Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2009, 23:30
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Hallo lieve mensen,
Het is nogal veel lees werk maar toch neemt u alstublieft de tijd,

Nou zoals het topic all zegt ik vind iemand leuk alleen weet ik niet of zij mij ook leuk vind
het begon zo,

Ik leerde een meisje kennen via een vriendin van mij ik had gewoon een beetje met haar gepraat enzo en het was echt een knappe meid maar ze was pas 14 jaar, leuke dag gehad en ze had verteld dat ze een zus had die ik in dit verhaal X noem haar zus was 17 jaar en ik zelf ben ook 17 dus ik dacht zo als zij zo knap is mischien ook haar zus wel

maar ik wist niet wie ze was hie ze eruit zag alleen dat ze X heet, ging een tijdje voorbij nog steeds contact met dat meisje alleen was haar hele zus alweer vergeten.

op een dag ga ik naar de supermarkt en koop gewoon wat spulletjes en zie ik daar een bloedmooie meid achter de kassa zitten dus ik gewoon normaal doen klein praatje gemaakt ken ook niet anders als ze achter de kassa zit haha toen las ik hoe ze heet op der naamkaartje en ja hoor het was X en toen voelde ik het hoor vlienders in mijn buik,

maar ja ik weet dat wel wie zij is maar zij niet wie ik ben dus daar moest even verandering in komen had ik even het geluk dat haar zusje die week jarig was alleen ja toen had ik de pech dat ik moest werken en me niet ziek kon melden wegens omstandigheden dus kon ik niet naar haar feestje maar haar natuurlijk wel ff gebeld en gefeliciteerd enzo maar ja ik kon daar dus niet haar zus ontmoeten gelukig bestaat er zoiets als hyves dus X opgezocht en gefeliciteerd met haar zusje eerst kreeg ik zon droge reactie terug van nou bedankt ofzo doe der maar de groetjes als je der ziet.

ik dacht oke maar gaf niet op ik dus gewoon een krabbel terug gestuur en zo begonnen we een beetje te babelen via hyves maar ja ik moest haar in het echt zien dus gevraagt welke dagen ze werkt enzo dat vertelde ze me en zij de tijden erbij dus ik ging naar haar werk (de supermarkt) maar ik stond even buiten te wachten en te praten met paar vriendinnen van me en toen kwam zij de supermarkt uit gelopen dus ik keek haar aan toen keek ze vet verlegen weg maar ik bleef haar aankijken toen keek ze nog en keer glimlagde ze naar me en liep snel door,

dat vond ik wel leuk want ik vind zoiets wel schattig.

maar ja toen de volgende keer praatje gemaakt in de supermarkt gewoon alles goed blablabla je kent het wel en toen was ze best verlegen,
daaran op een andere dag het was 5 voor 8 de supermarkt ging bijna sluiten en er was maar een kassa open en daar zat zij niet achter ik stond met de laatste 4 klanten in de rij te wachten ik was als 2de en toen zag ik haar ze was bezig bij de bloemen toen ze mij zag liep ze naar de kassa en riep mij dat ik bij haar kon betalen,

maar wat mij dan zo raar leek is als er nog maar 4 mensen zijn er is all een kassa open doet ze dan speciaal voor mij de kassa open of niet ze is de heletijd verlegen ze glimlacht naar me doet echt heel lief tegen me enzo maar wat moet ik nu doen haar mee uit vragen naar de bios ofzo ?? ik vind haar nu echt heel leuk en weet niet wat ik moet doen.

plzz reacties ik weet het is een lang levensverhaal dat ik heb opgeschreven maar dat doe ik niet zomaal ik wil jullie mening want mijn vrienden zegge alleen de dingen die ik wil horen

Edit :
--------------------------------------------------------
Had ik X gevraagt hoe haar koninginne dag was via een krabbel op hyves want ik zag haar niet in de supermarkt kreeg ik een reactie terug van:

ja goed hoor
ik had een optreden met koninginnedag
was leuk
en toen bleef ik bij me vriendje slapen
dus was leuke dag (a)

had ij nog wat gedaan>?
Xx

Wat nu ??? ze heeft een vriendje

M.v.g. Shenk
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.

Laatst gewijzigd op 04-05-2009 om 12:42. Reden: edit ze heeft een vriendje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2009, 00:15
Verwijderd
't Is me niet helemaal duidelijk waarom jij haar leuk vindt ipv gewoon lekker, en op dezelfde manier denk ik niet dat zij jou iets anders kan vinden dan gewoon lekker, want jullie kennen elkaar niet... dus inderdaad, op naar de bios! Vraag 'r es mee uit, dan kom je er tenminste achter of je elkaar iets te melden hebt of niet.

Of geldt dat op je 17e nog steeds niet?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 00:21
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
nou om het even wat duidelijker te maken waarom ik haar leuk vind is: ze is mooi, lief, leuk, schattig uhmm oke je heb denk ik wel gelijk over gewoon lekker want ik ken haar idd nog niet goed, maar naar de bios dus gewoon gaan ofzo, teminste ik moet haar gewoon mee uitvragen ?

p.s. ik weet niet wat er wel en niet geld op je 17 geniet gewoon van het leven

Bedankt voor je reactie en de tijd om het te lezen,

M.v.g. Shenk
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 14:21
East
East is offline
Ja wat Freyja zegt.

Alleen vind ik bios nooit zo'n topper, zou eerder wat gaan drinken of zo en dan eventueel daarna een filmpje pakken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:32
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Ja oke maar,,

Had ik X gevraagt hoe haar koninginne dag was via een krabbel op hyves want ik zag haar niet in de supermarkt kreeg ik een reactie terug van:

ja goed hoor
ik had een optreden met koninginnedag
was leuk
en toen bleef ik bij me vriendje slapen
dus was leuke dag (a)

had ij nog wat gedaan>?
Xx

Wat nu ??? ze heeft een vriendje
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:42
East
East is offline
mm ja of ze zegt dat ze een vriendje heeft omdat ze al je aandacht niet zo top vindt.. maar ook dan is het niet zulk goed nieuws natuurlijk

ik denk dat er geen 'wat nu' meer moet zijn maar dat je haar gewoon uit je hoofd moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 17:44
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
jah oke maar ik snap het niet want ze deed zo lief en leuk tegen me ik d8 echt dat ze me leuk vond en ze heeft echt een vriend
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 21:07
East
East is offline
Tja... ik ken haar natuurlijk helemaal niet, maar wat ik wel weet is dat veel meisjes (inclusief ikzelf) houden van aandacht.

En wat ik ook weet (maar als vrouwzijnde natuurlijk liever niet toe geef) is dat meisjes soms echt heel gemeen kunnen zijn met dat soort dingen. Ze had natuurlijk door dat jij haar leuk vond en vond al die aandacht wel fijn, maar hield daarbij geen rekening met jouw gevoelens

(Nogmaals, ik ken haar natuurlijk niet he, 't is maar om jou een beetje te helpen)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 22:23
Alyssia
Alyssia is offline
En bovendien, sommige meisjes zijn nou eenmaal wat flirterig aangelegd. Misschien vond ze je gewoon aardig en omdat je haar leuk vindt, ga je daar al snel dingen achter zoeken. Dat is nou eenmaal zo.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 22:30
East
East is offline
Ja dat ook !
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 16:39
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat gemeen dat ze met je flirt en vervolgens via hyves laat weten dat ze al een vriend heeft. Mogelijk vindt ze jou leuk of vindt ze alleen jouw aandacht leuk. Ik zou het alleen niet zo snel opgeven! Je kunt haar best een keer mee uitvragen. Wie weet wat ze antwoordt.

Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 17:32
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
jah ik weet het niet ze heeft een vriend maar doet weer zo lief enzo ik wacht het gewoon even af en dan vraag ik haar gewoon mee uit nee heb ik ja ken ik krijgen hopelijk krijg ik een ja maarjah was niet echt leuk om te horen dat ze een vriend heeft

Bedankt voor je reactie

M.v.g. Shenk
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 18:07
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Als ik met een meisje aan het flirten ben en kom erachter dat ze een vriendje heeft wens ik haar een fijne dag en stop met flirten. Misschien leuk als goede vriendin maar vanuit mijn principes vind ik niet dat je moet gaan klooien in een relatie. Ik vind dit erg lullig voor die jongen maar vooral erg triest van de ''versierder'' in dit geval. Niet persoonlijk opvatten hoor! Het is vooral belangrijk dat je moeten weten wanneer je moet stoppen, als je nog blijft proberen zet je alleen jezelf voor lul..

Het word natuurlijk wel wat andes als ze je bespringt!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!

Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 19:25
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Als ik met een meisje aan het flirten ben en kom erachter dat ze een vriendje heeft wens ik haar een fijne dag en stop met flirten. Misschien leuk als goede vriendin maar vanuit mijn principes vind ik niet dat je moet gaan klooien in een relatie. Ik vind dit erg lullig voor die jongen maar vooral erg triest van de ''versierder'' in dit geval. Niet persoonlijk opvatten hoor! Het is vooral belangrijk dat je moeten weten wanneer je moet stoppen, als je nog blijft proberen zet je alleen jezelf voor lul..

Het word natuurlijk wel wat andes als ze je bespringt!
Hahah oke haha nou hopen dat ze me dan maar bespringt
bendankt voor je reactie

M.v.g. Shenk
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 19:26
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Als ik met een meisje aan het flirten ben en kom erachter dat ze een vriendje heeft wens ik haar een fijne dag en stop met flirten. Misschien leuk als goede vriendin maar vanuit mijn principes vind ik niet dat je moet gaan klooien in een relatie.
Hoezo, hij is toch niet diegene die van plan is om vreemd te gaan?

Citaat:
Ik vind dit erg lullig voor die jongen maar vooral erg triest van de ''versierder'' in dit geval. Niet persoonlijk opvatten hoor! Het is vooral belangrijk dat je moeten weten wanneer je moet stoppen, als je nog blijft proberen zet je alleen jezelf voor lul..

Het word natuurlijk wel wat andes als ze je bespringt!
Hij zet zich zelf alleen voor lul, als hij haar niet voor zich zelf kan winnen. Als zij met hem flirt, dan is voor mij het bewijs dat ze haar huidige vriend niet leuk genoeg vindt. Ik zou nog eventjes doorzetten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 20:17
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Hoezo, hij is toch niet diegene die van plan is om vreemd te gaan?



Hij zet zich zelf alleen voor lul, als hij haar niet voor zich zelf kan winnen. Als zij met hem flirt, dan is voor mij het bewijs dat ze haar huidige vriend niet leuk genoeg vindt. Ik zou nog eventjes doorzetten.

Met het eerste punt ben ik het niet eens, stel je bent aan het flirten met een meisje, ook al hapt zij niet toe, kan dat voor vervelende situaties zorgen. Een jongen is meestal nogal kortzichtig als iemand aan zijn meisje zit

Hier heb je gelijk in, maar alleen als de jongen in kwestie echt niet leuk is. Uit de krabbel van haar op koninginnendag kan ik afleiden dat ze bij haar vriendje is blijven slapen en dat bestempeld als een ''dus leuke dag''. Aan de krabbel te zien is het dus vanzelfsprekend gezellig. Probeer hier achter te komen, je kent per slot van rekening haar zusje!

Nogmaals, ik wil niemand aanvallen en zou graag zien hoe ze reageert qua lichaamstaal.

Probeer er bijvoorbeeld eens op te letten dat als je met haar praat wat ze met haar ogen doet. Blijft ze je de hele tijd aankijken of is ze snel geneigd weg te kijken.
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 20:20
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Met het eerste punt ben ik het niet eens, stel je bent aan het flirten met een meisje, ook al hapt zij niet toe, kan dat voor vervelende situaties zorgen. Een jongen is meestal nogal kortzichtig als iemand aan zijn meisje zit

Hier heb je gelijk in, maar alleen als de jongen in kwestie echt niet leuk is. Uit de krabbel van haar op koninginnendag kan ik afleiden dat ze bij haar vriendje is blijven slapen en dat bestempeld als een ''dus leuke dag''. Aan de krabbel te zien is het dus vanzelfsprekend gezellig. Probeer hier achter te komen, je kent per slot van rekening haar zusje!

Nogmaals, ik wil niemand aanvallen en zou graag zien hoe ze reageert qua lichaamstaal.

Probeer er bijvoorbeeld eens op te letten dat als je met haar praat wat ze met haar ogen doet. Blijft ze je de hele tijd aankijken of is ze snel geneigd weg te kijken.
haha oke ze kijkt altijd vet verlegen weg als ik met haar praat en allemaal van dat soort dingen en toen d8 ik van hé maby maak ik wel een kans bij deze leuke dame
maarjah het zal toch is een keer niet zo zijn heeft ze all een vriend
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.

Laatst gewijzigd op 05-05-2009 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 15:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ach, het leven gaat niet over rozen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2009, 14:04
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Ach, het leven gaat niet over rozen.
Ja jammer genoeg niet
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 14:12
Verwijderd
Citaat:
jah ik weet het niet ze heeft een vriend maar doet weer zo lief enzo ik wacht het gewoon even af en dan vraag ik haar gewoon mee uit nee heb ik ja ken ik krijgen hopelijk krijg ik een ja maarjah was niet echt leuk om te horen dat ze een vriend heeft

Bedankt voor je reactie

M.v.g. Shenk
Als je wil dat zij met jou vreemdgaat moet je dat natuurlijk niet zo aanpakken. Probeer in plaats daarvan iets af te spreken dat je ook "gewoon met vrienden" zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 14:58
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Als je wil dat zij met jou vreemdgaat moet je dat natuurlijk niet zo aanpakken. Probeer in plaats daarvan iets af te spreken dat je ook "gewoon met vrienden" zou kunnen doen.
Wat bedoel je daar precies mee? Moet het voor haar een afspraak zijn die niet op een date lijkt, zodat ze niet schrikt en nee zegt?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Hallo lieve mensen,

maar wat mij dan zo raar leek is als er nog maar 4 mensen zijn er is all een kassa open doet ze dan speciaal voor mij de kassa open
Euh.. 3 in de rij, kassa erbij??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:15
Verwijderd
dus omdat zij een kassa opendeed, terwijl jij in de rij stond, vraag jij je af of zij jou leuk vindt?

en verlegen kan ook afstandelijk betekenen. dus eh, get over it, ze heeft sowieso al een vriend, dus ja, einde verhaal lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:33
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Euh.. 3 in de rij, kassa erbij??
op de laatste minuut dat voordat de supermarkt sluit ?
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 11:36
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
dus omdat zij een kassa opendeed, terwijl jij in de rij stond, vraag jij je af of zij jou leuk vindt?

en verlegen kan ook afstandelijk betekenen. dus eh, get over it, ze heeft sowieso al een vriend, dus ja, einde verhaal lijkt me.
het gaat niet alleen om de kassa als je het verhaal leest,
en verlegen niet op die manier hoor zoals zij deed

en die vriend heeft ze nog niet zo lang heb ik van een maatje van me gehoord die had ze pas een dag erna dus ken altijd nog goed komen

Cioa
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2009, 11:59
Verwijderd
Gozer, volgens mij snap je het gewoon niet helemaal.
Je vond een chick leuk, je was te schijterig om echt actie te ondernemen. Nu heeft ze wel of geen vriendje, maar welke van de twee dan ook.. ze wil je niet.
Als ze n vriendje heeft en het tegen je zegt dan is dat toch echt een hint dat ze nix met je wi.. of dat vriendje dr nou echt is of niet.
Je bent gewoon te laat. Zou een les voor de volgende keer kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 12:39
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Gozer, volgens mij snap je het gewoon niet helemaal.
Je vond een chick leuk, je was te schijterig om echt actie te ondernemen. Nu heeft ze wel of geen vriendje, maar welke van de twee dan ook.. ze wil je niet.
Als ze n vriendje heeft en het tegen je zegt dan is dat toch echt een hint dat ze nix met je wi.. of dat vriendje dr nou echt is of niet.
Je bent gewoon te laat. Zou een les voor de volgende keer kunnen zijn
oke thnx,
Cioa
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 13:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
is het niet ciao?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 13:23
Verwijderd
yep het is ciao.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 13:54
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
is het niet ciao?
ohh wist niet dat jullie hier ook op spelling's fouten letten exusses.
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 13:58
East
East is offline
Heb je haar nou al uit gevraagd?

En heeft ze ja gezegd?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 16:13
shenk
Avatar van shenk
shenk is offline
Citaat:
Heb je haar nou al uit gevraagd?

En heeft ze ja gezegd?
Nee nog niet gedaan maar had het erg druk en heb haar niet gezien deze week,
maar gaat wel goed komen vraag binnekort gewoon of ze wat wilt met me wilt gaan drinken
__________________
keep pursuing your dreams, no matter how far away they seem.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 16:29
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Kerel vergeet het gewoon. Kassameisjes móeten vriendelijk tegen je zijn, dat jij daaruit opmaakt dat ze je leuk vindt zegt niet zoveel. Bovendien ken je d'r dus niet eens, sterker nog je kent eigenlijk alleen haar zusje, maar toch weet je dat ze ontzettend lief en leuk is en weet ik wat nog meer. Ze heeft een vriend, en ze schroomt ook niet om jou dat te laten weten. Ze wil je niet.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je daar precies mee? Moet het voor haar een afspraak zijn die niet op een date lijkt, zodat ze niet schrikt en nee zegt?
Precies.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 22:19
neerbo toille
neerbo toille is offline
dude ik ben het met kevertje eens, het is nu wle beetje laat.
je had egt eerder actie moeten ondernemen..
maar wens je tog nog veel suc6 me tje jacht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 12:17
Liefde & Relatie Meisje dat ik leuk vindt wees me af, maar ik wil haar uitvragen... Wat nu?
Jay-Maes
14 15-11-2010 09:05
Liefde & Relatie k vind haar leuk en zij mij ook
calvinDZ
6 22-02-2010 15:26
Liefde & Relatie ik vind haar leuk maar zij mij mischien niet
coolkingler1
17 06-07-2008 13:39
Liefde & Relatie Vindt zij mij ook leuk?
Biertjuhhh
20 21-12-2003 23:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.