Oud 08-07-2017, 19:33
girlgirlx
girlgirlx is offline
ik wordt helemaal gestrest als ik denk wat voor opleiding ik moet gaan doen. want ik weet niet wat ik wil gaan doen. en ik weet ook niet wat ik kan want ik kan volgens mij niks goed.
en ik weet niet wat ik leuk vind.

ik weet alleen dat ik koken niks voor mij is en bouwen en planten en dieren en voor oudere zorgen is niks voor mij

wat ik wel leuk vind is denk ik plannen dingen, iets met kinderen,reclame of foldertjes maken denk ik en organiseren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2017, 20:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat heb je voor opleiding gedaan of wat voor opleiding doe je nu en moet je voor komend jaar nog iets kiezen of voor september 2018?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 11:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zou kunnen kijken naar opleidingen die je voorbereiden op het werk met kinderen, of juist naar meer grafische opleidingen, of opleidingen rond tekstschrijven, of management. Bespreek dit eens met je decaan op school.

Wat voor vooropleiding heb je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 14:03
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Je zou kunnen kijken naar opleidingen die je voorbereiden op het werk met kinderen, of juist naar meer grafische opleidingen, of opleidingen rond tekstschrijven, of management. Bespreek dit eens met je decaan op school.

Wat voor vooropleiding heb je?

handel en administratie omdat de rest niks voor mij was en ik me daar het fijnste voelde met de omgeving enzo dus zonder mean girls. er zit ook economie bij en daar ben ik heel erg slecht in
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 14:05
girlgirlx
girlgirlx is offline
Citaat:
Wat heb je voor opleiding gedaan of wat voor opleiding doe je nu en moet je voor komend jaar nog iets kiezen of voor september 2018?
ik deo handel en adminstratie en volgend jaar examens maar ik weet niet wat ik daarna moet gaan doen me ouders hebben soort van besloten welke school omdat het dichtbij is. maar ik zie daar niet echt wat bij me pas en wat ik leuk vind
Met citaat reageren
Oud 09-07-2017, 17:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Bespreek dit op school met je decaan. Als er iets verder van huis een opleiding is die veel beter bij je past, kan je decaan misschien ook je ouders er wel van overtuigen dat die school beter voor je is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2017, 10:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
ik weet ook niet wat ik kan want ik kan volgens mij niks goed.
Als je een beroepsrichting kiest die je uiteindelijk misschien toch leuk vindt, dan leer je het beroep wel op de opleiding!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 16:59
Jannekeko
Avatar van Jannekeko
Jannekeko is offline
Citaat:
Als je een beroepsrichting kiest die je uiteindelijk misschien toch leuk vindt, dan leer je het beroep wel op de opleiding!
Inderdaad, kijk niet naar de opleiding maar meer naar wat je er later mee kunt en of je daar ook iets mee wil gaan doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Twijfelen tussen opleidingen...
ojnab
11 27-05-2014 13:14
Studeren Welke HBO opleiding Officemanagement? Schoevers/LOI
chantalbs
0 07-04-2014 15:51
Studeren Ontevreden met MBO opleiding
Rikje18
4 22-12-2013 14:52
Studeren MBO ander opleiding
Classified
4 26-11-2011 20:42
Studeren Opleiding twijfel
Tikazia
2 08-11-2011 17:58
Algemene schoolzaken P halen van opleiding A, P halen van opleiding B…. diploma halen opleiding A
fib
12 01-04-2005 10:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.