Oud 19-05-2005, 12:24
DO EE.B
Avatar van DO EE.B
DO EE.B is offline
Net 18 geworden!
zie er gewoon leuk uit, ben best lief,gezellig spontaan...niet dom,althans, niet dat ik weet... en toch nog nooit een echte goede /succes volle relatie gehad...

en nu voel ik me er best wel rot om...al een paar dagen,nadat ik t maandag na n weekje daten/flirten/smsen/etc met persoon X. , weer totaal Single ben...Om zich niets mis mee,maar ik heb gewoon t idee dat t aan mij ligt,ik iets fout doe, of dat ik op de verkeerde val... (ze lijken altijd perfect,maar als ik ze beter leer kennen zijn ze egoistisch, lomp,kleinerend, etc..beetje slechte mannen types zeg maar)

afgelopen jaren veel gedate,gezoent, paar weken relaties/affaires of hoe die shit ook heet gehad,maar elke keer draait t op niets uit en voel ik me gekwetst en gebruikt... Advies!(en geen bijdehandte/nietstoevoegende reacties s.v.p )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 12:28
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
je moet niet teveel willen. een relatie is niet te verkrijgen, een relatie groeit.
wees jezelf, doe niet abnormaal tegen jongens en geniet gewoon van het leven.
je bent pas 18. je hebt nog een leven voor je.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:32
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
FlowerBomb schreef op 19-05-2005 @ 12:24 :
Advies!(en geen bijdehandte/nietstoevoegende reacties s.v.p ) [/B]
Waarom voel ik me nu opeens aangesproken

Je bent pas 18 geworden, niets om je zorgen over te maken. Dat tijdperk ben ik inmiddels gelukkig verlaten. Tijd van daten en affaires van niet langer dan enkele dagen/week totdat ik er hondsdol van werd en ook de hoop begon te verliezen dat het ooit nog goed zou komen. Genoeg mensen die dit ook overkomen. Maar dat komt gewoon omdat er zo weinig geschikte kandidaten zijn om goed als vriend te functioneren. En de meeste hebben op jouw leeftijd nog niet echt zin in een levenslange relatie of iets serieus. De meeste kloten maar wat aan tijdens het uitgaan.

Ik zou ten eerst niet zo snel meer wat beginnen met mannen die je tegen komt tijdens het uitgaan . ten weetde wat oudere, volwassenere mannen uitkiezen en ten derde meer tijd uittrekken om ze echt te leren kennen voordat je er iets mee begint. Scheelt al een hoop. Dan weet je of hij bij je past en of hij hetzelfde als jou wilt. En geloof me, al al die date rituelen om de zoveel tijd komt ooit wel een einde. Het is alleen afwachten en proberen en niet zo over te piekeren. Het ligt natuurlijk niet aan jou ( of wel, maar daar ken ik je niet "goed genoeg"voor, ik weet immers niet hoe je bent en doet met mannen) maar meestal aan degene wie je tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:32
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
Volgens mij kijk je dan ook alleen maar naar de jongens die alle aandacht willen... Wel leuk en alles, om de meest populaire types te nemen, maar kijk ook verder.
En je ben nu 18, je hebt nog zat tijd om de juiste te vinden, en ze komen toch alleen maar als je het minst verwacht (dat scheen eerst zo te zijn (had ik gehoord), tot ik er ook slachtoffer van werd )

En wat Maurice schreef, een relatie groeit, die heb je niet zo maar.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:32
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
idd en waarschijnlijk ben je tot nu toe gewoon de verkeerde jongens tegengekomen.
straks zal je ineens merken dat je m hebt, zonder dat je je er echt druk om hebt gemaakt....dan is hij er ineens.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:33
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Maurice schreef op 19-05-2005 @ 12:28 :
en geniet gewoon van het leven.
je bent pas 18. je hebt nog een leven voor je. [/B]
Het lijkt net of ik mijn moeder hoor praten. Cliche antwoord
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:35
Verwijderd
Clichées berusten maar al te vaak op waarheid. Als je dertig bent en je ouders/vriendinnen beginnen met 'tik tak'-grapjes zoals in Bridget Jones, dan moet je je wellicht zorgen gaan maken. Maar nu nog niet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:46
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
clichées komen inderdaad niet uit de lucht vallen. Vaak moet je ze zelf ondervinden om er volkomen achter te staan.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:50
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Je MOET geen relatie hebben, single zijn kan ook leuk zijn .
Gewoon lekker kieskeurig zijn!
Wanhopigheid trekt foute types aan.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niet zo hopeloos op zoek zijn naar een relatie.
Dat schijnt toch opgemerkt te worden en mss wat af te stoten.
Zonder relatie kan je ook veel plezie hebben en leuke dingen doen en gelukkig zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:02
Verwijderd
Niet wanhopig op zoek gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:02
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Baka² schreef op 19-05-2005 @ 12:32 :
(...) ze komen toch alleen maar als je het minst verwacht (dat scheen eerst zo te zijn (had ik gehoord), tot ik er ook slachtoffer van werd )
Citaat:
Smobbo schreef op 19-05-2005 @ 12:50 :

Wanhopigheid trekt foute types aan.
allebei ervaring mee. Lekker niet op zoek gaan, gewoon een leuke tijd hebben en lekker in je vel zitten. Dan komt het vanzelf wel .

en t cliché is waar: je hebt nog tijd zat .
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:40
Verwijderd
Toen ik net 18 was geworden zag mijn wereld er een stuk minder vrolijk uit dan die van jou. Ik had ook geen relatie en dacht dat er nooit iemand op mij zou vallen. Drie maanden later werd ik hopeloos verliefd en hij ook op mij. En nu zijn we alweer een half jaar samen. Het grappige is dat ik juist op het moment dat ik hem leerde kennen ik totaal geen behoefte aan een relatie had. Ik voelde me lelijk en imperfect. Ik had mijn liefdesleven op een laag pitje gezet zodat ik voor mijzelf kon gaan. En juist toen kwam hij op mijn pad.

Lekker nutteloos voor jou om te weten natuurlijk, maar ik denk dat het toch ook wel bewijst dat je niet moet gaan zoeken. En dat je heus wel een relatie krijgt, nu of later.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:16
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Misschien ben je te kieskeurig??
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:02
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 19-05-2005 @ 16:16 :
Misschien ben je te kieskeurig??
Dat is het vaak nog niet eens. Althans niet uit mijn ervaring. Je kan al heel snel in een bepaalde tijd ontzettend veel "troep"aantrekken/tegen komen

En clichees zijn misschien wel op waarheid gebaseerd, maar ik denk dat de TS er weinig aan heeft en zal zich daarom nu nog steeds onnodig zorgen maken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:04
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ga bridget jones kijken, herinner je dat veel vrouwen zich identiviceren met de hoofdpersoon en bedenk dat je dus lang niet de enige bent...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:05
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik heb ook geen lange relaties gehad, ben niet succesvol daarin, maar ik zie er wel goed uit; oftewel, goed gekleed, goed verzorgd, niet dat ik superlekker ben ofzo whaha. Dus het hoeft niet aan je gedrag en uiterlijk te liggen. Ik heb best vaak leuke avonden gehad met de mooiere meiden, maar met relaties ben ik gewoon een kneus!

Ik zoen met een meid, bijv. Telefoonnummers uitgewisseld. Maar ik merk dat er nooit zo snel een tweede keer komt. En dan ik ook: hmm, ik doe iets fouts. Hetzelfde wat jij een beetje hebt. Ik weet wel ongeveer hoe je je voelt. Maar de laatste maanden, jaar, zoen ik niet met zo veel meiden. Kieskeurigheid!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 19:51
Dobomobo
Dobomobo is offline
stom om te zegge
maar de afgelope jaren had ik dit ook (ben nu dan wel pas 16, maar toch)

ik kon maar geen leuk meisje vinden en ben er toen maar mee gestopt, opeens kom ik in een nieuwe klas, en gewoon opeens vindt ik een meisje leuk en zij toevallig mij ook, en toen kregen we een relatie (inmiddels half jaartje al)

dus, laat misschien eens iemand naar joú toekomen
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2005, 20:25
Hardtroze
Hardtroze is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 19-05-2005 @ 14:40 :
Toen ik net 18 was geworden zag mijn wereld er een stuk minder vrolijk uit dan die van jou. Ik had ook geen relatie en dacht dat er nooit iemand op mij zou vallen. Drie maanden later werd ik hopeloos verliefd en hij ook op mij. En nu zijn we alweer een half jaar samen. Het grappige is dat ik juist op het moment dat ik hem leerde kennen ik totaal geen behoefte aan een relatie had. Ik voelde me lelijk en imperfect. Ik had mijn liefdesleven op een laag pitje gezet zodat ik voor mijzelf kon gaan. En juist toen kwam hij op mijn pad.
same here
__________________
***
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:15
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
zo heb ik ook lang gedacht, maar t is nu toch goed gekomen
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:25
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ben ook 18.. en lijk soms ook een ramp op het gebied van mannen

Ik heb wel al een lang een relatie gehad. Maar de laatste tijd klooi ik maar wat aan.

Mijn tip is dus.. maak je er niet teveel druk om. Dan lukt het helemaal niet. Het loopt vanzelf!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 00:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-05-2005 @ 12:35 :
Clichées berusten maar al te vaak op waarheid. Als je dertig bent en je ouders/vriendinnen beginnen met 'tik tak'-grapjes zoals in Bridget Jones, dan moet je je wellicht zorgen gaan maken. Maar nu nog niet.
Ik zou dan gewoon m'n tanden eens wat vaker poetsen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 00:58
Girl With Faith
Avatar van Girl With Faith
Girl With Faith is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 20-05-2005 @ 13:25 :
Ik ben ook 18.. en lijk soms ook een ramp op het gebied van mannen

Ik heb wel al een lang een relatie gehad. Maar de laatste tijd klooi ik maar wat aan.

Mijn tip is dus.. maak je er niet teveel druk om. Dan lukt het helemaal niet. Het loopt vanzelf!!
nja ik ben 17, maar sinds het begin van 2005 al lekker aangeklooit.
Nja de ware kom je nog wel een keertje tegen. Je bent 18, niets om je zorgen over te maken.
__________________
Because there is nothing like me and you
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 01:32
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Girl With Faith schreef op 23-05-2005 @ 00:58 :
nja ik ben 17, maar sinds het begin van 2005 al lekker aangeklooit.
Lekker? Hier geef je toch andere indruk: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1184841
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 01:34
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik weet het natuurlijk niet. Maar misschien val je op foute mannen. Ik heb een paar vriendinnen en die kunnen er ook wat van.

Misschien eens PROBEREN (!) meer op het type 'lief' te vallen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2005, 06:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 19-05-2005 @ 12:32 :
Waarom voel ik me nu opeens aangesproken

Je bent pas 18 geworden, niets om je zorgen over te maken. Dat tijdperk ben ik inmiddels gelukkig verlaten. Tijd van daten en affaires van niet langer dan enkele dagen/week totdat ik er hondsdol van werd en ook de hoop begon te verliezen dat het ooit nog goed zou komen. Genoeg mensen die dit ook overkomen. Maar dat komt gewoon omdat er zo weinig geschikte kandidaten zijn om goed als vriend te functioneren. En de meeste hebben op jouw leeftijd nog niet echt zin in een levenslange relatie of iets serieus. De meeste kloten maar wat aan tijdens het uitgaan.

Ik zou ten eerst niet zo snel meer wat beginnen met mannen die je tegen komt tijdens het uitgaan . ten weetde wat oudere, volwassenere mannen uitkiezen en ten derde meer tijd uittrekken om ze echt te leren kennen voordat je er iets mee begint. Scheelt al een hoop. Dan weet je of hij bij je past en of hij hetzelfde als jou wilt. En geloof me, al al die date rituelen om de zoveel tijd komt ooit wel een einde. Het is alleen afwachten en proberen en niet zo over te piekeren. Het ligt natuurlijk niet aan jou ( of wel, maar daar ken ik je niet "goed genoeg"voor, ik weet immers niet hoe je bent en doet met mannen) maar meestal aan degene wie je tegenkomt
Alweer dat oudere mannen....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:08
missjackie
missjackie is offline
achjah ik zit in ut zelfde schuitje als jou toenik 18 werd d8 ik het ook en dr is geen verandering in gekomen...alhoewel....
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 17:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zal wel weer gefrusteerd overkomen (echt, het valt reuze mee! ), maar ik heb het idee dat meisjes... misschien zeker als ze onder de 21 zijn ofzo..... gewoon het perfecte willen.

Jongen moet lief zijn, en stoer.
En moet natuurlijk lekker zijn. Maar hij mag niet teveel aandacht van andere meiden hebben.
En praten over zn gevoelens. Maar geen watje natuurlijk.
En liefst beetje slim. Maar geen saaie studiebol natuurlijk.

Misschien willen 'jullie' gewoon een onmogelijke mix?

Een knappe player die je trouw blijft. Zacht en stoer is. En dat alleen voor jou!

Dream on!

He, maar wel rot dat je je nu rot voelt hoor. Hopelijk kom je snel LIEVE jongen tegen!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 18:14
Poffertje
Avatar van Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
FlowerBomb schreef op 19-05-2005 @ 12:24 :
Net 18 geworden!
zie er gewoon leuk uit, ben best lief,gezellig spontaan...niet dom,althans, niet dat ik weet... en toch nog nooit een echte goede /succes volle relatie gehad...

en nu voel ik me er best wel rot om...al een paar dagen,nadat ik t maandag na n weekje daten/flirten/smsen/etc met persoon X. , weer totaal Single ben...Om zich niets mis mee,maar ik heb gewoon t idee dat t aan mij ligt,ik iets fout doe, of dat ik op de verkeerde val... (ze lijken altijd perfect,maar als ik ze beter leer kennen zijn ze egoistisch, lomp,kleinerend, etc..beetje slechte mannen types zeg maar)

afgelopen jaren veel gedate,gezoent, paar weken relaties/affaires of hoe die shit ook heet gehad,maar elke keer draait t op niets uit en voel ik me gekwetst en gebruikt... Advies!(en geen bijdehandte/nietstoevoegende reacties s.v.p )

Vooral gewoon niet teveel willen...
Je kan niet alles krijgen van hem wat je wil, en met iedereen is wel wat mis.
Dus als mister perfect niet zo perfect is als je dacht kan je 2 dingen doen; je onmogelijke toch voortzetten naar die prins op het witte paard, of hem accepteren zoals hij is.
Ik denk dat als een jongen voor de keuze zou staan om jouw dat jij liever had gehad dat hij je zou accepteren zoals je bent, dus geef die jongens ook een kans.
En ik weiger te geloven dat er iets mis is met je, je bent alleen een beetje koppig, maar daar is niks mis mee, en je foto's heb ik ook gezien. lelek ben je ook niet. dus op die punten zit 't wel goed. Je geeft simpelweg te makkelijk critiek op die jongens.
__________________
Juncus... That fuzzy feeling inside

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 22:50
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Ik vind al het gepraat over je bent pas 18 en je hebt een heel leven voor je slap gezever. Je weet zelf ook wel dat je 18 bent en dat je nog genoeg tijd hebt.

Ik denk dat het probleem meer ligt bij het idee dat jij zelf heel graag wilt, je geeft immers aan dat je het hele jaar veel hebt gedate en gezoend. Misschien moet je jezelf de rust geven om een jongen wat beter te leren kennen voordat je met hem wat onderneemt. En hoop dan gewoon dat er een leuke jongen voorbij komt waar je leuk mee kan kletsen en misschien wordt het dan wel wat meer.

Je zegt zelf dat je er alles aan doet en dat schrikt vaak de jongens die een lange vaste relatie willen af omdat ze je dan zien als iemand die een vluggertje wil.

Probeer dus rustig in een relatie te rollen ipv binnen 2 dagen iemand zoenen ermee te gaan en vervolgens erachter te komen dat je hem helemaal niet kent, en hij uiteindelijk toch niet zo leuk blijkt te zijn.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 22:59
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-05-2005 @ 06:41 :
Alweer dat oudere mannen....
dat begint toch vanaf 20 he
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 23:40
Verwijderd
Ach daar ken ik er meer van. Alleen heb ik dat met vrouwen.
Ik hou me maar vast aan het eeuwenoude cliche. "Ooit komt de ware"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 23:45
Verwijderd
Je bent 18 en je bent 'slecht in mannen en relaties'. Nee joh, je leert er nu pas mee om te gaan. Niet zo oud willen zijn
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2005 @ 23:45 :
Je bent 18 en je bent 'slecht in mannen en relaties'. Nee joh, je leert er nu pas mee om te gaan. Niet zo oud willen zijn
Vooral dat laatste is waar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 22:50
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde.
Verwijderd
13 03-12-2003 15:04
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde
Vlooienband
0 01-10-2003 15:30
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 20:24
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.