Oud 01-10-2002, 11:25
rabecca
rabecca is offline
Okeej, ik kan nu dus weer goed met hem opschieten.
Donderdag is hij met zijn ex gegaan, `k vond het best wel klote maar later nie meer.
Die vrijdag ging ik uit met mijn stiefbroer en een vriend van hem.
Hij was er ook, hij ging de hele tijd bij me staan enzow.. toen we met elkaar hadden deed ie dat nie eens...
Hij zat de hele tijd aan mijn kont ik d8 dat het voor de gein was dus ik stoorde me er niet aan..
Toen ging ik weg ff wat eten en daanrna zou ik naar huis gaan.
en hij ging mee...
onderweg zat hij me de hele tijd in mijn nek te zoenen etc.
Aan het eind van de avond ben ik dus met hem naar bed geweest ik had zoiets van naja ik heb zin hij ook dus waarom niet...

Die zaterdag ging hij ook uit en heb ik hem maar heel ff gezien want het was een chaos (vechten, pistolen etc.)
dus toen moest ik naar huis van me broer
Zondag op msn zat ie de hele tijd van jah was je maar bij me enzo ik heb gewooon gereageerd alsof het een grapje was enzo.

toen later sprak ik hem en zei ik van was jij dat op msn?
Toen zei ie dat hij het niet was...
Terwijl er dingen gezegd werden die alleen hij kon weten.
Hij zei jah ik was er in het begin wel maar toen viel mijn internet weg en kwam ik niet meer op...

Terwijl ik hem helemaal niet offline heb zien gaan en alsof die andere er meteen op dat moment op kwam
Ik zou niet weten waarom hij het zou ontkennen..

Gisteren vroeg hij of ik langs kwam dus ik d8 nou ik verveel me toch dus ik ging erheen.
Toen wilde hij me zoenen en ik zie van: vind je M (zijn ex) leuk??
hij: jah wel een leuk meisje
ik: ja maar ik bedoel echt leuk in de zin van verliefd of dat je niets met dr zou willen.
hij: neej gewoon een leuk meisje hoezo??
ik: nou anders zou ik niet met je zoenen of iets want dat vind ik dan minder voor haar ook al mag ik haar niet.

Nou jah toen hebben we het dus gedaan.
Het is nu bijna 2 maanden uit en ik heb in die tijd wel met een andere jongen gezoend en hij dus met een ander meisje.
Maar toch komt ie iedere keernaar mij toe terwijl hij die M ook makkelijk zou kunnen krijgen (ook qua sex want daar is ze niet zo moeilijk in)

Vandaag zou ik ook voetbal gaan kijken naar me broer met zijn vriendin, mijn ex voetbalt daar dus ook dus ik vertelde dat tegen hem op msn zegt ie: oh naar hem ga je wel kijken??
ik: ik wil ook wel ff bij jou kijken hoor
toen ik met hem ging had ik nooit zin om bij hem te kijken heb ik 2 keer gedaan hij hechtte daar héel veel waarde aan toen hadden we dus afgesproken dat ik elke week ff 1 keer zou kijken maar jah voordat het seizoen begon was het alweer uit haha

Aan de ene kant wil ik hem nog best wel terug want het blijft een lieve jongen (hijs nie superknap maar hij heeft wel wat)
maar aan de andere kant denk ik ik ben die 2 maanden nou al doorgekomen en stel dat het weer goedkomt en het werkt niet
dan zit ik weer die 2 maanden overnieuw te doen..
Ik weet 100% cker dat het wel zou werken in principe doen we nu hetzelfde alleen zien we elkaar minder en kan je met iemand anders gaan enzo.
Maar dat het stuk liep kwam vooral door de vakantie al mijn en zijn vrienden waren op vakantie en wij gingen allebei niet dus ja we waren d8 en n8 bij elkaar en daardoor kreeg je vaak ruzie enwe hadden allebei niet echt veel $$ dus leuke dingen doen zater ook niet in.
Toen het net uit was zei ik tegen hem van: strax begint school weer jij gaat weer trainen ieder doet zijn eigen dingen weer etc.
Toen zei hij van jah maar we kunnen toch niet veranderen enzo.
Nou jah okeej daar had ik vrede mee

De aantrekkings kracht is er nog wel enzo en het voelt weer net als in het begin.
en ik gebruik de sex niet om hem bij me te houden ofzo helemaal niet want ik heb me er op voorbereid dat hij strax een ander leuk meisje kan tegen komen en dat gun ik hem van harte!!

Maar ik ben bang dat ik ga denken dat hij me terug wil terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Dat denk ik niet omdat we sex hebben helemaal niet maar meer gewoon door hoe hij doet en hoe hij naar me kijkt enzo.
Maar aan de ene kant wil ik er niet over beginnen omdat ik bang ben dat hij boos word en zo reageerd van dat ik niet zo moet zeiken enzo
Ik ben allang blij dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen want dat kon de eerste maand helemaal niet...

Ik zeg tegen iedereen dat ik hem niet terug wil omdat ik het dan langzamerhand zelf ook ga geloven maar ik zat net ff na te denken en toen d8 ik van: jah ik lieg
Dat had ik eerst zelf niet door haha
Maar alsie weer met zijn ex zou gaan zou ik het niet erg vinden het is wel ff slikken maar ik zal er niet om huilen of n88 van wakker liggen das toch raar??
Daar hoor je dan toch ook heel erg mee te zitten of ben ik gewoon niet jaloers ingesteld
Of alshij een andere vriendin zou krijgen ofzo omdat ik inmijn achterhoofd een stemmetje heb die de hele tijd zegt: Het maakt niet uit wat hij doet hij komt toch wel terug
Niet arrogant bedoeld maar die zin hoor ik de hele tijd inmijn hoofd rond zweven Dus ik ben bang dat ik strax ook nog zo ga denken

Kan iemand mij advies geven enzo ?
zouden jullie erniet over beginnen en gewoon kijken hoe het loopt ik ga niet op hem w88 ofzo ik ga verder met mijn eigen leven ik klamp me niet aan hem vast zoals ik eerst deed het is leuk als hij erbij zou komen maar zoniet ik red het ook prima zonder hem zo denk ik gewoon..


Help!!!!
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 11:51
mysteriouslady
Avatar van mysteriouslady
mysteriouslady is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Okeej, ik kan nu dus weer goed met hem opschieten.
Donderdag is hij met zijn ex gegaan, `k vond het best wel klote maar later nie meer.
Die vrijdag ging ik uit met mijn stiefbroer en een vriend van hem.
Hij was er ook, hij ging de hele tijd bij me staan enzow.. toen we met elkaar hadden deed ie dat nie eens...
Hij zat de hele tijd aan mijn kont ik d8 dat het voor de gein was dus ik stoorde me er niet aan..
Toen ging ik weg ff wat eten en daanrna zou ik naar huis gaan.
en hij ging mee...
onderweg zat hij me de hele tijd in mijn nek te zoenen etc.
Aan het eind van de avond ben ik dus met hem naar bed geweest ik had zoiets van naja ik heb zin hij ook dus waarom niet...

Die zaterdag ging hij ook uit en heb ik hem maar heel ff gezien want het was een chaos (vechten, pistolen etc.)
dus toen moest ik naar huis van me broer
Zondag op msn zat ie de hele tijd van jah was je maar bij me enzo ik heb gewooon gereageerd alsof het een grapje was enzo.

toen later sprak ik hem en zei ik van was jij dat op msn?
Toen zei ie dat hij het niet was...
Terwijl er dingen gezegd werden die alleen hij kon weten.
Hij zei jah ik was er in het begin wel maar toen viel mijn internet weg en kwam ik niet meer op...

Terwijl ik hem helemaal niet offline heb zien gaan en alsof die andere er meteen op dat moment op kwam
Ik zou niet weten waarom hij het zou ontkennen..

Gisteren vroeg hij of ik langs kwam dus ik d8 nou ik verveel me toch dus ik ging erheen.
Toen wilde hij me zoenen en ik zie van: vind je M (zijn ex) leuk??
hij: jah wel een leuk meisje
ik: ja maar ik bedoel echt leuk in de zin van verliefd of dat je niets met dr zou willen.
hij: neej gewoon een leuk meisje hoezo??
ik: nou anders zou ik niet met je zoenen of iets want dat vind ik dan minder voor haar ook al mag ik haar niet.

Nou jah toen hebben we het dus gedaan.
Het is nu bijna 2 maanden uit en ik heb in die tijd wel met een andere jongen gezoend en hij dus met een ander meisje.
Maar toch komt ie iedere keernaar mij toe terwijl hij die M ook makkelijk zou kunnen krijgen (ook qua sex want daar is ze niet zo moeilijk in)

Vandaag zou ik ook voetbal gaan kijken naar me broer met zijn vriendin, mijn ex voetbalt daar dus ook dus ik vertelde dat tegen hem op msn zegt ie: oh naar hem ga je wel kijken??
ik: ik wil ook wel ff bij jou kijken hoor
toen ik met hem ging had ik nooit zin om bij hem te kijken heb ik 2 keer gedaan hij hechtte daar héel veel waarde aan toen hadden we dus afgesproken dat ik elke week ff 1 keer zou kijken maar jah voordat het seizoen begon was het alweer uit haha

Aan de ene kant wil ik hem nog best wel terug want het blijft een lieve jongen (hijs nie superknap maar hij heeft wel wat)
maar aan de andere kant denk ik ik ben die 2 maanden nou al doorgekomen en stel dat het weer goedkomt en het werkt niet
dan zit ik weer die 2 maanden overnieuw te doen..
Ik weet 100% cker dat het wel zou werken in principe doen we nu hetzelfde alleen zien we elkaar minder en kan je met iemand anders gaan enzo.
Maar dat het stuk liep kwam vooral door de vakantie al mijn en zijn vrienden waren op vakantie en wij gingen allebei niet dus ja we waren d8 en n8 bij elkaar en daardoor kreeg je vaak ruzie enwe hadden allebei niet echt veel $$ dus leuke dingen doen zater ook niet in.
Toen het net uit was zei ik tegen hem van: strax begint school weer jij gaat weer trainen ieder doet zijn eigen dingen weer etc.
Toen zei hij van jah maar we kunnen toch niet veranderen enzo.
Nou jah okeej daar had ik vrede mee

De aantrekkings kracht is er nog wel enzo en het voelt weer net als in het begin.
en ik gebruik de sex niet om hem bij me te houden ofzo helemaal niet want ik heb me er op voorbereid dat hij strax een ander leuk meisje kan tegen komen en dat gun ik hem van harte!!

Maar ik ben bang dat ik ga denken dat hij me terug wil terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Dat denk ik niet omdat we sex hebben helemaal niet maar meer gewoon door hoe hij doet en hoe hij naar me kijkt enzo.
Maar aan de ene kant wil ik er niet over beginnen omdat ik bang ben dat hij boos word en zo reageerd van dat ik niet zo moet zeiken enzo
Ik ben allang blij dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen want dat kon de eerste maand helemaal niet...

Ik zeg tegen iedereen dat ik hem niet terug wil omdat ik het dan langzamerhand zelf ook ga geloven maar ik zat net ff na te denken en toen d8 ik van: jah ik lieg
Dat had ik eerst zelf niet door haha
Maar alsie weer met zijn ex zou gaan zou ik het niet erg vinden het is wel ff slikken maar ik zal er niet om huilen of n88 van wakker liggen das toch raar??
Daar hoor je dan toch ook heel erg mee te zitten of ben ik gewoon niet jaloers ingesteld
Of alshij een andere vriendin zou krijgen ofzo omdat ik inmijn achterhoofd een stemmetje heb die de hele tijd zegt: Het maakt niet uit wat hij doet hij komt toch wel terug
Niet arrogant bedoeld maar die zin hoor ik de hele tijd inmijn hoofd rond zweven Dus ik ben bang dat ik strax ook nog zo ga denken

Kan iemand mij advies geven enzo ?
zouden jullie erniet over beginnen en gewoon kijken hoe het loopt ik ga niet op hem w88 ofzo ik ga verder met mijn eigen leven ik klamp me niet aan hem vast zoals ik eerst deed het is leuk als hij erbij zou komen maar zoniet ik red het ook prima zonder hem zo denk ik gewoon..


Help!!!!
eeej.. egt kut dat je er zo mee beig bent.. ik heb ongeveer wel hetzelfde probleem. het is sinds de zomervakantie uit met mijn vriend. maar we zien elkaar wel nog elke dag! en laatst zoenden we ook weer.. het lijkt gwn net alsof we nog wat hebbe! en soms is dat ook verwarrend!
ik ben dus wel jaloers aangelegt.. en zodra hij alleen maar praat met een ander meisje ga ik al flippe! tenminste, vroeg wel!
ik begin et al aardig af te leren...
enne.. drom denk ik ook dat ie me misschien ooit weer trug zou wille!

maybe is dat bij jou ook zo.. ziet ie in dat ie je mist en wil daarom steeds bij je zijn!
maar tog.. je moe anders ff afstand van em gaan houde, kijkuh of ie nog steeds zoveel aand8 aan je geeft. zo kun je zien of ie bereid is moeite voor je te doen! want hij kan er nu ook heel makkelijk over denke.. zo van: als ik er nodig heb is ze der tog altijd wel!

doet ie verders nog raar? bijv. als ze vrienden erbij zijn ofzo?? xxxxx iris
__________________
..:: |* What do you do when the only person who can dry your tears, the one is who made you cry... *| ::..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:53
rabecca
rabecca is offline
In het begin deed hij heel afstandelijk als er anderen bij waren maar de laatste tijd juist helemaal niet daar stond ik het meest van te kijken hij zoende me in mijn nek waar al zijn vrienden bij stonden
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:53
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat je eerst moet weten wat hij wil voordat je in het diepe springt en hij wil niks met je. wacht af, je kan altijd wat met hem nemen!
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:56
mysteriouslady
Avatar van mysteriouslady
mysteriouslady is offline
Citaat:
rabecca schreef:
In het begin deed hij heel afstandelijk als er anderen bij waren maar de laatste tijd juist helemaal niet daar stond ik het meest van te kijken hij zoende me in mijn nek waar al zijn vrienden bij stonden
jah ik ken die jongen verders nie.. dus weet nie hoe hij in elkaar zit enzo!
maar ik zou als ik jou was nie teveel ervan verw8e en precies zoals jij al zei gwn verder gaan met je leven... en nie op heb gaan w88!

je moe anders gwn een x met em gaan pratuh hierover! en zegge hoe jij je voelt.. en zo ook vraguh hoe hij zich voelt hierover!!
heb ik ook gedaan met mijn ex! et helpt egt hoor.. nu weet ik ook hoe hij zich voelt.. (nog verliefd op me)
__________________
..:: |* What do you do when the only person who can dry your tears, the one is who made you cry... *| ::..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:44
rabecca
rabecca is offline
mmm ik wil ook wel met hem praten maar alleen als ik hem zie niet via msn of bij het uitgaan..
Ik kijk wel ff voor een goed moment..
maar had jij het uitgemaakt dan??
dan wil ik jouw verhaal ook wel horen
(mijn ex zei me namelijk een tijdje geleden dat hij niet heel erg verliefd op me is maar dat ie nog wel heel veel van me houd enzow...
Ik probeer me idd zo min mogelijk bezig te houden met hem maar jah dat is lastig als je verliefd bent
en gelukkig weet hij nie dak verliefd op hem ben hihi.

Tell me your story!!
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:54
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
rabecca schreef:


Die zaterdag ging hij ook uit en heb ik hem maar heel ff gezien want het was een chaos (vechten, pistolen etc.)
hahahaha lekker dan!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:32
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
hahahaha lekker dan!
Jah echt klote bij ons is altijd vechten echt niet leuk
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:55
rabecca
rabecca is offline
ik was dus net op dat voetbal en hij was er ook hij deed heel normaal enzow.. en ging ff bij me zitten.
vaak denkt iedereen dat we weer wat hebben terwijl dat niet zo is dan moet ik het hele verhaal weer gaan uitleggen haha
Ik heb wel eens tegen hem gezegd van jah dit is toch bijna precies hetzelfde? (dat was na 2 weken ofzow)
toen zei ie jah maar het gevoel erbij is anders..
ik: gaat het om de vrijheid?
hij : nee kweet nie...

__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 06:44
mysteriouslady
Avatar van mysteriouslady
mysteriouslady is offline
Citaat:
rabecca schreef:
mmm ik wil ook wel met hem praten maar alleen als ik hem zie niet via msn of bij het uitgaan..
Ik kijk wel ff voor een goed moment..
maar had jij het uitgemaakt dan??
dan wil ik jouw verhaal ook wel horen
(mijn ex zei me namelijk een tijdje geleden dat hij niet heel erg verliefd op me is maar dat ie nog wel heel veel van me houd enzow...
Ik probeer me idd zo min mogelijk bezig te houden met hem maar jah dat is lastig als je verliefd bent
en gelukkig weet hij nie dak verliefd op hem ben hihi.

Tell me your story!!

nou.. hijs nie egt boeiend, maare.. dis mijn verhjaal whaha!
ik had dus een vriend, hij heet nick! alles ging goed (d8 ik) totdat hij trug kwam van vakantie afgelope zomer.. we hadde mekaar 3 weken nie gezien en volgens mij begon hij daaraan te wenne..
ze kwame thuis die dag en ik sprak zijn neef (woont bij mij aan de overkant) en die vroeg aan mij of ik de kaart had ontvange
dus ik zo.. welke kaart? nou nick had je een kaart gestuurd om te zegge dat et uit was en hij nooit meer wat met je te makuh wou hebbe!!
(die kaart heb ik dus pas 2 weken erna gekreguh!!)
maar goe.. ik ging tog ff die dag bij em langs.. jah kom nou laat me nie zo makkelijk aan de kant zettuh!
en toen durfte hij nix tegen me te zegguh.. dus ik bleef net zoalng w8e totdat er geluid uitkwam.
toen opeens zei hij: jah sorry van de kaart! ik was errug boos, nie op jou maar op me ouders! en drom heb ik zo'n kaart gestuurd
(bleek dus dat ie vette ruzie had gehad met zijn ouders om wat ie op me kaart wilde schrijve.. hij wilde eerst gwn schrijve dat ie me miste en dat et dara dom was!)

nou.. ik moest de kaart van hem verscheuren als ik em nou ontvanguh..!

2 dagen later vertelde hij aan een goeie vriendin van mij.. dat ie nog steeds verliefd op me was!!
dus ik ging met hem pratuh.. en we weten nu van elkaar dat we allebei nog verliefd zijn (drom hebbe we ook gezoend)
alleen... we beginne nog ff nix met elkaar zodat we meer aan sgool kunne denke (ik ben namelijk blijvuh zitte en hij maar net overgegaan) en zo hoeve we elkaar ook nie dag en n8 te zien!!
__________________
..:: |* What do you do when the only person who can dry your tears, the one is who made you cry... *| ::..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.