Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 11:06
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Wie gaat er dit seizoen allemaal snowboarden? Ik wel in ieder geval. Op 27 December vertrek ik samen met Nanaki naar Fulpmes, Stubaital, Oostenrijk.

Voor mij de eerste keer dat ik op wintersportvakantie ga, en ik heb er enorm veel zin in
Kan gelukkig wel al snowboarden, door lessen die ik heb genomen op de borstelbaan in Huizen.

Heb gelijk ook maar mn eigen snowboard gekocht:

- Volkl Sting 1m60 Freeride/Freestyle board
- Elan Force 1 bindingen
- Northwave Legend Schoenen

Hier een foto van mijn board

Dusss, vertel hier alles wat je kwijt wilt over snowboarden
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2002, 13:50
snowgirly
snowgirly is offline
eyy vettttttttt setje heb je gekocht!!!
ik zal alleen je bindingen wat anders zeteen...is ff wennen maar wel lekkerder. doe (als je wilt natuurlijk) je achterste binding in de min stant -10 ofsow, en je voorste iets minder dan nu, +15 ofsow...staat echt veeeeel rlxter!

vet dat je voor et eerst op wintersport gaat! ik ben vorig jaar voor et eerst begonnen en het is echt superrrr vet !!!
ik ga dit seizoen 2x ...in de krokus naar Les Arcs(F) en in de mei vakantie naar Val Thorens.
havefun!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:52
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
snowgirly schreef:
eyy vettttttttt setje heb je gekocht!!!
ik zal alleen je bindingen wat anders zeteen...is ff wennen maar wel lekkerder. doe (als je wilt natuurlijk) je achterste binding in de min stant -10 ofsow, en je voorste iets minder dan nu, +15 ofsow...staat echt veeeeel rlxter!

Iedereen heeft een andere voorkeur voor de stand van zijn/haar bindingen. Ik heb liever dat mn achterste voet niet heel erg schuin staat.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:10
Doelloos
Avatar van Doelloos
Doelloos is offline
Snowboarden lijkt me echt superleuk!!! nooit gedaan alleen..
__________________
:|:|:|:| Wat een forum zeg.. kijk wat ik hierboven schrijf!!:Svreemd wel:|
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:00
lievedelied
lievedelied is offline
ik ga eind februari ook voor het eerst op wintersport!

Ik heb vandaag mijn eerste snowboardles gehad en et was egt super!! Et was op zoon lopendebandgeval. Als de 4 lessen klaar zijn ga ik zeker naar de echte sneeuw!

Hebben jullie toevallig nog tips?

trouwens zkr vett setje!!
__________________
I love you Ajax, I do!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:14
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
EY, mooi boardje hoor! Is iig een goed beginners setje.
Als je straks echt zo'n fanatieke boarder word, moet je zeker is naar een board van Burton kijken. Geloof me, je merkt het verschil echt !

Ahhh, dat meen je niet zeg. Op een borstelbaan les gehad? naja, als je nog nooit in de echte sneeuw hebt gestaan, dan weet je natuurlijk ook niet beter

Nou veel plezier iig!

P.S. Kom je toevallig ook wel is in snowworld, Zoetermeer?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 15:34
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ah!!! Dit is nou my kind of topic hehehe!

Ja ik ga ook snowboarden. Ik ga 20 december weg naar de Haute Savoie in Frankrijk. Naar het plaatsje Les Gets. Ik ga daar al 7 of 8 jaar aan een stuk en ken het er dus goed. Ik ken ook de leraren en dat maakt het toch wel leuk.

Ik kijk er ook elk jaar weer naar uit!!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:07
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
EY, mooi boardje hoor! Is iig een goed beginners setje.
Als je straks echt zo'n fanatieke boarder word, moet je zeker is naar een board van Burton kijken. Geloof me, je merkt het verschil echt !


Dat zal best Zolang ik niet op een Burton board ga rijden, ken ik het verschil niet en ben ik dus al tevreden met mn huidige board.

Citaat:

Ahhh, dat meen je niet zeg. Op een borstelbaan les gehad? naja, als je nog nooit in de echte sneeuw hebt gestaan, dan weet je natuurlijk ook niet beter


Mja, ik weet hoe rot het is. Laatst was ik in Snowplanet in Spaarnwoude, en ik wist niet wat me overkwam. Zoooooo makkelijk is het in de sneeuw tegenover de borstelbaan!! De week erna had ik weer les op de borstelbaan, en het lukte totaal niet meer, naar mijn gevoel. Mn lerares zei dat ik niet moest zeuren en dat het hartstikke goed ging, maar tegenover de sneeuw bakte ik er echt niets van

Vind het -nu ik weet hoe het is in de sneeuw- ook niet meer leuk op de borstelbaan. Wat wel zo is, en dat is algemeen bekend, is dat als je het op een bostelbaan kan, dat je het dan al helemaal kan in de sneeuw. Dat merkte ik ook wel, dingen die op les niet lukten, gingen erg makkelijk in de sneeuw.

Citaat:

P.S. Kom je toevallig ook wel is in snowworld, Zoetermeer?
Jep. Mijn voornemen is om volgend jaar minstens éen keer per maand daarheen te gaan. Of naar Spaarnwoude, dat scheelt een hoop tijd voor mij.
Jij komt er dus ook wel eens?
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:27
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:

Jep. Mijn voornemen is om volgend jaar minstens éen keer per maand daarheen te gaan. Of naar Spaarnwoude, dat scheelt een hoop tijd voor mij.
Jij komt er dus ook wel eens?

Ja, ik kom er ook wel regelmatig. Wel altijd op vrijdag avond, want dan is het boarders night. Is meestal wel gezellig.
Maar het is best duur, dus nou kan ik alleen nog maar als er wat geld bij mijn ouders te halen valt .

NOu, wie weet zie ik je nog is daar


.............geen idee wie je bent natuurlijk maar ok
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:20
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik ga nooit naar snowparks ofzo. Ik vind, boarden doe je in de sneeuw en op een berg. Niet op een een of ander kunst baantje (ook al is het met echte sneeuw)!

En op een borstelbaan boarden is net als op ijs... Dus no thanx...

Echt boarden doe je zoals ik al zei op een berg.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:22
lievedelied
lievedelied is offline
Citaat:
P.S. Kom je toevallig ook wel is in snowworld, Zoetermeer?
ik ben er wel geweest ja, k woon der en na die cursus ga ik ckers wel! donderdag is studentendag!! 13,50 incl
__________________
I love you Ajax, I do!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:58
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ik ga nooit naar snowparks ofzo. Ik vind, boarden doe je in de sneeuw en op een berg. Niet op een een of ander kunst baantje (ook al is het met echte sneeuw)!

En op een borstelbaan boarden is net als op ijs... Dus no thanx...

Echt boarden doe je zoals ik al zei op een berg.

JA, vind ik eigenlijk ook wel hoor. Maar dat hou ik echt nooit vol om een heel jaar weer te wachten op de wintersport. Ik ben echt verslaafd aan snowboarden. En zo erg is het niet in snowworld hoor. Is meestal super gezellig en zeker met die nieuwe piste die ze er bij hebben gebouwd is het goed te doen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 10:23
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ik ga nooit naar snowparks ofzo. Ik vind, boarden doe je in de sneeuw en op een berg. Niet op een een of ander kunst baantje (ook al is het met echte sneeuw)!
Ben ik wel met je eens, maar je moet wat. Het is nou eenmaal niet mogelijk om altijd op echte sneeuw te gaan boarden. Tenzij je op een piste woont ofzo, of je eigen vliegtuig hebt.

Citaat:

En op een borstelbaan boarden is net als op ijs... Dus no thanx...
Je hoeft het ook niet te doen, het is alleen nuttig om het op te leren, zodat je niet je halve vakantie op hoeft te offeren.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:29
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
JA, vind ik eigenlijk ook wel hoor. Maar dat hou ik echt nooit vol om een heel jaar weer te wachten op de wintersport. Ik ben echt verslaafd aan snowboarden. En zo erg is het niet in snowworld hoor. Is meestal super gezellig en zeker met die nieuwe piste die ze er bij hebben gebouwd is het goed te doen
Ja, dat is wel leuk idd.

Maar ik woon in belgie... daar heb ik nog geen baan kunnen ondekken...
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:30
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:


Je hoeft het ook niet te doen, het is alleen nuttig om het op te leren, zodat je niet je halve vakantie op hoeft te offeren.

Op een borstelbaan?? Dat lijkt toch niet eens op echte sneeuw... Kijk op echte sneeuw in een hal zou ik nog doen ja, als ik echt niet kon wachten, maar een borstelbaan... Das net ijs. Of zie ik dat verkeerd?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 10:42
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Op een borstelbaan?? Dat lijkt toch niet eens op echte sneeuw... Kijk op echte sneeuw in een hal zou ik nog doen ja, als ik echt niet kon wachten, maar een borstelbaan... Das net ijs. Of zie ik dat verkeerd?
Nee, je hebt wel gelijk. Alleen is het wel zo dat je het op een borstelbaan veel beter leert dan op sneeuw. Op een borstelbaan moet je echt je techniek onder de knie hebben, anders lukt het gewoon echt niet. Wat ik heel erg in de sneeuw merkte, is dat je een beetje kan smokkelen...maak je op een borstelbaan een klein foutje, dan val je gelijk.

Ik weet btw niet of het net ijs is. Maarja, je zegt het zelf eigenlijk al: als je het kan op ijs (waar jij het mee vergelijkt) dan is het alleen maar makkelijker in de sneeuw.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 12:52
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
dit jaar naar frankrijk net zoals vorig jaar
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:46
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Nee, je hebt wel gelijk. Alleen is het wel zo dat je het op een borstelbaan veel beter leert dan op sneeuw. Op een borstelbaan moet je echt je techniek onder de knie hebben, anders lukt het gewoon echt niet. Wat ik heel erg in de sneeuw merkte, is dat je een beetje kan smokkelen...maak je op een borstelbaan een klein foutje, dan val je gelijk.

Ik weet btw niet of het net ijs is. Maarja, je zegt het zelf eigenlijk al: als je het kan op ijs (waar jij het mee vergelijkt) dan is het alleen maar makkelijker in de sneeuw.
Ja misschien wel. Maar op ijs kan je juist niks... Dus ok, borstel is niet net ijs... Het lijkt er dan op... Hehehe, sorry.
Maar op ijs kan je niks dus het heeft geen nut.
Ik heb 1 keer op borstelbaan geskied en toen vond ik het ehm, hoe zeg je dat, harde sneew, waar je bijna geen normale bochten kan doen en je dus echt op zeker moet afdalen. Je kan geen risico nemen want dan lig je onderuit. En op sneeuw kan je altijd een beetje meer risico nemen omdat je weet dat je het altijd nog kan corrigeren.

Snappen jullie ongeveer waar ik heen wil?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2002, 11:27
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:


Snappen jullie ongeveer waar ik heen wil?
Jep. Begrijp je wel...op sneeuw kan je idd makkelijker corrigeren.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 18:57
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Jep. Begrijp je wel...op sneeuw kan je idd makkelijker corrigeren.
Idd ja. Ik bedoel ook dat het dus weinig nut heeft om op borstelbanen snowboard lessen te nemen omdat het toch niet goed overeenkomt.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 11:05
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Idd ja. Ik bedoel ook dat het dus weinig nut heeft om op borstelbanen snowboard lessen te nemen omdat het toch niet goed overeenkomt.
Ik weet niet of het dan gelijk geen zin heeft. Doordat je niet zo makkelijk kan corrigeren op een borstelbaan, moet je het veel meer veel meer van je techniek hebben om goed een bocht te kunnen maken. Kom je dan op de sneeuw, dan heb je jezelf de techniek van het snowboarden alleen maar beter aangeleerd, en dan is het alleen maar makkelijker omdat je nog kan corrigeren.
Het lijkt misschien een beetje onzinnig, omdat je toch kan corrigeren, maar ik ben van mening dat het gewoon goed is voor je techniek.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 16:59
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Ik weet niet of het dan gelijk geen zin heeft. Doordat je niet zo makkelijk kan corrigeren op een borstelbaan, moet je het veel meer veel meer van je techniek hebben om goed een bocht te kunnen maken. Kom je dan op de sneeuw, dan heb je jezelf de techniek van het snowboarden alleen maar beter aangeleerd, en dan is het alleen maar makkelijker omdat je nog kan corrigeren.
Het lijkt misschien een beetje onzinnig, omdat je toch kan corrigeren, maar ik ben van mening dat het gewoon goed is voor je techniek.
Maar het is zoveel anders. Je kan op een borstelbaan de bochten niet goed aansnijden en als je dan op sneeuw komt doe je hetzelfde maar dan werkt dat bijna niet.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 17:47
Daffie
Daffie is offline
ja dat vin ik ook. heb zelf eerst les gehad op een borstelbaan en dat werkt dus bijna niet. je kan eigenlijk beter in de sneeuw lesnemen voor een ochtendje of 2 / 3 en dan kan je t verder zelf leren. ik heb nu pas 1 week gesnowboard en een paar x in die indoorhal in bottrop (die is echt heel leuk en heel goedkoop) en ik heb niet echt heel veel aan die borstelbaanlessen gehad...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:27
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Daffie schreef:
ik heb niet echt heel veel aan die borstelbaanlessen gehad...
Ik wel. Ik kan erdoor snowboarden. Dus is het wel nuttig.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:39
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Heeeej Jordi, toffe board joh. Ik ga alleen lekker in Nederland feesten met de feestdagen.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 16:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ga in de voorjaarsvakantie (=eind februari, ofzow) op wintersport, en dan ga ik snowboarden én skiën
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:28
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
ik ga 15 februari weer. Dit keer maar met ze 4en ( 3 vrienden ) In risoul. 180 kilomter piste. ik heb er al eer ultimate zin in
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:46
~*skoolgirl*~
Avatar van ~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
hey hey
ik ga dit jaar ook weer op wintersport (saalbach, oostenrijk) en ik ga (natuurlijk) snowboarden Dit jaar wordt m'n 5e jaar (ben op m'n 11e begonnen) en ik heb er weer super veel zin in!!
En dit jaar krijg ik ook freestyle lessen,..kijken hoe 'heel' ik dit jaar weer thuis kom
Naar snowworld (zoetermeer) ga ik ook wel eens (vrijdag avond) en daar ga ik wel over die jumps heen das nie zo probleem, ook grinden lukt al wel aardig(zeggen anderen..soms ga ik toch wel donders hard onderuit )
Ik heb gewoon een boardje (148cm,..ja lekker klein, maar dat past wel bij mij)van burton,..en m'n bindingen zet ik nu om ze veel tijd een stukje rechter,..da vin ik fijner...
nou dit was het wel ongeveer ...geloof ik...
xxx
__________________
enjoy the good snow, enjoy the game enjoy the ride..-->snowboarding
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 07:59
Sammz
Sammz is offline
Hai mensen!

Ik ben net terug van wintersport... Met 3 vriendinnen naar Les 2 Alpes geweest (totaal met z'n 4en duz) en het was echt mega gaaf! We hebben met zijn allen voor het eerst gesnowboard, braaf lessen gevolgd en ons in het diepe gestort! Maar nu ik terug ben mis ik het zo erg! Had nooit gedacht dat ik wintersport (het was mijn eerste keer) zo enorm leuk zou vinden! Volgend jaar dus weer! Volgend jaar duurt zo lang!!! Ik wil net zoals meerdere van jullie ook lessen nemen of zelfs rommelen op de sneeuw in zoetermeer of den haag. Hebben jullie tips? Welke baan beter is? en bij welke baan de lessen beter zijn? De uithof of snowworld?

Ik hoor het wel! Kuzz,
Sammz.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 18:02
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Sammz schreef:
Ik wil net zoals meerdere van jullie ook lessen nemen of zelfs rommelen op de sneeuw in zoetermeer of den haag. Hebben jullie tips? Welke baan beter is? en bij welke baan de lessen beter zijn? De uithof of snowworld?

Ik hoor het wel! Kuzz,
Sammz.

Blij dat je wintersport zo leuk vind

Maar ik zou in Zoetermeer gaan. De sneeuw is daar stukken beter, het is daar groter en ik vind het om een een of andere reden altijd gezelliger. Ik denk dat de kwaliteit van de lessen niet zo veel zal verschillen. Die mensen hebben allemaal de zelfde opleiding gedaan. En als ik zeg dat ik in zoetermeer het heel snel geleerd heb en dat ik er erg tevreden over was zegt dat ook niet zo veel.
Maar als het jou niet veel uitmaakt waar je heen wil gaan, dan zou ik toch zeker naar zoetermeer gaan hoor!!!!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:04
Sammz
Sammz is offline
Okay, thanx voor je advies ga het zeker eerst in Zoetermeer proberen! De baan is daar, geloof ik, ook groter en ze hebben toch studentenkorting? Nou ik ga me er in verdiepen! Misschien zie ik je in snowworld ook al weet ik niet wie je bent hahah
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:01
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Sammz schreef:
Misschien zie ik je in snowworld ook al weet ik niet wie je bent hahah
Ik ga aanstaande vrijdag
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:02
Sammz
Sammz is offline
Citaat:
Ik ga aanstaande vrijdag
Ik helaas niet... Moet eerst werken en daarna training Maar wie weet zien we elkaar een andere keer...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 13:34
Whazzzjaaaap!!!
Whazzzjaaaap!!! is offline
Ik ga ook snowboarden!!! Eerste keer, een week met vrienden naar St. Jean D'arves! Heb super veel zin... nog maar 20 nachtjus!!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 19:35
Sammz
Sammz is offline
Hee veel plezier gewenst! ik ben nu 2 weken terug ik mis het heel erg!! (zou zo weer terug willen) was ook voor het eerst en snowboarden! Je krijgt de tijd van je leven! Een tip als je het snowboarden nog moet leren, neem kniebeschermers mee
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:53
Whazzzjaaaap!!!
Whazzzjaaaap!!! is offline
Haha!! Bedankt...gege...

Der ligt nu trouwens al bijna 3 meter!!!!! .....nog 18 nachtjes!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 20:03
~*skoolgirl*~
Avatar van ~*skoolgirl*~
~*skoolgirl*~ is offline
ik ga lekker lekker over 4 nachtjes naar saalbach (oostenrijk) en ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!!! lekker boarden!!!!
jullie ook veel plezier op vakantie enne wel heel terug komen he doe ik ook (hoop ik)...
xxx
__________________
enjoy the good snow, enjoy the game enjoy the ride..-->snowboarding
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:27
Anti-Schaap
Avatar van Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
weet íemand of ik met de bus bij snowplanet in spaarnwoude (eigenlijk velzen-zuid) kan komen.. want ik ben er wel vaker geweest alleen dan met de auto, maar ik wil morgen met een vriend heen en we kunnen of met de fiets (15km fietsen ) of met het ov
dus wie kan me helpen?
__________________
Wist je dat al?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.