Oud 20-02-2002, 16:27
moedergans
moedergans is offline
Ik wil dolgraag een tongpiercing maar moet je eens lezen wat ik net ergens vond:

Wij van Lady Di - Body Art, zetten geen tongpiercings meer, om de volgende redenen:
* Mocht er tijdens het piercen een ader worden geraakt, dan bestaat de kans dat je kunt doodbloeden, als er niet op tijd wordt ingegrepen.
* Na het piercen, kunnen er extreme zwellingen ontstaan, waardoor er een kans bestaat dat je stikt.
* Mocht er tijdens de genezingsperiode een ontsteking ontstaan, dan is er een kans dat je er een blijvend spraakgebrek aan overhoudt.
* Er bestaat ook een kans dat je tongpiercing het glazuur van je tanden beschadigt.

Moet ik me veel van deze dingen aantrekken? Ik hoop het niet want ik wil er echt graag een!
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:32
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Ja naja.. Kijk ze moeten je ervan wel op de hoogte stellen.. Maarja.. je kan ook aangereden worden als je de straat oversteekt.. dus.. tja.. ik wil ook een tongpiercing en hier laat ik me niet door beinvloeden..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:33
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
ja kzou het me wel aantrekken.
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef:
ja kzou het me wel aantrekken.
ik ook.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:17
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef:
ja kzou het me wel aantrekken.
ik ook, maar het ligt er maar aan wat je belangrijker vind, kijk ik vind een piercing minder belangrijk, maar als ik em echt heeeel graag zou willen, dan zou ik em alsnog laten zetten.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 17:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je moet je wel wat aantrekken van de nadelen die het met zich mee kan brengen, maar ik zou me niet al te veel aantrekken van dit bericht... het klink namelijk wel héél erg alsof dit bericht speciaal is gemaakt om mensen er van te weerhouden!!!
ze noemen namelijk 4 nadelen:
nadeel 1: je gaat dood
nadeel 2: je gaat dood
nadeel 3: je houdt voor altijd een spraakgebrek
nadeel 4: je tanden worden beschadigd..

ik bedoel, je moet altijd rekening houden met nadelen en het goed overwegen, maar dit vind ik wel heel overdreven hoor voor een tongpiercing!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 14:46
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Tja, maar hoevaak gebeurt dat nou helemaal? volgens mij is het risico niet heel groot. maar het kan natuurlijk wel gebeuren...
Als je die tongpiercing toch laat zetten zou ik het wel bij een echte proffesionele piercer laten doen, en niet bij een tatooshop die het 'erbij' doet. daar heb je, denk ik, wel de meeste kans dat het goed gaat.
En dat onduidelijk praten, dat is ongeveer hetzelfde als met een beugel, tis even wennen, maar je went er best aan.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 13:01
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Een vriendin van mij heeft er één en ze heeft er nooit last van gehad. Goed geschoten, je krijgt in het begin een speciaal staafje voor als je tong gaat zwellen, in het begin praatte ze wel anders maar da's omdat het onwennig is en ze speelt niet met het knopje tussen haar tanden dus... Ze mocht trouwens 2 weken na het zetten niet roken en 6 maanden geen orale seks doen. Heeft ze zich niks van aangetrokken en alles is nog in orde. Verschilt dus van persoon tot persoon.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:34
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Een vriendin van mij heeft er één en ze heeft er nooit last van gehad. Goed geschoten, ze kreeg in het begin een speciaal staafje voor als haar tong ging zwellen, in het begin praatte ze wel anders maar da's omdat het onwennig is en ze speelt niet met het knopje tussen haar tanden dus... Ze mocht trouwens 2 weken na het zetten niet roken en 6 maanden geen orale seks doen. Heeft ze zich niks van aangetrokken en alles is nog in orde. Verschilt dus van persoon tot persoon.
moet dat zooooo vaak??? nu weten we ut wel...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 17:40
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Shit sorry! Tligt ni aan mij! Maar da deed kei raar! Ik poste da, ging kijken, en der kwam niks bij in't topic...! Nu dus wel..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 18:06
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Goed geschoten...
Nouh, ik mag hopen dat ie niet geschoten is hoor
Piercen is wat heel anders als schieten... gaatjes in je oren worden geschoten, voor piercings in andere lichaamsdelen is dat nogal riskant, omdat je met een enorme snelheid iets door iemands lichaam boort. Piercen gebeurt steriel en met precisie.. ik wou dak mn neuspiercing had laten piercen ipv schieten.. heb er na 4 (?) jaar nog steeds last van..

__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II
arPos
186 12-04-2010 21:55
Verhalen & Gedichten [Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel.
Soapsie
7 12-12-2005 21:49
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Verhalen & Gedichten Johannes de Doper [Komedie]
Green Day
11 15-08-2005 17:35
Verhalen & Gedichten Humor: Johannes de Doper
Green Day
9 09-08-2005 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.