Oud 23-05-2005, 17:06
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 19-05-2005 @ 00:29 :
1) idd post geen spoilers...sommige hier hebben het nog niet gezien
2) doe rustig het is een storyline het is niet echt...jeez
spoilers?
neem dan sateliet
of zorg voor finse of britse tv die up to date is
(finse ondertiteling is lachen )

maar ok ik zal het ni meer doen

en laat mij me lekker opwinden.

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 17:08.
Advertentie
Oud 23-05-2005, 17:07
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
maar WWE is nog steeds gaaf
Oud 23-05-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 23-05-2005 @ 17:06 :
spoilers?
neem dan sateliet
of zorg voor finse of britse tv die up to date is
(finse ondertiteling is lachen )

maar ok ik zal het ni meer doen

en laat mij me lekker opwinden.
Welke zenders dan?

Op Sky is hier geen abonnement af te sluiten en het is ook niet gekraakt volgens mij. hoe zit het met die finse zender dan en op welke statelliet zit die?
Oud 24-05-2005, 08:27
Inferno
Inferno is offline
En wat vinden julie van m-m-m-m-matt morgan?
Grote man,slechte gimmick vind ik
Oud 24-05-2005, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 24-05-2005 @ 08:27 :
En wat vinden julie van m-m-m-m-matt morgan?
Grote man,slechte gimmick vind ik
Hij is wel beresterk zeg. Geeft de zwaarste wrestler van WWE met gemak een F-5.
Oud 25-05-2005, 20:24
Inferno
Inferno is offline
Ik ben ook benieuwd of er ooit nog een x Snitsky/heidenreich vs. Kane en Taker komt maar dat zal wel niet.. echt suckend dat ze dat afgelopen WM niet gedaan hebben!

Zo heb je dat stukje nog gezien en gehoord wat er gebeurde met Randy Orton zijn schouder..je hoorde t kraken..sickening!
Oud 26-05-2005, 13:43
Verwijderd
Ja, dat klinkte niet echt lekker.

het is wel opeens stil rond Undertaker. Zou die dan echt stoppen met deze Gimmick en terugkomen met een andere Gimmick?

Dan zou de match Taker/Kane vs Snitsky/Heidenreich er niet meer inzitten. Ook nu Heidenreich face is geworden zal dat mischien niet meer gebeuren.

Ik Luisterde pas nog weer ff de WCW Mayhem Cd af en welk lied komt er langs? Het lied dat Undertaker nu gebruikt. Vond ik wel geinig. Ook stond het lied van Stone Cold er op.
Oud 28-05-2005, 16:58
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 26-05-2005 @ 13:43 :
Ja, dat klinkte niet echt lekker.

het is wel opeens stil rond Undertaker. Zou die dan echt stoppen met deze Gimmick en terugkomen met een andere Gimmick?

Dan zou de match Taker/Kane vs Snitsky/Heidenreich er niet meer inzitten. Ook nu Heidenreich face is geworden zal dat mischien niet meer gebeuren.

Ik Luisterde pas nog weer ff de WCW Mayhem Cd af en welk lied komt er langs? Het lied dat Undertaker nu gebruikt. Vond ik wel geinig. Ook stond het lied van Stone Cold er op.
Sarah (vrouw van taker) is net bevallen. Meisje. Dat is de reden dat taker er al een tijdje niet meer bij is. Hij zal binnenkort wel weer richting de ring wandelen .
Oud 30-05-2005, 14:38
Verwijderd
Gisteren was TNA Lockdown op TWC en het was weer een denderende ppv. TNA is toch zo heerlijk om naar te kijken.
Oud 01-06-2005, 14:51
Verwijderd
Er is alvast een match bekend voor vengeance. Ik hem in een spoiler gezet. dan hoef je hem niet zien als je het niet wilt weten.

Spoiler



Oud 01-06-2005, 20:18
Tobe
Avatar van Tobe
Tobe is offline
Citaat:
Inferno schreef op 25-05-2005 @ 20:24 :
Ik ben ook benieuwd of er ooit nog een x Snitsky/heidenreich vs. Kane en Taker komt maar dat zal wel niet.. echt suckend dat ze dat afgelopen WM niet gedaan hebben!
Zou wel bruut zijn, misschien een idee voor Wrestlemania volgend jaar.
Oud 03-06-2005, 00:37
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-06-2005 @ 14:51 :
Er is alvast een match bekend voor vengeance. Ik hem in een spoiler gezet. dan hoef je hem niet zien als je het niet wilt weten.

Spoiler



Ja die was al heel lang bekend

Ik ben echt benieuwd naar de ECW PPV, ik heb de match list tot nu toe op wwe.com gezien en het zijn wel gave matches...hopen dat het ook echt ECW wrestling wordt en niet een Invasion gebeuren....
Oud 03-06-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 03-06-2005 @ 00:37 :
Ja die was al heel lang bekend

Ik ben echt benieuwd naar de ECW PPV, ik heb de match list tot nu toe op wwe.com gezien en het zijn wel gave matches...hopen dat het ook echt ECW wrestling wordt en niet een Invasion gebeuren....
Ja, ik hoop dat de matches ook werkelijk ECWstyle zijn. WWE lijkt wel een fobie te hebben voor hardcore/ECWstyle matches. Daar door missen ze ook een heleboel excitement enzo.

Ik vraag af waarom WWE de hardcore title heeft afgeschaft. Zou het iets van doen hebben met de Tragische dood van Owen Hart??
Oud 07-06-2005, 00:38
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Owen's dood had niks te maken met een match, het ding waarvan hij moest afdalen functioneerde niet goed (shawn micheals is ook een keer zo naar beneden gekomen en daar gebeurde niks bij) en hij is in 1999 gestorven en daarna waren er nog hardcore matches...
Ik betwijfel of het weer net zo hardcore word als de echte ECW, aangezien er weer plannen zijn om er een soort invasion ding van te maken, met wwe superstars die invallen tijdens matches enzo...maar ja we zullen zien ben wel benieuwd
Oud 07-06-2005, 00:43
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 07-06-2005 @ 00:38 :
Owen's dood had niks te maken met een match, het ding waarvan hij moest afdalen functioneerde niet goed (shawn micheals is ook een keer zo naar beneden gekomen en daar gebeurde niks bij) en hij is in 1999 gestorven en daarna waren er nog hardcore matches...
Ik betwijfel of het weer net zo hardcore word als de echte ECW, aangezien er weer plannen zijn om er een soort invasion ding van te maken, met wwe superstars die invallen tijdens matches enzo...maar ja we zullen zien ben wel benieuwd
persoonlijk heb ik een hogere verwachting van de Hardcore Homecoming dan van de ECW van de WWE. Zeker door de geplande invasion...en dat terwijl ze eerst steeds zeiden dat het puur ECW zou zijn
Oud 07-06-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 07-06-2005 @ 00:38 :
Owen's dood had niks te maken met een match, het ding waarvan hij moest afdalen functioneerde niet goed (shawn micheals is ook een keer zo naar beneden gekomen en daar gebeurde niks bij) en hij is in 1999 gestorven en daarna waren er nog hardcore matches...
Ik betwijfel of het weer net zo hardcore word als de echte ECW, aangezien er weer plannen zijn om er een soort invasion ding van te maken, met wwe superstars die invallen tijdens matches enzo...maar ja we zullen zien ben wel benieuwd
Ok. Wat ik bedoelde is dat ze na dat ongeluk mischien voorzichtiger zijn geworden en gevaarlijke dingen er liever uit willen laten.

Het is overigens bijna zo ver. De ECW ppv. Ik kan haast niet wachten.
Oud 07-06-2005, 15:12
Verwijderd
leuk nieuws voor de schotelbezitters onder ons. Italia1 welke vrij te ontvangen is op de Hotbird zendt vanf nu de complete 2 uur show van Smackdown uit.
Oud 08-06-2005, 01:21
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 07-06-2005 @ 15:10 :
Ok. Wat ik bedoelde is dat ze na dat ongeluk mischien voorzichtiger zijn geworden en gevaarlijke dingen er liever uit willen laten.

Het is overigens bijna zo ver. De ECW ppv. Ik kan haast niet wachten.
Ik snap dat je dat bedoelde, maar na zijn dood zijn er nog tig hardcore matches, tlc's etc geweest

ja ik ben echt wel benieuwd wat het gaat worden, ik ken zeer weinig van ECW, heb wel wat matches gedownload en heb een videoband ervan.......
Oud 08-06-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-06-2005 @ 01:21 :
Ik snap dat je dat bedoelde, maar na zijn dood zijn er nog tig hardcore matches, tlc's etc geweest

ja ik ben echt wel benieuwd wat het gaat worden, ik ken zeer weinig van ECW, heb wel wat matches gedownload en heb een videoband ervan.......

Ok. Ik weet niet hoe het toen zat bij de WWF omdat ik die in die tijd niet volgde maar WCW wel. En daar hadden ze wel gewoon hardcore matches.
Oud 08-06-2005, 12:55
Verwijderd
Juvented Guerrera komt terug bij de WWE
Oud 08-06-2005, 16:33
Inferno
Inferno is offline
Ik hoop echt dat er binnekort weer een keer een TLC match komt en ik wacht nog steeds op de eerste WWE 'fans bring the weapons' match. wie zouden jullie dan tegen wie willen zien?

Wat is jullie ouwe ECW moment/match wat je altijd bij is gebleven? die van mij was Tommy Dreamer vs. Justin Cedible op Heatwave 2000 dat was een stairway to hell match wat inhield dat je boven de ring in plaats van een belt prikkeldraad had hangen echt een klassieker!

Ik hoop dat met juvie terug de cruiserweight divisie weer een beetje gaat leven.

Tevens hoop ik dat de hardcore title weer teruggebracht word maar dat zal wel niet!
Oud 08-06-2005, 17:28
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 08-06-2005 @ 01:21 :
Ik snap dat je dat bedoelde, maar na zijn dood zijn er nog tig hardcore matches, tlc's etc geweest

ja ik ben echt wel benieuwd wat het gaat worden, ik ken zeer weinig van ECW, heb wel wat matches gedownload en heb een videoband ervan.......
Ik heb alles wat er op dvd te krijgen is aan ECW. En stuk voor stuk klasse shows . Qua matches was ECW gewoon heel erg goed. Ga bijvoorbeeld eens een Tajiri of een Rob van Dam match kijken van ECW die is zoveel beter dan een WWE match van hun.
Oud 08-06-2005, 19:13
Hollandia
Hollandia is offline
Ik ben zeker echt de enige die ECW wel mee vond vallen zeker en WCW & WWF beter vond? WCW kickte ass met Goldberg, Sting & Scott Hall imo
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 08-06-2005, 23:12
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 08-06-2005 @ 19:13 :
Ik ben zeker echt de enige die ECW wel mee vond vallen zeker en WCW & WWF beter vond? WCW kickte ass met Goldberg, Sting & Scott Hall imo

heb eens een match gezien van hall tegen Luger. Was hij zwaar dronken. Ze konden werkelijk niets beginnen. Luger wilde er nog wel wat een match van maken maar echt was geen beginnen aan met Hall . Is Kevin Nash naar de ring gegaan en heeft hem toen mee genomen naar achteren en dat terwijl ze eigenlijk fueden
Oud 09-06-2005, 14:15
Verwijderd
Ik heb ECW nooit kunnen volgen. Maar de beelden die ik ervan heb gezien vond ik zeer imponerend.
WCW is voor mij gewoon het beste wat er ooit aan wrestling is geweest. Dat mis ik echt nog steeds. En ik denk ook niet dat dat nog ooit terugkomt. TNA komt er dan nog wel bij in de buurt qua sfeer enzo, maar het is er toch nog niets bij vergeleken. nWo rulezz echt. En voor mij nog steeds.
Oud 09-06-2005, 14:17
Verwijderd
Oh lala! De eerste Raw draw is meteen een goeie. Ik had niet verwacht dat deze wrestler naar Raw zou gaan.

Spoiler
Oud 09-06-2005, 16:54
Hollandia
Hollandia is offline
Scott Hall in zijn early years natuurlijk. Maar verder met The Flock etc
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 10-06-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Hollandia schreef op 09-06-2005 @ 16:54 :
Scott Hall in zijn early years natuurlijk. Maar verder met The Flock etc
Jaa, the Flock met Raven enzo.

En The Four Horsemen.
Oud 10-06-2005, 16:26
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 09-06-2005 @ 16:54 :
Scott Hall in zijn early years natuurlijk. Maar verder met The Flock etc
scott hall als de diamond studd? met DDP als zijn manager? Dan ben je al heel lang fan
Oud 11-06-2005, 14:10
Verwijderd
SD heeft een goede draw:

Spoiler


Oud 11-06-2005, 21:33
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-06-2005 @ 14:10 :
SD heeft een goede draw:



ik mis de ballenbak
Oud 12-06-2005, 10:44
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
The Franchise schreef op 10-06-2005 @ 16:26 :
scott hall als de diamond studd? met DDP als zijn manager? Dan ben je al heel lang fan
Leuk

Nee, Scott Hall toen hij net overkwam van WWF. Scott Hall is gewoon altijd al gaaf geweest. Die gast zou world champ moeten zijn geweest, nog voordat hij het bier ontdekte
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 12-06-2005, 23:46
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 12-06-2005 @ 10:44 :
Leuk

Nee, Scott Hall toen hij net overkwam van WWF. Scott Hall is gewoon altijd al gaaf geweest. Die gast zou world champ moeten zijn geweest, nog voordat hij het bier ontdekte
Hij heeft zn carriere inderdaad behoorlijk verkloot. Hoe vaak ie wel niet met zijn dronken kop in de ring stond
Oud 13-06-2005, 16:27
Verwijderd
Ik heb werkelijk genoten van de ECW one night stand! Ongelooflijk wat die gasten allermaal doen. Ik hoop dat er ook zo'n reunion show voor de WCW komt. Lijkt me wel cool.
Oud 13-06-2005, 20:14
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Ik was er ook helemaal GEK van samen met een maat van me worstelen kijken. We waren toen rond de 13 denk k, volgens mij kwam het optnt vrijdag om een uur of 23u later ging het naar
rtl 5 ging opeens weg vet jammer! toen later nog gezien op vakantie in spanje..

Mij favo's zijn met nr 1 STING wat vond k die gast stoer.
Was ook helemaal gek van Wolf Pack met Kevin Nash enzo.

Ook een hele stoere vond ik de gebroeders Steiner.

Wat heb ik genoten van die tijd.

P.s Heb trouwens nog een paar videobanden liggen van die goeie ouwe tijd!
Oud 13-06-2005, 22:00
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
SoloRaver schreef op 13-06-2005 @ 20:14 :

P.s Heb trouwens nog een paar videobanden liggen van die goeie ouwe tijd!
Ik wel meer dan een paar

En Vampiro heeft er nog veel meer

Maar ECW ONS was zeker zeer goed ja. Ik moet Hardcore Homecoming nog bekijken, want ik wil Raven vs Sandman toch echt wel zien, evenals Funk vs Douglas vs Sabu met dat barbed wire. Zag er echt f'n bloederig uit. Maar we hadden niet anders verwacht van de FUnkster natuurlijk.

Trouwens, welke legendes vinden jullie gaaf? Ik vind Ric Flair, Hulk Hogan, Ricky Steamboat, Bret Hart, Randy Savage en Terry Funk er toch wel uit springen. Ook moet ik erg lachen om de promo's van Dusty Rhodes. Ik weet niet of we Shawn Micheals al een legende mogen noemen, maar het is er wel een imo.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 13-06-2005, 23:00
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
SoloRaver schreef op 13-06-2005 @ 20:14 :
Ik was er ook helemaal GEK van samen met een maat van me worstelen kijken. We waren toen rond de 13 denk k, volgens mij kwam het optnt vrijdag om een uur of 23u later ging het naar
rtl 5 ging opeens weg vet jammer! toen later nog gezien op vakantie in spanje..

Mij favo's zijn met nr 1 STING wat vond k die gast stoer.
Was ook helemaal gek van Wolf Pack met Kevin Nash enzo.

Ook een hele stoere vond ik de gebroeders Steiner.

Wat heb ik genoten van die tijd.

P.s Heb trouwens nog een paar videobanden liggen van die goeie ouwe tijd!

oeh heb je WCW in de verkoop? zo, ja pm me dan maar...en ja ik heb er ook nog twee liggen voor de verkoop
Oud 13-06-2005, 23:03
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 13-06-2005 @ 22:00 :
Ik wel meer dan een paar

En Vampiro heeft er nog veel meer

Maar ECW ONS was zeker zeer goed ja. Ik moet Hardcore Homecoming nog bekijken, want ik wil Raven vs Sandman toch echt wel zien, evenals Funk vs Douglas vs Sabu met dat barbed wire. Zag er echt f'n bloederig uit. Maar we hadden niet anders verwacht van de FUnkster natuurlijk.

Trouwens, welke legendes vinden jullie gaaf? Ik vind Ric Flair, Hulk Hogan, Ricky Steamboat, Bret Hart, Randy Savage en Terry Funk er toch wel uit springen. Ook moet ik erg lachen om de promo's van Dusty Rhodes. Ik weet niet of we Shawn Micheals al een legende mogen noemen, maar het is er wel een imo.
Michaels is dat zeker. Als je ziet wat voor matches hij allemaal heeft gehad. Wat voor geweldige carriere. Zo zijn er nog wel een paar die je die zo wel mag bestempelen lijkt me.
Oud 14-06-2005, 12:17
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Citaat:
The Franchise schreef op 13-06-2005 @ 23:00 :
oeh heb je WCW in de verkoop? zo, ja pm me dan maar...en ja ik heb er ook nog twee liggen voor de verkoop

Ik wil ze liever zelluf houden, sorry
Oud 14-06-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
SoloRaver schreef op 14-06-2005 @ 12:17 :
Ik wil ze liever zelluf houden, sorry
Je kan ze toch eerst kopieren?
Oud 14-06-2005, 15:36
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
SoloRaver schreef op 14-06-2005 @ 12:17 :
Ik wil ze liever zelluf houden, sorry
Geen probleem hoor, kan het me ook prima voorstellen
Oud 14-06-2005, 16:36
Verwijderd
Vampiro keert trouwens ook terug bij WWE volgens de laatste rumours.

Ik had gister een Rey Mysterio Special gezien op italia 1 meteen na Smackdown. Mooie special. Er was ook een match waarin hij smaen met Brock Lesnar zat. Ik kreeg meteen herinneren aan Brock Lesnar. Ik hoop dat hij snel weer terugkeert naar WWE.
Oud 14-06-2005, 21:22
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-06-2005 @ 16:36 :
Vampiro keert trouwens ook terug bij WWE volgens de laatste rumours.

Ik had gister een Rey Mysterio Special gezien op italia 1 meteen na Smackdown. Mooie special. Er was ook een match waarin hij smaen met Brock Lesnar zat. Ik kreeg meteen herinneren aan Brock Lesnar. Ik hoop dat hij snel weer terugkeert naar WWE.

Zover ik weet heeft hij nog niet eerder geworsteld bij de WWE. Wel bij WCW. Ben benieuwd of hij daar dan heen gaat. Heb er zelf nog niets van gehoord. Kijk nu trouwens de laatste tijd veel oude WCW'tjes. Dan heb ik het over een Starrcade van 1987, GAB 1987 om eens wat op te noemen. Heb wel mindere shows gezien van rond die tijd
Oud 14-06-2005, 22:57
SoloRaver
Avatar van SoloRaver
SoloRaver is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-06-2005 @ 15:23 :
Je kan ze toch eerst kopieren?
Zijn video's dus kweet niet hoe het moet als het al kan
Oud 14-06-2005, 23:07
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
SoloRaver schreef op 14-06-2005 @ 22:57 :
Zijn video's dus kweet niet hoe het moet als het al kan
Bij mijn weten zou dat met twee videorecorders kunnen. Maar dan nog. Ik heb alleen belangstelling bij origineel
Oud 15-06-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
SoloRaver schreef op 14-06-2005 @ 22:57 :
Zijn video's dus kweet niet hoe het moet als het al kan
Met twee videorecorders
Oud 15-06-2005, 16:27
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 14-06-2005 @ 16:36 :
Vampiro keert trouwens ook terug bij WWE volgens de laatste rumours.

Ik had gister een Rey Mysterio Special gezien op italia 1 meteen na Smackdown. Mooie special. Er was ook een match waarin hij smaen met Brock Lesnar zat. Ik kreeg meteen herinneren aan Brock Lesnar. Ik hoop dat hij snel weer terugkeert naar WWE.
Als je Brock wil zien moet je naar American Football kijken.
Hij heeft daar nu een mooie carriere opgebouwd (ik meende bij washinton, maar dat weet ik niet zeker)

Btje als de Rock en Steve Williams (Stone Cold), maar dan in de omgekeerde volgorde.
Oud 16-06-2005, 00:21
The Franchise
The Franchise is offline
Citaat:
Rooster schreef op 15-06-2005 @ 16:27 :
Als je Brock wil zien moet je naar American Football kijken.
Hij heeft daar nu een mooie carriere opgebouwd (ik meende bij washinton, maar dat weet ik niet zeker)

Btje als de Rock en Steve Williams (Stone Cold), maar dan in de omgekeerde volgorde.
Je bedoeld Steve Williams (Dr. Death) neem ik aan? Die heeft American Football gedaan. Niet Austin
Oud 16-06-2005, 14:57
Verwijderd
Citaat:
The Franchise schreef op 16-06-2005 @ 00:21 :
Je bedoeld Steve Williams (Dr. Death) neem ik aan? Die heeft American Football gedaan. Niet Austin
Dr Death is toch dood?
Oud 16-06-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 15-06-2005 @ 16:27 :
Als je Brock wil zien moet je naar American Football kijken.
Hij heeft daar nu een mooie carriere opgebouwd (ik meende bij washinton, maar dat weet ik niet zeker)

Btje als de Rock en Steve Williams (Stone Cold), maar dan in de omgekeerde volgorde.
Ik dacht dat hem niet lukte om een Football carriere van de grond te krijgen. En dat hij zich dus maar weer ging storten op Wrestling en graag weer bij WWE terug zou willen keren. Het laatste wat ik van hem wist is dat hij in japan worstelde.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.