Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2010, 14:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
En dan het type FK-452.
Op autobandentest.com worden ze vrij goed beoordeeld, zeker als je kijkt wat ze kosten (76,20 per band, 205/40/17).
Maar was benieuwd of iemand hier er ervaring mee had. Zo niet, dan ga ik ze toch maar bestellen en dan zie ik het vanzelf
Op autobandenmarkt.nl staat er een vermelding bij: Ultra High Performance Tyres.

Dus ben wel benieuwd eigenlijk, klinkt wel goed allemaal voor die prijs. Maar vaak klinkt het beter dan dat het in werkelijkheid is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2010, 14:59
Ivo
Ivo is offline
Ik heb op mijn Mini ook Falkens (165/60/R12).

Exacte type zou ik moeten nakijken.

Mijn ervaring is dat het goede all-rounders zijn. Goede grip bij droog weer, redelijk op nat wegdek en goede slijtvastheid. Op dit moment heb ik er zo'n 45.000 kilometer mee gereden en ik verwacht er nog wel zo'n 10.000 tot 15.000 kilometer mee te rijden voor ze vervangen moeten worden. Dat klinkt misschien niet als heel veel, maar met mijn 12 inch wieltjes gaat elk bandje aanzienlijk vaker rond dan bij een 17 inch band.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 15:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Oke, klinkt goed allemaal. Denk dat ik ze gewoon ga bestellen, echt kut zullen ze niet zijn als ik die beoordelingen zo zie. Hoor nu net van iemand die bij een bandenzaak werkt dat ze die daar ook verkopen en dat er eigenlijk alleen maar positieve reacties van klanten over zijn.

Morgen even bestellen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:00
Verwijderd
Falken is volgens mij ook gewoon een fatsoenlijk merk. In Amerika zijn ze veel bekender dan hier, dus als het echt prutsbanden waren had je wel wat gevonden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.