Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 15:56
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.. Hoe vreemd het ook klinkt.. Ik ben beetje bijgelovig (als het om Ajax gaat) en ik geloof in de Spell of Jari (verzint net de titel) maar Jari heeft nog nooit van Feyenoord verloren in de Kuip.. en wie laten ze nou net voor Feyenoord Ajax vertrekken??? Jari.. Het gaat niet goedkome vrees ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 16:33
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 09-04-2004 @ 12:36 :
Nou, Nou!
Dit is pas rivaliteit, misschien kunnen wel half-om-half shawls gaan breien, samen liedjes zingen over PSV, en hangen we jullie spandoek over Fons S. naast die van ons!

Leeft de Klassieker bij sommige dan echt niet meer?
Ik pleit voor een Isrealische vlag met een stukje Palestina erin.
Eventueel kan ik morgen shawls verkopen waarop een potentiële man met een neus een sloeberige havenarbeider een hand geeft.
Vooraf worden vlaggetjes uitgedeeld en wordt gehamerd op een sportieve wedstrijd. Het maakt niet uit als er verloren wordt, het is immers maar een spelletje!
En als er wél spreekkoren te horen zijn, stuurt Opstelten alle Feyenoordsupporters terug!

P.S.
Vanavond nog stappen in Rotterdam??????
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:35
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 09-04-2004 @ 21:10 :
Ik ga er al niet meer op in je hebt van dat soort Fans tegenwordig,wat zondag moet gebeurd daar wacht ik al een heel jaar op.
Die goal van Van Der Vaart????

Hij heeft er al wat meer gemaakt hoor, daar had je niet een heel jaar op hoeven wachten.
Doet Richard Witschge ook mee?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:47
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
AGH schreef op 10-04-2004 @ 17:35 :
Die goal van Van Der Vaart????

Hij heeft er al wat meer gemaakt hoor, daar had je niet een heel jaar op hoeven wachten.
Doet Richard Witschge ook mee?
Die gaat in de rust hooghouden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:48
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 10-04-2004 @ 17:47 :
Die gaat in de rust hooghouden
Je hebt steeds kuttere supporters tegewoordig idd.. Heb ook een keer in de box gezete bij Feyenoord-Ajax en toen vroeg een vrouw van een sponsor "Doet Krajichek vanmiddag ook mee?".. Youp van het Hek heeft een keer precies hetzelfde in een conference gezegd maarik het heb meegemaakt.. Zulke mensen moet je toch gewoon een stadionverbod geven?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:32
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Het word denk ik een saai gelijkspel óf een spannende wedstrijd met veel strijd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:53
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Guissie schreef op 10-04-2004 @ 18:32 :
Het word denk ik een saai gelijkspel óf een spannende wedstrijd met veel strijd.
óf iets ertussenin
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:50
kelian
kelian is offline
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
DONDER OP TIEVES JOOD
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:58
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
kelian schreef op 11-04-2004 @ 16:50 :

DONDER OP TIEVES JOOD
tieves?? nieuw ziekte uitgebroken?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 16:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 05-04-2004 @ 17:05 :
ik gok een 2-1 zege voor Feyenoord

1-0 Ono
1-1 Zlatan
2-1 Buffel
Ik gok 1 - 1

1 - 0 (lucky) Ibrahimovic
1 - 1 Kuytje...

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 16:49
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
kelian schreef op 11-04-2004 @ 16:50 :

DONDER OP TIEVES JOOD
Ga met poppen spelen.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 05-04-2004 @ 23:58 :
Feyenoord - Ajax 1-1

0-1 Ibrahimovic
1-1 Kuyt

en nog 5 punten...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:25
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 11-04-2004 @ 20:24 :


Wat ik trouwens wel een leuke opmerking vond van die kerel van Canal+, Kuyt lag daar zo op de grond

" En Kuyt heeft last van zijn....kuit :/ "
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:42
Verwijderd
wat is die vdv een opgefokt kereltje zeg.... krijgt ie een schop wilt ie meteen vechten
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:16
nickèsz
nickèsz is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-04-2004 @ 20:42 :
wat is die vdv een opgefokt kereltje zeg.... krijgt ie een schop wilt ie meteen vechten
was ook een vuile overtreding......
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:35
Sisyfus
Avatar van Sisyfus
Sisyfus is offline
had ie ook rood voor kunnen geven.. had kuijt ook niet meer kunnen scoren
__________________
beter bekend als: stevie, skippybal(letje), eivets ---- i want you now (L) merel | llslet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:42
AFCA
Avatar van AFCA
AFCA is offline
die vieze vuile kuijt die had echt wel rood moeten hebben!!
kut lucky feyenoord!
__________________
A.F.C.A
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:19
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 05-04-2004 @ 23:58 :
Feyenoord - Ajax 1-1

0-1 Ibrahimovic
1-1 Kuyt

en nog 5 punten...

wtf ...
dat doe je goed
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:21
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 10-04-2004 @ 19:53 :
óf iets ertussenin
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:27
Verwijderd
ik heb het helaas niet kunnen zien (zelfs studio voetbal niet), maar ik kijk nog wel een keer naar eurogoals ofzo. Als het ik het zo begrijp had feyenoord "weer" geluk
Ik baal eigenlijk wel, psv uitgelopen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 00:44
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 05-04-2004 @ 23:44 :
het zal wel een 0-0 of 1-1 worden, bloedsaai, slecht voetbal, veel overtredingen en kaarten...en nikszeggende supporters...
haha...gefrustreerd? ik wast er vanmiddag natuurlijk bij in vakkie Q.........lekker spannende wedstrijd....geen goed voetbal....ajax was beter...Feyenoord meer wilskracht laaste kwartier...Jol fluit kut ( ).....proppies op stewards, medical figuren, fotografen en mede supporters gooien is koel met 3000 man. Groen witte posters roeleren dus ook hard.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 00:46
Verwijderd
Citaat:
AFCA schreef op 11-04-2004 @ 21:42 :
die vieze vuile kuijt die had echt wel rood moeten hebben!!
kut lucky feyenoord!
haha fuck off...das echt zo hard niet waar. Kuijt maakt een harde overteding. ja dat is voetbal...en dan gaat die v.d Vaart kampfiguur als een aggresieve ******************op kuijt af om 'verhaal' te halen....hmz en dat noem ik geen voetbal...dus jah hé....beide spelers geel was een terechte beslissing.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 04:08
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-04-2004 @ 01:46 :
haha fuck off...das echt zo hard niet waar. Kuijt maakt een harde overteding. ja dat is voetbal...en dan gaat die v.d Vaart kampfiguur als een aggresieve ******************op kuijt af om 'verhaal' te halen....hmz en dat noem ik geen voetbal...dus jah hé....beide spelers geel was een terechte beslissing.

agree.
vdv mag dan aardig kunnen ballen, dat gefrustreerde moet er wel uit, als je een topper wil worden.
échte toppers zouden niet zo reageren. vdv moet niet janken, een schop hoort er nu eenmaal bij en ik weet zeker dat als kuijt m geblesseerd wilde hebben, dat ie dan even wat brute katwijkse kracht tevoorschijn tovert en hem in tweeën breekt..
dus er was geen intentie tot blessure, wel vieze overtreding, maar tis een f'noord - ajaks, remember?

1-1 is mooi. kuijt en vdv geel een mooie oplossing.

en ik vond hugo borst in studio voetbal erg mild met van basten..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 08:33
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Echte toppers reageren juist zo, omdat je topper bent hoef je nog niet braaf te zijn, want met een brave instelling kom je er niet. En die overtreding van Kuyt was errrreg smerig. (Dat doet trouwens ook vet pijn daar bij de dij :/ )
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 09:49
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 09:33 :
Echte toppers reageren juist zo, omdat je topper bent hoef je nog niet braaf te zijn, want met een brave instelling kom je er niet. En die overtreding van Kuyt was errrreg smerig. (Dat doet trouwens ook vet pijn daar bij de dij :/ )
dus volgens jou mag je geen harde overtreding maken, maar wel als een debiel achter iemand aan gaan rennen, als een gek doen alsof je gelijk weer wordt neer geduwd, vallen en een opstootje laten ontstaan. Goh lekkere kijk op voetbal
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 09:51
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-04-2004 @ 10:49 :
dus volgens jou mag je geen harde overtreding maken, maar wel als een debiel achter iemand aan gaan rennen, als een gek doen alsof je gelijk weer wordt neer geduwd, vallen en een opstootje laten ontstaan. Goh lekkere kijk op voetbal
Tis zonde, je snapt heus wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat een voorbeeld voor de jeugd is Van der Vaart.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:27
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Met sommige mensen kan je echt niet discussieren omdat hun mening al vast staat he
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 10:54
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Die schop van kuijt had gewoon rood moeten zijn. Ik ga die reactie van vdvaart niet goedpraten, want hij had ook niet zo moeten reageren. Maar het is duidelijk dat kuijt moedwillig een schop uitdeelt. en dat verdient zo gewoon rood.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:13
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Ik heb er niks van gezien maar bij een vechtpartij was het toch zo dat de beide daders een rode kaart kregen?!
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 12:13 :
Ik heb er niks van gezien maar bij een vechtpartij was het toch zo dat de beide daders een rode kaart kregen?!
Het viel wel mee, het leek erger dan het was. Daarnaast was de echte boosdoener vd. Vaart en had Kuyt misschien geel moeten krijgen voor een verkeerd getimede tackle...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 12-04-2004 @ 11:54 :
Die schop van kuijt had gewoon rood moeten zijn. Ik ga die reactie van vdvaart niet goedpraten, want hij had ook niet zo moeten reageren. Maar het is duidelijk dat kuijt moedwillig een schop uitdeelt. en dat verdient zo gewoon rood.
Dirk Kuyt wilde overduidelijk de bal hebben, maar miste wat overzicht. Daar kwam vd Vaart met zeer hoge snelheid aan en hij viel dus wat ongelukkig.

Maar vd Vaart had rood moeten krijgen. En die gaat hij krijgen ook, geen twijfel mogelijk...

Hij noemde het nog een "doodschop" ook, wat een nicht...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:21
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 12:17 :
Het viel wel mee, het leek erger dan het was. Daarnaast was de echte boosdoener vd. Vaart en had Kuyt misschien geel moeten krijgen voor een verkeerd getimede tackle...
Iets wat elke week wel een keer gebeurt dus.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:25
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Wat zijn jullie allemaal objectief..

Lijkt de NOS wel
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kale schreef op 09-04-2004 @ 21:10 :
Ik ga er al niet meer op in je hebt van dat soort Fans tegenwordig,wat zondag moet gebeurd daar wacht ik al een heel jaar op.
Nee, ik ben geen echte fan. Als ik moet kiezen ga ik wel voor ajax, maar ik hou gewoon van voetbal. Feyenoord vind ik net zo'n goede club als ajax, maar psv hoort voor mij niet in het rijtje thuis. Het leek me gewoon spannender voor de competitie als feyenoord zou winnen.
En dan nog... tis toch mijn mening?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 12:21 :
Iets wat elke week wel een keer gebeurt dus.
Exactly... Maar vd Vaart had in ieder geval wel rood moeten krijgen voor vechten, dat was duidelijk...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 12-04-2004 @ 12:25 :
Wat zijn jullie allemaal objectief..

Lijkt de NOS wel
neej helemaal niet, jij vindt ons niet objectief, omdat je het niet met ons eens bent. Das wat heel anders. Tis gewoon een feit dat Kuijt niet een ernstige overtreding maakte, ´doodschop´ goh vdv kon anders wel weer heel snel naar kuijt toerennen, jeetje wat zal hij een pijn hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 12-04-2004 @ 12:25 :
Wat zijn jullie allemaal objectief..

Lijkt de NOS wel
Ik denk dat wij, niet-ajacieden en niet-feyenoorders objectiever zijn dan jij, ajacied.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 12:47 :
Exactly... Maar vd Vaart had in ieder geval wel rood moeten krijgen voor vechten, dat was duidelijk...
neej ik ben het wel eens met de twee gele kaarten voor beide figuren. Het was niet echt in het beeld van deze wedstrijd geweest, verliep erg sportief en deze kaarten waren terecht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-04-2004 @ 12:49 :
neej ik ben het wel eens met de twee gele kaarten voor beide figuren. Het was niet echt in het beeld van deze wedstrijd geweest, verliep erg sportief en deze kaarten waren terecht.
Dat opzich wel, maar hij deelde later een echte klap uit en dat vind ik niet kunnen. Maar we kennen deze scheids en dat maakt het begrijpelijk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 12:51 :
Dat opzich wel, maar hij deelde later een echte klap uit en dat vind ik niet kunnen. Maar we kennen deze scheids en dat maakt het begrijpelijk
mjah idd...nou jah hij stond best wel kut te fluiten..hehe echt te vaak dat ie niet floot voor overtredingen. en trouwens als vdv niet zo debiel had gedaan was die overtreding geeneens op tv geweest.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-04-2004 @ 12:54 :
mjah idd...nou jah hij stond best wel kut te fluiten..hehe echt te vaak dat ie niet floot voor overtredingen. en trouwens als vdv niet zo debiel had gedaan was die overtreding geeneens op tv geweest.
Nee en was er ook geen kaart getrokken...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:04
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
2 gele kaarten waren terecht vond ik.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:32
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Wat betreft dat vechten, als vd Vaart rood had moeten krijgen, had Smolarek ook rood moeten hebben. Sneijder probeerde ook nog ff iemand een volle hoek te geven.

De KNVB krijgt het er weer druk mee.

Die overtreding van Kuyt was zeker rood hoor. Ik heb mensen voor minder het veld zien verlaten.

Verder vond ik Ajax veruit de betere ploeg en verdienden ze te winnen. Hoogtepunt vond ik de 2e helft toen v Persie erin kwam.
En weer liet hij iedereen die commentaar op hem heeft zien, dat hij gewoon de beste man op dit moment aan Feyenoord kant is.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 13:51
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Bij vechten krijgen de 2 schuldige spelers vanaf dit seizoen toch direct rood?
Dacht dat dat de nieuwe regel was..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:25
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 14:51 :
Bij vechten krijgen de 2 schuldige spelers vanaf dit seizoen toch direct rood?
Dacht dat dat de nieuwe regel was..
Ik vond t nou niet echt een ''gevecht''
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:27
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
jellerd schreef op 12-04-2004 @ 12:47 :
neej helemaal niet, jij vindt ons niet objectief, omdat je het niet met ons eens bent. Das wat heel anders. Tis gewoon een feit dat Kuijt niet een ernstige overtreding maakte, ´doodschop´ goh vdv kon anders wel weer heel snel naar kuijt toerennen, jeetje wat zal hij een pijn hebben gehad
Als je zon trap op het veld krijgt durf ik te wedden datj ij ook uit je vel springt, als je kijkt naar Kuyt, hij kijkt ook niet naar de bal, alleen naar Vdv zijn benen. Echt supersmerig, ik zou hem ook een klap verkopen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:30
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 12-04-2004 @ 15:25 :
Ik vond t nou niet echt een ''gevecht''
Ik heb het niet gezien maar zoals er hier door sommigen gepraat wordt lijkt het een "vechtpartij".

Maar om eerlijk te zijn zal het me echt een worst wezen, zolang Groningen maar 3punten pakt tegen AZ.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:31
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik vond het wel een gevecht en Kuyt gaf wel een doodschop.
Hoe kun je nu zeggen dat Kuyt geen ernstige overtreding maakte.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:32
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 15:30 :
Ik heb het niet gezien maar zoals er hier door sommigen gepraat wordt lijkt het een "vechtpartij".

Maar om eerlijk te zijn zal het me echt een worst wezen, zolang Groningen maar 3punten pakt tegen AZ.
Mooie wedstrijd bdw afgelopen zondag het, PSV
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.