Oud 24-02-2014, 15:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn haar is alweer lang. Ik kan weer vlechten <3 en ik heb een uitgegroeide pony, dus van die plukjes die net wel net niet meewerken. Maar daardoor wel mooie laagjes. En ik heb het vorig jaar heel kort laten knippen, daar had ik enorme spijt van (maar meer omdat zij niet had gedaan wat ik wilde, het was helemaal niet de bedoeling dat het zó kort zou worden) en halverwege vorig jaar een pony laten knippen omdat ik daar al heel lang aan dacht. Maar een pony verveelt me nogal snel, dus dat heeft maar een paar maanden geduurd. Nu laat ik het nog even groeien, waarschijnlijk tot ik het zat ben en/of een briljant idee heb. Haar is niet zo belangrijk, het groeit wel weer aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 24-02-2014, 15:30
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik heb lang met plukjespony en wat lokjes om mijn face! Want afknippen is zonde (en een staart of vlecht inkunnen is handig voor werk) maar alles strak naar achter staat ook zo kaal.
maar wat is een plukjespony precies?
Oud 24-02-2014, 15:34
Verwijderd
Hebben jullie ook zin in Carnaval?
Oud 24-02-2014, 15:54
Verwijderd
Citaat:
maar wat is een plukjespony precies?
Ja dat het niet recht afgeknipt is, en dun, zodat het in plukjes valt!
Oud 24-02-2014, 15:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Lang haar met eh, ja lokken die wat korter zijn langs mijn gezicht. Ik heb geen artificiele kleur of slag in mijn haar.
Ik vind mijn haar te mooi om kort te knippen. Bovendien moeten we dan een scheiding gaan regelen als ik het toch kort knip. En ik denk dat een kort kapsel me niet echt staat.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 16:07
Verwijderd
Bedoel je dat je dan met een potlood en een puntkammetje aan de slag moet of dat je man je dan niet meer wil?
Oud 24-02-2014, 17:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ja dat het niet recht afgeknipt is, en dun, zodat het in plukjes valt!
Ozo.

Nou, ik heb me net een schuine pony/lok laten aansmeren, maar ik ben er niet zo blij mee geloof ik dat haar dat nu steeds in mijn ogen valt fgjfdrgbj
Oud 24-02-2014, 18:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb gewoon lang haar. Een beetje in laagjes. Het is bruin/rood geverfd en ik heb tegenwoordig krulhaar (van mezelf, ik had het alleen vroeger niet). Ik heb geen pony. Ik vind lang haar leuk omdat je er veel mee kan. Het staat me het mooist als ik mijn haar los laat hangen, maar daar ben ik niet zo goed in. Overigens heb ik ook heel kort haar gehad en ook halflang, was ook wel leuk. Dat hele korte zou ik niet zo snel meer doen. Hoewel ik iemand ken die het echt heel goed staat, maar zij heeft een heel ander hoofd dan ik.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 24-02-2014, 18:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een bob met zijscheiding!
Oud 24-02-2014, 18:17
Verwijderd
Ik ben vrijdag naar de kapper geweest. Het komt nu ongeveer tot mijn schouders, maar het krult op. Vooral de dag dat ik het gewassen heb, maar niet echt op een mooie manier ofzo. Best pluizerig. En ik heb erg fijn haar, dus er valt ook niet zoveel mee te beginnen. En ik heb allerlei lastige kruinen en slag enzo.
Oud 24-02-2014, 18:21
Verwijderd
Oh Turkije gaat toch niet door btw, het wordt nu Kreta. Bij een leuk dorpje, hotel aan het strand, superleuk gelegen hotel met lekker eten en omg ik heb er zo'n zin in.
Oud 24-02-2014, 18:24
Verwijderd
Tof
Oud 24-02-2014, 18:29
Verwijderd
Ik heb lang dik haar met een lichte slag en het zit altijd los, want als je dan toch haargewijs voldoet aan een standaard van vrouwelijke schoonheid kun je net zo goed all the way gaan. Ik ben er verder niet echt aan gehecht en overweeg al een tijdje een pixie cut.
Oud 24-02-2014, 18:34
Verwijderd
Ik heb afschuwelijk haar. Het groeit slecht - ik wil het al lang sinds ik acht ben ofzo, maar mijn haar wil dat niet - en het krult. Niet echt als een bos krullen, maar ook niet echt als 'een beetje slag'. Het is niet echt dun, maar ook niet dik. Het is helemaal niks en komt tot iets over mijn schouders. Langer wil het niet echt groeien.

Ik heb geen kapsel verder en daar heb ik ook niet echt behoefte aan.
Oud 24-02-2014, 18:39
Verwijderd
Ik denk alleen niet dat het mij staat, want je moet dan eigenlijk wel zo'n hoofd hebben:

Oud 24-02-2014, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen kapsel verder en daar heb ik ook niet echt behoefte aan.
Oud 24-02-2014, 18:43
Verwijderd
De kapster geeft altijd complimenten over de mooie slag in mijn haar en dat mijn kleur zo mooi is. Daar betaal ik haar ook voor natuurlijk, maar toch geloof ik dat ze het meent.
Oud 24-02-2014, 18:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ga NOOIT meer naar brainfart trouwens ;x dat zei ik de vorige keer ook al, maar verder was er niks open vandaag
Ze waren klaar met de laatste knippert, bleven ze daar eerst met z'n tweeën nog twintig minuten mee klessebessen. Gaat die persoon eindelijk weg, komt een van de "kappers" naar de wachtbank, zegt-ie: we gaan nu eerst even pauze nemen en dan komen we bij jullie!!!1! En het was half vijf ;x
Ik geloof dat ik mijn wenkbrauw optrok, want toen zei hij: ben je het daarmee eens?

en ja, eigen schuld, moet ik maar niet naar een budgetkapper gaan
Oud 24-02-2014, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb afschuwelijk haar. Het groeit slecht - ik wil het al lang sinds ik acht ben ofzo, maar mijn haar wil dat niet - en het krult. Niet echt als een bos krullen, maar ook niet echt als 'een beetje slag'. Het is niet echt dun, maar ook niet dik. Het is helemaal niks en komt tot iets over mijn schouders. Langer wil het niet echt groeien.

Ik heb geen kapsel verder en daar heb ik ook niet echt behoefte aan.
Klinkt een beetje als mijn haar. Hoewel mijnes wel echt dun is. Ik heb best weinig haar, maar dat valt gelukkig minder op omdat het krult.

Iedereen in mijn familie zit van 'oh je hebt zulk mooi haar, de enige in de familie met krullen, van wie HEB je dat', maar ze snappen niet dat ik het haat omdat het maar een pluizerig slordig zittend bosje is.
Oud 24-02-2014, 19:01
Verwijderd
Ik heb dik, lang, stijl haar. Ik heb het meestal los, je kan er alles mee. De dikte is soms irritant.
Oud 24-02-2014, 19:13
Verwijderd
Hebben jullie ook zo'n zomergevoel? Het was net best lang licht, en ik hoorde allemaal vogels. En het is warm buiten.
Oud 24-02-2014, 19:16
Verwijderd
Ja het was nog licht-ish toen ik thuiskwam!
Oud 24-02-2014, 19:16
Verwijderd
Jaa, heerlijk
Oud 24-02-2014, 19:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bedoel je dat je dan met een potlood en een puntkammetje aan de slag moet of dat je man je dan niet meer wil?
Dat laatste

En, oh Kreta is echt leuk! Tenminste waar wij toen waren.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 19:18
Verwijderd
Ben je nieuw, Penelopepop? Of een nieuwe naam van een oude bekende?
Oud 24-02-2014, 19:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik was zonder jas buiten en het kon gewoon! Heerlijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 19:20
Verwijderd
Ik met jas maar zonder trui!
Oud 24-02-2014, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ben je nieuw, Penelopepop? Of een nieuwe naam van een oude bekende?
Nee, gewoon Sadye
Oud 24-02-2014, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, gewoon Sadye
Leuke naam dan
Oud 24-02-2014, 19:26
Verwijderd
Dankjewel!
Oud 24-02-2014, 19:38
Verwijderd
Wel een beetje lang.
Oud 24-02-2014, 20:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik mag dat introlied van True Detective wel <3 then again, volgens mij houd ik van alle intro's van gave HBO series.
Oud 24-02-2014, 20:17
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Met stip op één dat van Boardwalk Empire
Oud 24-02-2014, 20:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hebben jullie ook zo'n zomergevoel? Het was net best lang licht, en ik hoorde allemaal vogels. En het is warm buiten.
Ik had vandaag een koffiedrinker die me complimebteerde met mijn zomerse outfit. Ik vond dat het tijd was voor jurkjes; hij kreeg het naar eigen zeggen al koud als hij naar me keek.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-02-2014, 20:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Kreta

Spoiler


Want to go back!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 20:43
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
oeh <3
Oud 24-02-2014, 20:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Waar op Kreta zaten jullie?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-02-2014, 21:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zarós, redelijk zuidelijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 21:01
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh Turkije gaat toch niet door btw, het wordt nu Kreta. Bij een leuk dorpje, hotel aan het strand, superleuk gelegen hotel met lekker eten en omg ik heb er zo'n zin in.
Ja, Turkije was echt niks vergeleken met wat we nu gaan doen
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-02-2014, 21:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zarós, redelijk zuidelijk
Ah, niet zo heel ver van waar wij gaan zitten

We hadden ook nog een hotel op Zakynthos overwogen, maar dat was bij Tsilivi in de buurt
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-02-2014, 21:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ah leuk toch, vissenkom met sex on the beach

Zuidkant van kreta is pretty awesome. Alleen jammer dat jullie geen auto erbij hebben (of heeft 1 van jullie wèl een rijbewijs?), dat geeft zo veel vrijheid
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-02-2014, 21:24
Verwijderd
Zeg, maken jullie wel eens smoothies? Ik heb sinds kort een blender en wil het eens gaan proberen, en zoek nu goede ideeën.
Oud 24-02-2014, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Wel een beetje lang.
Ja, penolope bestond al en verder heb ik geen inspiratie
Oud 24-02-2014, 21:32
Verwijderd
Wij hebben een blender, maar er is maar een keer een smoothie mee gemaakt.
Oud 24-02-2014, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Zeg, maken jullie wel eens smoothies? Ik heb sinds kort een blender en wil het eens gaan proberen, en zoek nu goede ideeën.
Na een weekje blendervoedsel gegeten te hebben: pleur al het fruit dat je kan vinden in de blender, gooi er wat yoghurt bij en zet 'm aan. Het is altijd lekker.
Oud 24-02-2014, 21:39
Verwijderd
Groene smoothies
Oud 24-02-2014, 21:40
Verwijderd
Oke, maar hoe maak je dan groene smoothies?
Oud 24-02-2014, 21:42
Verwijderd
Kiwi?
Oud 24-02-2014, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Zeg, maken jullie wel eens smoothies? Ik heb sinds kort een blender en wil het eens gaan proberen, en zoek nu goede ideeën.
ik heb een staafmixer en ik maak smoothies als ik vind dat ik fruit en zuivel moet maar geen zin heb om dat helemaal te gaan zitten kauwen. Dan gebruik ik gewoon het fruit dat ik in huis heb (maar geen grapefruits, die velletjes zijn bitter) en het toetje dat ik in huis heb.
Oud 24-02-2014, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Oke, maar hoe maak je dan groene smoothies?
Banaan, sinaasappel, spinazie
Van die diepvriespakjes bosvruchten en aarbeien zijn ook handig voor smoothies, en dan bv met andijvie Nom nom!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.