Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 10:55
lian
lian is offline
Heey, ik heb een stelling voor jullie

Moet er op flessen en blikjes die alcohol bevatten een waarschuwingen op komen te staan dat alcohol gevaarlijk is?

Zeg of je hier voor of tegen bent en geef der ook wa argumenten bij als ut kan.

Thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 12:21
alcoholnicotine
niet nodig. het is al algemeen bekend.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:46
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
alcoholnicotine schreef:
niet nodig. het is al algemeen bekend.
maar bij sigaretten is dat ook algemeen bekend en daar staat het wel op, waarom dan op alcohol niet?
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:54
lian
lian is offline
Heb je helemaal gelijk in met da van die sigaretten.

En het is soms wel nodig da de mensen eraan herinnerd worden want echt niet iedereen weet wat de gevolgen zijn van overmatig alcoholgebruik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:34
alcoholnicotine
Citaat:
SpiT schreef:
maar bij sigaretten is dat ook algemeen bekend en daar staat het wel op, waarom dan op alcohol niet?
wáárom ??? Omdat het op sigarettenpakjes en shagpakjes óók niet hoeft te staan!! Nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:35
alcoholnicotine
Citaat:
lian schreef:
Heb je helemaal gelijk in met da van die sigaretten.

En het is soms wel nodig da de mensen eraan herinnerd worden want echt niet iedereen weet wat de gevolgen zijn van overmatig alcoholgebruik.
en als ze het weten? dan drinken ze eht toch nog steeds ? Die prijsverhogingen en teksten helpen niets. net als met roken enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:37
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik zou het wel leuk vinden en dan van die afwisselende teksten. dan ga ik ze verzamelen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:33
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
alcoholnicotine schreef:
wáárom ??? Omdat het op sigarettenpakjes en shagpakjes óók niet hoeft te staan!! Nutteloos.
Ja ik vind het ook nutteloos, de gevolgen zijn eigenlijk wel algemeen bekend. Maar als ze 't dan zo nodig op sigarettenpakjes en shagpakjes moeten zetten, waarom zouden ze het dan ook niet op alcoholflessen zetten?
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:34
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
ik zou het wel leuk vinden en dan van die afwisselende teksten. dan ga ik ze verzamelen
vriend van me heeft van die sigarettenpakjes 'n kwartet gemaakt
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:39
lian
lian is offline
Ik ben eerlijk gezegd wel tegen deze stelling, ik denk niet dat het nut heeft. Want als je op stap gaat en je bent ladderzat dan neem je zoiets echt nie serieus hoor. Ze zien de waarschuwing denk ik niet eens. En ze zullen wel denken, ik drink toch alleen maar als ik op stap ga, da zal echt nie erg zijn hoor.

Ik vind het net zo goed onnodig dat ze die waarschuwingen op pakjes sigaretten zetten en ook nog zo belachelijk groot. En ze hebben toch voort van die hoesjes zodat ze de waarschuwingen niet zien. Als ze de waarschuwing op alcoholflessen zullen gaan zetten, dan zullen daar ook wel weer wa opgevonden worden zodat ze de waarschuwing niet kunnen zien. Of ze plakken der gewoon een stikker op.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:50
D4RkCyB3R
D4RkCyB3R is offline
Op de sigarettenpakjes kijk ik allang niet meer, in het begin is het nog lachen om te kijken wat erop staat, nu boeit het helemaal niet meer, je kijkt er gewoon naast, en iedereen weet de gevolgen van roken (ik dus ook) en paft gwoon verder...
Ik zit er niet mee, voor de geboren was, ben je dood, als je sterft ben je dood, dus wat boeien die paar jaartjes leven nou? Je leeft maar 1 keer dus geniet er van.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
alleen ik denk dat ik toch niet iets voor mijn flesje alochol ga kopen aangezien die bij normela mensen 20x korter mee gaat dan een pakje sigareten
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:49
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Ach, waarom ook niet?
Ik bedoel, tis iedereen zijn/haar eigen keuze te drinken.
Of het er nou opstaat of niet.
Precies hetzelfde met sigaretten.
Mijn mening is dat het niet echt bepaald veel effect heeft.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Drugs & Alcohol 'Alcohol scherpt brein'
JantjePietje
24 16-08-2004 12:39
Verhalen & Gedichten [Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land
Raxia
5 08-06-2004 16:55
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Drugs & Alcohol Geheelonthouders willen dat alcohol drug gaat heten.
Isa
18 15-01-2002 15:22
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.