eerder gehad en mijn vriendin nog nooit. Nu is het zo dat het voor mij al z'n tijdje geleden is dat ik niet meer weet hoeveel ik toen heb gepakt. Hoe kunnen wij dit het verstandigste aan pakken?
Ik zat eraan te denken om allebei met 1.5 ml te beginnen en 2 uur te wachten voor we het volgende zouden pakken.
Stel je nou voor dat we allebei niks voelen moeten we het na 2 uur verhogen dan? En hoeveel? Want hier staan juist allemaal verschillende dingen van op internet. En als we wel wat voelen en we willen daarna bijpakken moeten we dan juist wat minder pakken?

Ik hoop wat meer informatie erover te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2017, 19:06
Verwijderd
GHB bijnemen is heel erg moeilijk. Het effect kan over zijn maar het middel gaat nog een beetje rond in je lichaam. Bijnemen is zo lastig omdat je heel snel over de limiet heengaat. Over de limiet gaan is bijna direct bewusteloos neervallen. En te weinig is heel vaak nauwelijks een effect.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:07
DCB
DCB is offline
Ik ben bekend met de werking van ghb, alleen heb ik niet genoeg informatie over hoe je het t beste kan gebruiken vandaar dat ik deze topic open.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:07
Verwijderd
Zorg er sowieso voor dat er iemand bij is die niet gebruikt of hooguit een jointje rookt of een biertje drinkt. Mensen die op GHB bewusteloos raken en gaan overgeven (de stof is zeer verwant aan alcohol en heeft effecten die erop lijken, waaronder het leeggooien van je maag), kunnen makkelijk stikken in hun eigen braaksel. Dit zijn geen grapjes.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:14
DCB
DCB is offline
Sorry dat wat ik reageerde was voor shawn_ian.

Ik weet hoe gevaarlijk dit spul is daarom wil ik ook zo veel mogelijk informatie erover hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:19
Verwijderd
Dat snapte ik

Je krijgt het in vloeibare vorm?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:35
DCB
DCB is offline
Ja in vloeibare vorm ja! Doe het netjes met een spuit doseren.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 19:40
Verwijderd
Okay, dan zou ik een test doen met de dosering. 2ml proberen (door ranja heen die je niet al te lekker vindt met veel siroop of sterke vruchtensap zoals versgeperste sinaasappelsap. Werkt het niet? Na 4 uur 3ml proberen. Werkt het niet? 4 uur dáárna 4ml proberen. Ga niet hoger dan 5ml.

GHB is eigenlijk een verzameling kristallen maar is hygroscopisch en trekt water uit de lucht aan, waardoor het eerst in een papje en dan in een vloeistof verandert. In mijn ervaring verschilt het per dealer heel erg hoe sterk het is. Ik zou het risico niet willen nemen. Ik heb het meerdere keren fout zien gaan en ken diverse mensen die zijn overleden aan de gevolgen van teveel GHB óf de combinatie van GHB en alcohol.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 20:37
DCB
DCB is offline
Kijk aan dit antwoord heb ik iets haha!

Oke dus beginnen met 2ml? Niet met 1.5? Ik had uitgerekend via een formule op internet dat met mijn gewicht en lengte 1.4 ml goed is. Nou weet ik niet in hoevere je uit kan gaan van deze formule.
En dus 1 ml hoger gaan en niet 0.5ml?

Het blijft dus dan gewoon redelijk verstandig allemaal?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 21:08
Verwijderd
Dan is 1,5ml heel goed om mee te beginnen inderdaad. Helemaal als je per ongeluk GBL blijkt te hebben gekocht, wat twee keer zo sterk is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 21:11
Verwijderd
Ja, verstandig.... verstandig is het denk ik niet. Ik zou op z'n minst aanraden om een sitter erbij te hebben dus die nuchter blijft. Zorg dat je opgezocht hebt wat er moet gebeuren als het bij iemand niet goed gaat, lees je in. Do's en absolute don'ts zoals, ga nieteen voertuig besturen, wees voorzichtig met fietsen, pas op met je omgevingstemperatuur als je naar buiten gaat en dat je je warm aankleedt om niet onderkoeld te raken. Zorg ervoor dat je sitter dit ook allemaal weet. Dan is de kans dat het niet goed gaat heel erg klein maar garanties heb je nooit.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 10:56
Jonkothijs
Jonkothijs is offline
hoe oud ben jij. ben jij gek geworden beetje ghb gaan uitproberen. gewoon niet doen. ga gewoon wiet roken of zo.

ps: dont do drugs, just smoke weed
quote by snoop dogg
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 17:51
Verwijderd
Als je niets zinnigs te melden hebt hou dan gewoon je waffel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman
Elle
256 20-11-2009 23:38
Drugs & Alcohol ghb??
Antistar
6 22-11-2003 19:47
Drugs & Alcohol Gaarne lezen, over dit drugs en alcohol forum
Internationalist
61 02-10-2003 23:05
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Drugs & Alcohol Ghb??
blegh!
5 06-01-2003 17:16
Drugs & Alcohol Ghb
Mr_Heineken
27 11-05-2002 04:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.