Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 14:32
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 15:31 :
Ik vond het wel een gevecht en Kuyt gaf wel een doodschop.
Hoe kun je nu zeggen dat Kuyt geen ernstige overtreding maakte.....
Objectief zijn maar zeggen dat je het niet bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 14:36
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 15:32 :
Mooie wedstrijd bdw afgelopen zondag het, PSV
Ja lekker he.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 15:32 :
Objectief zijn maar zeggen dat je het niet bent
tja jellert zegt dus ergens héél gekke dingen.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:41
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Emilio schreef op 12-04-2004 @ 15:36 :
Ja lekker he.
wereldvoetbal en dat voor psv
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:42
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 15:37 :
tja jellert zegt dus ergens héél gekke dingen.....
Of wij kloppen niet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 15:27 :
Als je zon trap op het veld krijgt durf ik te wedden datj ij ook uit je vel springt, als je kijkt naar Kuyt, hij kijkt ook niet naar de bal, alleen naar Vdv zijn benen. Echt supersmerig, ik zou hem ook een klap verkopen
Dan kijk je niet goed. Hij keek alleen naar waar de bal lag, vlak voordat vdvaart hem wegschopte... Niet naar z'n benen, want zover kwamen die benen niet eens. Hij maakte een actie richting bal en de bal was alweer weg. Dat vdvaart keihard doorloopt, terwijl kuyt zo snel niet kan stoppen, is z'n eigen probleem.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 15:31 :
Ik vond het wel een gevecht en Kuyt gaf wel een doodschop.
Hoe kun je nu zeggen dat Kuyt geen ernstige overtreding maakte.....
Heb ik net uitgelegd, het was een overtreding, maar meer onhandigheid dan een echte assault.

En doodschop is schromelijk overdreven, dat kon het simpelweg niet zijn. Een doodschop doet pijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:23
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 15:48 :
Dan kijk je niet goed. Hij keek alleen naar waar de bal lag, vlak voordat vdvaart hem wegschopte... Niet naar z'n benen, want zover kwamen die benen niet eens. Hij maakte een actie richting bal en de bal was alweer weg. Dat vdvaart keihard doorloopt, terwijl kuyt zo snel niet kan stoppen, is z'n eigen probleem.
op c+ lette ik er niet op maar bij Studio Sport zag ik het duidelijk. En echt wel dat dat pijn deed hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 15:50 :
Heb ik net uitgelegd, het was een overtreding, maar meer onhandigheid dan een echte assault.

En doodschop is schromelijk overdreven, dat kon het simpelweg niet zijn. Een doodschop doet pijn
Ik wil jou graag uitnodigen.

Dan loop jij 50 meter van de ene kant naar de andere kant van het veld. Ergens in het midden schop ik je benen onder je lichaam vandaan.

Maar ik vond het een zeer zware overtreding, als Zlatan dit gedaan had, was het zeker wél rood geweest?
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 19:24 :
Ik wil jou graag uitnodigen.

Dan loop jij 50 meter van de ene kant naar de andere kant van het veld. Ergens in het midden schop ik je benen onder je lichaam vandaan.

Maar ik vond het een zeer zware overtreding, als Zlatan dit gedaan had, was het zeker wél rood geweest?
Ik haal die 50 meter echt niet

En nee, als zlatan het gedaan had, was het ook geen rood geweest, ik heb niks speciaals tegen ajax hoor, maar je moet niet denken dat jullie elke scheids mee hebben.

Bij vitesse mogen ze van mij allemaal rood krijgen, maar da's een ander verhaal
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:06
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
ok, van zlatan is misschien slecht argument, maar het was een zware gemene overtreding...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:07
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 15:50 :
Heb ik net uitgelegd, het was een overtreding, maar meer onhandigheid dan een echte assault.

En doodschop is schromelijk overdreven, dat kon het simpelweg niet zijn. Een doodschop doet pijn

Ga toch weg, de bal was al lang weg.. Die varkenskop was gewoon veel te laat en dat wist ie zelf ook wel..


En tis dat Van der Vaart opspringt en t daardoor mischien minder pijn doet, maar de intentie om een doodschop te geven was er zeker wel..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 12-04-2004 @ 20:07 :
Ga toch weg, de bal was al lang weg.. Die varkenskop was gewoon veel te laat en dat wist ie zelf ook wel..


En tis dat Van der Vaart opspringt en t daardoor mischien minder pijn doet, maar de intentie om een doodschop te geven was er zeker wel..
Een doodschop doe je gericht met kracht, niet met lomp gewicht. Het feit dat je varkenskop zegt, biedt voor mij al genoeg grond om te zeggen dat je zeker niet objectief bent (naast je naam en avatar).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:13
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 20:11 :
Een doodschop doe je gericht met kracht, niet met lomp gewicht. Het feit dat je varkenskop zegt, biedt voor mij al genoeg grond om te zeggen dat je zeker niet objectief bent (naast je naam en avatar).
Het was gewoon een harde overtreding terwijl de bal al weg was. Dat vind ik een gewoon een doodsschop.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 20:13 :
Het was gewoon een harde overtreding terwijl de bal al weg was. Dat vind ik een gewoon een doodsschop.
Je ziet die overtredingen elke wedstrijd wel 10 keer, maar omdat het nu kuyt op vdvaart was en vdvaart zo overdreven reageerde, is het ineens een probleem...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 20:32 :
Je ziet die overtredingen elke wedstrijd wel 10 keer, maar omdat het nu kuyt op vdvaart was en vdvaart zo overdreven reageerde, is het ineens een probleem...
Ik heb de wedstrijd live gezien en zeker niet 10 van die overtredingen gezien. Ook al werd de overdreding door van der Vaart op Kuyt geweest, dan was het nog steeds een doodsschop geweest.

Dit soort overtredingen moet je niet goed praten......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:08
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 20:36 :
Ik heb de wedstrijd live gezien en zeker niet 10 van die overtredingen gezien. Ook al werd de overdreding door van der Vaart op Kuyt geweest, dan was het nog steeds een doodsschop geweest.

Dit soort overtredingen moet je niet goed praten......
Kwou net zeggen, toen Kuyt dit deed sprong ik op ik dacht echt meteen ROOD! en toen ging vdv 'slaan' en toen dacht ik oohneee nu krijgt vdv rood. Als vdv ws blijven liggen had kuyt rood gekregen en hadden we nu gediscusierd wat voor een aansteller vdv is ipv de nare overtreding van kuyt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:11
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 21:08 :
Kwou net zeggen, toen Kuyt dit deed sprong ik op ik dacht echt meteen ROOD! en toen ging vdv 'slaan' en toen dacht ik oohneee nu krijgt vdv rood. Als vdv ws blijven liggen had kuyt rood gekregen en hadden we nu gediscusierd wat voor een aansteller vdv is ipv de nare overtreding van kuyt
Ik wil vd Vaart niet heilig verklaren, ontdanks dat het nu pasen is, maar het was gewoon dom van vd Vaart en smerig van Kuyt.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:12
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 20:32 :
Je ziet die overtredingen elke wedstrijd wel 10 keer, maar omdat het nu kuyt op vdvaart was en vdvaart zo overdreven reageerde, is het ineens een probleem...
Dat zijn er dan 90 deze speelronde.
Je kan er nog niet eens 3 noemen..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-04-2004 @ 20:32 :
Je ziet die overtredingen elke wedstrijd wel 10 keer, maar omdat het nu kuyt op vdvaart was en vdvaart zo overdreven reageerde, is het ineens een probleem...

Zulk soort smerige overtredingen, die volledig op de man gericht zijn, zie je (gelukkig maar) echt niet vaak.
Wat mij betreft: Kuyt rood, en v/d Vaart geel, vanwege zijn reactie.

(geloof trouwens dat NAC afgelopen weekend voor veel minder rood kreeg...)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 21:11
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 12-04-2004 @ 21:43 :

Wat mij betreft: Kuyt rood, en v/d Vaart geel, vanwege zijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 20:36 :
Ik heb de wedstrijd live gezien en zeker niet 10 van die overtredingen gezien. Ook al werd de overdreding door van der Vaart op Kuyt geweest, dan was het nog steeds een doodsschop geweest.

Dit soort overtredingen moet je niet goed praten......
Okee, ik heb de overtreding ook maar 2 keer gezien. Maar in de vertraging zag je dat het alleen maar de bovenbenen waren die elkaar echt raakten. Dat maakt het voor mij al geen doodschop meer.

Dat vdvaart rood had moeten krijgen was duidelijk, want het was gewoon vechten!

Over Kuyt twist ik dan even niet verder...

Maar ik wil je best wel eens een filmpje met echte doodsschoppen laten zien, dan piep je wel anders. Dit was GEEN doodsschop...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:50
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 11:26 :
Okee, ik heb de overtreding ook maar 2 keer gezien. Maar in de vertraging zag je dat het alleen maar de bovenbenen waren die elkaar echt raakten. Dat maakt het voor mij al geen doodschop meer.

Dat vdvaart rood had moeten krijgen was duidelijk, want het was gewoon vechten!
Vechten?? Van der Vaart lag alweer op grond voordat ie uberhaupt kon gaan vechten.. Zou ie daar rood voor moeten krijgen dan

Geef die rode maar aan Ebi of die gekke Gyan..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:25
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Kuyt gisteren bij Voetbal Insite: "Het was een bewuste overtreding."

__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:33
houn
Avatar van houn
houn is offline
is er hier niemand van jullie die zelf op voetbal zit?

Als ik zo'n trap zou krijgen zou ik er direct achteraan gaan, dan wordt je gewoon woest, tenminste ik wel.
Dus dat VDV rood moest hebben vind ik onzin.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:27
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
houn schreef op 13-04-2004 @ 13:33 :
is er hier niemand van jullie die zelf op voetbal zit?

Als ik zo'n trap zou krijgen zou ik er direct achteraan gaan, dan wordt je gewoon woest, tenminste ik wel.
Dus dat VDV rood moest hebben vind ik onzin.
Dat zei ik ook al ergens in het topic, als iemand zon overtreding bij zou flikken zou ik denk ik niet kunnen opstaan en als ik dat wel kon zou ik ook zekerkwaad worden
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:28
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 11:26 :
Okee, ik heb de overtreding ook maar 2 keer gezien. Maar in de vertraging zag je dat het alleen maar de bovenbenen waren die elkaar echt raakten. Dat maakt het voor mij al geen doodschop meer.

Dat vdvaart rood had moeten krijgen was duidelijk, want het was gewoon vechten!

Over Kuyt twist ik dan even niet verder...

Maar ik wil je best wel eens een filmpje met echte doodsschoppen laten zien, dan piep je wel anders. Dit was GEEN doodsschop...
Ik betwijfel of jij het incident wel hebt gezien
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:51
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Als dit gebeurt was bij NEC - NAC had niemand er zich druk om gemaakt..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:01
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Emilio schreef op 13-04-2004 @ 14:51 :
Als dit gebeurt was bij NEC - NAC had niemand er zich druk om gemaakt..
Klopt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 11:26 :
Okee, ik heb de overtreding ook maar 2 keer gezien. Maar in de vertraging zag je dat het alleen maar de bovenbenen waren die elkaar echt raakten. Dat maakt het voor mij al geen doodschop meer.
Dan heb je dus ook gezien dat de bal al weg was!
Dan is het dus niet meer voor de bal, maar voor de man, dan is het simpelweg een doodsschop.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 12-04-2004 @ 15:27 :
Als je zon trap op het veld krijgt durf ik te wedden datj ij ook uit je vel springt, als je kijkt naar Kuyt, hij kijkt ook niet naar de bal, alleen naar Vdv zijn benen. Echt supersmerig, ik zou hem ook een klap verkopen
vriend, wrom reageer je twee keer op t zelfde, nou weet ik je mening wel.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
USPalermo schreef op 12-04-2004 @ 15:37 :
tja jellert zegt dus ergens héél gekke dingen.....
jah....ik vond het geen doodschop PUNT OVER DISCUSSIE
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:35
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
jellerd schreef op 13-04-2004 @ 15:27 :
jah....ik vond het geen doodschop PUNT OVER DISCUSSIE
Waarom geef je 2keer je mening? Nu weet iedereen het wel
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Emilio schreef op 13-04-2004 @ 14:51 :
Als dit gebeurt was bij NEC - NAC had niemand er zich druk om gemaakt..
Zo is het ook! Bij de gemiddelde NEC - NAC gebeuren wel eens vaker dit soort dingen... Misschien had Demouge dan (jah, die lijkt het meest op Kuyt) wel geel gekregen... En als er iemand was gaan vechten, rood... En jah, het was wel vechten, dat Kuyt iemand van zich afschud die als een dolle stier op hem afkomt, vind ik niet meer dan normaal...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:03
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
jellerd schreef op 13-04-2004 @ 15:26 :
vriend, wrom reageer je twee keer op t zelfde, nou weet ik je mening wel.
Misschien neem je me wel serieus als ik 2 keer antwoord
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:27
boer
Avatar van boer
boer is offline
Objectief gezien was het gewoon een rode kaart, daar hoeft het niet een doodschop voor te zijn. Bewust iemand van achteren neerschoppen is zowiezo al rood. Maar in het beeld van de wedstrijd vond ik dat Jol het goed heeft opgelost. Maar persoonlijk had ik liever gezien dat kuyt van het veld was gestuurd en ajax gewonnen had.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:41
squat
squat is offline
Volgens mij heeft Gimme more beer een andere wedstrijd gekeken.

Vechten? Kuyt iemand van zich afschud? Van der Vaart lag al op de grond voordat hij Kuyt alleen al aan kon raken.

Kuyt had gewoon rood moeten krijgen. Een overtreding zonder intentie de bal te raken is rood. Altijd. Ook al was het niet echt een erge overtreding. Ik kan persoonlijk uit ervaring zeggen dat dat soort aanvallen zelden pijnlijk zijn tenzij je verkeert valt en op die manier kan je ook niet makkelijk iemand blesseren. Maar toch rood.

Van der Vaart had geel moeten krijgen. Een opstootje veroorzaken is geel. Dom van Van der Vaart om er achteraan te gaan rennen. Beetje ervaring.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:44
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 15:37 :
Zo is het ook! Bij de gemiddelde NEC - NAC gebeuren wel eens vaker dit soort dingen... Misschien had Demouge dan (jah, die lijkt het meest op Kuyt) wel geel gekregen... En als er iemand was gaan vechten, rood... En jah, het was wel vechten, dat Kuyt iemand van zich afschud die als een dolle stier op hem afkomt, vind ik niet meer dan normaal...
ik snap jou niet, je vind dus dat iemand wel mag neergehaald worden(wat ik eigenlijk een uiting van onmacht vind) en je gaat wel zeuren over iemand die er op af loopt, wat eigenlijk volstrekt logisch is in zo'n situatie.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:48
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Emilio schreef op 13-04-2004 @ 14:51 :
Als dit gebeurt was bij NEC - NAC had niemand er zich druk om gemaakt..
Precies!

Lekker belangrijk hoe Kuyt van der Vaart raakte en of dit nu wel of niet bewust was en in hoeverre het vechten was en in hoeverre het een beetje duw- en trekwerk was.
Het is een beetje dezelfde hysterie die er destijds over PSV - Ajax heentrok, vanwege een vermeende elleboog en nog wat net-niet-opstootjes.

Ik vind dat zulke dingen gewoon bij zo´n wedstrijd horen.
Die tackle komt van der Vaart wel weer teboven en die duwtjes die zijn uitgedeeld bij het opstootje zullen ook wel niet al te veel schade opleveren.
Allebei geel was in mijn ogen een correcte beslissing.
Moeten Kuyt en van der Vaart elkaar dan omhelzen bij elke correct uitgevoerde schijnbeweging?
Typisch Nederlands om zulke zaken weer uitgebreid uit te vergroten. Ik ben allang blij dat Kuyt gewoon heeft toegegeven niet voor de bal te gaan, maar gewoon zin had van der Vaart flink naar het gras te laten gaan.
Het was Varkevisser niet die hij tegenover zich had.....

Voetbal mag gewoon wel eens wat harder gespeeld worden en ik vind dat de gehele media niet zo moet zeiken als er een keertje een overtreding wordt gemaakt.
Wees blij dat er tenminste nog rivaliteit is!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:21
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Normaliter, heb ik het totaal niet op Jol. Vanaf het 'opstootje' had Dick Jol het duel prima in handen.

Ookal floot hij daarna soms een beetje het spel kapot, dat was niet meer dan logisch omdat, hij nu streng MOEST optreden.

Mijn complimenten gaan uit naar Dick, maar FC Twente - Feyenoord op 07/11/1999 vergeef ik hem NOOIT!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 13-04-2004 @ 15:35 :
Waarom geef je 2keer je mening? Nu weet iedereen het wel
ok dit is dom en ik ga hier dus ook niet INHOUDELIJK op reageren.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
MartenZ schreef op 13-04-2004 @ 16:03 :
Misschien neem je me wel serieus als ik 2 keer antwoord
jah dan opeens wel. neej maar deze spannende wedstrijd mondt nu uit in een discussie over 1 minuut van de gehele wedstrijd, die totaal niet belangrijk waren. Verscheidene mensen hebben andere meningen en t heeft dus geen zin om elkaar daar van te blijven overtuigen. Dus wat ik al eerder zei laten we er over ophouden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 22:50
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
jellerd schreef op 13-04-2004 @ 22:43 :
jah dan opeens wel. neej maar deze spannende wedstrijd mondt nu uit in een discussie over 1 minuut van de gehele wedstrijd, die totaal niet belangrijk waren. Verscheidene mensen hebben andere meningen en t heeft dus geen zin om elkaar daar van te blijven overtuigen. Dus wat ik al eerder zei laten we er over ophouden.
Goed dat je je ongelijk durft toe te geven
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 14:21
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
jellerd schreef op 13-04-2004 @ 15:26 :
vriend, wrom reageer je twee keer op t zelfde, nou weet ik je mening wel.
waar bedoel jij eigenlijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.