Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 08:48
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
MADRID (ANP) - Trainer Vicente del Bosque en verdediger Fernando Hierro vertrekken bij Real Madrid. Ze komen beiden niet in aanmerking voor contractverlenging. Technisch directeur Jorge Valdano van Real heeft dat maandagavond openbaar gemaakt.

Het gedwongen vertrek van Del Bosque komt niet als een verrassing, al weken gonsden de geruchten. Het landskampioenschap was dan ook niet overtuigend; pas een week eerder passeerde 'de Koninklijke' op de ranglijst het bescheiden Real Sociedad van doelman Westerveld. Bovendien slaagde Del Bosque er met zijn sterrenensemble niet in de titel in de Champions League te prolongeren.

Vooral dat deed pijn in Madrid, waar met onder anderen Zidane, Figo, Roberto Carlos en Ronaldo veel van 's werelds beste spelers in het maagdelijk wit zijn samengebracht. Het besluit Del Bosque weg te sturen, nam het clubbestuur dan ook anoniem, uitgerekend op de dag dat concurrent Barcelona Frank Rijkaard presenteerde als nieuwe coach.

Dat Hierro weg moet, zal veel fans pijn doen. De verbintenis van de verdediger is na 30 juni eveneens ten einde en de clubleiding ziet bij Real geen toekomst meer voor de 35-jarige aanvoerder. Naar verluidt zou Hierro, een oer-Madrileen, in conflict zijn geraakt met Valdano en voorzitter Perez. Zij wilden koste wat kost David Beckham van Manchester United contracteren, terwijl Hierro meer zag in het versterken van andere linies in de ploeg.


nou het komt voor mij onverwacht, ik dacht juist dat het zo goed ging met del bosque. Wat vinden jullie?
__________________
Almelo Pauper...
Advertentie
Oud 24-06-2003, 08:53
Verwijderd
Del Bosque vond ik ook een prima trainer. Hij kende Real 'als z'n broekzak'. Hij werkte er ook al vet lang. Zonde dat zo'n man, die zoveel betekent heeft voor de club, onverwachts weg moet.

Van Hierro vind ik het wel logisch, die vent was al lang over z'n top en het oude lichaam kan het allemaal niet meer zo best aan.
Oud 24-06-2003, 10:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Staat al in andere topic
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-06-2003, 12:41
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Nu Del Bosque weg is krijg je geheid ruzie in de tent tussen al die sterspelers, Del Bosque was de afgelopen jaren de juiste man op de juiste plek omdat hij wist hoe hij met sterspelers om moest gaan en hoe hij ze moest laten voetballen, ik verwacht veel heibel komend seizoen bij Real.
__________________
beez
Oud 24-06-2003, 13:04
Kez
Avatar van Kez
Kez is offline
Hiddink naar Real?? Heeft bij Korea de "vedetten" op hun plaats gezet...Ik hoop dat ie blijft!
__________________
De pagina kan niet worden weergegeven
Oud 24-06-2003, 17:39
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 24-06-2003 @ 13:41:
Nu Del Bosque weg is krijg je geheid ruzie in de tent tussen al die sterspelers, Del Bosque was de afgelopen jaren de juiste man op de juiste plek omdat hij wist hoe hij met sterspelers om moest gaan en hoe hij ze moest laten voetballen, ik verwacht veel heibel komend seizoen bij Real.
helemaal mee eens, als er geen trainer komt die sterk in zijn schoenen staat gaat dit problemen opleveren.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Oud 24-06-2003, 18:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...18#post6029818
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-06-2003, 18:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-06-2003 @ 19:54:
http://forum.scholieren.com/showthre...18#post6029818
viola..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Vergeten voetballers...
MarcyMarc
292 16-11-2003 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.