Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2017, 06:56
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
He allemaal,

Ik ken nu al zon 5 maand een meisje waar ik super verliefd op ben, we zijn echt beste vrienden geworden en zien elkaar heel erg vaak en doen heel veel dingen samen. Maar jammergenoeg voelt zij niet hetzelfde voor mij. Ze heeft al heel lang gevoelens voor een andere jongen waardoor haar gevoelens voor mij verminderen, want ze voelt niet niks voor mij, maar wil ook niet verder. Eerlijkgezegd heb ik geen zin om nog zoveel tijd en energie in haar te steken als het toch niks word. Dus dan is de optie contact verbreken. Maar ik denk dat dit voor ons beide heel moeilijk gaat omdat we elkaar zovaak zien. en hoe kan ik dit aan haar vertellen, want ik weet zeker dat zij wel contact wilt houden, maar dan op een andere manier.

Hebben jullie tips?
Hoe kan ik tegen haar zeggen dat ik dit eigenlijk niet wil zoals nu?
Wat kunnen de gevolgen ervan zijn?

Help me, ik word gek....

Gr, Weetgeennaam. 16 jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2017, 07:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
He allemaal,

Ik ken nu al zon 5 maand een meisje waar ik super verliefd op ben, we zijn echt beste vrienden geworden en zien elkaar heel erg vaak en doen heel veel dingen samen. Maar jammergenoeg voelt zij niet hetzelfde voor mij. Ze heeft al heel lang gevoelens voor een andere jongen waardoor haar gevoelens voor mij verminderen, want ze voelt niet niks voor mij, maar wil ook niet verder. Eerlijkgezegd heb ik geen zin om nog zoveel tijd en energie in haar te steken als het toch niks word. Dus dan is de optie contact verbreken. Maar ik denk dat dit voor ons beide heel moeilijk gaat omdat we elkaar zovaak zien. en hoe kan ik dit aan haar vertellen, want ik weet zeker dat zij wel contact wilt houden, maar dan op een andere manier.

Hebben jullie tips?
Hoe kan ik tegen haar zeggen dat ik dit eigenlijk niet wil zoals nu?
Wat kunnen de gevolgen ervan zijn?

Help me, ik word gek....

Gr, Weetgeennaam. 16 jaar
Wees eerlijk tegen haar, vertel dat je hier ook schrijft. Zeg dat je haar een hele leuke meid vind, maar dat jullie verhaal/ vriendschap/ relatie hier eindigt. Als er geen toekomst in zit (en jij dat wel graag zou willen) is het de komende tijd vooral pijnlijk om elkaar weer te zien, te spreken, etc.

Het gaat heftig zijn, want jij raakt niet alleen iemand kwijt waar je gek op bent, maar ook iemand waar je een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd. De eerste tijd kan je een beetje in een sociaal zwart gat vallen, omdat je gewend was die tijd met haar door te brengen. Probeer wat meer met vrienden af te spreken in die periode, zodat je niet tegen je zin alleen thuis zit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 19:06
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Citaat:
Wees eerlijk tegen haar, vertel dat je hier ook schrijft. Zeg dat je haar een hele leuke meid vind, maar dat jullie verhaal/ vriendschap/ relatie hier eindigt. Als er geen toekomst in zit (en jij dat wel graag zou willen) is het de komende tijd vooral pijnlijk om elkaar weer te zien, te spreken, etc.

Het gaat heftig zijn, want jij raakt niet alleen iemand kwijt waar je gek op bent, maar ook iemand waar je een hechte vriendschap mee hebt opgebouwd. De eerste tijd kan je een beetje in een sociaal zwart gat vallen, omdat je gewend was die tijd met haar door te brengen. Probeer wat meer met vrienden af te spreken in die periode, zodat je niet tegen je zin alleen thuis zit.
Maar het probleem is dat het heel gek is als wij ineens contact verbreken, we zien elkaar heel vaak en voor haar zou het hard aankomen. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen... help!!??
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 21:45
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Niks tegen haar zeggen. Gewoon stoppen met haar om te gaan als een vriend. Ondertussen daten met andere meisjes en hier geen geheim van maken tegenover haar. Nu kunnen er 2 dingen gebeuren: Of ze ziet jou met andere meisjes, wordt jaloers en beseft dat ze je toch wil. In dat geval zul je het vanzelf merken.

Of ze wil je echt niet. In dat geval zal er niks gebeuren en blijf jij lekker andere meisjes daten (die jou misschien wel leuk genoeg vinden).
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 23:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar het probleem is dat het heel gek is als wij ineens contact verbreken, we zien elkaar heel vaak en voor haar zou het hard aankomen. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen... help!!??
Kan jij haar puur als vriend zien en ook zo met haar omgaan? Dan is het prima contact te houden. Kan je dat niet, dan is contact verbreken misschien toch een idee...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 13:30
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Oke, ik heb nu dus gezegd dat ik maar 2 opties zie, iets of niet... ze zei tegen mij dat het wel handig zou zijn als we een paar daagjes geen contact meer zouden hebben zodat we kunnen nadenken over hoe wij samen verder gaan. Maar na 1 dag kreeg ik al een appje waarin ze zei dat ze me misde.... hierop heb ik niet gereageerd want ja, geen contact is geen contact. Wat betekend het dat ze dit toch wel doet. Want ze is niet verliefd op mij en kwam zelf met het voorstel om een paar dagen geen contact te hebben... en wat moet ik tegen haar zeggen als we over een paar dagen elkaar weer spreken?

... help!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 14:01
Verwijderd
Herhalen wat je eerder zei. Of relatie of niets.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 16:34
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Heel goed. Het is positief dat ze contact met je zoekt. Je kan hooguit vragen wat ze wil. Als ze niet zegt dat ze meer wil gelijk weer afkappen. Nu met andere meisjes afspreken. Geloof me.. als ze je wil, dan gaat ze weer contact met je opnemen. Nu volhouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn vader is een slachtoffer, contact verbreken?
annoniem9648
3 16-03-2015 23:13
Liefde & Relatie Contact verbreken
Mr.Mark
19 17-11-2010 19:29
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #60
Verwijderd
500 16-04-2007 11:20
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie Contact verbreken ?
NY152
9 21-06-2003 23:18
Liefde & Relatie Contact verbreken of niet?
Angel Of Faith
13 31-03-2003 03:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.