Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2015, 08:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ben ik geweest vorig jaar. Wachten met mn zus tot t open ging. Goed ontbeten. Het bed gedeelte weet ik niet!
Lul niet, jij weet alles van je zus in bed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2015, 08:32
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Nijmegen is echt totaal niet boeiend. Maar als je er nog naar wilde kijken: de B&B van Bagels & Beans op de lange hezelstraat schijnt wel goed te zijn.
Heeft m'n pa geslapen met de vierdaagse, is inderdaad heel goed
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 09:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmm, ik kom uit omgeving Alkmaar en ik vind de mensen daar niet raar
Ze zijn niet raar! Ze zijn onbeschoft, ongeduldig en onvriendelijk
Is mijn ervaring in ieder geval.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn niet raar! Ze zijn onbeschoft, ongeduldig en onvriendelijk
Is mijn ervaring in ieder geval.
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 09:48
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Citaat:
Ze zijn niet raar! Ze zijn onbeschoft, ongeduldig en onvriendelijk
Is mijn ervaring in ieder geval.
Dit heb ik met mensen uit Lelystad.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:21
Verwijderd
Dat heb ik met onbeschofte, ongeduldige en onvriendelijke mensen. Die ben ik tot nu toe nog in geeneen stad extreem veel of extreem weinig tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:24
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat heb ik met onbeschofte, ongeduldige en onvriendelijke mensen. Die ben ik tot nu toe nog in geeneen stad extreem veel of extreem weinig tegengekomen.
Amsterdam
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:25
Abby.
Abby. is offline
Nee, maar serieus, ik moet wel zeggen dat ik Brabanders o.h.a. vriendelijker vind dan Randstedelingen, om maar wat te noemen. En dat is niet omdat ik er zelf vandaan kom. Daarbij komt wel dat er natuurlijk ook genoeg lompe Brabanders zijn. En ook wel vriendelijke Randstedelingen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar serieus, ik moet wel zeggen dat ik Brabanders o.h.a. vriendelijker vind dan Randstedelingen, om maar wat te noemen. En dat is niet omdat ik er zelf vandaan kom. Daarbij komt wel dat er natuurlijk ook genoeg lompe Brabanders zijn. En ook wel vriendelijke Randstedelingen.
Mee eens. Ik kom om de week in Rotterdam en zoveel anders dan hier in db.
En ja tokkies heb je overal.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Brabanders zijn ook wel een beetje gemaakt vriendelijk en "achter je rug om"-types, meer dan Rotterdammers /generalisatie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Amsterdam
Mja, maar dat is meer omdat de gemiddelde Amsterdammer zich de hele dag kapot ergert aan alle toeristen en provincialen die 'hun stad' komen bezetten denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:35
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Brabanders zijn ook wel een beetje gemaakt vriendelijk en "achter je rug om"-types, meer dan Rotterdammers /generalisatie
Gemaakt vriendelijk? Ehh, nee. Tegen jou misschien.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Mja, maar dat is meer omdat de gemiddelde Amsterdammer zich de hele dag kapot ergert aan alle toeristen en provincialen die 'hun stad' komen bezetten denk ik
Ja, arrogant as hell dus. Net Limburgers
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Brabanders zijn ook wel een beetje gemaakt vriendelijk en "achter je rug om"-types, meer dan Rotterdammers /generalisatie
Niet mee eens!

In dorpen zijn ze overigens wel allemaal super awkward.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Gemaakt vriendelijk? Ehh, nee. Tegen jou misschien.
In die kleine dorpen zijn ze heel goed in heel vriendelijk in gezicht en op de koffie, en hard afkraken achter je rug om hoor
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niet mee eens!

In dorpen zijn ze overigens wel allemaal super awkward.
Daar zijn ze vooral gewoon veel te nieuwsgierig. Maar dat is dorp-eigen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat spawn zegt dus
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
In die kleine dorpen zijn ze heel goed in heel vriendelijk in gezicht en op de koffie, en hard afkraken achter je rug om hoor
Dat zeg ik. Tegen jou misschien
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:39
Verwijderd
Citaat:
In die kleine dorpen zijn ze heel goed in heel vriendelijk in gezicht en op de koffie, en hard afkraken achter je rug om hoor
Ze kijken altijd bang naar mij

Citaat:
Daar zijn ze vooral gewoon veel te nieuwsgierig. Maar dat is dorp-eigen geloof ik.
Echt? Dat merk ik echt nooit.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat zeg ik. Tegen jou misschien
Welnee, ik heb het vaak genoeg gezien in de 15 jaar dat ik er heb gewoond
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik snap best dat het in Tilburg en Den Bosch anders is
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:43
Abby.
Abby. is offline
Ja, ik ben een stadsmeisje uit Brabant, misschien weet ik er ook wel te weinig van af.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:45
Verwijderd
Welke stad abs?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:55
Abby.
Abby. is offline
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was hier Tilburg dus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 10:55
Verwijderd
Ja dat dacht ik al
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 11:04
daniel95
daniel95 is offline
Citaat:
Deventer!
deze ja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 12:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit heb ik met mensen uit Lelystad.
Daar ben ik nog nooit geweest. Ja, we zijn ooit naar Bataviastad geweest, maar dat kan ik me verder niet echt herinneren. Ik geloof ook niet dat ik iets mis
Citaat:
Nee, maar serieus, ik moet wel zeggen dat ik Brabanders o.h.a. vriendelijker vind dan Randstedelingen, om maar wat te noemen. En dat is niet omdat ik er zelf vandaan kom. Daarbij komt wel dat er natuurlijk ook genoeg lompe Brabanders zijn. En ook wel vriendelijke Randstedelingen.
Zuiderlingen zijn inderdaad over het algemeen vriendelijker dan Randstedelingen. Toen ik nog op de kermis werkte, waren we altijd heel blij als we weer naar het zuiden gingen.
Citaat:
Ja, arrogant as hell dus. Net Limburgers
Omdat mijn lief Limburgs is, voel ik de noodzaak hier wat van te zeggen, maar de Randstedeling in mij zegt dat je gelijk hebt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 12:41
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Zuiderlingen zijn inderdaad over het algemeen vriendelijker dan Randstedelingen. Toen ik nog op de kermis werkte, waren we altijd heel blij als we weer naar het zuiden gingen.
Heb je op een kermis gewerkt? Hoelang?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 12:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je op een kermis gewerkt? Hoelang?
Ja man, 2 jaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 12:50
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Ja man, 2 jaar
Leuk! Hoe kwam je daar terecht?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 12:51
Verwijderd
Omdat ze drie borsten heeft en iedere borst heeft een baard. En ze heeft ballen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 13:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Leuk! Hoe kwam je daar terecht?
Ik was er al een tijdje naar op zoek, maar overal zochten ze mannen. Deze advertentie stond toevallig in de Telegraaf en hij was de enige die ook dames zocht. Et voila
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zuiderlingen zijn inderdaad over het algemeen vriendelijker dan Randstedelingen. Toen ik nog op de kermis werkte, waren we altijd heel blij als we weer naar het zuiden gingen.

Omdat mijn lief Limburgs is, voel ik de noodzaak hier wat van te zeggen, maar de Randstedeling in mij zegt dat je gelijk hebt
Nou ja, ik vind Limburgers dus niet altijd vriendelijk En Zeeuwen al helemaal niet trouwens. Stug volk.

De helft van mijn familie is ook Limburgs (Maastrichts zelfs) maar ja, mijn ervaring is dat als ik iets te veel een harde g laat klinken, ik al Hollander word genoemd en ze me liever zien vertrekken uit hun geliefde provincietje.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:48
Verwijderd
Alle Zeeuwen die ik ken zijn leuke mensen. Misschien niet allemaal zo makkelijk in de omgang als Brabanders, maar wel fijne mensen om om he heen te hebben/om mee samen te werken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:49
Verwijderd
Ik vind dit een beetje een suf topic worden met het ge-wij en zij naar aanleiding van bepaalde woonplaats
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:56
Verwijderd
Maak t eens spannend dan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:58
Verwijderd
Nee dat hoeft niet meer, ik heb 2 opties voor mijn weekendje weg en ga de rest plannen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 14:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind dit een beetje een suf topic worden met het ge-wij en zij naar aanleiding van bepaalde woonplaats
Ik vind het juist een stuk interessanter worden. Je had toch allang je opties?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:00
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Aachen!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:00
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Alle Zeeuwen die ik ken zijn leuke mensen. Misschien niet allemaal zo makkelijk in de omgang als Brabanders, maar wel fijne mensen om om he heen te hebben/om mee samen te werken.
Oh, dat kan best zijn, maar daar moet je ze dan waarschijnlijk iets beter voor kennen. Met 'vriendelijk' heb ik het dus vooral over eerste indrukken/gastvrijheid/klantgerichtheid.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het juist een stuk interessanter worden. Je had toch allang je opties?
Klopt, daarom, kaap dit topic maar hoor, ik ga het alleen niet lezen want mijn tenen krommen er een beetje van op
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Nee dat hoeft niet meer, ik heb 2 opties voor mijn weekendje weg en ga de rest plannen
Ja zo sterft t forum he!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:06
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Klopt, daarom, kaap dit topic maar hoor, ik ga het alleen niet lezen want mijn tenen krommen er een beetje van op
Ik denk dat je alles met een korreltje zout moet nemen. Als je het over de servicegerichtheid in (Europese) landen hebt, kun je daar toch ook best iets over zeggen zonder te vinden dat "alle x'ers kutlui zijn"?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je alles met een korreltje zout moet nemen. Als je het over de servicegerichtheid in (Europese) landen hebt, kun je daar toch ook best iets over zeggen zonder te vinden dat "alle x'ers kutlui zijn"?
Ja maar niet dat de mensen van één land aardiger of onaardiger zouden zijn dan mensen uit een ander land. Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit zo ervaren.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:11
Abby.
Abby. is offline
Ik heb het over hoe vriendelijk mensen in een provincie OVER HET ALGEMEEN zijn in een stad/land/provincie/whatever. En dan m.n. tegen toeristen, klanten en gasten. In mijn ervaring kun je daar zeker wel iets over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:12
Verwijderd
Dat over het algemeen hoef je er niet in hoofdletters bij te zeggen hoor, dat heb ik zo ook wel door
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:13
Abby.
Abby. is offline
Nou, anyway, ik snap niet zo goed dat je me dan niet begrijpt Of dat jij zelf zo'n vergelijking niet kan maken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:16
Verwijderd
We zullen wel verschillende ervaringen hebben gehad! Ik ben heus wel eens vervelende mensen tegengekomen, maar ik heb echt niet het gevoel dat dat vaker in de ene regio was dan in de ander, of vaker in de stad dan in een dorp. Ik merkte wel dat Maastrichters meer van het gezellig samen borrelen zijn om de zondag door te brengen, terwijl veel mensen bij ons uit de buurt het liefste een wandeling gaan maken door het bos of gaan mountainbiken. Dat soort dingen wel. Maar niet vriendelijker of onvriendelijker.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
We zullen wel verschillende ervaringen hebben gehad! Ik ben heus wel eens vervelende mensen tegengekomen, maar ik heb echt niet het gevoel dat dat vaker in de ene regio was dan in de ander, of vaker in de stad dan in een dorp. Ik merkte wel dat Maastrichters meer van het gezellig samen borrelen zijn om de zondag door te brengen, terwijl veel mensen bij ons uit de buurt het liefste een wandeling gaan maken door het bos of gaan mountainbiken. Dat soort dingen wel. Maar niet vriendelijker of onvriendelijker.
Hmnee, ik heb het meer over dat ik in de Randstad nog wel een vreemd aangekeken werd als ik de buschauffeur groette, waar dat hier niet meer dan normaal is. En de buschauffeur dan ook vriendelijk terug groet. En dat er in Maastricht soms zuur gereageerd wordt als je een hard g hebt, en dat Amsterdammers arrogant en ongeďnteresseerd je bestelling kunnen opnemen. Vooroordelen, tuurlijk, en heus niet altijd waar, maar die verschillen merk ik echt wel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2015, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Hmnee, ik heb het meer over dat ik in de Randstad nog wel een vreemd aangekeken werd als ik de buschauffeur groette, waar dat hier niet meer dan normaal is. En de buschauffeur dan ook vriendelijk terug groet. En dat er in Maastricht soms zuur gereageerd wordt als je een hard g hebt, en dat Amsterdammers arrogant en ongeďnteresseerd je bestelling kunnen opnemen. Vooroordelen, tuurlijk, en heus niet altijd waar, maar die verschillen merk ik echt wel.


Oké, elke plek heeft zijn lokale cultuur en als je die niet aanvoelt of er een beetje buiten valt dan voel je dat wel ja dat herken ik wel. Maar dat is niet waar Little Phoebe en spawn again dit onderwerp mee begonnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten eigen boek
W.A.L.L.I.E
20 06-11-2012 19:44
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.