Oud 15-07-2019, 17:37
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Hallo, ik heb nu iets meer dan een jaar verkering/relatie met mijn vriendin. Vandaag kregen we ruzie en is het best uit de hand gelopen. Nu waren we toch weer aan het bellen en alles leek weer de goede kant op te gaan. (Zij is nu op vakantie) Tot het moment dat ze vroeg wanneer ik voor het laatst afgetrokken had en hoevaak sinds ze weg is. Ik gaf gewoon eerlijk antwoord en er was niks aan de hand. Toen vroeg ze of ik seks gehad heb met iemand anders waarop ik weer eerlijk nee zei. (Ik ben in onze hele relatie geen een keer vreemdgegaan en heb in mijn nieuwe klas weinig tot geen contact met meisjes, omdat zij dat niet fijn vindt. Ze is namelijk “misbruikt” in haar vorige lange relatie en is nog steeds bang voor die dingen en ik wil haar niet ongerust maken. Zij is daarbij wel 1x vreemdgegaan in het begin en zonder mijn weten tijdens carnaval met jongens heel dronken geworden. (Wat mij overigens niet zoveel uitmaakt zolang ze eerlijk is.) Ze maakt ook heel snel jongensvrienden op haar nieuwe werk en school. Ik heb ondertussen de helft van de meisjes die ik volgde op insta verwijderd en op snap al mijn reeks met meisjes stopgezet.) Nog steeds vertrouwt ze mij niet volledig en zei ze dat ze denkt dat ik seks heb met mijn zusje?! Toen knakte er wel iets in mij, want hoe kan je nou zoiets denken. Er zullen vast mensen zijn die dat doen, maar dan hoor je daar alsnog geen twijfels bij te hebben bij je eigen vriend. Er is ook helemaal geen aanleiding voor, buiten het feit dat ik en mijn zusje een goede band hebben, omdat onze moeder is overleden en wij allebei grote voetbalfans zijn. Er was dus al iets geknakt in me, want die gedachte sloeg nergens op en toen vroeg ze of ik ooit seks met iemand anders zou kunnen hebben als wij geen relatie meer zouden hebben. Ik zei weer eerlijk ja, waarschijnlijk wel maar niet te snel. Ik wil toch kinderen uiteindelijk. Blijkbaar had ik hier iets compleets verkeerds gezegd en heeft ze opgehangen en was ze heel boos. Zij stuurde in een bericht dat ze het niet had verwacht dat ik ooit een relatie met iemand anders zou kunnen beginnen.
Misschien iets te veel achtergrond informatie, maar dan is een beeld vormen makkelijker. Mij vraag is dus, is dit echt iets wat je niet kan zeggen in een relatie of overdrijft mijn vriendin erg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2019, 18:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het klinkt alsof je vriendin vooral issues heeft. Waarom mag zij wel met jongens omgaan en jij niet met andere meisjes? Dat klinkt nogal hypocriet. Eigenlijk zou zij aan haar issues moeten werken. Ik zie, met de info die jij nu geeft, niet in wat je fout gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2019, 21:39
Verwijderd
Maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2019, 22:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lees je eigen verhaal eens alsof het een verhaal van iemand anders zou zijn en trek daaruit de conclusie of er nog iets gezonds in deze relatie zit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2019, 22:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maak het uit.
1000% Het is een toxic relatie.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2019, 02:00
Verwijderd
fucked up man

uit maken
Met citaat reageren
Oud 16-07-2019, 08:10
Verwijderd
Zij gaat jou nooit vertrouwen, slaat ook nergens op dat je bewust contact met andere meisjes uit je fucking klas vermijdt., je kunt niet de rest van je leven vrouwen ontlopen. Als ik jou was zou ik het idd uit maken. Wanneer is ze terug van vakantie? Wellicht wel zo netjes om het face to face toe doen. Van de andere kant: als ze nog vier weken weg is en jullie hebben meerdere keren per week dit soort telefoongesprekken...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2019, 17:28
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Gaat vroeg of laat stuk.. als ze al jaloers raakt op je zusje....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2019, 11:23
Protected22
Protected22 is offline
Ik zeg je eerlijk maat.... Ze is best hypocriet bezig. Ik snap dat ze wat issues kan hebben omdat ze misbruikt is maar zij is al is vreemd gegaan. Jij daarintegen niet. Seks met je zusje? Wat voor incest zooi denkt zij wel niet dan? Ik vind het wel wat vreemd dat ze boos wordt omdat jij eerlijk zegt dat als het niks meer wordt tussen jou en haar dat je verder met je leven gaat.

zoals anderen zeggen. Of maak het uit of bespreek dit eens goed face to face want hoe het nu gaat is best scheef.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 00:15
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet gemeld dat er een vakantie samen gepland stond en die is dus nu ruim een week achter de rug. Het ging m.i. prima en ik heb het geweldig gehad. Zij blijkbaar niet vertelde ze net, ze was afgelopen 3 dagen naar de kermis gegaan en negeerde al mijn berichten. Op de kermis heeft ze die jongen waar ze mee vreemd gegaan was gezien (niet gesproken) maar wel ‘hallo’ gesnapt 30 minuten geleden toen ze nog op de kermis was. Daarbij had ze een oude crush waar ze vrieger een jaar mee gepraat heeft wel ontmoet daar op de kermis en een gesprek mee gehad daar en op de kermis. Ik vond het zo raar dat ze steeds niets liet weten (in ieder geval mij berichten openen) terwijl ze dat normaal wel doet. Ze liet bijvoorbeeld niet weten dat ze al weg was en toen ik ging slapen (ik had een lange dag achter de rug) zei ik weltrusten en was ze op snap, maar opende/reageerde mijn appje niet. Nou ja dat kan ik ben de moeilijkste niet dus geen probleem. Maar 3 dagen niks laten weten vind ik wel apart. Dus ik keek op haar snap net als dat zij altijd doet als ik ga fitnessen, voetbal met vrienden kijken of uberhaupt met vrienden weg ben. Kwam ik dus dat gesprek tegen met haar oude crush en die hallo met die vreemdgaan jongen. Zij werd vervolgens boos op mij en dat was voor mij de druppel. Het is nu toch uit en dat is toch beter, bedankt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 07:46
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet gemeld dat er een vakantie samen gepland stond en die is dus nu ruim een week achter de rug. Het ging m.i. prima en ik heb het geweldig gehad. Zij blijkbaar niet vertelde ze net, ze was afgelopen 3 dagen naar de kermis gegaan en negeerde al mijn berichten. Op de kermis heeft ze die jongen waar ze mee vreemd gegaan was gezien (niet gesproken) maar wel ‘hallo’ gesnapt 30 minuten geleden toen ze nog op de kermis was. Daarbij had ze een oude crush waar ze vrieger een jaar mee gepraat heeft wel ontmoet daar op de kermis en een gesprek mee gehad daar en op de kermis. Ik vond het zo raar dat ze steeds niets liet weten (in ieder geval mij berichten openen) terwijl ze dat normaal wel doet. Ze liet bijvoorbeeld niet weten dat ze al weg was en toen ik ging slapen (ik had een lange dag achter de rug) zei ik weltrusten en was ze op snap, maar opende/reageerde mijn appje niet. Nou ja dat kan ik ben de moeilijkste niet dus geen probleem. Maar 3 dagen niks laten weten vind ik wel apart. Dus ik keek op haar snap net als dat zij altijd doet als ik ga fitnessen, voetbal met vrienden kijken of uberhaupt met vrienden weg ben. Kwam ik dus dat gesprek tegen met haar oude crush en die hallo met die vreemdgaan jongen. Zij werd vervolgens boos op mij en dat was voor mij de druppel. Het is nu toch uit en dat is toch beter, bedankt.
Misschien zou je er met iemand over gaan praten want dit is niet goed!
Ookal is het uit.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2019, 11:10
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet gemeld dat er een vakantie samen gepland stond en die is dus nu ruim een week achter de rug. Het ging m.i. prima en ik heb het geweldig gehad. Zij blijkbaar niet vertelde ze net, ze was afgelopen 3 dagen naar de kermis gegaan en negeerde al mijn berichten. Op de kermis heeft ze die jongen waar ze mee vreemd gegaan was gezien (niet gesproken) maar wel ‘hallo’ gesnapt 30 minuten geleden toen ze nog op de kermis was. Daarbij had ze een oude crush waar ze vrieger een jaar mee gepraat heeft wel ontmoet daar op de kermis en een gesprek mee gehad daar en op de kermis. Ik vond het zo raar dat ze steeds niets liet weten (in ieder geval mij berichten openen) terwijl ze dat normaal wel doet. Ze liet bijvoorbeeld niet weten dat ze al weg was en toen ik ging slapen (ik had een lange dag achter de rug) zei ik weltrusten en was ze op snap, maar opende/reageerde mijn appje niet. Nou ja dat kan ik ben de moeilijkste niet dus geen probleem. Maar 3 dagen niks laten weten vind ik wel apart. Dus ik keek op haar snap net als dat zij altijd doet als ik ga fitnessen, voetbal met vrienden kijken of uberhaupt met vrienden weg ben. Kwam ik dus dat gesprek tegen met haar oude crush en die hallo met die vreemdgaan jongen. Zij werd vervolgens boos op mij en dat was voor mij de druppel. Het is nu toch uit en dat is toch beter, bedankt.
flinke red flag lijkt mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Liefde & Relatie Heb net te horen gekregen, dat hij geen gevoelens meer voor me heeft...
serone
14 05-06-2003 18:06
Liefde & Relatie ik ben een lul he??
GRRR
53 17-09-2002 20:25
Psychologie hoe komt dit en wat moet ik doen?
heaven or tha hell
5 14-06-2002 11:22
Verhalen & Gedichten Wat heb ik fout gedaan?
Mond_1
1 30-12-2001 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.