Oud 09-02-2010, 21:11
ScooterFan-RSD
ScooterFan-RSD is offline
Hallo,

(p.s ik heb echt geen idee waar ik dit zou moeten posten, dus sorry als het fout is geplaats!)

Ik heb een paar deuken in mijn scooter, en nou heb ik gehoord van vrienden als je een deukentrekker/slagtrekker hebt of kan je het zelf doen, en kom je goedkoper uit.
Dus ja, ik zei die heb ik niet, en toen zei hij die moet je kopen, kom je echt goedkoper uit, maar misschien de eerste keer niet, maar de 2e keer wel! En als je wil kan ik je wel helpen zei hij.

Dus nu mijn vraag: Waar kan ik een deukentrekker/slagtrekker kopen?
Ik heb het echt nodig, en het liefst zo snel mogelijk want zo kan ik niet gaan rijden op mijn scooter, ziet er harstikke slecht uit!

Met vriendelijke groeten,
Scooterfan-RSD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2010, 21:32
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dit lijkt me iets voor Verkeer & Vervoer!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 21:36
ScooterFan-RSD
ScooterFan-RSD is offline
Sorry, dat ik het bij de vekeerde topic had geplaats.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 02:09
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik heb geen idee tot in hoeverre automaterialenzaken of grote bouwmarkten in het algemeen dat soort dingen tot hun beschikking hebben, maar als ik even via google kijk kom ik diverse uitdeuksets tegen Als ik specifiek op deukentrekkers zoek is dit de eerste hit. Je zou ook eens bij een automaterialenzaak in de buurt kunnen informeren.

Maar let er wel op dat niet elke deuk altijd op dezelfde manier uit het plaatwerk kan worden getikt, schadeherstellers gebruiken hier verschillende manieren voor. Dus wees hier wel zeker van (of zorg dat die kennis hiervan zeker is), want het zou zonde zijn als je per ongeluk jouw mooie scooter nog verder beschadigd
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Scooters hebben meestal plastic kappen, dan werkt dat niet. Dan moet je gaan plamuren ofzo denk ik.
Het is trouwens niet zo makkelijk aan een deukentrekker te komen, ze worden namelijk ook gebruikt om auto's te jatten. Volgens mij mogen ze niet eens verkocht worden aan particulieren.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 15:58
ScooterFan-RSD
ScooterFan-RSD is offline
Mijn vriend had dat ook gedaan met een deuken trekker op een scooter, en volgens hem werkt dat gewoon goed.

Hij had hem zelf 2 weken geleden ook gekocht (in de winkel) maar die winkel is nou weg.
Ik ga zelf zometeen kijken bij een auto-materiaal-winkel om te kijken of ze het verkopen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 20:07
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Ik zou gewoon die deuken laten zitten en voor een auto sparen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.