Oud 09-12-2000, 12:59
heeft er iemand toevallig een kunstautobiografie gemaakt!? zou je het dan ff willen zeggend an zeg ik m'n meel adres
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2000, 16:19
allie
allie is offline
wij kregen een blaadje met een -tig tal puntjes die je erin moest verwerken...(die gozer van ckv in dit geval, vond de mijne het beste...slijmslijmslijm. toen walgde het echt van zijn kin af, kan ik wel zeggen)
__________________
anne
Met citaat reageren
Oud 09-12-2000, 16:20
allie
allie is offline
ik moest er ook een maken voor nederlands...
__________________
anne
Met citaat reageren
Oud 09-12-2000, 16:21
allie
allie is offline
ik moest er ook een maken voor nederlands...
__________________
anne
Met citaat reageren
Oud 09-12-2000, 16:32
aaah ik ben je echt eeuwig dankbaar als je die naar mij zou willen sturen.. ! )*slijm*
sannuhh@Hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 10-12-2000, 17:25
allie
allie is offline
voor wanneer moet je t hebben, want ik moet nog wel even zoeken...
__________________
anne
Met citaat reageren
Oud 10-12-2000, 20:57
volgende weeek.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2000, 17:21
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik heb er ook ooit eentje gemaakt geloof ik. maar dat ding is persoonlijk volgens mij ofzo, dus ik denk niet dat je er iets aan hebt. maar m'n mail staat bij m'n info.

------------------
groetjes!! ikke
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2000, 19:23
punkwicce
punkwicce is offline
he, ik wil nie zeike hoor, maar et is toch niet zo moelijk om een stukje te lullen over wat je in je leven heb gezien aan kunst, ik bedoel, come on, des noods zeg je, ik ben nog nooit in een museum geweest.
__________________
huh?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2000, 16:17
aw-tje
aw-tje is offline
niemand kan voor jou zijn kunstautobiografie geven. Het is voor iedereen persoonlijk. als je het overschrijft wat erg dom is want het is zo simpel als wat dan moet je het dus wel verantwoorden op je mondeling. Alles wat er in je kunstdossier zit wordt ter spraken gebracht op je mondeling. als je het dan overschrijft weet je er dus niets van af. das dan een mond vol tanden op je mondeling.

aw-tje
__________________
ik
Met citaat reageren
Oud 20-12-2000, 21:29
ik ben geen perfecte 2de fase leerling.. tut mir leid.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2000, 19:50
miles_old
miles_old is offline
niemand kan voor jou zijn kunstautobiografie geven. Het is voor iedereen persoonlijk. als je het overschrijft wat erg dom is want het is zo simpel als wat dan moet je het dus wel verantwoorden op je mondeling. Alles wat er in je kunstdossier zit wordt ter spraken gebracht op je mondeling. als je het dan overschrijft weet je er dus niets van af. das dan een mond vol tanden op je mondeling.

aw-tje

k ben het helemaal met aw-tje eens, het is heel simpel en je kunt het gewoon niet overschrijven. maar ja, ik kan me voorstellen dat het een probleem word, als je je eigen naam niet eens weet, maar als je latijn kunt, kun je ook wel een kunstbiografie schrijven, desnoods zonder auto
succes
miles
__________________
Weet jij dat jij papa heel verdrietig heb gemaakt?Je moest je schamen. Schamen moest je je!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2000, 16:32
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik heb em wel maar die van mij wil je niet want ik had hem niet zo goed gemaakt
(niet zo goed= niet erug m'n best erop gedaan dus laag punt)
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 13-01-2001, 17:36
joh zeik niet so.. krijg er nog een minderwaardigheidscomplex van..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2001, 13:38
drea
drea is offline
gewoon een heleboel geslijm,ik heb meegedaan aan die en die musical,ik luister die en die muziek,de bios vind ik helemaal te gek...allemaal van dat soort crap invullen en t komt allemaal goed.
__________________
A man is like a toilet-he's either free, taken, unavailable, engaged, out of order or just full of shit...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2001, 16:43
pff gaat je ff ergens anders druk over maken..
niet over mij bijv...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2001, 16:54
Lieverd
Lieverd is offline
wij hoefde alleen een forumliertje in te vullen
__________________
WWW.MEIDENTALK.COM jaja bijna is ie af! Kijk maar eens van wat er wel op staat en meel je ideeen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2001, 16:26
Wilbert de Jong
Wilbert de Jong is offline
Ja, hallo. Het moet over jezelf gaan en dus NIET over iemand anders. Zoek maar eens op in je woordenboek wat autobiografie betekent.... Het schrijven valt best wel mee hoor......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.