Oud 28-08-2017, 22:22
~F
~F is offline
ik heb dus een mail gekregen waarin stond dat mijn studentreisproduct is gekoppeld aan mijn persoonlijk OV en dat ik het kan ophalen, maar wat moet ik dan precies ophalen?? die kaart heb ik toch al en het stuedentreisproduct IS toch de ov of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2017, 22:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je moet het reisproduct nog op je kaart lade , dat doe je bij een oplaadautomaat, bijvoorbeeld de automaat op het station.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:27
~F
~F is offline
en hoe doe je dat dan? wijst zich dit vanzelf de weg wel of kan ik ergens een gebruiksaanwijzing vinden?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
en hoe doe je dat dan? wijst zich dit vanzelf de weg wel of kan ik ergens een gebruiksaanwijzing vinden?
Dit wijst redelijk vanzelf Ik denk dat het onder Product ophalen/ Product opladen staat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je moet je ovkaart voor de scanner houden (rechtsonder het scherm) waarna op het scherm de keuzeoptie verschijnt om producten op te laden of op te halen. Als je je ov voor het apparaat houdt dan wijst de rest zichzelf wel
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Let op dat je er dan wel pas vanaf 1 september mee mag reizen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 22:51
~F
~F is offline
Citaat:
Je moet je ovkaart voor de scanner houden (rechtsonder het scherm) waarna op het scherm de keuzeoptie verschijnt om producten op te laden of op te halen. Als je je ov voor het apparaat houdt dan wijst de rest zichzelf wel

en met die scanner bedoel je die automaat toch?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 23:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja de scanner op de automaat, rechts onder het scherm.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 23:49
brands
Avatar van brands
brands is offline
Klik, onder deze link is een instructie te zien hoe je een product op je OV-chipkaart zet.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.