Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 21:56
Verwijderd
als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die afspraken op internet.
sletjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2005, 02:04
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik heb echt een gloeiende hekel aan offtopic persoonlijk gezwam door mensen die ik toch al niet moet vanwege hun offtopic persoonlijk gezwam en stemmingmakerij. - Narie, 2005
~

Maar om terug ontopic te komen.
Ik stond van de week in de smartshop om de weg te vragen naar het lokale testpunt (jeweetwel, om die gekke mcpp te laten doorlichten) alwaar mijn (oog) viel op de aldaar aanwezige salvia.

Geen gehuil of geknars - potje gekocht - partner in crime op de hoogte gebracht - in de stromende regen, donker en koude in het bos gaan zitten. (kudtweer deed onder voor de mate van ons beider interesse)
Vervolgens beide omstebeurt voor de eerste maal zonder gezeur 1,25 dosis (5 hits gedeeld door 4) erin gejast. In 1 woord meesterlijk.

Ik was als eerste sitter (nieuw spul, je weet nooit enzo), wat mij de gelegenheid gaf de effecten nuchter & goed te bestuderen en verslag te leggen. Staat u mij toe de eerste 'uitkraam' die mij bereikte te kw00ten.

Citaat:
alsof er iemand aankomt dieme zo omklapt
wazige tuut
doet heelmoeilijk als je lan

tuup
wat eraalemaal hahahahahaha
gebeurt er toch allewhaha
Na enkele minuten (toen bleek dat mijn sitter-zijn verre van noodzakelijk was) ben ik erbij gesprongen door een goeie hit te nemen. Onbeschrijfelijk en gruwelijk lollig.
Sterker nog - ik zat te lachen als een mongool. (misschien wel op de hansteeuwendoeteenmongoolna-manier)
De mogelijkheid tot hysterical laughter zoals beschreven in de bijsluiter was dus niet gelogen.

Nadat we beiden waren bijgekomen hebben we de rest 2,5 hit in 1x in de pijp gedaan en getweeën opgerookt, waarna we wederom aardig de molen voelden klappen.
Ook dit was bizar doch zeer plezierig, totop het moment dat wij ineens wreed werden gestoord door twee stemmen die vanuit het niets vanaf een meter afstand tot ons spraken.

Twee stoere mannetjes met de kleppen van hun mega-vette ( ) petjes zowat loodrecht omhoog.
Aangezien wij nogal niet in staat waren tot conversatie waren wi jdus tevens niet in staat te antwoorden wat we aan het roken waren, waarop zij besloten ons te inspecteren dor ons vanaf een paar meter met n laserlampje in onze ogen te schijnen.

De verschijning en het gedrag van deze figuren in combinatie met onze status had tot gevolg dat wij ons 'lastiggevallen' voelden, en aangezien we al snel het punt van nuchterheid naderden en de regen in het donker nog steeds koud en met bakken omlaag kwam zijn wij onsweegs richting huis gestiefeld.

Zonder twijfel een zeer vet psychedelicum, dat inderdaad wel geschikt is als 'lunchbreakdrug' - dat heet, als je een lunchpauze van minimaal 20 minuten hebt.

Leuk detail is trouwens dat we ons voor we begonnen ons niet echt geweldig voelden ivm de kou, wind, natheid en donkerheid van de setting, terwijl deze factoren totaal niet meer relevant waren toen we eenmaal tripten.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 02:07.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 07:10
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
De geweldige absurditeit van Salvia

Had je niet dat je in een klap nuchter (en pis-sjacherijnig) werd van de coppers? Bij een dergelijke trip dat je niet compleet in een andere wereld rondwaard heb ik dat al als mijn sitter iets te luidruchtig lacht
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 08:42
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-09-2005 @ 03:04 :
Ik heb echt een gloeiende hekel aan offtopic persoonlijk gezwam door mensen die ik toch al niet moet vanwege hun offtopic persoonlijk gezwam en stemmingmakerij. - Narie, 2005
~

Maar om terug ontopic te komen.
Ik stond van de week in de smartshop om de weg te vragen naar het lokale testpunt (jeweetwel, om die gekke mcpp te laten doorlichten) alwaar mijn (oog) viel op de aldaar aanwezige salvia.

Geen gehuil of geknars - potje gekocht - partner in crime op de hoogte gebracht - in de stromende regen, donker en koude in het bos gaan zitten. (kudtweer deed onder voor de mate van ons beider interesse)
Vervolgens beide omstebeurt voor de eerste maal zonder gezeur 1,25 dosis (5 hits gedeeld door 4) erin gejast. In 1 woord meesterlijk.

Ik was als eerste sitter (nieuw spul, je weet nooit enzo), wat mij de gelegenheid gaf de effecten nuchter & goed te bestuderen en verslag te leggen. Staat u mij toe de eerste 'uitkraam' die mij bereikte te kw00ten.



Na enkele minuten (toen bleek dat mijn sitter-zijn verre van noodzakelijk was) ben ik erbij gesprongen door een goeie hit te nemen. Onbeschrijfelijk en gruwelijk lollig.
Sterker nog - ik zat te lachen als een mongool. (misschien wel op de hansteeuwendoeteenmongoolna-manier)
De mogelijkheid tot hysterical laughter zoals beschreven in de bijsluiter was dus niet gelogen.

Nadat we beiden waren bijgekomen hebben we de rest 2,5 hit in 1x in de pijp gedaan en getweeën opgerookt, waarna we wederom aardig de molen voelden klappen.
Ook dit was bizar doch zeer plezierig, totop het moment dat wij ineens wreed werden gestoord door twee stemmen die vanuit het niets vanaf een meter afstand tot ons spraken.

Twee stoere mannetjes met de kleppen van hun mega-vette ( ) petjes zowat loodrecht omhoog.
Aangezien wij nogal niet in staat waren tot conversatie waren wi jdus tevens niet in staat te antwoorden wat we aan het roken waren, waarop zij besloten ons te inspecteren dor ons vanaf een paar meter met n laserlampje in onze ogen te schijnen.

De verschijning en het gedrag van deze figuren in combinatie met onze status had tot gevolg dat wij ons 'lastiggevallen' voelden, en aangezien we al snel het punt van nuchterheid naderden en de regen in het donker nog steeds koud en met bakken omlaag kwam zijn wij onsweegs richting huis gestiefeld.

Zonder twijfel een zeer vet psychedelicum, dat inderdaad wel geschikt is als 'lunchbreakdrug' - dat heet, als je een lunchpauze van minimaal 20 minuten hebt.

Leuk detail is trouwens dat we ons voor we begonnen ons niet echt geweldig voelden ivm de kou, wind, natheid en donkerheid van de setting, terwijl deze factoren totaal niet meer relevant waren toen we eenmaal tripten.
Cool stuk! Vooral die uitkramen van je vriendje, hihi.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 14:36
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 20-09-2005 @ 08:10 :
De geweldige absurditeit van Salvia

Had je niet dat je in een klap nuchter (en pis-sjacherijnig) werd van de coppers?
Het waren geen coppers maar van die 'helle' ventjes.
Van die gastjes die met net zestien menen dat ze beter zijn dan anderen en daarom vrijpostig mogen intimideren.
(vet he, hoe je je op basis van miss maar 10 seconden een mening kunt vormen over iemand die schuilgaat achter een silhouet )
Maargoed, zij snapten waarschijnlijk niet wat wij aan het doen waren ('wat zijn die nou aan het roken?'), waren erg benieuwd en niet voorbereid op het feit dat wij niet in staat waren terug te converseren.

Maar inderdaad, het verpestte de stemiing eigenlijk nogal.
De gezelligheid was weg, we voelden ons wat geintimideerd en in plaatsvan uit ons bol te gaan over de grappigheid en absurditeit waren we wat nawazig en n beetje high.
In combinatie met de regen was dit dus meteen niet meer leuk nee.
Maar ik kan dat geenszins aan de salvia toedichten.

Hehehe.

Yab-Yum, nu vraag ik het je nog 1x heel vriendelijk.
Leuk dat je mn post(s) waardeert, maar zou je ALSJEBLIEFT niet elke keer de hele post vetgedrukt willen quoten?

Quote slechts de zin(nen) waar je op wil anticiperen en haal evt de [ b ] tags weg. Overzichtelijk. Duidelijk.
Thnx.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 14:38.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:47
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-09-2005 @ 15:36 :

Yab-Yum, nu vraag ik het je nog 1x heel vriendelijk.
Leuk dat je mn post(s) waardeert, maar zou je ALSJEBLIEFT niet elke keer de hele post vetgedrukt willen quoten?

Quote slechts de zin(nen) waar je op wil anticiperen en haal evt de [ b ] tags weg. Overzichtelijk. Duidelijk.
Thnx.
Bla bla, Nog 1x heb het nog maar 1x gedaan.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
doezel schreef op 15-09-2005 @ 12:24 :
Wat voor dingen dan ?
Compleet opgaan in een spiraal van negativiteit. Oftewel richting ernstig paranoid gaan is absoluut geen pretje. Ik zat zegmaar compleet in m'n eigen kijk op de wereld (die op dat moment niet bepaald positief was) en ging daar zo diep op in dat ik niet eens meer normaal kon nadenken en door de combinatie van te veel bier een joint en een paar flinke shots van een joint ging dat gepaard met ongeveer een kwartier jankend op een stoel zitten.

Dit gebeurde overigens toen ik me mentaal niet goed voelde als er lichamelijk iets niet goed is dan merk ik er verder niets van en is het effect "normaal".
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 13:13
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 21-09-2005 @ 16:47 :
Bla bla, Nog 1x heb het nog maar 1x gedaan.
1, 2, 3, 4, hoedje van papier... hmpf....het zij je vergeven.

~

Heb ik ff geluk dat ik voor school een e-shop moet maken voor de smartshop om de hoek, weer extra redenen om er over de vloer te komen
Salvia here I cum!
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 18:45
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Hey, we willen graag een keertje salviaen hier, alleen waar kan je die shit halen? Bij de smart of ook gewoon bij de coffeeshop?

En als je alleen bij de smartshop kan halen, weet er iemand een smartshop dichtbij ede/wageningen/rhenen?
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:11
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 22-09-2005 @ 19:45 :
Hey, we willen graag een keertje salviaen hier, alleen waar kan je die shit halen? Bij de smart of ook gewoon bij de coffeeshop?

En als je alleen bij de smartshop kan halen, weet er iemand een smartshop dichtbij ede/wageningen/rhenen?
Is helaas niet bij de standaard coffeeshop te koop.

www.azarius.nl

Prima smartshop, en ondanks dat de mensen bij de smartshop in Haarlem vaak de neiging hebben hele mooie deals te maken en met leuke extra's op de proppen komen, toch mijn vaste Salvia leverancier. Hij is namelijk goedkoper en ik heb het practisch de volgende dag binnen.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:34
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik volg het niet meer
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 20:44
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
het volgt jou wel





~

Halve gram gehaald vanmiddag, maar de verkoper kon me niks melden over het aantal hits.
Tis zon standaard 0,5 5x dingetje van desjamaan, betekent dit dat ik driekwart tot 1 portie heb gekocht of haal ik hier meer trips uit?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 22:00
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 22-09-2005 @ 14:13 :
1, 2, 3, 4, hoedje van papier... hmpf....het zij je vergeven.

~

Heb ik ff geluk dat ik voor school een e-shop moet maken voor de smartshop om de hoek, weer extra redenen om er over de vloer te komen
Salvia here I cum!
1 is van hmmmm niet van jou, 2 gaat over meerdere quotes zetten in 1 bericht, 3 heb je gelijk, 4 is zeker loze vulling?
Maar het zij me vergeven.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 00:13
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik heb het maar beperkt gehouden tot d&a....

Heb geen zin bij te houden aan welke posts van je ik me waarom stoor en ik heb al helemaal geen zin me er mee bezig te houden.

Nevermind.

~

Ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat óf ik vorige keer een halve portie heb gehad óf ik dit keer gewoon n stuk duurder uit ben
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 06:56
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
't Ligt er nogal aan hoe gevoelig je voor Salvia bent hoeveel hits je uit een halve gram 5x extract haalt. Volgens de officiele instructies zijn het er iets van 12 ofzo, maar persoonlijk haal ik er ten hoogste 4 uit als ik een beetje lekker wil trippen.

Maargoed, ik ben een groot persoon en niet echt gevoelig voor salvia.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 10:55
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Zíé je wel!

Vorige keer had ik ook een halve gram en hebben we er 4 hits uit gehaald.
Op deze verpakking staat dat een dosis 0,3 ~ 0,5 gram zou moeten zijn. Als dat zo is dan ga ik nog wat beleven
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 02:51
aap777
aap777 is offline
Ik heb twee keer Salvia geprobeerd. Beide keren ging het zich om het 5x extract. De eerste keer had ik er thee van gezet en de tweede keer gerookt.

Beide keren merkte ik echter niets. Waar kan dit aan liggen?
Het kwam beide keren trouwens bij Azarius vandaan.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2005, 07:18
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Ten eerste is het belangrijk dat Salvia een juiste verbrandingstemperatuur heeft, zodat de werkzame stoffen volledig verdampen. Zo'n blauwe hogedruk butaan aansteker is dus gewenst voor het beste effect. Kijk wel uit dat je hem niet er te dichtbij houdt, er komt nogal een luchtstroom vanaf en je wilt niet dat je Salvia gaat vliegen. Een gasbrander op een blauwe niet ruisende vlam is dus nog beter. Maarja, kom maar eens aan een gasbrander...

Ten tweede dient het altijd gerookt te worden door een pijpje of een waterpijp (geen Shisha). Zorg dat je in zo weinig mogelijk hits de Salvia in je lichaam krijgt. 1 tot 2 harde hits zijn het beste. Houdt de rook zo lang mogelijk in en daar ga je.

Ten derde vind ik het altijd fijn om van te voren te mediteren, maar ik ben nogal 'the spiritual type'. Dat helpt me met concentreren.

Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 07:24.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:25
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Ik heb het gister geprobeerd. 20x in een goedkoop pijpje met een normale aansteker. Ik heb heel even een licht gevoel gehad, maar het zette helaas niet door... heb t daarna nog 2x geprobeerd door hele diepe hijsen te nemen en zolang mogelijk binnen te houden, maar helaas.. Misschien toch zo'n goede aansteker regelen.. Lastig hoor deze drug!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:29
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ja, maar het zeker wel waard als je je doorbraak krijgt. Alleen bij sommige mensen lijkt dat bijna nooit te lukken. Ik krijg de neiging om elephant killer (80x) voor ze te gaan kopen. Vraag me alleen af of 80x for real is, of alle salvinorin wel uit de oplossing opgenomen wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 18:57
Mir-idiotA
Citaat:
Brasco schreef op 30-09-2005 @ 16:25 :
Ik heb het gister geprobeerd. 20x in een goedkoop pijpje met een normale aansteker. Ik heb heel even een licht gevoel gehad, maar het zette helaas niet door... heb t daarna nog 2x geprobeerd door hele diepe hijsen te nemen en zolang mogelijk binnen te houden, maar helaas.. Misschien toch zo'n goede aansteker regelen.. Lastig hoor deze drug!
tja en na de eerste keer, werken de volgende hijsen al nie meer
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 00:29
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 30-09-2005 @ 19:57 :
tja en na de eerste keer, werken de volgende hijsen al nie meer
Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker.. hoelang moet je wachten totdat je het weer kan proberen ?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 13:15
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
De bijsluiter zegt een week.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 18:03
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Voor mij geldt eigenlijk bijna altijd dat wanneer ik de tweede keer ga trippen dat het het meest intens is.

Dat is dus ongeveer een half uur na de eerste trip
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 13:33
Brendariss
Brendariss is offline
het kan zijn dat je er de eerste paar keer zo goed als niks van voelt, de meeste mensen worden gewoon soort stoned.
je moet er als het ware op het goede moment voor openstaan, je moet het zeker niet onderschatten
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 14:34
Mir-idiotA
Citaat:
Brendariss schreef op 03-10-2005 @ 14:33 :
het kan zijn dat je er de eerste paar keer zo goed als niks van voelt, de meeste mensen worden gewoon soort stoned.
je moet er als het ware op het goede moment voor openstaan, je moet het zeker niet onderschatten
bullshit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Salvia trip
Zeratul99
12 30-01-2006 16:02
Drugs & Alcohol Salvia+paddoverslag
E Che Guevara
60 01-08-2005 19:14
Drugs & Alcohol Salvia (uitleg)
apekop123
101 21-12-2003 23:21
Drugs & Alcohol Mijn salvia tripreport (engels)
Verwijderd
28 23-09-2002 01:46
Drugs & Alcohol Mijn Salvia Experience...
Nate
27 19-08-2002 05:59
Drugs & Alcohol Ik wil graag Salvia-ervaringen.
Isa
4 09-08-2002 17:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.