Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 10:42
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
hoi allemaal...
Ik moet echt even mijn verhaal kwijt en weten wat jullie ervan vinden....
Ik had een vriend. Na 8 maanden maakte hij het uit. 3 dagen later had hij met iemand anders. Na zijn eigen zeggen niet eens omdat hij verliefd op haar was ofzo, maar hij vond zichzelf nog zo jong om zo erg vast te zitten aan 1 iemand en wilde ook wel eens kijken hoe het met iemand anders was. die relatie heeft 2 weken stand gehouden. Hij wilde mij terug. Nu hij met een ander had gehad zag hij in hoe ontzettend fijn hij het met mij had. In die 2 weken dat het uit was heb ik geen ander vriendje gehad maar wel met me ex gezoend ( die van voor hem ).Ik besloot hem nog een kans te geven. 2 maanden heeft het toen weer geduurd. Maar het is nooit meer zo geworden als vroeger. Hij was heel erg onzeker geworden doordat ik in die tussentijd met me ex had gezoend. hij kon me niet meer vertrouwen. Al msnde ik al met die jongen was het al ruzie en hij kon er niet meer tegen als ik dingen in me eentje ging doen, ( wat onvermijdelijk is aangezien we zo'n 80km bij elkaar wonen). Toen ging hij op vakantie waarin hij is vreemdgegaan. Met datzelfde meisje waar ik eerder dit verhaal over sprak waar hij 2 weken iets mee gehad heeft. het was natuurlijk weer uit. Ik ging er vanuit dat hij toch verliefd was op dat meisje en dat hij met haar verder ging. Dit was niet het geval. Hij had op vakantie met haar gezoend omdat hij zo onzeker was en er van overtuigd was dat ik ook wel weer met me ex zat te rommelen, wat natuurlijk niet zo was. WE hebben samen lang gepraat en tot de conclusie gekomen dat hij gewoon nog neit toe was aan een serieuse relatie omdat hij daar veels te onzeker en jaloers voor is. Hij heeft mij toen iets gevraagd. Of ik hem niet een tijd los kon laten, hem een paar weken zij eigen dingen laten doen om er achter te komen of hij met mij verder wil of toch liever vrijgezel zijn. Als hij vrijgezel is mist hij mij wel maar heeft hij tenminste niet allemaal zorgen over wat ik met andere jongens doe. Nouja, ik ben accoord gegaan en zou hem een paar weken niet zien maar ook niet met andere gasten gaan. Das nu 2/3 weken geleden. Ik heb hem gister gezegt dat ik gek wordt van die onzekerheid en dat ik wil dat hij een keus maakt. Dan kon hij nog niet dus heb ik definitief een punt achter gezet. ik kan niet elke dag leven met die onzekerheid.
Toen kreeg ik het verwijt dat als ik niet eens op hem wil wachten dat ik dan vast neit echt van hem heb gehouden. Nouja aan de ene kant ben ik opgelucht dat ik van de onzekerheid af ben, maar kvoel me ook klote... heb ik wel een goede keus gemaakt of had ik gewoon moeten wachten ??

\Kuss mij
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 10:48
ieneminie
ieneminie is offline
Je hebt een goede keuze gemaakt!
__________________
Zeg niet alles wat je weet... maar weet altijd wat je zegt...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:48
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Verhaal
Ik denk dat je een prima keus hebt gemaakt. Deze jongen ging vreemd. Dat dat was omdat hij dacht dat jij ook wel iets met je ex zou doen, geeft aan dat hij je niet vertrouwde. En als hij op 80km afstand woont, maar niet wil dat jij ding alleen doet.....

Ik denk dat ik er na de 1ste keer al een devinitieve punt achter had gezet. Het zal nu moeilijk voor je zijn, maar ik denk dat je er wel overheen komt.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:51
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
wat een verhaal

Ik vind wel dat je ene goede keus hebt gemaakt. Hij is vreemdgegaan, als ik jou was geweest had ik hem soieso al gedumpt en nooit meer teruggenomen. Hij zei eerst dat hij jou niet kon vertrouwen, maar ik snap niet zo goed waarom hij dat had gezegd, hij heeft toch ook met iemand gezoend en zelfs gehad toen het uit was? Nee, laat je niet zo omlullen, zoek een andere jongen die je vrijer laat, die niet zo jaloers is. Dit schiet toch niet echt op zo
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 12:40
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Ohzo. Meneer verwijt jou dat je "niet eens" op hem wilt wachten, en hij verwacht ook dat jij niets uitspookt met jongens, terwijl hij de bloemetjes buiten zet onder het mom: 'ontdekken of ik met jou verder wil'. Ik snap best dat het een moeilijke keus voor je moet zijn, maar ik kan je maar één ding aanraden: laten zitten die hap.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:54
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Prima gedaan!

Die knul verwacht van jou dat je rekening met jou houdt, dat doe jij ook. Maar zelf houdt hij geen rekening met jou, dan lijkt het mij dat het niet zoveel zin heeft.

Het moet van twee kanten komen en het (begrip enz.) komt alleen van jouw kant dus ik vind dat je het goed hebt opgelost.

Sterkte!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:00
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Good girl you!
Relaties opnieuw gaan beginnen krijgen meestal geen succes. En als meneer dan begint te piepen dat hij zelf niet eens weet of hij wel met jou verder wil, vraag ik me af wie nou wel van wie hield. Denk jij meer van hem dan hij van jou. En zolang je dat niet zeker weet kan je het beter maar gewoon laten dan aan,uit,aan,uit,aan,uit. Dat komt namelijk niet goed. Hij wou pauze...nou, die heeft hij gekregen. Als ie het zeker weet komt ie maar eens een keer terug om te praten. Maar dan vind ik dat ie het ook echt zeker moet weten, dat het niet na een paar maanden hetzelfde liedje is, want dan zou ik er toch echt helemaal mee ophouden.
Daarbij, met langeafstandsrelaties is het toch al moeilijk om het in stand te houden als 1 van de 2 of beiden jaloers aangelegd zijn. Komt alleen maar ellende van.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:37
Knoop
Knoop is offline
dumpen die sucker en niet meer terugnemen, als ie je bedriegt issie je niet (meer) waard
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:13
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
goede keus

sterkte ermee en ik hoop dat je snel iemand tegenkomt die jou wel waard is!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:40
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Inderdaad de goede keuze!!

(meer kan ik niet zeggen.. )
__________________
< ... All people are the same, it's only their habits that are so different ... >
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tsja... mijn mening is ook al niet erg orgineel, geloof ik
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 18:39
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
de slechtste vangst is een onzekere persoon.

pijn,zever gegarandeerd... (zeker als je er hard aan vasthangt)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:35
XxX_Miss_XxX
Avatar van XxX_Miss_XxX
XxX_Miss_XxX is offline
Je hebt helemaal niks verkeerds gedaan, de goede keuze gemaakt... misschien had je zelfs nog al wat eerder deze definitieve beslissing moeten nemen, dat had je heel wat onzekerheid kunnen besparen!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.