Oud 01-04-2002, 15:57
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Er mocht er 1 zijn dus bij deze
Geen Gechat maar Vragen en Tips over Piercings

Nou ik heb dus laatst me lip gepierced en vroeg me af, of die labret diep in de lip wegzakt bij mensen? Bij mij dus wel wat ik overigens niet erg vind omdat ie zo niet tegen me tanden aankomt.

Iemand................?


------------------
Lente kriebel??? Dan ben ik Zomer Jeuk

[Dit bericht is aangepast door ~(S-|-)2v!lL~ (01-04-2002).]
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Advertentie
Oud 01-04-2002, 16:12
Verwijderd
ik heb nix
Oud 01-04-2002, 16:20
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
ik heb der een in mijn navel

__________________
Live your Life like you prefer it........
Oud 01-04-2002, 16:21
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
ik heb der een in mijn navel



iek ook
__________________
Whatever..
Oud 01-04-2002, 16:23
Verwijderd
Ik heb der een onder me lip
Oud 01-04-2002, 16:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik houd niet van piercings.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-04-2002, 16:58
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
blergh piercings.
Oud 01-04-2002, 18:07
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
heb 1 in me tong met een bolletje dr op waarmee je je hele muil open kan hale, (5 scherpe puntjes dr op)
Oud 01-04-2002, 18:08
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
mjah toch nog wel een vraagie: groeit een piercing tusse je oge dr snel uit? (wil dr zelf ook zo een)
Oud 01-04-2002, 19:59
Schaapie
Schaapie is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Er mocht er 1 zijn dus bij deze
Geen Gechat maar Vragen en Tips over Piercings

Nou ik heb dus laatst me lip gepierced en vroeg me af, of die labret diep in de lip wegzakt bij mensen? Bij mij dus wel wat ik overigens niet erg vind omdat ie zo niet tegen me tanden aankomt.

Iemand................?

Dat hij wegzakt is JUIST de bedoeling, zo beschadig je je tanden niet enzo..blabla... Mijn vriend heeft ook een lippiercing en dat ding is van achter erg diep weggezakt, maar dat hoort juist zo te gaan.

__________________
Door liefde te negeren, geef je het meer wapens
Oud 01-04-2002, 23:02
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Er mocht er 1 zijn dus bij deze
Geen Gechat maar Vragen en Tips over Piercings

Nou ik heb dus laatst me lip gepierced en vroeg me af, of die labret diep in de lip wegzakt bij mensen? Bij mij dus wel wat ik overigens niet erg vind omdat ie zo niet tegen me tanden aankomt.

Iemand................?

bij mij zittie zeg maar een beetje tegen me tandvlees aan.
nog een vraagje hoelang moet je met een labret wachten totdat er een korter staafje inkan?
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 02-04-2002, 00:32
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
heb 1 in me tong met een bolletje dr op waarmee je je hele muil open kan hale, (5 scherpe puntjes dr op)


Oud 02-04-2002, 01:12
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
heb 1 in me tong met een bolletje dr op waarmee je je hele muil open kan hale, (5 scherpe puntjes dr op)
oe, heb je daar heel misschien een foto van, kweet nie zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen, loop je dan de hele dag met een bleodend gehemelte

Oud 02-04-2002, 08:38
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
bij mij zittie zeg maar een beetje tegen me tandvlees aan.
nog een vraagje hoelang moet je met een labret wachten totdat er een korter staafje inkan?
een goede piercing shop had je dat allemaal wel verteld toen je de piercing liet zetten lijkt me...maar goed, daar staat een tijd van ongeveer 10 dagen voor.

__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 02-04-2002, 09:06
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
bij mij zittie zeg maar een beetje tegen me tandvlees aan.
nog een vraagje hoelang moet je met een labret wachten totdat er een korter staafje inkan?

nou zeker zo'n 4 a 5 weken, want als het er van buiten goed uitziet betekent het niet dattie van binne al is genezen, ik heb net 2 dagen een nieuw staafje in gekregen en heb ong. 6 weken die andere gehad...

Oud 02-04-2002, 10:47
Verwijderd
ik wil een tepelpiercing!!
maar ben bang voor infecties enzo
Oud 02-04-2002, 10:52
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik wil iig een tongpiercing.
verder wou ik eerst wel andere piercings (labret , wenkbrauw ,neusschot) maar ik vind gezichts piercings bij mij iig niet mooi.

ja meebie dat ik nog ooit een neuspiercing wil (net de piercing waArvan niemand denkt dat ie me staat )
maar ik zie t er niet van komen
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 02-04-2002, 17:30
Koen_S
Koen_S is offline
*Wil een tongpiercing*

Mjah eerst ffies sparen en w8enm tot vakantie... (Lijkt me niet leuk als je leeraar je iets vbraagt terwijl je een tongf zo dik als een mars hebt)
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 17:33
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
mjah toch nog wel een vraagie: groeit een piercing tusse je oge dr snel uit? (wil dr zelf ook zo een)
jaaah! ik sprak vandaag nog een jongen die een piercing daar had gehad, en die was er na 3 of 4 maanden al uitgegroeid! lijkt me best zonde van je geld..al staat et soms best cool.

__________________
you spread like peanut butter
Oud 02-04-2002, 17:36
lijs!!
lijs!! is offline
'k wil een surface piercing, of na ja, eigenlijk 1 aan iedere kant, bij m'n sleutelbeen.. weet iemand daar iets van? hoe duur? pijnlijk?
Oud 02-04-2002, 17:37
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
kep nie nog een piersing ding......krijg ureentje in lip
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Oud 02-04-2002, 18:01
Verwijderd
ik wil heel graag een neusbrug en een tongpiercing.. maark moet wachten tot mijn achttiende van mn ouders, ze hebben een een of andere vage reden verzonnen over accupuntatiepunten die over je hele gezicht zitten en waar je niet in mag prikken.. voor zo ver ik het weet moet je in accupuntatiepunten juist prikken, dat is tenminste wat me is verteld .. ze durfen vast gewoon geen 'nee' te zeggen

vind behalve bovenstaande lippiercings ook heel erg mooi, maar daar weet ik van dat het me waarschijnlijk niet zal staan
Oud 02-04-2002, 18:09
June bug
June bug is offline
Citaat:
McLaren schreef:
ik wil een tepelpiercing!!
maar ben bang voor infecties enzo
No offense, maar die heeft Kenny (enorme sukkel die vorig jaar ok bij carolien in de klas zat, je kent hem misschien van horen vertellen) ook... Dus weet waar je aan begint
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 02-04-2002, 18:38
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

ik heb sinds 2 weken een labret

ik wilde wel wat nieuws nadat mijn wenkbrauwpiercing was uitgegroeit en ben dan ook erg tevreden met mijn nieuwe

bevalt me eigenlijk meer dan die wenkbrauw..het is mooi in de middelste lijn van mijn hoofd zeg maar en ik heb er verder ook geen last van (afkloppen)

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Oud 02-04-2002, 18:49
godcalledsicktoday
godcalledsicktoday is offline
okeej k weetniet wie wat vroeg en heb geen zin om te kwooten

maargoew... dat een labret in je lip wegzakt is wel normaal (tenminste heb ik oowk)

uhmz, myrthe: bij mij hattie gezegd dat ik na 2 weken trug moest komen enzoow, maar k zat er dus na n week alweer...
je moet wel goed opletten dat ie er dan geen te kort staafje inzet, dat hattik, leek eerst allemaal wel oke, maar na n paar dagen werd mn lip beswel dik en doordat t staafje al t kort was had k teringveel pijn... ben toen truggegaan en heb ander staafje gekregen... magoew

en melv, geen neuspiercing nemen denk dat een lip- of wenkbrauwpiercing wel koewlig staat bij jou... maja de keus is natuuwlijk aan jou suc6 iig (de rest die zichzelf gaat laten doorboren natuuwlijk ook)

ik heeft trouwens een labret (nouja heb er nu ffjes een ringetje doorheen), had een lippiercing (ringetje)aan de rechterzijkant... 2 neuspiercings (heb nu maar 1 knopje in, ander zit gloof k besweldicht )
__________________
€~*vlaaaa invasie in aantocht, vannilevla-warriors, houdt uw 2 smaken aardbeien/vanille- & hopjes-vlapakken gereed :p*~€
Advertentie
Oud 02-04-2002, 20:26
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
iek ook

en ik ook
Oud 03-04-2002, 15:19
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
McLaren schreef:
ik wil een tepelpiercing!!
maar ben bang voor infecties enzo

gewoon goed schoonmaken is echt geen kunst
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 03-04-2002, 20:53
nao
nao is offline
hoe heet zo'n piercing aan de zijkant van je lip?
Oud 04-04-2002, 00:51
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nao schreef:
hoe heet zo'n piercing aan de zijkant van je lip?
een lippiercing denk ik
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 04-04-2002, 01:03
Verwijderd
Ik heb een wenkbrauwpiercing gehad (2jaar lang), maar eruit gehaald toen die huid heel erg dun werd.
Zit nu te denken om 'em overnieuw te doen en ook een lippiercing erbij te nemen.
Oud 04-04-2002, 08:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
heb 1 in me tong met een bolletje dr op waarmee je je hele muil open kan hale, (5 scherpe puntjes dr op)
En er zijn nog mensen die met jou willen zoenen? Auw

Ik wil er een in me lip. Maar mag nog steeds niet van me ouders (tis verminking. Alsof 1 extra littekentje opvalt tussen me andere plekjes van puistjes. Verder wil ik het inmiddels al 4 jaar, dus ik vind dat ik er redelijk goed over heb na gedacht. Maar het schijnt niet genoeg te zijn )

H-E-L-P
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 04-04-2002, 11:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Waarom vraagt ieder1 het eigenlijk aan de ouders gewoon doen en afwachten wat ze zeggen.
Ik liet me tong ook zetten en nadertijd zien vonden ze wel ok en toen de de rest eringestoken.
nou zei me maa laatst dat me gezicht wel vol genoeg is ben ik ook wel met dr eens.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 04-04-2002, 17:22
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Waarom vraagt ieder1 het eigenlijk aan de ouders gewoon doen en afwachten wat ze zeggen.
Ik liet me tong ook zetten en nadertijd zien vonden ze wel ok en toen de de rest eringestoken.
nou zei me maa laatst dat me gezicht wel vol genoeg is ben ik ook wel met dr eens.
jij bent 18 anderen niet vandaar maar ja zo heb ik het dus ook gedaan, gewoon doen kan niet altijd omdat sommige winkels raar over leeftijd doen mwah zelf doen is volgens mij gewoon het beste dan.
de lippiercing van mn vriendin zit trouwens ook diep ( die ze ook gewoon zelf heeft gedaan)
En mn wenkbrauw piercing is er een jaar geleden uitgegroeit, ik denk dat ik mn vriendin ga vragen een neuspiercing bij mij te zetten es een keer.
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 04-04-2002, 17:24
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
ik heb twee ringetjes door mijn rechter neus vleugel, en binnenkort krijg een piersing in de hoek van mijn lip aan de linkerkant
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Oud 04-04-2002, 17:25
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
ikkie hebbe geen piercings,maar zou er wel graag een zo vanonder aan men onderste lip willen hebben (mond he) of in mun wenkbrauw
maar ik ben nog maar 13 dus :-( ,ik heb wel in elke oor 2 gaatjes en in men rechteroor vanboven nog eentje
Oud 04-04-2002, 17:26
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
jij bent 18 anderen niet vandaar maar ja zo heb ik het dus ook gedaan, gewoon doen kan niet altijd omdat sommige winkels raar over leeftijd doen mwah zelf doen is volgens mij gewoon het beste dan.
de lippiercing van mn vriendin zit trouwens ook diep ( die ze ook gewoon zelf heeft gedaan)
En mn wenkbrauw piercing is er een jaar geleden uitgegroeit, ik denk dat ik mn vriendin ga vragen een neuspiercing bij mij te zetten es een keer.
Zelf zetten is idd het beste veel mensen denken van niet en vinden het eng ik heb z1el me lip neus en oren gedaan scheelt je een hoop geld en zelf kun je ook beter voelen waar zenuwen lopen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Ads door Google
Oud 05-04-2002, 09:30
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:


Zelf zetten is idd het beste veel mensen denken van niet en vinden het eng ik heb z1el me lip neus en oren gedaan scheelt je een hoop geld en zelf kun je ook beter voelen waar zenuwen lopen.
goed, maar sommigen zijn daar beter in dan anderen, dus je moet het wel kunnen...

*gaat vanmiddag haar labret laten zetten*
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Oud 05-04-2002, 12:25
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
van mijn 'tragus'piercing heb ik net een prentje gevonden (let op, is wel een mannenoor,ik heb een vrouwelijk oor):



en de volgende vin ik echt afschuwelijk:

Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 12:36.
Oud 05-04-2002, 13:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

en de volgende vin ik echt afschuwelijk:
[IMG]knip[/IMG]
is het ook bestwel
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 05-04-2002, 13:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
gadverdamme....die tong....BAH..ieh
Oud 05-04-2002, 16:06
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
ieuwwwwwwll kreeg helemaal de rillingen toen ik die tong zag!!!! IEUWIEUW!

maarre dat zo in je oor is wel heel mooi wil ik ook maar hoor overal dat dat de pijnlijkste plek is om te piercen..
maarja
heb zelf in totaal 10 gaatjes in mn oor
1 wenkbrauw
1 neus
1 navel
en 1 onder mn lip
en binnenkort 1 in mn tong als ik weer geld heb

enne een korter staafje in je lip? Hmmm ik heb nooit ene lange gehad dan geloof ik?
en bij mij komt hij net nog een ebetje tegen mn tanden doet heel pijn hele glazuur er af ofwat
__________________
*Just be yourself, it doesn't matter if it's good enough to someone else* -Jimmy eat World-
Oud 05-04-2002, 16:30
PsYGoTHiC
Avatar van PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
mjah toch nog wel een vraagie: groeit een piercing tusse je oge dr snel uit? (wil dr zelf ook zo een)
Neej bij mij iig niet... heb er in november een laten zetten en zit er nog op precies dezelfde plaats in en ik heb er ook geen last van... of ie snel uitgroeit ligt aan de reactie van je eigen lichaam en aan de kundigheid van de piercer

XxxX May
__________________
~°~I've been CRUCIFIED, JUSTIFIED and MORTIFIED by my behaviour.. Both FEMININE and MASCULINE.. I am a CONTRADICTION~°~ Kasper, Æ ælskår dæ!
Oud 05-04-2002, 18:14
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:


Neej bij mij iig niet... heb er in november een laten zetten en zit er nog op precies dezelfde plaats in en ik heb er ook geen last van... of ie snel uitgroeit ligt aan de reactie van je eigen lichaam en aan de kundigheid van de piercer

XxxX May
ik heb em ook en zit er al een ruim jaar in dus geen problems mee gehad
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 05-04-2002, 20:49
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:


oe, heb je daar heel misschien een foto van, kweet nie zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen, loop je dan de hele dag met een bleodend gehemelte

neej heb geen foto: me vader heeft me webcam gekiert

maar als je voorzichtig doet met dat ding dan doetet ook geen pijn

maar keej tis een bolletje en dan zit er boven op een klein stekeltje en aan 4 zijkanten ook
Oud 05-04-2002, 20:50
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:


Neej bij mij iig niet... heb er in november een laten zetten en zit er nog op precies dezelfde plaats in en ik heb er ook geen last van... of ie snel uitgroeit ligt aan de reactie van je eigen lichaam en aan de kundigheid van de piercer

XxxX May
keej tenkjoe, denk dak t maar ga probere
Oud 06-04-2002, 11:27
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
Bij mijn piercing is dat ding pas na een jaar gaan wegzakken, en dat is dus idd veel beter ivm beschadiging van het tandvlees.
Ziet er anders zo lullig uit als je je 2 onderste tanden gaat missen omdat ze zowat uitgegraafd worden
__________________
~~The only pain I'm gonna have is champagne!~~
Oud 06-04-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
*tciddacisum* schreef:
Bij mijn piercing is dat ding pas na een jaar gaan wegzakken, en dat is dus idd veel beter ivm beschadiging van het tandvlees.
Ziet er anders zo lullig uit als je je 2 onderste tanden gaat missen omdat ze zowat uitgegraafd worden
Tjah bij mij zittie bezt wel tegen men tanden aan nu
Oud 06-04-2002, 13:11
*tciddacisum*
*tciddacisum* is offline
Dat vind ik persoonlijk ook errug irritant aanvoelen, maja ik denk dat dat bij jou ook vanzelf wel weg gaat.
Hoelang heb je m al dan???
__________________
~~The only pain I'm gonna have is champagne!~~
Oud 06-04-2002, 13:18
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Waarom vraagt ieder1 het eigenlijk aan de ouders gewoon doen en afwachten wat ze zeggen.
uhm, misschien omdat ik geen zin heb om het huis uitgekickt te worden?

ik wil een labret
__________________
...amen...
Oud 06-04-2002, 13:32
punkyfish
punkyfish is offline
*vraagt zich af hoe dat gaat bij de tandarts*
__________________
...amen...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Kosten van een piercing
k1m
2 21-10-2003 19:15
Lifestyle Piercing topic
Verwijderd
470 29-09-2003 09:37
Lifestyle Het Algemene Piercing Topic
Ninnoc
273 25-08-2003 08:37
Lifestyle HET algemene piercing topic
Ninnoc
244 09-08-2003 21:03
Lifestyle waar allemaal piercings....
o0BeKsKuH0o
45 17-02-2003 11:46
Lifestyle Labret staafje vs ringetje
)Vampje(
20 10-09-2002 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.