Oud 10-09-2017, 16:23
Marius12
Marius12 is offline
Ik ben Marius en ben nieuw op deze website!!!

Er zit bij mij een meisje op school die ik echt heel erg knap en mooi vind alleen ik ken haar niet en zij mij ook niet. Ik zie haar wel vaak op school ik kijk af en toe ook wel eens naar haar en zij soms ook wel eens naar mij alleen ik weet niet of ze precies hetzelfde naar mij kijkt zoals ik naar haar. Het is ook heel erg balen ik ben van havo afgestroomd naar mavo en zij zat eerst op mavo en nou zit ze in de klas waar ik heen ging als ik op havo bleef zitten. Als ik beter mijn best had gedaan had ik haar beter leren kennen en had ik snel een praatje met haar gemaakt. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik: dat is wel een knap meisje. Maar toen ik haar vaker zag dacht ik: Wow zij is echt heel erg knap en schattig en wist toen ook niet of ze een vriendje had of niet. Het bleek dat ze geen vriendje had (nu nog steeds niet)
Maar ik durf haar niet aan te spreken. Het is raar als ik naar haar toe kom en zeg: Hey ik vind jou leuk wil je eens een keer afspreken terwijl ik haar niet eens ken.

Kan iemand mij helpen en tips sturen alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2017, 16:29
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Moeilijk... Is ze vaak alleen? Of altijd met vriendinnen? Als ze alleen is kun je haar eens aanspreken (al je moed bijeenrapen zelf durf ik t ook nie echt)
Als je haar naam weet kun je haar miss op insta opzoeken en DMen. Jammer dat je niet bij haar in de klas zit😥

Suc6
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 17:20
funkxflix
Avatar van funkxflix
funkxflix is offline
Social Media
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 13:40
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik wil niet negatief zijn maar meiden leveren alleen gezeur op ik zou haar laten gaan of wachte tot ze een move maakt onder tussen kan je wel wat tijd in der steken praat gewoon met haar maar niet over je gevoelens wacht af plaag haar is maar niet te erg als je vrienden bent geef een compliment aan haar en probeer vervelende vriendinnen te vermijden succes
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 15:53
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
Als jij niks doet gaat er ook nooit wat van komen! Jij bent degene die haar leuk vindt dus jij moet gewoon een keer op haar afstappen. En aangezien je zoals je hier zegt haar toch niet goed kent, wat kan dat het ergste zijn dat kan gebeuren? Je zit niet bij dr in de klas en ziet elkaar vrijwel nooit dus als je een blauwtje loopt kunnen de gevolgen echt niet zo erg zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moet ik gewoon accepteren dat ik er nog niet klaar voor ben?
Bamboestokje
4 09-10-2014 16:04
Liefde & Relatie Hoe moet ik met haar praten?
Dr. TJ
7 06-05-2013 21:10
Liefde & Relatie Verliefd op iemand die ik amper ken! Wat nu?
stefano12
15 16-04-2011 17:46
Liefde & Relatie Ik 15, zij 18, een kans?
KingKong
62 21-06-2010 20:39
Liefde & Relatie Ik mis haar zo...
roen
10 17-10-2004 18:07
Liefde & Relatie Ik kom maar niet in contact
Tara Masquerade
22 28-09-2004 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.