Oud 16-06-2008, 12:44
Lethe
Lethe is offline
Zo.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 16-06-2008, 13:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-06-2008, 13:28
Verwijderd
wat fijn dat degene die het topic bewust heeft gesloten ook de lijst met kleurtjes en spelers heeft opgeslagen en hier heeft gepost.

link naar deel 1
Oud 16-06-2008, 13:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink*
18. ***ailá***
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd
22. Mr Soija (dorpeling)

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-06-2008, 15:05
Verwijderd
Wtf, drie wolven. Doen jullie verrassend goed, dorpelingen. Of de wolven zijn zelf niet zo snugger uiteraard.
Oud 16-06-2008, 16:33
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Wtf, drie wolven. Doen jullie verrassend goed, dorpelingen. Of de wolven zijn zelf niet zo snugger uiteraard.
Zegt de dode dorpeling.
Go wolfje!!!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 16-06-2008, 16:42
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
nog één te gaan...
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 16-06-2008, 16:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Iets met doden/mensen die niet meedoen die praten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-06-2008, 18:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Iets met doden/mensen die niet meedoen die praten.
Ik zie persoonlijk niet zoveel problemen in een postje met een dergelijke tekst, hoor, het is alleen vervelend als het blijft gebeuren of als het een theorie oid bevat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-06-2008, 19:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
tvp
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-06-2008, 21:01
Lethe
Lethe is offline
uitslaggg
__________________
Nice
Oud 16-06-2008, 21:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Slaapvertrekken, 21:00 uur

Hanneke en Darkiekurd maakten zich klaar om te gaan slapen. De afgelopen dagen waren erg vermoeiend geweest, en ze moesten morgen weer vroeg op. Dan zouden de eerste drie uitvaarten plaatsvinden, en daarna waren er nog zo’n acht te gaan…

Darkiekurd raakte steeds meer gewend aan het idee dat Racing Dutch nu Hanneke was. Eerst vond hij de geslachtsverandering maar vreemd, maar nu was Hanneke weer net zo’n goede vriend als hij vroeger was. Het was alleen maar even wennen.
Hij kroop onder de dekens, en nam zijn kalmeringspillen in, zodat zijn nachtmerries niet te erg werden. Hopelijk sliep hij vanavond beter dan de afgelopen nachten.

Maar midden in de nacht werd hij weer bezweet wakker, weer vreemde dromen gehad. Hij besloot om maar even wat extra pillen te pakken. Hij had een sleutel van een van de medicijnkastjes gekregen, zodat hij ’s avonds niet het verplegend personeel wakker hoefde te maken. Toen hij bij de medicijnkast was aangekomen, zag hij op de thermometer dat het buiten helemaal niet zo koud was. Misschien zou hij wel opknappen van een ommetje in de tuin van de instelling. Hij deed de deuren naar buiten open, en pakte zijn jas, met het plan om een korte wandeling te maken. Helaas zag hij niet dat een van de schoonmakers de trapjes had geschrobd, en dat ze nog spekglad waren. Darkiekurd gleed uit, en kwam hard met zijn hoofd tegen de drempel aan.

De volgende ochtend was Evilblue speciaal vroeg opgestaan. Hij had zijn favoriete regenjas aangetrokken, en was van plan om de krantenbezorger eens goed te laten zien hoe mooi zijn lichaam wel niet was. Toen hij op weg was naar de voordeur, zag hij iemand liggen bij de tuindeuren. Hij liep er naar toe, en schrok. Het was Darkiekurd, weggezakt in een eeuwige droom.


1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink*
18. ***ailá***
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet

De laatste wolf heeft Darkiekurd, de leerlingtovenaar, te pakken. Een tegenslag voor de dorpelingen, maar kan de wolf nog het tij keren? Het woord is aan de dorpelingen, die morgen iemand kunnen ophangen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-06-2008, 21:23
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Jammer.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 16-06-2008, 21:34
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hmm waarom zou de wolf Darkie hebben gegeten, hij was best verdacht.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-06-2008, 21:45
Verwijderd
He kut Ik vind het best een verwarrende uitslag inderdaad. Er zijn wat mensen die ik wegstreep omdat ik ze eigenlijk niet verdenk van wolf zijn (zoals allurev en uice, die laatste door fantome) maar er blijven heel veel mensen over en degene waar ik de afgelopen rondes op heb gestemd, blijkt gewoon goed te zijn en is bovendien nu dood.
Oud 16-06-2008, 21:51
Lethe
Lethe is offline
Ik vind sterrenmeisje een beetje verdacht, al kan ik niet precies zeggen waarom. Ze heeft in ieder geval op Uice gestemd en Minke vond Uice ook verdacht en minke was wolf en ehm, nou ja, verder weet ik het ook niet. Ik denk in dat ik op sterrenmeisje ga stemmen.
__________________
Nice
Oud 17-06-2008, 10:11
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
dood hier. Ik stem weer op sterrenmeisje.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-06-2008, 12:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hmm waarom zou de wolf Darkie hebben gegeten, hij was best verdacht.
Dat vraag ik me ook af, ja.

Darkiekurd zei ergens 'ik heb zo mijn redenen om .... niet verdacht te vinden' (ik weet niet meer om wie het ging), misschien dat we daar wat mee kunnen. Verder zei hij ook niet heel veel geloof ik.

Nouja, ik ga weer voor Aila denk ikk.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 17-06-2008, 13:01
Lethe
Lethe is offline
Ik heb op sterrenmeisje gestemd.
__________________
Nice
Oud 17-06-2008, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik me ook af, ja.

Darkiekurd zei ergens 'ik heb zo mijn redenen om .... niet verdacht te vinden' (ik weet niet meer om wie het ging), misschien dat we daar wat mee kunnen. Verder zei hij ook niet heel veel geloof ik.

Nouja, ik ga weer voor Aila denk ikk.
Ik geloof dat hij het zei over sterrenmeisje. Maar betekent het nou juist dat we haar dan ook niet verdacht moeten vinden omdat darkie goed was, of is het misschien juist sterrenmeisje die wil dat we dit denken, door een 'bondgenoot' (als in iemand die voor haar is, een vriendje) van zichzelf op te eten?

Ik neig nu maar sterrenmeisje te stemmen, ik weet het niet zo goed eigenlijk. Het topic is ook best stil, dat is wel heel jammer.
Oud 17-06-2008, 13:14
Lethe
Lethe is offline
Hmhm, het is een beetje een saai ww-spel, jammer.
__________________
Nice
Oud 17-06-2008, 13:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik geloof dat hij het zei over sterrenmeisje. Maar betekent het nou juist dat we haar dan ook niet verdacht moeten vinden omdat darkie goed was, of is het misschien juist sterrenmeisje die wil dat we dit denken, door een 'bondgenoot' (als in iemand die voor haar is, een vriendje) van zichzelf op te eten?

Ik neig nu maar sterrenmeisje te stemmen, ik weet het niet zo goed eigenlijk. Het topic is ook best stil, dat is wel heel jammer.
Het kan natuurlijk dat de wolf dacht dat Darkie ziener kon zijn. Het kan ook reversed zijn. Dat is altijd het probleem.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-06-2008, 16:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Maar als de wolf dacht dat Darkiekurd ziener zou zijn, dan heeft hij wrsl de naam van de 4e wolf al gezegd (onbewust, aangezien hij tovenaar is), anders had hij niet opgegeten hoeven te worden.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-06-2008, 16:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ga voor sterrenwolfje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-06-2008, 16:26
Lethe
Lethe is offline
Misschien is het spel dus vanavond al afgelopen.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 17-06-2008, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het spel dus vanavond al afgelopen.
Dat kan natuurlijk ja! Ik ga ook op sterrenmeisje stemmen. Beetje jammer dat ze nog niet heeft gereageerd.

Ik zit wel nog na te denken over wat zoemzoem zei, maar darkie heeft het ook over sterrenmeisje gehad dus dan weten we nog niks. Met dat reversegedoe.
Oud 17-06-2008, 17:34
Verwijderd
hang me maar op, ik ben toch een poepspeler dit spel. beetje mijn eigen wolven verdacht maken

maar ik vind het wel lame dat het elk spel zo is dat toch de stille spelers overleven en de mensen die posten worden afgeslacht. daarom ga ik voor evilblue, die maar 8 posts heeft gemaakt dit hele spel.
Oud 17-06-2008, 18:43
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
In dat geval stem ik ook op sterrenmeisje.
__________________
Wark!
Oud 17-06-2008, 18:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
evilblue heeft zn buik vol van dit spel. Plaatsvervangende excuses xd
overigens heb ik matige muis als eerst verdacht gemaakt, gedachten van een gek mens met gekke theorieen
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-06-2008, 19:10
Verwijderd
al die mensen die gaan huilen zodra iemand iets zegt wat ze niet aanstaat

en *jeej* wat stoer dat jij in je eentje zo geweldig bent dat je matige muis verdacht hebt gemaakt. ik ben trots op je, meid.
Oud 17-06-2008, 19:11
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maar als de wolf dacht dat Darkiekurd ziener zou zijn, dan heeft hij wrsl de naam van de 4e wolf al gezegd (onbewust, aangezien hij tovenaar is), anders had hij niet opgegeten hoeven te worden.
Met die post die ik net quootte ('ik heb zo m'n redenen om..') insinueert hij wel dat hij ziener is, als sterrenmeisje inderdaad geen wolf is dus. Dan is het als wolf beter hem nu op te eten dan tegen de tijd dat die wolf inderdaad genoemt wordt
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-06-2008, 19:28
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
evilblue heeft zn buik vol van dit spel. Plaatsvervangende excuses xd
overigens heb ik matige muis als eerst verdacht gemaakt, gedachten van een gek mens met gekke theorieen
*huil* overigens heb ik m wel gevraagd of hij wat wil posten, maar hij wil niet.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-06-2008, 19:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
al die mensen die gaan huilen zodra iemand iets zegt wat ze niet aanstaat

.
im sorry dat was niet goed van mij (geen sarcasme) maar Lisaaah doet me denken aan iemand die ik hartgrondig haat. Dus krijg ik allemaal deja vu's. En daar hoort een reactie bij. Daarom heb ik besloten niet meer mee te spelen, is beter voor het spel.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-06-2008, 20:26
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Dus 2 van de 10 spelers die er nu nog inzitten besluiten te stoppen?!
WTF gebeurt hier? Jongens zet het gewoon nog een weekje door tot het einde. Je hebt nog geen 2 weken geleden toegezegd mee te doen, denk er dan over na voordat je begint. Wat nu?
Deze keer is echt niet zo leuk.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 17-06-2008, 20:29
Verwijderd
tjah.
Oud 17-06-2008, 20:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het echt heel kinderachtig, echt ontzettend erg. Je kan het spel nu ook gewoon even afmaken en daarna niet meer meedoen. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik uit maar even mijn mening.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Ads door Google
Oud 17-06-2008, 20:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Meisje huppelde. Ze huppelde en ze huppelde. Niemand kon haar deren. Ze besefte zich niet dat er al vele doden waren gevallen binnen het gesticht, ze dacht dat die mensen allemaal lagen te slapen. Dat rode spul bij ze? Ketchup.

De rest van de bewoners had het er minder makkelijk mee. Hanneke had een oude gewoonte weer opgepakt, ze kwaakte soms ineens midden in een zin. Ze wist zelf niet eens waarom ze het deed, en van stoppen was al helemaal geen sprake. Vreemd genoeg had Hanneke dit al jaren niet gedaan, maar nu leek het wel alsof ze nooit anders was geweest.

Lisa was op zoek naar meisje, ze maakte zich zorgen om haar. De rest kon nog wel voor zichzelf zorgen, maar wat moest dat arme meisje zonder zuster Lisa? Ze begon te rennen.

Ondertussen was Katje nog steeds op zoek naar Lisa. Maar dat kleine krengetje had zich goed verstopt. Ze besloot bij de rest van de patiënten te gaan kijken, of die haar schuil hielden, maar toen hoorde ze een vreemd geluid. Snel liep ze er naar toe. Het was Aila, die met haar nek in een touw hing, dat opgehangen was. Dat dat touw duidelijk niet het enige was dat Aila wilde ophangen bleek wel uit de weggetrapte stoel onder haar en de striemen in haar nek. Snel maakte Katje Aila los. Ze hoopte dat het nog op tijd was...

Flowtje was in een opperbest humeur. Vandaag ging ze Matige_muis vragen. Ze wist zeker dat hij haar ook leuk vond, hij had haar vandaag zelfs even aangekeken. Ze glunderde weer bij de gedachte. Dat er roddels waren over Matige_muis en het samenspannen van hem met zuster katje om mensen te vermoorden kon ze niet geloven. Daar was hij veel te schattig voor.

En dan was er ook nog Uice. Uice was nog het zwaarst getroffen door alle veranderingen. Hij kon niet tegen veranderingen. Hij haatte ze. Hij voelde zich ongelukkig en alleen. En juist op dat moment zag hij Flowtje lopen. Flowtje... ze was zo lief, zo rustig, zo onveranderlijk. Hij voelde kriebels in zijn buik.

Iemands ogen gingen open. De persoon wist zelf niet eens waar 'ie was. Of wie, for that matter. 'Gaat het?' ze hoorde een bezorgde stem. Ze keek recht in de puntige neus van zuster Katje. 'WAAAH' schreeuwde. 'Aila... gaat het wel joh?' vroeg Katje aan de nog steeds liggende Aila. Aila mompelde iets over eenzaam zijn, maar hield verder haar mond dicht.

Die nacht lag meisje in haar bed. Ze had weer zo'n vreselijke droom. Niemand wist nog van haar dromen, maar ze waren altijd vreselijk geweest. Slechte dingen gebeurde met de mensen in haar dromen. Gek genoeg gebeurde die dingen ook bijna altijd echt met die mensen.... daarom had ze er ook nooit iemand over durven vertellen. Ze was bang, heel bang. Haar mammie, die had haar geloofd. Maar was haar mammie nu? 'Mammie? ..' mompelde meisje zachtjes in haar slaap. Ze droomde over EvilBlue. Evilblue die ze nooit echt had gekend, wat het zo gek maakte dat ze over hem droomde. Ze droomde hoe hij tegen haar aan liep, en hoe hij van de trap af viel. Ze werd bezweet en gillend wakker.

Ze wilde niet meer. Ze kon niet meer. Ze wilde geen mensen meer pijn zien lijden. Ze kon het gewoon niet meer aan. Ze wist wat ze ging doen, voor het eerst sinds tijden dacht ze als een volwassene. Ze liep vastberaden de trappen op. Ze voelde een kalmte die ze nooit eerder had gevoeld. Ze voelde de geest van haar ouders naast haar, steunend, vol liefde. Ze was al bijna op het dak. Daar aangekomen liep ze naar de railing. Haar ouders voelde ze nog steeds naast haar. En toen hoorde ze een stem.

'Jij... jij vuile heks!' riep de stem. 'Je doet mensen pijn... je hoort niet meer te leven. Duivelsgebroed!' en de persoon stormde op haar af. meisje, die op dat moment met een voet op de rand van het hekje rond het dak stond, voelde de paniek weer in zich opkomen. De persoon stootte tegen haar aan, en sterrenmeisje viel. Ze voelde de wind, en hoe ze op de grond afstortte... en haar ouders waren bij haar. Ze voelde hoe die haar vasthielden in haar val, en toen ze de grond raakte, deed ze dat glimlachend. 'Nooit meer pijn..'

Maar, er was meer.

Evilblue, die doordat meisje al deels op het hekje stond niet zo'n goede grip had, struikelde over het hekje. Ook hij stortte naar beneden. Hij had echter minder mazzel, en kwam met zijn gehele lichaam vol op een afdakje, waardoor hij daar bleef liggen. Hij had enorme pijn, maar leefde nog....

1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink*
18. ***ailá***
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet

En zo had sterrenmeisje ook haar laatste heksendroom laten uitkomen. De dorpelingen hebben een goede keuze gemaakt, waardoor de laatste weerwolf er helemaal alleen voorstaat. Hij of zij mag nu kiezen wie er naar de dorpelingenhemel gaat, dit kan tot 20.30u.

Tot slot: doe nu allemaal eens lief tegen elkaar. Het is maar een spelletje. Dit is tevens de laatste waarschuwing die we gaan geven met betrekking tot hoe er met elkaar omgegaan wordt in het spel, vanaf nu gaan we met rode kaarten straffen. Dit gezeik verpest voor iedereen het spel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-06-2008, 20:32
Verwijderd
*ding dong the witch is dead, the wicked loserwitch is dead*

[edit] en goede zet spelleiders, van die rode kaarten. ook al zeur ik zelf ook.

en hihihi @verhaal.
Oud 17-06-2008, 20:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hihi ik had een uur te laat gestemd, hij telde vast niet mee, maar maar even voor de vorm. Ik had meegestemd op Sterrie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-06-2008, 20:42
Verwijderd
Wow Nu staat ie (of ze ) er helemaal alleen voor

@ tink: aangezien het verhaal 2 minuten later werd gepost denk ik niet dat ie nodig was
Oud 17-06-2008, 20:44
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 17-06-2008, 20:45
Lethe
Lethe is offline
Nu vraag ik me wel echt af wie de laatste wolf is. Nou ja goed, de heks is er in ieder geval uit.
__________________
Nice
Oud 17-06-2008, 20:46
Verwijderd
sorry laatste wolf en dode wolven. ik was een poepheks.
Oud 17-06-2008, 22:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik vind het echt heel kinderachtig, echt ontzettend erg. Je kan het spel nu ook gewoon even afmaken en daarna niet meer meedoen. Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik uit maar even mijn mening.
Wat Evilblue doet heb ik niets mee te maken. Hij neemt zelf zn beslissingen, vaak buiten mij om ook, wat logisch is. Bovendien kan alles wel op mij afgeschoven worden (daar lig ik verder niet wakker van) maar ik denk dat als jullie een leuk spel willen hebben dat je ook zeker moet kijken naar de houding van *geliefde spelers* zoals Lisa. Maar het is weer typerend voor hier dat je daar nix meer van hoort. Vergeet niet dat ik het heel erg leuk vond toen ik hiermee begon (mn 1e spel) en dat dat allemaal gewoon is verpest. Het spel zelf vind ik ook nog gewoon leuk, ik ben naar een ander forum verhuisd.

Bovendien --> na dit spel zul je zien dat ik het wel degelijk heb afgemaakt ondanks alles. Ondanks dat ik daar echt geen trek meer in had. Bovendien ben ik zelfs nu nog actiever dan de meesten.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-06-2008, 22:25
Verwijderd
internet, serious business
Oud 17-06-2008, 22:27
Verwijderd
Eh jíj gaat er weer over door en neemt het me nu kwalijk dat ik niks meer laat horen? Na een laffe haatpm van jouw kant dat ik het maar opgeef en besef dat het nooit tot je doordringt? En nu opeens maak je het weer wél af maar eerder op de avodn geef je aan dat het aan je o zo schokkende verleden ligt waar ik je aan laat denken en dat je hebt besloten niet meer mee doet?

Ga je eens even zitten schamen, aila'tje.
Oud 17-06-2008, 22:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je kan toch wel even over persoonlijke issues heenstappen. Ik zeg niet dat ik het gedrag van één van jullie beiden goedkeur, maar Lisa stopt niet met het spel en jij wel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-06-2008, 23:04
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Stop nu eens met verwijten maken en die discussies die niks met het spel hebben te maken. Als wij zeggen dat we rode kaarten gaan uitdelen, menen we dat serieus. Jullie verpesten het spel voor iedereen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2008, 07:48
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Nu alleen de laatste wolf nog!
__________________
Wark!
Oud 18-06-2008, 13:29
Verwijderd
neeeeeeee!! ik ben pro-wolf!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #48
Spelleider
500 16-06-2008 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.