Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 12:15
DO EE.B
Avatar van DO EE.B
DO EE.B is offline
Ik vroeg me af wat het precies inhoud wat er aan te doen is en of hier mensen zijn die er last van hebben of iemand in hun omgeving...Liefs (F)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 12:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*klik*
Zoek eerst eens op google.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 18:53
Silver_Rose
Avatar van Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Gedurende depressieve fasen die doorgaans minstens twee tot vier weken duren, heeft men veelal last van lusteloosheid, heeft men voor veel activiteiten geen interesse meer, ervaart men gevoelens van wanhoop en verwijt men zich van alles.

had ik

egt waar, mijn geest was uitgeschakeld
__________________
i'm really gettin pissed off right now,
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:57
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
sorry heb mn antwoord twee keer perongeluk opgezet en wissen doet ie ook niet, dus hieronder komt mn antwoord
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:59
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
mijn schoonzusje is manisch depressief...wat ik zie is dat ze altijd de vrolijke zelfe is maar ondertussen...mijn vriend kent haar natuurlijk door en door dus hij merk wanneer ze zich niet top voelt terwijl ze wel zo doet...
ik kan haar als volgt kenmerken:
- heel erg impulsief (wanneer ze in haar manie is)
- vrolijk/druk/ gekkiheid (ook manie)
- veel willen doen
- ze praat niet over haar gevoel (kan zijn omdat ik er bij ben maar ik weet niet hoe ze dat doet bij haar vriend)
ze laat iig niet merken dat ze down is..

de volgende reden zijn er dat ze manisch depressief is...vanaf geboorte is er wat mis in haar buik...ik weet niet prc wat, haar ouders zijn gescheiden in haar pubertijd..ze ging op haar 17e een huis kopen maar liep helemaal fout met haar ex, haar vader is 2 jaar geleden overleden en het zit natuurlijk ook een beetje in de genen denk ik...

het is een leuke meid maar wat ik zie en vind is dat ze ook moeilijk is..ik kan niet goed tot haar doordringen en ik weet niet wat zij voelt of denkt..ik ken dr nu zoon 1,5 jaar maar ik weet nog steeds niet duidelijk wat ze van me vind bv...ik heb een aantal keren goede gesprekken met haar gehad over mijn eetgedrag en daar kan ze heel goed over praten, ook liet ik mijn gedichten aan haar lezen waar ze zich helemaal in kon vindne, maar soms heb ik nog het idee dat ze vind dat ik tussen haar en haar broer in sta (mijn vriend en zij zijn 2 handne op een buik omdat ze redelijk kut jeugd hebben gehad enzo, dus die band is niet voor te stellen)....

verder heeft ze nog last van bolimia...ze had vreetbuien en kotste het weer uit...voor haar was het de reden dat ze haar gewicht in haar macht had, de rest kon ze niet in de hand houden maar dat wel...ze zit daarvoor in een eetgroep en in therapie voor haar manisch depressiviteit....

ik vind het toch best moeilijk om ermee om te gaan...ik kan het ook niet maken om er over te gaan praten als haar vriend en mijn vriend erbij zijn, dus is dat meestal beetje over msn, maar dan kan ik niet echt goed achterhalen hoe het prc zit..dit is dus hoe ik het ervaar....

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn info
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 19-06-2005 @ 19:53 :
Gedurende depressieve fasen die doorgaans minstens twee tot vier weken duren, heeft men veelal last van lusteloosheid, heeft men voor veel activiteiten geen interesse meer, ervaart men gevoelens van wanhoop en verwijt men zich van alles.

had ik

egt waar, mijn geest was uitgeschakeld
Dit omvat alleen de depressieve periode, niet de manische...?!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:29
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
nee niet de manische..
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen MANISCH DEPRESSIEF: Me even voorstellen, zonder gène=bipolaire stemmingsstoornis
ginovanbiervlie
5 03-10-2010 12:49
Psychologie manisch-depressief
nescio
13 20-12-2003 14:39
Psychologie manisch depressief
mysteryyy
15 24-04-2003 16:42
Psychologie manisch - depressief
sterre
12 13-02-2003 15:15
Psychologie Manisch Depressief (MDS - Borderline)
Genesis
25 25-03-2002 18:08
Psychologie Wie heeft nog meer ervaringen (gehad )met een manisch depressieve vader/moeder?
iamre18
4 17-01-2002 02:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.