Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2009, 08:01
Verwijderd
De vorige was alweer vol

OT: Vriendinnetjes wilden gister ineens niet meer uit. Want dat zou zo lullig zijn voor de vriendjes als ze dan zo laat naar bed kwamen. Meneer laat al meer dan een week niks van zich horen. Blijkbaar kom ik niet voor in zijn wereldje, tenzij ik moeite doe. En ik heb een heel gezellig weekendje bieb in het vooruitzicht. Ja ja, m'n sociale leven is fantastisch
Advertentie
Oud 21-02-2009, 08:21
Verwijderd
Zijn vader heeft waarschijnlijk Alzheimer We hadden het allemaal al wel verwacht, maar toch is t wel een klap. En hoewel ie t niet teveel wil laten merken, merk ik wel dat ie t moeilijk heeft. Vandaag is is ie met z'n broers naar z'n ouders om daar e.e.a. te doen en op te ruimen, rust crëeren (want dat huis staat vol met allerlei dingen die zonde zijn om weg te gooien: kledingkasten, 4 televisiemeubels, oude prut, kastje hier, dingetje daar, oftewel: zooi!). En verder knuffel ik m maar heel veel. Echt kut dit.


En nog even positief: vanavond komen 4 vriendinnetjes en we gaan pannekoeken bakken en eten en wijn drinken enzo en gister heb ik met vriendje 2 cakes gebakken (appelkaneelrozijn en chocolade) en die zijn vet lekker dus die zijn vast op vanavond
Oud 21-02-2009, 08:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Vanavond carnaval vieren ergens in brabant met een vriendinnetje! <3
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-02-2009, 09:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Carnaval is alcohol

Maar goed, hopelijk is de chick er vanavond. Eens een keer iemand waarbij ik mezelf op de langere termijn wel mee samen zou zien. Maar die moet nog eens definitief aan de haak worden geslagen.

Verder is het mwah/kut. Een oom is aan zijn laatste dagen/weken bezig door kanker, nou zie ik hem 1x per jaar ofzo, maar het is echt een geweldige vent. Het zat er al aan te komen en ik ben blij dat de pijn straks voorbij is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 21-02-2009, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Verder is het mwah/kut. Een oom is aan zijn laatste dagen/weken bezig door kanker, nou zie ik hem 1x per jaar ofzo, maar het is echt een geweldige vent. Het zat er al aan te komen en ik ben blij dat de pijn straks voorbij is.
Dat hier met de vader van een vriendinnetje. Zó naar en we kunnen niets doen om haar te helpen, alleen maar er zijn maar dat voelt zo nutteloos Gelukkig kunnen we haar nog aan het lachen maken.
Oud 21-02-2009, 11:11
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Ave: jeetje, wat erg. Is die vader al wat ouder dan? Sterkte iig .
@ICU: oooh, hoe herkenbaar . Ik wil ook graag onafhankelijk en zelfstandig enzovoort zijn, maar toch mis ik elke keer mijn vriendje als-ie lang weg is. Hij gaat binnenkort een week naar Berlijn en daar zie ik stiekem nu al een beetje tegenop... Best ernstig .

OT: wiehoe hij was een week hier (van zondag tot gister) en het ging fijn samen, zo halfsamenwonen. Hij was ziek en had vakantie, terwijl ik gewoon naar de uni moest, maar ik was wel vroeg thuis elke keer, en dan ging hij thee zetten en lief doen, geniaal . Maar nu mis ik hem dus en ehm... dan ga ik maar leren denk ik.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 21-02-2009, 14:32
Verwijderd
@ indigo: nee, valt mee: 60. De jongste niet meer, maar toch wel érg jong voor Alzheimer..
En ik word vrolijk van je berichtje haha, de verliefdheid spat er van af
Oud 21-02-2009, 17:20
wup
wup is offline
Hij kan me, onbedoeld, zo ongelooflijk onzeker maken. Ik ga op mijn beurt dan weer heel voorzichtig doen en dat trekt hij niet. Nou ja, we zijn heel goed in moeilijk doen dus, maar nog veel beter is goed maken Ben uiteindelijk een stuk verliefder weer vertrokken dan dat ik kwam.
haha en ik heb zijn kinderfotos gezien en omg, wát een tof kind was hij
Oud 21-02-2009, 17:20
Verwijderd
ohh ik had heel veel zin om vanavond uit te gaan, maar nu is hij ineens ziek.. maar hij komt wel! dus dvdtjes en hangen, ook leuk
Oud 21-02-2009, 17:24
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Veel leuke dingen komen tijd! Maar ben ook ongeduldig. En heb foto´s van hem gezien waarop ik hem zo lekker vind dat ik er onzeker van word waarom wil hij mij?
Oud 21-02-2009, 17:51
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt, we zijn nu tijdelijk uit elkaar... Maar het doet echt veel pijn, en aan de andere kant besef ik het ook nog niet helemaal ofzo... Ik hoop dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 21-02-2009, 22:57
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt, we zijn nu tijdelijk uit elkaar... Maar het doet echt veel pijn, en aan de andere kant besef ik het ook nog niet helemaal ofzo... Ik hoop dat ik de juiste beslissing heb gemaakt.
@ justhanna: Echt superveel succes. Nu voel je je er misschien rot bij, maar je hebt je beslissing niet voor niks gemaakt waarschijnlijk

OT: Ruk ruk en nog eens ruk. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het ene moment praat hij over leuke dagjes samen, het andere moment dat we toch nog geen stel zijn...
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 22-02-2009, 10:00
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
@ indigo: nee, valt mee: 60. De jongste niet meer, maar toch wel érg jong voor Alzheimer..
En ik word vrolijk van je berichtje haha, de verliefdheid spat er van af
Hm, mijn vader wordt dit jaar ook 60 . Moet er toch niet aan denken...
En hihi, ja, ik ben ook stiekem best wel verliefd nog steeds al vergeet ik dat soms .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 22-02-2009, 12:24
wup
wup is offline
ik wil hem zien...
Oud 22-02-2009, 15:43
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Helemaal geen idee meer
__________________
Addicts of communication..
Oud 22-02-2009, 16:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Prima

Zijn ouders zijn op vakantie en we hebben lekker het hele huis voor ons alleen en ik blijf hier tot woensdag en dat is fijn Hij is onwijs lief, komt om de haverklap kusjes brengen en knuffelen en dat is fijn. Ik moet gewoon werken morgen en hij gewoon studeren maar het lijkt me juist wel tof om ook dan samen te zijn. Dinsdag komen zijn opa en oma waarschijnlijk eten. Ik vind het allemaal wel tof en gezellig en geniet er van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-02-2009, 17:34
Verwijderd
@Ave: Een oom van mij is ook 62 en heeft al sinds een jaar of wat alzheimer. Vet heftig, maar hij doet t redelijk goed. Alzheimer is kut, zwaar kut, maar er valt mee te leven. Sterkte ermee meis
@Justhanna: Sterkte ermee! Nu voelt t kut, maar waarschijnlijk komt er een moment waarop je merkt dat je de goede beslissing hebt genomen. Sterkte!

Ja eh, dit was dus niet de planning. Hij kwam zóveel harder binnen dan verwacht. Nog een tijd met zijn beste vriend staan praten en dat maakt het alleen nog maar verwarrender want die ziet ons goed samen. En ik eigenlijk ook wel, maar ik durf niet. En ik vind Vriendje ook nog steeds lief en leuk en mooi en en en en. Bah. Ik weet het niet meer.
Morgen kroegentocht en daar heb ik aan de ene kant vét veel zin in, maar aan de andere kant niet. Ik weet niet hoe ik ga reageren en daar hou ik niet van.
Bahbahbahbah.
Oud 22-02-2009, 17:38
Verwijderd
Citaat:
@Ave: Een oom van mij is ook 62 en heeft al sinds een jaar of wat alzheimer. Vet heftig, maar hij doet t redelijk goed. Alzheimer is kut, zwaar kut, maar er valt mee te leven. Sterkte ermee meis
@Justhanna: Sterkte ermee! Nu voelt t kut, maar waarschijnlijk komt er een moment waarop je merkt dat je de goede beslissing hebt genomen. Sterkte!

Ja eh, dit was dus niet de planning. Hij kwam zóveel harder binnen dan verwacht. Nog een tijd met zijn beste vriend staan praten en dat maakt het alleen nog maar verwarrender want die ziet ons goed samen. En ik eigenlijk ook wel, maar ik durf niet. En ik vind Vriendje ook nog steeds lief en leuk en mooi en en en en. Bah. Ik weet het niet meer.
Morgen kroegentocht en daar heb ik aan de ene kant vét veel zin in, maar aan de andere kant niet. Ik weet niet hoe ik ga reageren en daar hou ik niet van.
Bahbahbahbah.
Oh jee, vind je iemand anders ook leuk?
Ads door Google
Oud 22-02-2009, 17:45
Verwijderd
^Zoiets. Lang verhaal, we hebben al een hele geschiedenis samen, veel gedoe, maar hij is leuk.
Oud 22-02-2009, 18:13
Verwijderd
Ik heb een beetje de laatste tijd. Hij zit echt OVERAL over te zeuren, dit is niet goed, dat is niet goed. Ik doe echt alles fout en blaaaaah. Ga eens naar een psych ofzo vent. Ik vind gewoon dat hije rg vervelend bezig is en is vooral heel erg controlerend en vervelend naar mij toe. Doe ik het zo dan is het fout, doe ik het op de andere manier dan is het ook fout want het had 'zo' gemoeten en het houd gewoon niet op. Bah.
Oud 22-02-2009, 19:07
Verwijderd
Aaah mannen! Stik er maar lekker in. Ik hoor het wel weer als je van je eilandje af bent. Of eigenlijk ook liever niet.En nou moet het me ook nog niks kunnen schelen dat ik hem blijkbaar absoluut niet interesseer.
Oud 23-02-2009, 12:18
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ehm... ja. Goed
__________________
Altijd nuchter

Laatst gewijzigd op 23-02-2009 om 15:12.
Oud 23-02-2009, 13:23
Verwijderd
Wat een rare opmerking.

ja, goed! Druk huisjes aan het zoeken en verliefd zijn
Oud 23-02-2009, 13:32
Verwijderd
goed, maar vanavond ontmoet hij mijn vriendinnen en aangezien die allemaal mooier zijn dan ik maakt me dat onzeker .
Oud 23-02-2009, 15:05
wup
wup is offline
@ s/\nne: ja maar, die zijn natuurlijk niet zo lief en leuk enzo Ik snap het wel, mijn vriendjeding heeft juist zelf allemaal vriendinnen die veel mooier zijn en volgens mij ook leuker..

Verder wat drama allemaal hier zeg. Secret Agent, wat een gekkigheid!

Bij mij alles wel. Vanavond lekker bij hem slapen. Heb eigenlijk zoveel zin dat ik zin heb om schaatles af te zeggen.. Heb veel meer zin om bij hem op de bank te hangen.
Straks nog een verjaardagsborrel op mijn werk... Geen zin, maar goed.
Advertentie
Oud 23-02-2009, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jaaa, dit is leuk. Ik belde hem even vanaf m'n werk om te vragen of hij nog wat nodig had of dat het gelukt was met de boodschappen. Toen naar 'huis' gegaan na een kutdag op het werk en hij deed met zo'n bigsmile de deur open, echt super leuk. Morgen nog zo'n avondje, dan hebben we allebei gewerkt. Kregen alleen wel een maitje van zijn ouders uit Oostenrijk dat er een ambulance geweest was omdat het met z'n zusje niet helemaal goed ging
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-02-2009, 20:46
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik krijg van iedereen de reactie dat het zo goed is dat ik eindelijk een beslissing heb genomen, maar zelf weet ik nog niet echt hoe ik me er onder voel. Ergens geeft het wel lucht, maar de toekomst beangstigt me, het idee van nu alles weer alleen moeten doen maakt me benauwd. En ik ben nog steeds bang dat ik na verloop van tijd spijt ga krijgen van mijn keuze...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 23-02-2009, 21:03
jolan
jolan is offline
we hebben wel nu 3 maanden wat.maar vrijdag is er wat gebeurd waardoor het bijna over was.we hadden heel die avond gesmst.het kwam eigenlijk door een foutje van mij.en hij kwam dat te weten.en wou het uitmaken.maar de volgende morgen zei hij dat hij het weer wou zoals het was.en hebben het een en ander gezegt.alleen zit ik er wel mee wat hij toen allemaal gezegt heb in die smsjes van hem.vanavond ga k er proberen over te praten.ik hoop dat dat lukt,want soms durf ik dat gewoon niet.dus moet ik gewoon even wat moed hebben dan lukt het wel,hoop ik.
__________________
some body needs you,somebody wants you
Oud 23-02-2009, 21:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jalalala, carnaval is goed voor je zelfvertrouwen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 23-02-2009, 21:40
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Jalalala, carnaval is goed voor je zelfvertrouwen
Misschien had ik ook de stad in moeten gaan
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 23-02-2009, 21:52
Verwijderd
Jaaaaa superfijn gesprek. <3
Oud 23-02-2009, 22:22
Verwijderd
Ik ben emotioneel uitgeput en voel zo veel tegelijk dat ik het even niet meer weet. Maar het is beter zo, we staan er beiden achter en het voelt goed en is ook op rationele gronden de beste beslissing.

Nu een Zweedse rebound?
Oud 23-02-2009, 22:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oh mijn god... Nog geen twee maanden vrijgezel, maar hij maakt zo'n positieve indruk op me & is zo vreselijk lief, ook voor mijn kleine pukkie (En pukkie vind hem overduidelijk ook ERG lief) en dat vind ik misschien nog wel het meest belangrijke van alles. En ondanks dat ik hem heel bewust op afstand houd, betrapte ik mezelf er vandaag op dat ik echt een vreugdesprongetje maak als ik een berichtje van hem ontvang. *zucht* Ik wil niet, want we schelen ruim 14 jaar, maar het klikt zo goed... En volgens mij begin ik hem stiekem echt leuk te vinden. Maar ik ben vastbesloten, ik wil eerst eens ECHT verliefd zijn.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 23-02-2009, 22:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat is dat toch met die oude mannen? Wup heeft er een, nu jij bijna, mijn ex was ook al 10 jaar ouder

Wel grappig hoe je van de ene man naar de andere hopt. Heb ook zo'n vriendin die eigenlijk altijd wel een vriend heeft. Ik vind het juist lekker om even een periode niets aan mijn hoofd te hebben
__________________
<):o)
Oud 23-02-2009, 23:01
Verwijderd
Gvd nu mis ik mijn vriendinnen en hun knuffels.
Oud 23-02-2009, 23:16
Verwijderd
^ ben dan wel niet de doelgroep, maar toch: knuffel!

OT: Het is hier al ellende voor er überhaupt iets van de grond kan komen. Aaah! Die masters in het buitenland worden steeds aantrekkelijker, al is het alleen maar omdat ik dan eindelijk eens uit deze omgeving ben
Ads door Google
Oud 23-02-2009, 23:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Wat is dat toch met die oude mannen? Wup heeft er een, nu jij bijna, mijn ex was ook al 10 jaar ouder

Wel grappig hoe je van de ene man naar de andere hopt. Heb ook zo'n vriendin die eigenlijk altijd wel een vriend heeft. Ik vind het juist lekker om even een periode niets aan mijn hoofd te hebben
Dat klinkt zo fout 'Van de 1 naar de andere hopt'

Ja dat bedacht ik me van de week ook, het is voor mij echt een record om 2 maanden vrijgezel te zijn. Ook nu eigenlijk een vrij riant aanbod in mannen, maar ik vind alleen hem echt leuk-leuk.... En ik had me zo gruwelijk hard voorgenomen om nu eindelijk eens een langere periode vrijgezel te zijn, en ondanks dat hij al ruim 7 jaar vrijgezel is (en volgens mij ook helemaal niet zo de behoefte voelt tot serious-business) denk ik dat hij mogelijk best een heel geslaagd potentieel is. Maar fucking hell, hij is bijna aan zijn pensioen toe
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 24-02-2009, 00:14
Verwijderd
Okay, twee maanden is echt te snel om te beginnen met whinen en al het gedoe. Het wordt tijd dat ik eens normaal ga doen.
Oud 24-02-2009, 10:57
wup
wup is offline
@ Mariekje*: jaaaaa, iedereen een ouwe vent Ik zie op het moment alleen nog maar de voordelen Leuk dat je je zo goed voelt zeg. Lijkt me wel heftig wat je allemaal meemaakt. Het lukt wel allemaal met je kleine zo? Las ergens dat dat goed ging?

OT; vanacht weer samen geweest. En ik begin hem zowaar steeds leuker te vinden. Beetje jammer dat ik dacht dat bindingsangst wel weg zou trekken, maar das niet zo. Nou ja. het gaat steeds leuker. Zoals ik zei, ik zie steeds meer voordelen van het feit dat hij een ouwe zak is. Hij heeft alles al meegemaakt waar ik in zit, dus hij snap precies elke stomme bui die ik heb. En ik vind hem met de dag sexier: lekker mannelijk, grijzig haar, hmmm
Oud 24-02-2009, 11:16
Verwijderd
saai
Oud 24-02-2009, 11:22
Pars
Avatar van Pars
Pars is offline
Mwah het gaat wel
Aan de ene kant hebben we gisteravond een best goed gesprek gehad en dat was wel fijn, maar verder zijn er heel veel dingen waar ik me rot over voel En nu heb ik het gevoel dat hij ook afstand neemt en daar voel ik me ook weer kut over.
Oud 24-02-2009, 15:53
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Woei, negen maanden.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 24-02-2009, 16:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
saai
Oud 24-02-2009, 16:12
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Erg vrijgezellig
__________________
Addicts of communication..
Oud 24-02-2009, 17:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
saai
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-02-2009, 20:51
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Kan het nog ingewikkelder?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 24-02-2009, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Kan het nog ingewikkelder?
Can I join the club?
Pffff.... Ik weet het allemaal niet meer.
Oud 24-02-2009, 21:41
Verwijderd
Goed. Alles behalve saaaaai en kriebels en woot. <33

Knuffel voor wie wil..
Oud 24-02-2009, 22:25
Verwijderd
Whut wat een drama hier allemaal, vooral SA: echt like wow. Heb ook ooit iemand anders leuk gevonden na 5 jaar relatie maar dat was toch niets dus denk goed na ookal is het zwaaar kut
Oud 24-02-2009, 22:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
@ Mariekje*: jaaaaa, iedereen een ouwe vent Ik zie op het moment alleen nog maar de voordelen Leuk dat je je zo goed voelt zeg. Lijkt me wel heftig wat je allemaal meemaakt. Het lukt wel allemaal met je kleine zo? Las ergens dat dat goed ging?
Ja gaat erg goed!
We hebben vandaag over-en-weer gesmst, en zo'n 3 uur lang via msn met elkaar gesproken. Morgenavond komt hij misschien even langs, echt gezellig

@ Wup: Zo herkenbaar! Hij heeft ook alles al meegemaakt, waar ik nog midden in zit. Hij begrijpt ook wel dat mijn hoofd nog niet volledig toekomst gericht is, nu vooral met de dag leef en me vooral volledig op m'n zoontje richt. Van de week toen hij hier was, waren we druk met elkaar in gesprek, en mijn kleintje lag wat te huilen omdat hij moeite had met in slaap vallen. Hij zag dat ik echt moeite heb met hem laten huilen, en zei toen heel lief: Ga maar eventjes bij hem kijken, ik loop niet weg... Toen ik de slaapkamerdeur van mijn kleintje weer dichttrok, stond hij achter me en knipoogte... 'Hij mag blij zijn met zo'n lieve, vrolijke mama'. In tegenstelling tot al mijn ex-en komt hij gewoon vele malen relaxter en wijzer over, en eigenlijk voelt dat tegen alle verwachtingen in helemaal niet zo verkeerd aan.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.