Oud 17-10-2017, 15:56
Ashjuhhhh
Avatar van Ashjuhhhh
Ashjuhhhh is offline
Hi!

Om meteen in huis te vallen; ik heb precies een jaar geleden een meisje leren kennen via zo’n app (MeetMe) en we hadden toen echt leuke gesprekken waarin ik dus ook voorstelde om een keertje af te spreken. Dat vond ze leuk, maar er gebeurde toen iets wat me verbaasde. Het gesprek ging ongeveer zo:
Ik- Zin om een keertje af te spreken?
Zij- Lijkt me leuk!😊
Ik- :D
Zij- Wat is er?
TOT HIER LAS ZE DE BERICHTEN
Ik stuurde hierna nog een aantal berichten, maar helaas niet gelezen. Ik heb haar nooit meer op die app gezien.

Ik had toevallig nog een foto van haar en ja ik ging gisteren dus googlen uit nieuwsgierigheid en kwam via badoo op haar insta page. Ik weet niet of dit stalkerig is maarja...
ik kwam erachter dat ze dus een andere naam had en dat maakte me in de war.
Ik heb haar toegevoegd op op insta en snapchat maar 1 dag later nog niks gezien. Een vriend zei dat ze waarschijnlijk niet zal kijken naar haar DM’s omdat ze zoveel volgers heeft...

Wat moet ik nu doen? Ik wil haar zo graag spreken en haar evt alsnog vragen om een keer af te spreken... Ik wil echt niet wanhopig(er) worden dus ik heb echt advies nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2017, 16:27
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dit is al redelijk ver gaan natuurlijk. Maar ze heeft dus al gelogen over haar naam en is gestopt met reageren. Als.je een telefoon nummer hebt kun je haar eens bellen en vragen hoe het zit. Ik gok dat je dat niet hebt. Dus dan zou je haar eenmalig een bericht kunnen sturen waarin je om opheldering vraagt en het daarbij laten.

Krijg je geen antwoord dan weet je genoeg neem ik aan. Vergeten dus.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 17:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit is al redelijk ver gaan natuurlijk. Maar ze heeft dus al gelogen over haar naam en is gestopt met reageren. Als.je een telefoon nummer hebt kun je haar eens bellen en vragen hoe het zit. Ik gok dat je dat niet hebt. Dus dan zou je haar eenmalig een bericht kunnen sturen waarin je om opheldering vraagt en het daarbij laten.

Krijg je geen antwoord dan weet je genoeg neem ik aan. Vergeten dus.
Of iemand heeft haar identiteit gebruikt op die app, en het meisje op Instagram is helemaal niet de meid waarmee jij gepraat hebt. In beide gevallen klinkt het niet erg hoopvol.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 17:41
Ashjuhhhh
Avatar van Ashjuhhhh
Ashjuhhhh is offline
Citaat:
Of iemand heeft haar identiteit gebruikt op die app, en het meisje op Instagram is helemaal niet de meid waarmee jij gepraat hebt. In beide gevallen klinkt het niet erg hoopvol.
Sjezus als dat zo is dan sta ik erg voor lul en voel ik me echt genaaid
Maarja wat heb ik te verliezen ik heb dr wel messages gestuurd. Mailen is te oud dus ja dat liet ik maar ff zitten.
Ik zie wel hoe het afloopt.
***
Ze heeft me zojuist een message gestuurd op mijn “fake” account want ja ik was zo slim om een bericht te sturen met het verkeerde account🤦🏽*♂️ Wat nu?😂 Zomaar zeggen van eeeej ik ben diegene en ja ik heb een bericht gestuurd op het verkeerde acc omdat ik een sukkel ben HAHAHA? Help me out😂
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 17:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sjezus als dat zo is dan sta ik erg voor lul en voel ik me echt genaaid
Maarja wat heb ik te verliezen ik heb dr wel messages gestuurd. Mailen is te oud dus ja dat liet ik maar ff zitten.
Ik zie wel hoe het afloopt.
***
Ze heeft me zojuist een message gestuurd op mijn “fake” account want ja ik was zo slim om een bericht te sturen met het verkeerde account🤦🏽*♂️ Wat nu?😂 Zomaar zeggen van eeeej ik ben diegene en ja ik heb een bericht gestuurd op het verkeerde acc omdat ik een sukkel ben HAHAHA? Help me out😂
Wees gewoon eerlijk, leg uit wie je bent en waar je haar van denkt te kennen. Vraag of zij inderdaad degene is waar je contact mee hebt gehad en ga vanaf daar verder het gesprek aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 19:21
Ashjuhhhh
Avatar van Ashjuhhhh
Ashjuhhhh is offline
Citaat:
Wees gewoon eerlijk, leg uit wie je bent en waar je haar van denkt te kennen. Vraag of zij inderdaad degene is waar je contact mee hebt gehad en ga vanaf daar verder het gesprek aan.
Heb net zitten appen:
Degene met wie ik toen praatte was “fake” maar degene van wie de foto is, bestaat daadwerrkelijk. Die was ook verbaast maarja ben wel een klein beetje teleurgesteld dat “ze” niet bestaat... bedankt voor de hulp guys
Met citaat reageren
Oud 17-10-2017, 21:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb net zitten appen:
Degene met wie ik toen praatte was “fake” maar degene van wie de foto is, bestaat daadwerrkelijk. Die was ook verbaast maarja ben wel een klein beetje teleurgesteld dat “ze” niet bestaat... bedankt voor de hulp guys
Je hebt in elk geval duidelijkheid
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 14:13
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94
Verwijderd
500 16-01-2009 12:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet'
Mark Almighty
500 26-02-2007 21:29
Psychologie Onze moeder
Giovanna
31 02-03-2004 19:11
Levensbeschouwing & Filosofie Je uit de Kerk laten schrijven.
Severus
22 20-04-2003 17:32
Lichaam & Gezondheid Hersendood....
Wahan_Metan
35 25-02-2003 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.