Oud 05-06-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Sann, you weakling, jij hebt hem zeker wel op msn?
Uiteraard
Advertentie
Oud 05-06-2010, 17:26
Verwijderd
Als ze even een natte vinger wil halen.
Oud 05-06-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Als ze even een natte vinger wil halen.
Precies
Oud 05-06-2010, 17:29
Verwijderd


Oud 05-06-2010, 17:30
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
@Gambokkur en niet zulke rare dingen doen met lettergroottes enzo

En even lief zijn & wat over jezelf vertellen!
nou dan : ik ben een werkloze neuroot die wallen heeft gekregen heeft van zijn werk en daar depri om is. En ik ben te lief en te aardig en dus doen veel mensen niet aardig tegen me omdat ze weten dat ik het toch maar allemaal aanvaard en dat moet nou maar eens gedaan zijn ! geen lieve meneer Gambokkur vanaf nu !!
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Oud 05-06-2010, 17:30
Verwijderd
Sopperdesop mijn msngesprek met archont zit er weer op.
Oud 05-06-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
nou dan : ik ben een werkloze neuroot die wallen heeft gekregen heeft van zijn werk en daar depri om is. En ik ben te lief en te aardig en dus doen veel mensen niet aardig tegen me omdat ze weten dat ik het toch maar allemaal aanvaard en dat moet nou maar eens gedaan zijn ! geen lieve meneer Gambokkur vanaf nu !!
Goede binnenkomer

Hoe oud ben je? Foto!
Oud 05-06-2010, 17:34
Verwijderd
De website van het Meertens instituut is wel interessant. Over voornamen.

De naam Stefanie is in 1986 het meest gegeven (254 keer). In mijn geboortejaar 1988 226 keer.

Opvallend is dat voor 1960 de naam niet of nauwelijks voorkwam. Ook is het aantal Stefanies na 1992 sterk afgenomen met gemiddeld nog maar 40 Stefanies per jaar.

In de grote steden Rotterdam Den Haag en Amsterdam worden de meeste Stefanies geboren, opvallend is ook Nijmegen met 104 Stefanies in 2006.

Dus!
Oud 05-06-2010, 17:34
Verwijderd
Wie weet er een site waar je toffe design t-shirts kunt bestellen? In winkels liggen alleen maar suffe tekstprints met vage woorden enzo
Oud 05-06-2010, 17:36
Gambokkur
Gambokkur is offline
27, geen foto , stel mn anonimiteit op prijs
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Oud 05-06-2010, 17:37
Verwijderd
Sinds de uitzending van Peter R is de naam Joran ook drastisch gedaald.
Oud 05-06-2010, 17:38
Verwijderd
Aha, ik heb ook even gezocht op 'Stephanie' en die naam wordt vaker gegeven. Toch opvallend dat er een grote piek zit rond 1990, en dat het daarvoor en daarna veel minder was.
Oud 05-06-2010, 17:40
Verwijderd
Sann ik heb niet met je gemsnt.

En jullie beginnen altijd zelf over mij, dus niet zeuren over mijn ego
Oud 05-06-2010, 17:40
Verwijderd
Het aantal Christiaans is vanaf 1880 tot nu bijna gelijk gebleven, met een piek in 1946.
Er worden gemiddeld ongeveer 485 Christiaans per jaar geboren. Pas vanaf de jaren 90 is de naam een stuk minder populair geworden.

LL naamzoek.

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 17:49.
Oud 05-06-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Sann ik heb niet met je gemsnt.

En jullie beginnen altijd zelf over mij, dus niet zeuren over mijn ego
Maar je ego is zo'n leuk onderwerp
Oud 05-06-2010, 17:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wie weet er een site waar je toffe design t-shirts kunt bestellen? In winkels liggen alleen maar suffe tekstprints met vage woorden enzo
www.threadless.com natuurlijk.
of www.designbyhumans.com
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 17:47
Verwijderd
Trimm, je bent geweldig
Oud 05-06-2010, 17:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo, ik kwam er een kwartier geleden even achter dat ik me een uur in de tijd vergiste en dat het al 6 uur was
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-06-2010, 18:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, je bent geweldig
Weet ik toch.
Ik draag zelf vrijwel alleen maar threadless. Heb nu iets van 35 shirtjes ofzo.

Btw, als je wilt bestellen, doe het dan via dit linkje, want dan krijg ik punten.

edit: OMG, ik kijk net op de 3FM site, want ik wou wel proberen Lowlands-kaartjes te winnen, en echt, die foto's van die mensen...
Er zijn 256 inzendingen en ik zie alleen maar irritante hipster giechelkut koppen en dikke lompe boeren en wesleys. Ik haat ze echt allemaal. Zij zijn de reden dat ik het vorig jaar ontzettend hard niet naar m'n zin had op lowlands.
Als ik om me heen keek zag ik ook alleen maar allemaal diezelfde domme koppen en mijn vertrouwen in de mensheid zakte dieper dan ik me ooit had kunnen voorstellen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 18:08.
Oud 05-06-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Weet ik toch.
Ik draag zelf vrijwel alleen maar threadless. Heb nu iets van 35 shirtjes ofzo.

Btw, als je wilt bestellen, doe het dan via dit linkje, want dan krijg ik punten.

edit: OMG, ik kijk net op de 3FM site, want ik wou wel proberen Lowlands-kaartjes te winnen, en echt, die foto's van die mensen...
Er zijn 256 inzendingen en ik zie alleen maar irritante hipster giechelkut koppen en dikke lompe boeren en wesleys. Ik haat ze echt allemaal. Zij zijn de reden dat ik het vorig jaar ontzettend hard niet naar m'n zin had op lowlands.
Als ik om me heen keek zag ik ook alleen maar allemaal diezelfde domme koppen en mijn vertrouwen in de mensheid zakte dieper dan ik me ooit had kunnen voorstellen.
Ik ga eens registreren

Hm, maar je komt toch niet naar LL voor het publiek? Want er lopen altijd wel klapjosti's rond. Maar wat voor volk wil je er dan graag hebben?
Oud 05-06-2010, 18:18
Verwijderd
That's it!?
Yep, this is all the info we need to set you up. Once you're done activating your account it's a good idea to go in and edit your profile with some stuff about yourself for other Threadless members to get to know you.

From there, you'll even be able to tell us stuff like your username on Flickr and we'll grab your photos and put them on your Threadless profile!

* Your email address is safe with us! We keep it completely private.

Jeetje, ik wil alleen maar een t-shirtje of twee bestellen Waarom moet altijd alles zo personal en profielerig en opgepimpt worden tot complete communities?
Oud 05-06-2010, 18:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Dat hoeft niet hoor, maar er is ook een forum bij enzo en je kan reageren en stemmen op nieuwste shirt designs...

Citaat:

Hm, maar je komt toch niet naar LL voor het publiek? Want er lopen altijd wel klapjosti's rond. Maar wat voor volk wil je er dan graag hebben?
Nou ja, ik kom er natuurlijk al lang en ik heb het gevoel dat er vroegah veel meer oudere en relaxtere mensen kwamen. Vorig jaar zag ik echt alleen maar 16-jarige hipstermeisjes en jongens die allemaal veels te druk bezig waren met zichzelf, wat ook bij concerten erg vervelend was.
Normaal had ik ook wel aanspraak als ik een grote menigte stond, maar vorig jaar stond ik bijv. een tijdje in een 'file' bij die grote poort richting de Alpha en iedereen negeerde me en duwde me aan de kant, omdat ze te druk bezig waren met hip zijn.
Het was trouwens ook te merken aan de gigantische rijen bij de wasbakken en de spiegels, waar iedereen zichzelf helemaal aan het stylen was. Dat had ik ook nog niet eerder zo erg meegemaakt.

Op Dour had ik dat gevoel echt helemaal niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 18:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tink, wil je zijn msn?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 18:28
Verwijderd
Citaat:
^ Dat hoeft niet hoor, maar er is ook een forum bij enzo en je kan reageren en stemmen op nieuwste shirt designs...



Nou ja, ik kom er natuurlijk al lang en ik heb het gevoel dat er vroegah veel meer oudere en relaxtere mensen kwamen. Vorig jaar zag ik echt alleen maar 16-jarige hipstermeisjes en jongens die allemaal veels te druk bezig waren met zichzelf, wat ook bij concerten erg vervelend was.
Normaal had ik ook wel aanspraak als ik een grote menigte stond, maar vorig jaar stond ik bijv. een tijdje in een 'file' bij die grote poort richting de Alpha en iedereen negeerde me en duwde me aan de kant, omdat ze te druk bezig waren met hip zijn.
Het was trouwens ook te merken aan de gigantische rijen bij de wasbakken en de spiegels, waar iedereen zichzelf helemaal aan het stylen was. Dat had ik ook nog niet eerder zo erg meegemaakt.

Op Dour had ik dat gevoel echt helemaal niet.
Wat 'grappig'. Ik had dat gevoel afgelopen jaar helemaal niet. Nou ja mss wel hippe meisjes, maar ik heb echt de leukste gesprekken met vreemden gehad afgelopen jaar. Ik vond de sfeer juist heel fijn Maar ik was dan ook extreem vrolijk door het heeeerlijke weer, misschien speelde dat ook wel mee.
Oud 05-06-2010, 18:28
Verwijderd
Ze hadden me al gemist bij de coffeeshop
Oud 05-06-2010, 18:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat 'grappig'. Ik had dat gevoel afgelopen jaar helemaal niet. Nou ja mss wel hippe meisjes, maar ik heb echt de leukste gesprekken met vreemden gehad afgelopen jaar. Ik vond de sfeer juist heel fijn Maar ik was dan ook extreem vrolijk door het heeeerlijke weer, misschien speelde dat ook wel mee.
Ik was juist niet met de vrienden die normaal gaan, omdat die allemaal geen kaartje hadden. En ik had tentamen-stress, dat speelde mss ook wel wat mee...
Maar ja, ik weet niet, op de zondagavond had ik het echt gewoon gehad en had ik echt het gevoel dat ik er weg moest.
Zo'n gevoel dat je omringd wordt door 60.000 mensen, maar dat je toch alleen bent... dat vond ik heel creepy.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 18:35
Verwijderd
Hm, ik ben maar twee keer geweest, en dat is onderhand alweer 7 jaar geleden. Dus ik kan niks zinnigs zeggen over hoe erg het nu is
Oud 05-06-2010, 18:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Twee pakken Senseo voor €5,-. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik voordelig Senseo heb ingekocht of dat ik verdrietig moet zijn omdat ik me door zo'n aanbieding heb laten verleiden.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 18:37
Verwijderd
awww, mijn vriendinnetje slaapt heel stilletjes naast me op de bank
Oud 05-06-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ik was juist niet met de vrienden die normaal gaan, omdat die allemaal geen kaartje hadden. En ik had tentamen-stress, dat speelde mss ook wel wat mee...
Maar ja, ik weet niet, op de zondagavond had ik het echt gewoon gehad en had ik echt het gevoel dat ik er weg moest.
Zo'n gevoel dat je omringd wordt door 60.000 mensen, maar dat je toch alleen bent... dat vond ik heel creepy.
Hm ja dan let je wss ook meer op de mensen om je heen Ik liep op ik geloof zaterdag wel vrij dronken alleen richting camping en toen had ik wel even OMG DIT ZIJN VEEL TE VEEL MENSEN moment.
Oud 05-06-2010, 18:40
Verwijderd
Haha, Lowlands. Ik zou dat echt niet trekken.
Oud 05-06-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Twee pakken Senseo voor €5,-. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik voordelig Senseo heb ingekocht of dat ik verdrietig moet zijn omdat ik me door zo'n aanbieding heb laten verleiden.
Oeh, bij de appie? Wij hebben bijna geen koffie meer en ik moet zo boodschappen doen dus dan kan ik weer even senseo inslaan.
Oud 05-06-2010, 18:46
Verwijderd
Hehe, er zitten wel leuke tekst-shirts bij Threadless.

Haiku's are easy
But sometimes they don't make sense
Refrigerator

MEAT IS MURDER.
Tasty, tasty murder.
Oud 05-06-2010, 18:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die 2e heb ik!

ook:
"I listen to bands that don't even exist yet"
"Death: Our nation's number one killer."
"Being vague is just as fun as doing this other thing."
"Zombies only want you for your brains."
"Nerds 2^2 ever"
en

"I'm not afraid of the dark" (en dan in het donker) "Hold me!"
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 18:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oeh, bij de appie? Wij hebben bijna geen koffie meer en ik moet zo boodschappen doen dus dan kan ik weer even senseo inslaan.
Nee, super de boer. Ik ben anti-appie.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 18:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je krijgt er een bungel bij overigens.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Die 2e heb ik!
Hehe. Ik weet trouwens niet of je punten gaat krijgen, ik klik jouw reflink aan maar als ik daarna doorklik op de site verdwijnt die ref uit de link, ofzo.
Oud 05-06-2010, 18:57
Verwijderd
Nou ik ben overgestapt op spotify unlimited. Gelukkig heb ik nog redelijk wat paypalsaldo & gaat het niet van mijn rekening af. Ik vind zulke dingen leuk, net als je chipknip, dan lijkt het net alsof je het gratis krijgt
Oud 05-06-2010, 19:03
Verwijderd
Ik denk dat ik dat toch op zeer korte termijn ook ga doen, ik red het met die twintig uur namelijk ook niet echt.
Oud 05-06-2010, 19:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hehe. Ik weet trouwens niet of je punten gaat krijgen, ik klik jouw reflink aan maar als ik daarna doorklik op de site verdwijnt die ref uit de link, ofzo.
Reflinks! Forumbaasban! Foei trimm.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 19:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
/care.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-06-2010, 19:07
Verwijderd
Haha, lijsttrekkersdebat op Zapp (sowieso al een waard, 12-jarigen stemmen toch niet):

"Meneer Balkenende, waar wilt u op bezuinigen?"

Balkenende: "Er wordt teveel gepraat. Het duurt allemaal veel te lang."
Oud 05-06-2010, 19:07
Verwijderd
Vanavond is mijn uitzending van Raymann is laat. Althans, ik was erbij.
Oud 05-06-2010, 19:20
Verwijderd
Oei wat is het al laat, tijd om naar de supermarkt te gaan!
Oud 05-06-2010, 19:20
Verwijderd
Is die nog open dan?
Oud 05-06-2010, 19:22
Verwijderd
Tot 20:00 uur.
Oud 05-06-2010, 19:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tot 22:00 hier suckersss
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2010, 19:26
Verwijderd
Roemer legt uit aan kinderen dat hij dierenwelzijn belangrijk vindt: "Dieren die naar Italië worden gebracht en daar na een lange rit worden geslacht, en dan komen ze als parmaham terug."
Oud 05-06-2010, 19:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Roemer legt uit aan kinderen dat hij dierenwelzijn belangrijk vindt: "Dieren die naar Italië worden gebracht en daar na een lange rit worden geslacht, en dan komen ze als parmaham terug."
Dat is ook stom!
__________________
you're not my demographic
Oud 05-06-2010, 19:28
Verwijderd
Tsja, we moeten toch eten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.