Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 11:16
Horse_Girl
Horse_Girl is offline
Ik moet gewoon ff mn verhaal kwijt! En misschien dat iemand me kan helpen!

zon 1,5 jaar geleden had ik een hele goede vriendin.. we gingen allebei naar de 3e en hadden smiddags met elkaar afgesproken om de stad in te gaan.. ze vertelde me dat er echt een lekkere jongen bij haar in de klas zat en ik was toen een echte jongensfreak dus ik moest en zou contact met hem krijgen. ze nam een foto mee en zn ICQ nr en 2 weken later chatte ik dag en nacht met hem.. hij was echt ontzettend lekker en nog lief ook! helaas had hij een vriendin....
ik heb echt heel lang met hem gechat echt dag en nacht en ik kreeg echt serieuze gevoelens voor hem terwijl ik hem helemaal niet kon in het echt. na een tijdje moest icq van onze pc af en hadden we geen contact meer. ik was hem eigenlijk al helemaal vergeten, had een vriend waar ik erg gelukkig mee was enzo.. ik had toen alleennog msn en op een dag kreeg ik zon venstertje dat iemand me wilde toevoegen, je weet wel.. nou toegevoegd en het bleek hem dus te zijn. weer veel chatten en weer kreeg ik gevoelens voor hem. het ging uit met mijn vriend en het was ondertussen ook uit tussen hem en zijn vriendin. ik had zijn foto in mn schoolagenda geplakt en alles. ik was echt helemaal in looove.. tot een dag dat een vriendin van me uit mn klas het over een jongen had met dezelfde naam.. hij was zo lekker! toen ik die foto liet zien bleek hij dat dus te zijn, ze flipte helemaal! 's avonds zou ik samen met haar uit gaan en ze vertelde me dat hij ook altijd daar kwam.. dus ik zou m eindelijk ontmoeten in t echt!!!
om dit lange verhaal kort te houden.. 2 weken later had ik iets met hem en we waren super gelukkig. maar helaas, 9,5 maand later maakte hij het uit wat mij zoooo'n pijn deed.. ik hield echt ontzettend veel van hem en wilde hem nooit meer kwijt. Hij maakte het 2 dagen na mijn verjaardag uit (augustus 2001) en hij was niet eens op mn verjaardag geweest.. hij maakte het uit via een lullig EMAILTJE!!! Ik was pissig en verdrietig tegelijk maar wilde wel vrienden blijven, hij ook ZEI hij..
toen kregen we ruzie over internet maar na een tijdje is dat weer goed gekomen. hij werd net een mannelijke hoer, elke week had ie een ander.. en elke keer als het ff uit was probeerde ik hem terug te krijgen terwijl dat nooit lukte. toen had ie een vriendin waar t eindelijk een tijdje mee aan bleef.. maar ondertussen chatte ik weer veel met hem en vertelde hij mij dat ie elke dag naar mn foto keek, me miste en blablabla je kent t wel.. hij gaf mij dus goede moed en ik wist zeker dat we weer bij elkaar zouden komen. hij zei me ook 'als het uit gaat dan wil ik je terug' oke ikh ad geduld.. terwijl iedereen me uitmaakte voor gek want ik liet me gewoon gebruiken volgens hun. het was uit en weer chatte we veel elke keer als ik iets af wilde spreken kon hij net niet.. en 1 week later had hij weer een vriendin. Nou je kunt je wel voorstellen hoe pissig ik was!!!! Ik moest en zal die eikel vergeten, er bestonden echt nog wel meer lekkere en lieve jongens.. helaas ging dat vergeten heel moeilijk. ik had geen contact meer met hem en begon minder vaak aan hem te denken.. tot dat ik een droom over hem had (details laten we weg ) weer dacht ik elke dag aan m enzo.. vergeten was dus echt geen optie want dat ging gewoon niet. Ik ging weer met hem chatten en hij gaf me vaker goede hoop maar dan ineens had ie weer een nieuwe vriendin! En ik met mn gekke kop bleef maar bij hem hangen.. ooit komen we weer bij elkaar dacht ik.
In de krokusvakantie (de week van valentijnsdag) was ik niet thuis maar bij mijn zus die een heel eind verder weg woont. Ik chatte ondertussen alweer veel met m enzo gewoon als vrienden. toen ik bij mn zus was had ik erover gepraat met haar enzo en ze zei dat ik gewoon moest vragen of ie me terugwil of niet.. ik ben niet zon held op dat gebied anders had ik dat al veel eerder gedaan. maar al mijn lef bij elkaar gepakt en het dan toch gevraagt n hij wilde me terug zei hij. (hij was nu al een maand vrijgezel ofzo..) ik natuurlijk meteen helemaal blij dat ie me terug wilde en ik hoopte dat we nu eindelijk weer bij elkaar kwamen. stuurde hem een valentijnskaartje, zelfs een leuk kadotje gestuurd voor valentijnsdag. ik chatte veel met hem en kreeg nu echte gevoelens voor hem.. *vlinders in mn buik!* ik ging weer naar huis na een week bij mn zus geweest.. en probeerde weer wat af te spreken, nouja hij probeerde het. we hadden afgesproken om gewoon een filmpje bij hem thuis te gaan kijken op vrijdagavond.. helaas was ik erg laat thuis van iets anders en mocht ik van mn ouders niet meer gaan omdat ik de volgende dag om 6 uur op moest staan. de afspraak ging dus niet door... Weer zou ik hem niet zien. we hadden afgesproken een andere keer af te spreken. maar ineens... had hij weer een nieuwe vriendin.
ik vind het zon kutstreek van hem en ben echt heel erg pissig! Ik heb nu zoiets 'ik verdien beter' maar toch blijf ik volhouden dat we gewoon bij elkaar horen! Ik ben hier heel erg depri door en heel emotioneel.. ik kan zo niet verder gaan.
heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2002, 11:32
@pie
@pie is offline
blokkeren, deleten, negeren, kortaf doen, ongeinteresseerd doen als mensen ernaar vragen (dan laten ze jou ook met rust), niet meer aan denken..

het standaardspul denk ik, maar je moet er wel helemaal achter staan om hem uit het hoofd, oog en hart te krijgen..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:07
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Die jongen is een typisch voorbeeld van iemand die iedereen kan krijgen.
Zulke vrouwen wil ik ook niks mee te maken hebben.
Hij gebruikt je, hij speelt een spelletje met je.
Doe hem eens ff lekker in de zeik zetten zodat zijn belachelijke attitude hem eens lekker opbreekt!
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 16:21
stefanietje
stefanietje is offline
laat hem gaan...

ik ben ook zo geplayed door zo'n jongen..

daar heb ik een gedicht over geschreven..:

wat ik voor jouw voel is moeilijk te omschrijven,
je brengt mijn hoofd op hol, en gooit mijn leven op z'n kop.
als je naar me lacht dan smelt ik,
wat ik voor jouw voel is mooier dan je ooit zal denken, je beheert mijn hele gedachtengang,
je hebt me veroverd, en betoverd,
je hebt er voor gezorgd dat ik alleen aan jouw denkl,
zwijgend hou ik je in mijn armen, zo kun jij, onwetend mijn hart verwarmen,
snachts in bed lig ik aan je te denken, aan je lach, je ogen je gezicht in een tijd dat al mijn aandacht en gevoel op jouw is gericht,
Dit is al de tweede keer dat je mijn hart veroverd, dat je me betoverd,
het doet me pijn, misschien moet ik je verlaten, je lekker vrijgezel laten zijn,
maar dat kan ik niet je hebt me betoverd,
ik kan niet zeggen dat ik niet verliefd ben, terwijl ik dat wel ben.
ik zeg wel dat ik het ook wil op deze manier, maar dat wil ik helemaal niet,
je laat me dingen zeggen die ik niet meen,
je bent een tovenaar.

misschien heb je er wat aan? ik had het gegeven aan die jongen waar het over gaat
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 17:14
Horse_Girl
Horse_Girl is offline
Thnx voor de reacties.

Tja, vergeten.. makkelijker gezegd dan gedaan! Ik heb dit al zo vaak geprobeert.
Ik ga eens goed met hem praten en zie dan verder..
Nu alleen de moed bij elkaar pakken om een gesprek te beginnen. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:26
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik snap niet dat je je hiervoor laat gebruiken, maar goed...

Het lijkt mij niet slim als je met hem gaat praten. Dat heb je al zo vaak gedaan en steeds werd je weer verliefd op hem en zei hij lieve dingen (voor zover ik dat kan opmaken uoit je tekst) en dat zal dit keer niet veel anders zijn denk je niet? Hij geeft echt nix om je, hij gebruikt je alleen maar. Blijf dat voor ogen houden en trap asjeblieft niet weer in zn mooie praatjes.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:02
Verwijderd
Ik weet niet of dit bemoedigend of ontmoedigend is, maar ik heb er 2 1/2 jaar over gedaan om over een jongen heen te komen (dwz, ben 2 1/2 jaar on en off verliefd geweest, en omdat hij mij toch nie meer dan leuk vond telkens geprobeerd over hem heen te komen).
En uiteindelijk is het wel doodgebloed... Weenie, op een gegeven moment sliep ik half tegen um aan (neej, zeg verder niks want dan kannie erachter komen -_-)(waren dus wel vrienden) en toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk niet meer verliefd op hem was.
Dusss, het gaat uiteindelijk over. 't Gaat sneller als je verliefd wordt op iemand anders Je verdient echt beter, meid!!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb zo'n hekel aan dit soor jongens!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:29
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Best wel een player is die gozer...
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:57
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Doe alsof hij je helemaal niets kan schelen.
Het is misschien moeilijk om hem te vergeten, maar het is de enige manier.
Anders zal hij altijd met je blijven spelen!!!

veel succes, x x x
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:06
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
hij heeft het idd wel voor elkaar wat jou betreft.. je gaat helemaal op in zijn spelletje lijkt het, nu is het aan jou om vanaf nu geen contact meer met hem op te nemen, aangezien hij niets voor jou voelt, maar graag het idee heeft dat als het uit zou gaan en de hele wereld zou hem niet aardig meer vinden, dat hij toch bij jou nog terecht kan.. fout fout fout negeren gewoon.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:09
Horse_Girl
Horse_Girl is offline
Ik vind t zo kut!
Een jaar geleden waren we echt super gelukkig.. saampjes. Hij is nu ook zo veranderd. Toen waren we echt verliefd, hij ook.. Maar in die tijd dat t uit is is ie zo veranderd. Ik vraag me ook altijd af of ik m nog wel terug wil. Ik ken m als die lieve jongen, geen player maar gewoon mijn schatje.. nu is t echt een player die t alleen om de sex doet en elke dag een ander heeft. t kan nooit hetzelfde worden...
Maar ik heb nu wel t gevoel dat ik eeuwig vrijgezel ben..
Het is zo klote!! Ow ik kan er gewoon echt niet meer tegen...
Ik denk echt de hele dag door aan hem, draai van die muziek waarvan je begint te janken..
Argh, dan haat ik mn leven echt...!!!!!
Ik snap er echt niks van dat ik idd zo op m in ga enzo.. hij geeft gewoon niks meer om me al kan ik dat gewoon niet bevatten... Argh!!!!!! Ik wil m zo graag terug...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.