Oud 08-03-2003, 13:05
lieve
lieve is offline
Ok, ik heb sinds enkele weken gevoelens voor een jongen die vorig jaar op m'n school zat! We chatten vaak op MSN sinds enkele maanden! En het contact was vlug gelegt omdat enkele vrienden van hem zijn blijven plakken en bijgevolg nu in m'n klas zitten,dus we hadden vlug iets om over te praten!
Nu praten we wel al over vele verschillende dingen enzo. waaronder liefde?!
Nu m'n ex-vriend kent hij, en hij heeft toen wij samen waren op MSN steeds van die negatieve opmerkingen gemaakt over hem! Waardoor ik soms dacht dat hij jaloers was.
Zoals vorige weekend nog zei ik tegen hem, ik had toen juist iets tegen hem gezegt over m'n toen-nog-vriend, 'ik zou beter iets met jou beginnen hé!?' En hij antwoorde er tot m'n grote verbazing op 'ja daar heb ik ook al aan zitten denken!'
Maar ik geraak daar maar niet aan uit of hij het voor te zeveren zei of echt meende! Hij zevert nogal eens graag enzo.
Ik heb hem ook gevraagd of datgene wat hij zei om te zevere was ... of dat hij het echt meende(?!), en hij zei dat ik het maar moest uitzoeken. Mijn vriendinnen denken dat hij wel wat voor me voelt, maar me het toen niet durfde zegge omdat ik nog met iemand was(die hij dan ook nog niet eens goed kan uitstaan!)!

Nu sinds enkele dagen is het uit met m'n vriend dus, en ik ben er niet treurig om.
Maar ik had graag van jullie geweten hoe ik nu het beste kan nagaan, of datgene dat die gast van op MSN gezegt heeft... of hij dat nu meent ja of neen?!?
Ik heb al geprobeerd bij z'n nichtjes(vriendinnen van mij)iets te weten te komen, maar NJET !!!

Thx voor het lezen, graag een beetje raad van jullie
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 13:16
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Nou dan is 't toch niet zo heel moeilijk IMO! (ik kan het ook fout hebben hoor )

Het is nu uit. Je spreekt 'm via MSN, ook over leifde en relaties. Als je dat nog niet gedaan hebt moe je hem vertellen dat het uit is en zijn reactie peilen en daaraanvast een gesprek starten en erop aansturen. Als je dat wel gedaan hebt moet je eens goed over zijn reactie nadenken (of het desnoods hier posten) en kijken hoe je het beste een gesprek kan beginnen.

Je moet in ieder geval met hem praten!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:17
twim
Avatar van twim
twim is offline
Ok dan!
Maar zoals ik al op veel situaties het volgende heb toegepast zal het jou hier ook wel mee lukken

Let op:
Je loopt (of rent, wat je wil) naar hem toe springt 'm om zijn nek en zegt: (je bent volgens mij belgisch dus zeg je: ) "Hey gij lekkere bink. Nu ik geen lief meer heb kunnen we het eindelijk proberen!" (was mijn beste belgisch ) Je moet er natuurlijk wel heel hard mee lachen. Aan zijn reactie zie je wel wat. Mocht zijn reactie niet te duidelijk zijn dan vraag je hem achteraf of op msn of hij het niet zou willen dat je het echt meende.

Ik denk dat hij wel wat voor je voelt
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:18
Rian-x-
Rian-x- is offline
hmmz, ik zou eerst bij mezelf nagaan wat ik van hem vind... Ik bedoel, als je niet verliefd op die jongen bent, waarom zou je je dan druk maken over wat hij voor jou voelt, als hij er niet duidelijk mee aan komt.

Als jij dus wel meer voor hem voelt, zou ik gewoon een serieus gesprek met hem beginnen (op msn of irl). En dan gewoon eerlijk zijn en hem vragen eerlijk te reageren en eerlijk te zeggen of hij hetzelfde voor jou voelt.

Tenminste, zo zou ik het doen.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:40
lieve
lieve is offline
Citaat:
Neophyte schreef:

(je bent volgens mij belgisch dus zeg je: ) "Hey gij lekkere bink. Nu ik geen lief meer heb kunnen we het eindelijk proberen!" (was mijn beste belgisch )
Ik moet zegge dat je op z'n belgisch ook wel bezig bent!Hehe...

Nu ik heb hem nog niet gezegt dat het uit is met m'n vriend! Dat ben ik van plan te doen als ik hem nog eens tegenkom op MSN!En daar dan op zijn reactie verder op in te spelen! 9/10 zal zijn reactie zijn 'Dat is pas goed nieuws, ik heb het altijd geweten dat hij niets voor jou is... ' Zoiets, omdat hij dat al laten blijken heeft via MSN tijdens een gesprek!
En op een fuif ofzo rond z'n nek vliegen... mja, kan ik doen... maar er is niet meteen een fuif in de buurt!? ! Ja, over 2 weken met de laatste 100dagen! Maar dat is nog lang hé!?!
Zelf zie ik hem wel zitten, maar of het zo voor een flirt is of voor een relatie daar ben ik nog niet uit...
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 14:41
twim
Avatar van twim
twim is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik moet zegge dat je op z'n belgisch ook wel bezig bent!Hehe...

Nu ik heb hem nog niet gezegt dat het uit is met m'n vriend! Dat ben ik van plan te doen als ik hem nog eens tegenkom op MSN!En daar dan op zijn reactie verder op in te spelen! 9/10 zal zijn reactie zijn 'Dat is pas goed nieuws, ik heb het altijd geweten dat hij niets voor jou is... ' Zoiets, omdat hij dat al laten blijken heeft via MSN tijdens een gesprek!
En op een fuif ofzo rond z'n nek vliegen... mja, kan ik doen... maar er is niet meteen een fuif in de buurt!? ! Ja, over 2 weken met de laatste 100dagen! Maar dat is nog lang hé!?!
Zelf zie ik hem wel zitten, maar of het zo voor een flirt is of voor een relatie daar ben ik nog niet uit...
Dan eerst ff uitzoeken wat jij voor hem voelt
Want als ik het zo lees denk ik dat hij wel wat voor je voelt.
Maar je moet dus niet met hem spelen
En zodra je zeker weet dat jij het ook wil dan kun je het op mijn manier gemakkelijk doen. En dat hoeft niet op een fuif te zijn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
Zelf zie ik hem wel zitten, maar of het zo voor een flirt is of voor een relatie daar ben ik nog niet uit...
Vertel hem er dan wel bij hoe je er over denkt. Dus of het voor een flirt of een relatie is of dat je het niet weet. Is wel zo eerlijk
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:50
lieve
lieve is offline
Ok, ik heb het hem daarjuist verteld via MSN dat het uit is tssn mij en m'n (ex-)vriend!
Hij zei van hoe komt het? Ik zei van 'Ja we hadden beide geen gevoelens meer voor elkander!'
En hij reageerde 'Hoe die had geen gevoelens meer voor ou? Is die van ijzer ofwa?' (en dan zo'n bloos smilie)
Ik stond meteen perplex, vooal toen hij zei! 'Allé, de jacht is open!' En ik dacht dat hij bedoelde dat ik terug vrij ben en dus kan gaan rondkijken achter een leuke jongen! Maar hij bedoelde zodat de jongens terug achter mij konde zitten! En dan weer zo'n
Direct daarna vroeg hij 'wat ga je volgend weekend doen? Of is dat te vroeg?'

Als hij mij niet zou zien zitten, zou hij dan dit vragen??
Moat ik zou echt graag volgend weekend iets met hem doen! Maar natuurlijk is er niets te doen hier in de buurt!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:52
Verwijderd
ja, hij ziet je zitten
en ga dan gewoon in een park ofzo rondlopen en praten als er echt niets te doen is...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:14
twim
Avatar van twim
twim is offline
Citaat:
lieve schreef:
*verhaaltje*
Zal toch wel IETS te doen zijn???
Bios, disco???
Anders vraag of ie bij jou film wil komen kijken of jij gaat naar hem. Of hij iets met je wil is niet meer de vraag maar wanneer jullie wat krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe pak ik dit aan?
AVblog
4 14-01-2014 13:35
Liefde & Relatie Vind een Jongen leuk hoe pak ik dit aan_??
Joshua101
7 11-06-2011 10:01
Liefde & Relatie Hoe pak ik dit aan?!
Mandii--xx
11 08-04-2011 13:04
Liefde & Relatie hoe pak je DIT aan.....
femenino
7 26-05-2009 11:54
Liefde & Relatie hoe pak ik dit aan???
Me_MArKieH
25 26-11-2004 15:01
Liefde & Relatie hoe krijg ik mijn vertrouwen terug?
marijn
24 21-09-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.