Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2012, 10:26
Verwijderd
Advertentie
Oud 18-09-2012, 10:26
Verwijderd


Voor Lusi
Oud 18-09-2012, 10:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-09-2012, 10:27
Verwijderd
Oh, en Lorelei, wat is er zo erg aan een beugel dan?
Oud 18-09-2012, 10:28
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Voor Lusi
Ja <3
Oud 18-09-2012, 10:29
Verwijderd


Ik zou bijna naar Texas vliegen om het te proberen ook
Oud 18-09-2012, 10:29
Verwijderd
Als je met beugels wild beweegt en er gaat hier of daar wat teveel bewegen, dan kan het ook niet meer goedfloepen Dan zit het in een keer ook écht verkeerd terwijl zonder dat niet echt kan gebeuren.
Oud 18-09-2012, 10:32
Verwijderd
Er moeten wel wat meer verschillende mensen mee gaan doen aan Wie ben ik!

Want straks win ik weer
Oud 18-09-2012, 10:34
Verwijderd
Ik kan wel wat sappige vragen stellen want ik weet wie het is
Oud 18-09-2012, 10:35
Verwijderd
En wtf, staat Sgt. Angel Batista daar nou op 5:24?
Oud 18-09-2012, 10:45
Verwijderd
Oh, wauwie Waarom kom ik hier nu pas achter <3
Oud 18-09-2012, 10:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
omdat het pas een paar dagen bekend/online is
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 10:59
Verwijderd
Ik ben helemaal excited
Oud 18-09-2012, 11:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wtf, staat Sgt. Angel Batista daar nou op 5:24?
Hij lijkt er wel op ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-09-2012, 11:28
Verwijderd
Zeau, tijd voor een SNG'tje, een hardcore ontbijt en fijne muziek
Oud 18-09-2012, 13:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Goeiemorgen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 18-09-2012, 13:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Geert Wilders 'heeft iets om naar uit te kijken, want hij gaat naar Lady Gaga vanavond'
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 18-09-2012, 13:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Quintiano Carn naamzoek: Ik heb even een stukje Black Mesa gespeeld, het is aanzienlijk anders dan het origineel, ook qua leveldesign. Best mooi gedaan, heeft wel wat toegevoegde waarde. Ben benieuwd hoe lang dit 'up-to-date' blijft.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Ads door Google
Oud 18-09-2012, 13:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kuhut, ik moest een bericht sturen naar 2000 mensen (voor mijn werk) en dat duurt nogal lang via onze server, en toen viel ons internet tussendoor even uit en is hij gestopt en nu weet ik niet wie de mail allemaal gehad heeft en moet ik hem nou nog een keer sturen dat sommigen hem dubbel krijgen of juist niet
Oud 18-09-2012, 13:51
Verwijderd
hoi!

ik heb een 1 gehaald voor engels en voor de rest is het levgen mooi. Dag!
Oud 18-09-2012, 13:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
2000? pff, da's niets. Ik pomp er soms een goeie miljoen uit
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 13:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hoe kun je nou een 1 halen voor engels?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-09-2012, 13:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Quintiano Carn naamzoek: Ik heb even een stukje Black Mesa gespeeld, het is aanzienlijk anders dan het origineel, ook qua leveldesign. Best mooi gedaan, heeft wel wat toegevoegde waarde. Ben benieuwd hoe lang dit 'up-to-date' blijft.
Cool. Ja, ik begreep dat het naast een redelijk getrouwe remake dus ook een beetje een tribute is met wat grappige dingen er in verwerkt; ik ga m zeker even checken nog.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
hoe kun je nou een 1 halen voor engels?
als je een examentekst krijgt waar je niks van snapt en alle vragen open vragen zijn.
Oud 18-09-2012, 13:53
Verwijderd
Engels is het makkelijkste vak.
Advertentie
Oud 18-09-2012, 13:56
Verwijderd
Nee het moeilijkste. CKV is het makkelijkst.
Oud 18-09-2012, 13:57
Verwijderd
Ik snap mensen die slecht zijn in Engels niet zo heel goed. Je hoort Engels elke dag overal om je heen, en op televisie.

Ben je beter in Duits en Frans?
Oud 18-09-2012, 14:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
2000? pff, da's niets. Ik pomp er soms een goeie miljoen uit
oooh in dat geval is het niet vervelend dat het misgegaan is natuurlijk!
Ik zal ook altijd even checken of jij misschien iets leukers hebt beleefd voordat ik me blij voel over iets.
Oud 18-09-2012, 14:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja Wth nou loopt hij alweer vast
Oud 18-09-2012, 15:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap mensen die slecht zijn in Engels niet zo heel goed. Je hoort Engels elke dag overal om je heen, en op televisie.

Ben je beter in Duits en Frans?
Sommige mensen hebben dat niet per se. Slechter taal gevoel, pas heel laat gehoord,... Kan van alles zijn. Ik kan beter Engels dan Frans en ik woon 20 minuten van de taalgrens. Ach.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-09-2012, 15:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
als je een examentekst krijgt waar je niks van snapt en alle vragen open vragen zijn.
Erg.

Is Sadye ChickaLittle geweest?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 18-09-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
als je een examentekst krijgt waar je niks van snapt en alle vragen open vragen zijn.
Gewoon beantwoorden met een OPEN EINDE. Dat vonden mensen belangrijk, dat er een OPEN EINDE aan zit.
Oud 18-09-2012, 15:47
Verwijderd
GRAAK ik moet een bron van iets maar die kan ik niet vinden
Oud 18-09-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
GRAAK ik moet een bron van iets maar die kan ik niet vinden
Ben je dan bronstig? ;d;d;;D:;D;;;D:;D

Oud 18-09-2012, 16:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja Wth nou loopt hij alweer vast
Wat gebruik je?

Bekijk het positief; ik heb ooit een mail gestuurd naar 5000+ man met voornamelijk afbeeldingen van komkommers er in ^_^
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Erg.

Is Sadye ChickaLittle geweest?


Citaat:
Ik snap mensen die slecht zijn in Engels niet zo heel goed. Je hoort Engels elke dag overal om je heen, en op televisie.

Ben je beter in Duits en Frans?
ja frans, duits niet, maar dat heb ik laten vallen.
Ads door Google
Oud 18-09-2012, 16:20
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wat gebruik je?

Bekijk het positief; ik heb ooit een mail gestuurd naar 5000+ man met voornamelijk afbeeldingen van komkommers er in ^_^
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 18-09-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen hebben dat niet per se. Slechter taal gevoel, pas heel laat gehoord,... Kan van alles zijn. Ik kan beter Engels dan Frans en ik woon 20 minuten van de taalgrens. Ach.
ik kan beter in frans dan duits, en de duitste grens ligt 300meter van mijn huis af.
Oud 18-09-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ja frans, duits niet, maar dat heb ik laten vallen.
Veel Engelse films en series kijken met Engelse ondertiteling
Oud 18-09-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Veel Engelse films en series kijken met Engelse ondertiteling
Jep
ik heb boeken gekregen van de leraar om te lezen en ik volg het nieuws op bbc. wert ook.
Oud 18-09-2012, 16:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jah, we waren met een nieuw design bezig voor een horecagroothandel (met als opvulplaatjes dus komkommers ) maar een collega had per abuis bijna 10.000 mensen in een interne testlijst gezet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Jep
ik heb boeken gekregen van de leraar om te lezen en ik volg het nieuws op bbc. wert ook.
Je kan beter iets kijken wat je echt leuk vindt, en wat je toch al kijkt, dan dat je verplicht BBC moet gaan kijken enzo
Oud 18-09-2012, 16:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe; wat nou crisis (met dank aan tetlock)

Nederlanders op 4 na rijkste

Zeilboten in Zwitserland Elger van der Wel / NOS
Toegevoegd: dinsdag 18 sep 2012, 13:44

Nog niet eerder bezaten mensen opgeteld zo veel geld, maar door de inflatie waren ze toch iets armer. Vorig jaar was het brutovermogen van huishoudens in 52 onderzochte landen samen 103,3 biljoen euro (103.300.000.000.000 euro). Dat is 1,6 procent meer dan in 2010. Nederland staat op de vijfde plaats met ruim 61.000 euro per inwoner.
Dat heeft verzekeraar Allianz becijferd in een studie naar het privévermogen van huishoudens in 52 landen. Met het vermogen gaat het om het brutovermogen minus de schulden. Maar omdat de inflatie gemiddeld boven de 2 procent ligt, is het vermogen eigenlijk minder waard. Want met meer geld konden we minder kopen, omdat de prijzen gestegen zijn.

Lage rente


Vergeleken met de groeicijfers van 8 à 9 procent in 2009 en 2010 is de aanwas van het vermogen in 2011 ook bijna stilgevallen. Oorzaak is de Europese schuldencrisis en de terugval van de economie.
Zo bezien draaien de spaarders dus op voor de crisis door de onzekerheid op de financiële markten, de lage rente en het uitblijven van een oplossing voor de eurocrisis, zegt hoofdeconoom Michael Heise van Allianz.
Zwitserland


De rijkste mensen wonen in Zwitserland. Gemiddeld bezit de Zwitser 138.062 euro. Op de tweede en derde plaats staan de Japanners en de Amerikanen met net iets meer dan 90.000 euro.
De Belgen staan met ruim 68.000 euro op plek vier en zijn dus de rijkste burgers uit een euroland. Nederlanders nemen de vijfde plaats in met 61.315 euro.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 16:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jep
ik heb boeken gekregen van de leraar om te lezen en ik volg het nieuws op bbc. wert ook.
Downlo... euh *kuch* KOOP gewoon een paar fijne en niet te moeilijke Britse of Amerikaanse series. Kijk desnoods Friends zonder ondertiteling.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-09-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Downlo... euh *kuch* KOOP gewoon een paar fijne en niet te moeilijke Britse of Amerikaanse series. Kijk desnoods Friends zonder ondertiteling.
Of anders Lock, Stock & 2 Smokin' Barrels. En Snatch. Zonder subs
Oud 18-09-2012, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Lijkt me echt het perfecte genre voor haar.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-09-2012, 16:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Beginnen te gamen is ook een goeie en dan met britten/amerikanen op Vent of Teamspeak.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-09-2012, 16:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
of gewoon Disney/Pixar/Animatiefilms e.d.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-09-2012, 16:44
Verwijderd
Door de topictitel denk ik de hele tijd aan pistachenootjes.
Oud 18-09-2012, 16:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmm pistachenootjes nom nom
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.