Oud 20-02-2014, 22:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dit is ook Vandersteen, hè.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 20-02-2014, 22:30
Verwijderd
Nee. Op de vraag van vorig topic.
Oud 20-02-2014, 22:33
Hazel
Hazel is offline
Dat is wat ik met die Jan, Jans en de Kinderen zou willen doen
Oud 20-02-2014, 22:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat is wat ik met die Jan, Jans en de Kinderen zou willen doen
Ik vind denk ik vooral de latere 'avonturen' nogal vervelend. Maar in principe heb ik niets tegen dat soort strips.

Bij bepaalde Suske en Wiskeverhalen krijg ik eerder haatgevoelens, en bij de dingen in de Donald Duck Junior; allemaal van die overschreven troep, vernietigend voor de kinderziel. Laat de kinderen toch gewoon plaatjes kijken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-02-2014, 22:41
Verwijderd
Ik vind eigenlijk geen enkele strip leuk.

Omdat ik blijkbaar heel lettergericht ben ben ik altijd geneigd om alleen de tekstballonnetjes te lezen, en niet te kijken wat er gebeurt. En dan snap ik het niet meer. Of nou ja. Ik vind het gewoon een heel onprettige manier van lezen/kijken.
Oud 20-02-2014, 22:42
Verwijderd
Donald Duck heeft mij leren lezen.
Oud 20-02-2014, 22:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Toen ik lid werd van de Donald Duck kreeg ik een sporttas Heb hem altijd gebruikt voor de zwemclub tot ik hem een keer heb laten staan bij de bushalte Worst day of my life!!!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-02-2014, 22:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh en mijn vader had heel veel oude Kuifje stripboeken, die vond ik wel heel spannend
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-02-2014, 22:52
Verwijderd
Clifton <3
Oud 20-02-2014, 22:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er gaat voor mij niks boven Guust. Held. De hele dag lekker chillen, ouwehoeren met Joost van Smith van de overkant, muziek maken op de flaterfoon, beetje uitvindingen doen, met dieren spelen, lekker lomp zijn... <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-02-2014, 22:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Donald Duck heeft mij leren lezen.
Daar lijkt de DD Junior heel erg op gericht, kinderen leren lezen, en daardoor ontleren ze kinderen juist strips te lezen. Mediumverraders zijn het.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-02-2014, 22:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Er gaat voor mij niks boven Guust. Held. De hele dag lekker chillen, ouwehoeren met Joost van Smith van de overkant, muziek maken op de flaterfoon, beetje uitvindingen doen, met dieren spelen, lekker lomp zijn... <3
Guust is wel geweldig, ja.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-02-2014, 23:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
En politiek beter van Vandersteen:

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-02-2014, 23:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
http://www.funda.nl/koop/almelo/huis...raat-99/fotos/
Wat een páreltje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-02-2014, 23:47
Verwijderd
Doet me denken aan die Telfort reclames
Oud 21-02-2014, 00:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En politiek beter van Vandersteen:

[afbeelding]


En hij was ook nog eens vriendjes met de Marsupilami


Al lijkt Dennie Christiaan niet zo heel erg op Guust.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-02-2014, 00:19
Hazel
Hazel is offline
Dat behang in de woonkamer... HEERLIJK
Oud 21-02-2014, 00:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
En de schele kastjes in de keuken, de prachtige asbak bij de 'jaccuzi' en niet te vergeten de was die op de verwarming hangt. Oh en de tuin! Ook fijn dat ze de tuinslang niet even op de haspel hebben gerold. Of ten minste uit beeld gehaald :')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 21-02-2014, 06:57
Verwijderd
Je ziet ten minste dat er echt gewóónd wordt!
Oud 21-02-2014, 08:31
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Maar...so...cheap
Oud 21-02-2014, 08:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Almelo is echt goedkoop ja...

Niemand wil er wonen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-02-2014, 08:47
Verwijderd
Maar dat is zelfs voor Almelo supergoedkoop toch?
Oud 21-02-2014, 08:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Er staan meer van dat soort huizen voor zo'n prijs. Maar dan woon je in een asobuurt en heb je bijna een ton nodig om het een beetje fatsoenlijk te krijgen.
Maar dit was wel de ergste die we tegenkwamen (slow day at work, ga je gekke dingen van doen)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-02-2014, 09:53
Verwijderd
Jaaaa Almelo klasgenootje is een echte Almelose, kom niet aan Almelo ik moet daar altijd wel om lachen.

Ik heb een klasgenootje beloofd dat ik zou helpen verhuizen vandaag maar ik heb er echt geen fuck zin in.
Oud 21-02-2014, 10:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat een pauperkiet <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 21-02-2014, 10:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
toch wel het nadeel van Utrecht; voor de prijs van mijn appartement kon ik een mooi huis kopen in Friesland of Groningen. Maar ja, daar wil je echt niet wonen als je een verstandig mens bent.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-02-2014, 11:27
Verwijderd
Vrienden van me hebben een groot huis gekocht in Utrecht, met flinke tuin ook. Netjes, maar qua afwerking gewoon standaard nieuwbouw. Voor dat geld krijg je in Friesland een prachtig landhuis geloof ik
Oud 21-02-2014, 11:33
Verwijderd
Oh, met 12 kamers en zwembad... Jeetje
Oud 21-02-2014, 12:05
Verwijderd
Ik vind het wel leuk Niet per se voor mezelf, maar gewoon, als iets dat bestaat.
Oud 21-02-2014, 13:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jan, Jans en de kinderen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-02-2014, 14:36
Verwijderd
Hoe kwam ik erbij, mijn enige vrije dag deze week en ik heb toegezegd te helpen met verhuizen.

Nu maar schoenen aan en gaan, afzeggen is ook geen optie.
Oud 21-02-2014, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hoe kwam ik erbij, mijn enige vrije dag deze week en ik heb toegezegd te helpen met verhuizen.

Nu maar schoenen aan en gaan, afzeggen is ook geen optie.
God zal het je lonen!

//Een vraagje: wat moet je doen tegen lieveheersbeestjes? Het worden er namelijk steeds meer. Eerst kwam ik er (op mijn kamer) ongeveer eens in de twee dagen eentje tegen, maar nu zo ongeveer om het uur. Ik ben een beetje bang dat ik er een opeet in mijn slaap, of dat ik een keer wakker wordt en iets raars voel en in de spiegel kijk en dat ik dan in een lieveheersbeestje veranderd ben.
Oud 21-02-2014, 17:25
Verwijderd
En ik weet niet waar hun grot is.
Oud 21-02-2014, 18:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens een vriendin van mij komen ze voornamelijk binnen als het gaat regenen en/of onweren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-02-2014, 18:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hebben ze goed bekeken dan!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-02-2014, 18:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar lieveheersbeestjes brengen geluk, dus laat lekker zitten die gaan vanzelf wel weer weg als er wat te vreten is buiten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 21-02-2014, 18:33
Verwijderd
Oud 21-02-2014, 18:38
Verwijderd
Oud 21-02-2014, 18:38
Verwijderd
Oud 21-02-2014, 19:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Nooit geweten dat Jan, Jans en de Kinderen zo populair zijn.

Vroeger had ik trouwens een kussensloop met Jeroentje erop. Nog steeds trouwens. Maar daardoor dacht ik dat Jeroentje het hoofdpersonage was, en dat hij Janjans heette.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-02-2014, 19:18
Verwijderd
Veel heersbeestjes
Oud 21-02-2014, 19:25
Verwijderd
Ik ga binnenkort D&D spelen, of eigenlijk Pathfinder. Van DM Theodoor mag je creatief zijn met je karakter. Dus ik word een kabouter. Uit praktische overwegingen ben ik wel 3 feet. Maar ik praat met dieren, weet van kruiden en boezem vertrouwen in. Ik ben losjes gebaseerd op David de Kabouter.

Laatst gewijzigd op 21-02-2014 om 19:38.
Oud 21-02-2014, 19:28
Verwijderd
Theodoors vriend J. wordt een centaur. Ik mag niet op hem rijden In het spel dan he. Nou ja, in het echt ook niet, neem ik aan.
Oud 21-02-2014, 19:39
Verwijderd
Waarom mag je in het spel niet op hem rijden?
Oud 21-02-2014, 19:42
Verwijderd
Zijn personage is te trots om zich te laten berijden en te socially awkward.

Aan de andere kant is mijn personage erg charmant en ook goed met dieren, dus misschien dat hij voor mij een uitzondering maakt. Dat weet hij dan nu nog niet.
Oud 21-02-2014, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Volgens een vriendin van mij komen ze voornamelijk binnen als het gaat regenen en/of onweren.
Ja, maar, het zijn er al weken best veel en het worden er steeds meer. Ik ben een beetje bang dat ik een hele lieveheersbeestjesstam huisvest.

Maar goed, i woon hier nog maar een week.

Laatst gewijzigd op 21-02-2014 om 20:14.
Oud 21-02-2014, 20:08
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oud 21-02-2014, 20:13
Verwijderd
De centaurs in Harry Potter laten zich ook niet berijden. Dat is beneden hun stand. Ze zijn geen 'common mule', zeggen ze zelf.
Oud 21-02-2014, 20:23
Verwijderd
Ja precies. Ik zie een Oud-Griekse centaur ook nog geen zakcentje verdienen in ponypark Slagharen.
Oud 21-02-2014, 20:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Maar 'beneden hun stand' gaat daar niet op, want Oud-Griekse centauren zijn smerige, aanranderige kutbeesten die je bruiloft komen verzieken met hun dronkenschap.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.