Oud 27-01-2003, 19:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
1.FC Utrecht Utrecht heeft toch het meeste een "zang-cultuur". De drang om altijd te van zich te laten horen. Ook bij uitwedstrijden zingen ze hun tegenstander er meestal uit.

2.FC Twente Zingen niet de hele tijd maar hebben een van de beste sfeeractie's en TIFO van Nederland. 't Is natuurlijk pijnlijk om te zeggen maar ze hebben 't daar met hun curve achter het doel en die fakkelwal enzo wel goed voor elkaar.

3.NAC Breda Net zoals Twente en Utrecht ook bij uitwedstrijden goed vertegenwoordigd en het gezang kan der soms door het stadion galmen. Zeker omdat ze aan 2 verschillende kanten van het stadion veel geluid maken. Door de TIFO moeten ze Twente net voor laten gaan.

4.De Graafschap Prachtige Engelse sfeer. Zeker speciaal omdat ze sportief ook maar nooit de subtop hebben bereikt in de laatste jaren. Alleen bij uitwedstrijden is het een stuk minder.

5.Feyenoord Natuurlijk mooie sfeer, mooie TIFO en uitstraling. Alleen is dit meestal alleen te zien in Europacup-wedstrijden en klassiekers. In al die wedstrijden in de Nederlandse competitie is het vaak nogal mat in de Kuip.

6.Ajax de uitstraling van het stadion werkt natuurlijk niet echt mee maar verder is de sfeer wel ok. Het opzetten van Vak 410 is wel een goed initiatief gebleken. Ze komen in de "TIFO-top 10" op de 3e plaats achter Feyenoord en Twente. Bij uitwedstrijden zijn ze natuurlijk ook goed aanwezig.

7.Vitesse Arnhem Ook wel mooie sfeer soms vanaf hun zuid-tribune. De akoestiek in het Gelredome zal vast meewerken. Verder is hun stadion trouwens totaal sfeerloos met die hoeken tussen de tribune's en het dak. Binnen bij de catering heb je het idee dat je in een huiskamer staat.

8.NEC Nijmegen Wel leuke sfeer af en toe, alleen is het soms ook wel stil in de Goffert. NEC is in ieder geval een volksclub en de opkomst buiten Nijmegen is ook wel redelijk. In ieder geval een stuk beter dan die van hun rivalen aan de Rijn.

9.FC Zwolle Kunnen ook nog wel met de wat sfeervollere clubs meekomen. Opkomst uit is dit seizoen ook goed maar dat is natuurlijk ook wel logisch als je net uit de Eerste Divisie komt.

10.PSV Eindhoven Natuurlijk veel te laag voor een nationale topclub. In de competitie hoor je ze amper. Bij Europese wedstrijden is het soms wel beter. Omdat ze wel een grote aanhang hebben en ook uit wel met veel zijn nog wel boven Roda.

11.Roda JC Wel wat leuke vlaggen enzo maar echt indrukwekkend is het natuurlijk allemaal niet. Al die lege stoelen werken ook niet bepaald sfeer verhogend.

12.RBC Roosendaal Qua uitstraling een veredelde amateur-club maar soms hangt er nog wel een aardig sfeertje.

13.SC H#erenveen Houden door hun net opgezette sfeervakje en hun volle stadion toch nog wel 4 clubs onder zich. Zonder de sportieve successen hadden ze zo goed als zeker laatste gestaan. Je kan natuurlijk zoveel sfeervakjes oprichten als je wilt, hun hele traditie met het begrip "sfeer" en uitstraling zijn niet te veranderen.

14. AZ Alkmaar Een van de grootste "Sing when you're winning"-publieken in Nederland. Hier en daar zitten er wat mensen in de Alkmaarderhout die zo af en toe hun mond opentrekken maar zelfs als ze dik voorstaan stelt het weinig voor. AZ heeft alleen de centen van Scheringa.

15.Excelsior zijn simpelweg met veel en veel te weinig. Excelsior is natuurlijk ook een club zonder (eigen)-uitstraling.

16.Willem II Hebben opzich nog wel iets van een uitstraling maar doen er totaal niks mee. Zelfs als ze al eens zingen is het amper te horen.

17.RKC Waalwijk Net zoals RBC een veredelde amateur-club. Zelfs door een tijdlang hoog te staan op de ranglijst gebeurt er totaal niks in Waalwijk wat op sfeer lijkt. RKC is een dorpsclubje die net zo goed hun veld hier om de hoek hadden kunnen hebben.

Ik heb mn eigen club FC Groningen er niet zelf bijgezet ik vind dat ik er eigenlijk niet over mag oordelen.
Maar ik vind zeker dat FCG bij de top4 thuis hoort.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 21:15
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
is dit jou mening?
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:25
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
is dit jou mening?
dat zie je toch
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:53
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
:rolleyes:
FC Utrecht:
men neme een trommel... of drie of vier :(
maar het is jouw mening
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:19
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord op 1
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:27
Verwijderd
ik ben dan geen insider, maar hier ff mijn lijstje:

1. FC Twente - duidelijk de beste sfeeracties (veel fakkels , grote doeken voor over de hoofden, vlaggen, enz..) en ook met zingen scoren ze zeker hoog.
2. NAC - meestal wel een lekker sfeertje daar in breda
3. FC Utrecht - oftewel FC Trommel. Maar behalve die trommels hebben ze toch wel een publiek dat de ploeg goed kan steunen.
4. FC Groningen - vooruit, zetten we die dan maar in de top 4 . Moet ook zeggen dat de club me het afgelopen jaar meer is gaan opvallen qua sfeer.
5. Feyenoord - tja, net als Twente goede tifo-acties. Tegen Ajax bijvoorbeeld zou het hele stadion Rood-Witte vellen ophouden, maar dat mocht uiteindelijk nog maar een kwart van het stadion op last van de brandweer. Verder redelijk goed op het gebied van gezang, maar soms wordt dat in de media wel wat overdreven vind ik. (met 'Het Legioen')
6. Ajax - met vak 410 komt de sfeer er weer wat meer in, vooral op het gebied van tifo-acties. Zeker in de Champions League wedstrijden is er nu wel een redelijk goede sfeer in de Arena. In competitiewedstrijden kan het alleen wel soms zeer stil zijn.
7. De Graafschap - leuk stadion en meestal ook wel een goede sfeer
8. NEC - tja gemiddeld, niet een opvallende sfeer daar, maar ook zeker niet slecht.
9. Roda - zie NEC
10. Vitesse - het stadion is nou niet een geweldig stadion voor sfeer en dat blijkt ook. Geen geweldige sfeer daar in Arnhem, maar het kan altijd slechter.
11. FC Zwolle - weet ik eigenlijk weinig van, maar ik geloof dat de 11e plaats wel goed is voor Zwolle
12. PSV - tja, ik heb dit seizoen al een paar keer gehoord dat de supporters hun eigen spelers uitfloten. Zelfs bij voorsprong. Kritisch publiek mag best, maar dit is gewoon dom.
13. RBC Roosendaal - Klein stadionnetje, sfeer niet bijzonder
14. RKC Waalwijk - Zie RBC
15. Excelsior - Nog kleiner stadion, sterker nog: het ziet er niet uit. En ook hebben ze weinig supporters. Hier door weinig sfeer.
16. Willem II - Wat een flutpubliek daar.
17. SC Heerenveen - Mag samen met Willem II nacompetitie spelen, wat betreft sfeer.
18. AZ - Hoor ik bijna nooit sfeer maken. Weet niet of ik ze boven Willem II en Heerenveen moet zetten, of er onder. Dat laatste dan maar.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 23:49
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
Feyenoord op 1
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 23:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik ga geen top 18 maken, maar ik vind het bij Feyenoord toch wel extreem. Ook als ze achter staan, zingt het publiek nog aanmoedigingen. Dat is bij andere clubs wel anders waar meteen de scheidsrechter, de trainer, de donkere spelers van de tegenpartij of één bepaalde speler van het eigen team wordt uitgejouwd. Niet dat soort dingen bij Feyenoord niet kunnen gebeuren, maar daar wordt tenminste aangemoedigd bij een achterstand.

En FC Groningen staat ook hoog, want ik ben een keer bij een wedstrijd geweest waar het publiek de hele wedstrijd lang zong, zelfs bij een 0-2 achterstand. Het moest ook wel om je warm te houden, het was toen -10.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 00:02
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Ik ga geen top 18 maken, maar ik vind het bij Feyenoord toch wel extreem. Ook als ze achter staan, zingt het publiek nog aanmoedigingen. Dat is bij andere clubs wel anders waar meteen de scheidsrechter, de trainer, de donkere spelers van de tegenpartij of één bepaalde speler van het eigen team wordt uitgejouwd. Niet dat soort dingen bij Feyenoord niet kunnen gebeuren, maar daar wordt tenminste aangemoedigd bij een achterstand.

En FC Groningen staat ook hoog, want ik ben een keer bij een wedstrijd geweest waar het publiek de hele wedstrijd lang zong, zelfs bij een 0-2 achterstand. Het moest ook wel om je warm te houden, het was toen -10.
Sluit ik me echt helemaal bij aan!
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 00:13
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:

13. RBC Roosendaal - Klein stadionnetje, sfeer niet bijzonder
Sfeer is er wel bijzonder! Wordt alleen niet in tv gebracht!

Althans das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 10:20
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
1.Feyenoord
2.Nac
3.Fc Groningen
4.Fc Utrecht
5.Ajax
6.Fc Twente
7.Vitesse
8.Nec
9.Psv
10.De Graafschap
11.Rkc Waalwijk
12.Fc Zwolle
13.Heerenveen
14.Roda Jc
15.Rbc Roosendaal
16.Excelsior
17.WillemII
18.Az
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sfeer top 18 Eredivisie:
1. FC Utrecht
2. NAC
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. De Graafschap
6. Ajax
7. FC Groningen
8. Vitesse
9. NEC
10. Roda JC
11. RKC Waalwijk
12. PSV
13. Willem II
14. SC Heerenveen
15. RBC Roosendaal
16. AZ
17. FC Zwolle
18. Excelsior

Sfeer top 5 Gouden Gids Divisie:
1. ADO Den Haag
2. Sparta
3. MVV
4. FC Den Bosch
5. Emmen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:55
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Sfeer top 18 Eredivisie:


Sfeer top 5 Gouden Gids Divisie:
1. ADO Den Haag
2. Sparta
3. MVV
4. FC Den Bosch
5. Emmen
Vind je die sfeer bij MVV serieus zo goed?
Ik heb dit seizoen een keer bij jullie op de tribune gezeten maar bijna het enige wat ik gehoord heb was wat gekanker op die keeper van jullie (v. Veghel).
Misschien vergis ik mij nu hoor,maar ik snap ook wel dat jij je clubje niet te kort wil doen.
Maar ik durf gerust te zeggen dat de sfeer bij Helmond-sport niet altijd top is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 13:19
Verwijderd
elke club met trommels: nepsfeer!! JOSTIBANDS!!!! sfeer maak je zelf.. op nr, 1: NAC Breda zeker wel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:56
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Het Legioen, een sinds mensenheugenis begrip, maar misschien niet meer van deze tijd. In de jaren '60 was het vooral vanwege de grootte van de achterban, de Kuip telde toen een capaciteit van 65.000. Een aantal dat met kop en schouders boven de rest uitstak, maar ook in (Europese) uitwedstrijden was Het Legioen sterk vertegenwoordigd. De beslissings wedstrijd in de Bosuil (het onstaan met de vriendschapsband met RAFC) waar de files tot aan de Nederlandse grens stonden, en uiteraard de wedstrijd tegen Benfica. "De Grote Beer" en "De Waterman" waren de namen van de twee schepen die afgeladen vol zaten met Feijenoordsupporters. Op het strand van Hoek van Holland stonden nog eens duizende supporters die de meereizenden supporters uit zwaaiden.
Later brak voor Feijenoord haar succesperiode aan, met het winnen van de EC 1 en de EC 3. De Coolsingel was bevolkt met honderd duizende mensen. Na het treffen met de Spurs in '74 kreeg Het Legioen ook ondertussen een andere naam, Feijenoord kwam voor het eerst in aanraking met Engelse hooligans en vanaf dat moment is Het Legioen zich ook op dit gebied zich gaan laten gelden. De jaren na de succesperiode staan ook wel te boek als de "Oldschool-periode" (jaren '80 tot midden '90). Het Legioen had in grootte aardig moeten inleveren maar, de fanatieke en spijkerharde kern bleef over. Feijenoord werd bekend om de intimiderende sfeer die er in de Kuip hing, Vak S werd een begrip in Nederland. In uitwedstrijden werd de club gevolgd door vele supporters, zowel in het daarvoor bestemde uitvak als daar buiten. Met de 'come back' begin jaren '90, groeide Het Legioen weer, en vooral met herdenkwaardige wedstrijden in Duitsland (Dusseldorf, Bremen, Leverkussen) en ook in de Kuip (Spurs, FCDB) , stond Feijenoord er om bekend dat het een onvoorwaardelijk steun had van de achterban. De intimiderende en agressieve sfeer werkte verlammend op tegenstanders, en als doping voor de Feijenoordspelers.

Met enige Heimwee wordt er wel eens terug gedacht aan deze periode. Welis waar gaat het sportief Feijenoord deze dagen voor de wind, maar Het Legioen is Het Legioen niet meer. Twee wekelijks zitten 45.000 man in de Kuip, zonder dat er ook maar enige passie te merken is. Af en toe met beladen duels komt die oude "Feijenoord-sfeer" terug, maar ook een beslissings duel tegen Newcastle wist Het Legioen niet te kolken.
"Het legioen is met pensioen" klonk dit jaar uit de vakken van de Ajacieden, en pijnlijk genoeg hadden ze misschien wel gelijk. Waar de gebroeders De Boert enkele jaren geleden blij waren nooit meer in De Kuip te hoeven voetballen ("In ieder stadion heb je een hoekje met gekken, maar in de Kuip zitten ze overal"), was er in de laatste twee edities Feijenoord - Ajax nauwelijks iets te merken van rivaliteit. Het supportersbeleid van Feijenoord lijkt haar vruchten af te werpen, een Legioen met monddoden is het gevolg. Een politiechef uit Amsterdam zei het treffend: "Waar Feijenoord vroeger 5 gevechtscommando's mee nam, zie je nu vrouwen en zelf complete gezinnen plaats nemen in het uitvak"

Het Legioen eens een begrip voor een supporters groep die als het te weinig kaarten kreeg massaal naar Breda afreisde om het stadion te bestromen, of naar met duizend man los af te reizen naar Utrecht om te protesteren tegen de ingevoerde voetbalpas, en zo de Utrechtse Burgermeester onder druk te zetten, is nu een passieve menigte aan het worden.
De Kuip is tegenwoordig (meestal) sfeerloos, enig aanzien geniet het publiek nog weleens door de TIFO acties, maar ook dit zijn slechts slappe aftreksels van het 'echte' werk uit Italie, en eigen initiatief is steeds zeldzamer.
Maar steeds meer supporters zien Het Legioen langzaam aftakelen, en proberen hier voor een stokje te steken. Na de sportieve 'come back' van Henk Fraser in '91, komt er hopelijk ook weer de 'come back' van Het Legioen....

Terug naar de Oldschool?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:05
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
mooi verhaal
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Vind je die sfeer bij MVV serieus zo goed?
Ik heb dit seizoen een keer bij jullie op de tribune gezeten maar bijna het enige wat ik gehoord heb was wat gekanker op die keeper van jullie (v. Veghel).
Misschien vergis ik mij nu hoor,maar ik snap ook wel dat jij je clubje niet te kort wil doen.
Maar ik durf gerust te zeggen dat de sfeer bij Helmond-sport niet altijd top is.
Mwah kijk we hebben tot nu toe geen enkele thuiswedstijd gewonnen en halverwege de tweede helft is het duel al beslist, dan wordt het wel stiller ja. Maar ik vergelijk het gewoon met zo'n kleine cluppies zoals Telstar of Eindhoven of Veendam, dan is de hoeveelheid die-haert-supporters bij MVV toch wel groter.
En de laatste wedstrijden in de Geusselt werd er steeds vuurwerk afgestoken voor het begin van de wedstrijd (rookpotten, die men boven op de hekken hebben geplaatst) en dit mocht voorhand niet. Daarom zijn de supporters op eigen initiatief mee gekomen. Bij andere clubs zie ik dat niet of nauwelijks of minder. De supporters doen veel voor de club, willen zo veel mogelijk sfeer maken en willen zo veel mogelijk geld binnen brengen om te overleven.
Bovendien nemen we in uitduels vaak best veel supporters mee zoals het bekerduel tegen Haarlem-uit, terwijl andere cluppies uit de Gouden Gids soms nog niet eens een bus volkrijgen. We hebben best veel verschillende liederen / leuzen / aanmoedigingen, maar het typische van een Maastrichtenaar is ook: als het ff slecht gaat, loopt-ie ook al meteen te mokken wordt er vaak: "Voetballen, voetballen!" geroepen.
En over Van Veghel: ja er zijn 2 thuiswedstrijden geweest waarin hij slecht keepte, maar Van Veghel is grotendeels de eerste seizoenshelft geblesseerd geweest dus stond er iemand anders dan op doel. Tis typisch voor de Maastrichtenaar: heel chauvenistisch maar gaat het even niet goed dan lopen ze te mokken.
Hoe de sfeer bij Helmond is weet ik niet bij die 1-4 in Maastricht maakten ze genoeg sfeer, dat zeker.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 23:46
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
hmm, er valt geen ranglijst te maken vinnik.
op 1 zet ik KVM. Ik hoop dat ze het halen.
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2003, 01:34
Thetallguy
Avatar van Thetallguy
Thetallguy is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

En de laatste wedstrijden in de Geusselt werd er steeds vuurwerk afgestoken voor het begin van de wedstrijd (rookpotten, die men boven op de hekken hebben geplaatst) en dit mocht voorhand niet. Daarom zijn de supporters op eigen initiatief mee gekomen. Bij andere clubs zie ik dat niet of nauwelijks of minder.
Ik zie bij Den Haag het eerste halfuur van de wedstrijd nooit door de rook man
__________________
Ik ben niet dom, ik ben gewoon naief.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 12:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Thetallguy schreef:
Ik zie bij Den Haag het eerste halfuur van de wedstrijd nooit door de rook man
Mja, daarom heb ik Den Haag op nummer 1 gezet
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:40
Verwijderd
Ondanks dat ik ajacied ben toch Feyenoord op 1 FC Twente op 2 en het gezellige avondje NAC op 3. Ajax op 4 FC Utrecht op 5 en op 6 Groningen. Verder boeit het me niet
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:48
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Maar ik snap da goed MR. Oizo, da je als je clubje zo draait niet met een smile op de tribune zit!
Want jij hebt natuurlijk ook de goeie tijden van Mvv meegemaakt (bijna europees voetbal) en als je het da nou bekijkt.......jammer.
Maar das nou juist een reden om je clubje es flink aan te moedigen. In Helmond hangt op dit moment ook een goeie sfeer maar vorig jar toen het bagger ging zat der geen hond op de tribune.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Maar ik snap da goed MR. Oizo, da je als je clubje zo draait niet met een smile op de tribune zit!
Want jij hebt natuurlijk ook de goeie tijden van Mvv meegemaakt (bijna europees voetbal) en als je het da nou bekijkt.......jammer.
Maar das nou juist een reden om je clubje es flink aan te moedigen. In Helmond hangt op dit moment ook een goeie sfeer maar vorig jar toen het bagger ging zat der geen hond op de tribune.
Yup, ik heb die goeie ouwe tijd nog meegemaakt!
Tuurlijk moedigen we MVV iedere wedstrijd flink aan in het begin maar omdat we dan meestal bij rust 8er staan hoor je ook veel "hoei!" en "boe!" en dat soort dingen. Maar OK je hebt gelijk: hoe het ook in de wedstrijd met je cluppie gaat: je moet ze blijven aanmoedigen. Maar soms is het om moedeloos van te worden als vaak veel mislukt in de wedstrijd...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:00
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Gelukkig wordt hier geoordeeld door mensen die nog nooit een ander stadion dat verder dan 100 km ligt van hun thuisbasis hebben bezocht. Hier dan de mening van iemand die elk stadion bezocht heeft en dus objectief kan oordelen:

1. FC Twente (met afstand op 1, en NIET FC UTRECH! Zoals onze groninger denkt te moeten vinden omdat hij gehersenspoelt is door de NOS).
2. NAC (NIEMAND die wint meer in Breda!)
3. FC Utrecht (aardig, geen top)
4. Feyenoord (Laatste jaren stukken minder!!)
5. RBC Roosendaal (wel gezellige Brabantse gemoedelijkheid, hadden ze ook aanleiding toe)
6. Roda JC (behoorlijk, vorig jaar beter dan nu, helaas)
7. NEC (gewoon, gezellig..)
8. Vitesse (Tja, als het nu ook nog realistisch was..)
9. FC Zwolle (ook nog niet geweest, DUS ook in het midden..)
10. Excelsior (nog niet geweest, vandaar in het midden)
11. De Graafschap (leuke sfeer, alleen 50% anti-vitesse is wat veel)
12. RKC Waalwijk (niet veel meer dan wat getrommel)
13. FC Groningen (kunnen ze daar ook wat anders dan alleen maar bedreigen?)
14. Heerenveen (gaaaaaaap, kunnen niks anders dan het volkslied..)
15. AZ (ook helemaal niks. Wat kleuters die zingen..)
16. Ajax (wie weet dat ze woensdag wat stijgen. Tot nog toe was het altijd triest in de Arena)
17. PSV (Hier zingen ze ook nooit! 90 minuten lang stil)
18. Willem II (je zou je haast schamen als je uit Tilburg komt..)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:02
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
1.Feyenoord
3.Fc Groningen
5.Ajax
6.Fc Twente
9.Psv
13.Heerenveen
14.Roda Jc
15.Rbc Roosendaal
Uit de posities van deze clubs blijkt dat je maar wat zegt en TOTAAL, maar dan ook TOTAAL niet weet wat je zegt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 15:23
Freshmaker
Freshmaker is offline
De sfeer bij Willem II is het afgelopen seizoen wel verbeterd..
__________________
Lassie toverrijst = (Y)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:41
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
Uit de posities van deze clubs blijkt dat je maar wat zegt en TOTAAL, maar dan ook TOTAAL niet weet wat je zegt




volgens mij lul jij maar wat..
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 15:45
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:



volgens mij lul jij maar wat..
Dacht ut niet, knekkert. Ík ben daadwerkelijk overal geweest, JIJ niet
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
Uit de posities van deze clubs blijkt dat je maar wat zegt en TOTAAL, maar dan ook TOTAAL niet weet wat je zegt

Ik kan me er anders prima in vinden.
Niet dat ik terug kom op mijn eigen lijst maar tog.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:

13. FC Groningen (kunnen ze daar ook wat anders dan alleen maar bedreigen?)
Ik wil wel een weten voor welke club jij bent want sorry dat ik het zeg maar ga maar eens een keer met mij mee dan kan ik je zeker weten vertellen dat je hier 100% ongelijk in hebt.
Er wordt bij ons vaak genoeg 100% PRO Groningen gezongen.
En PRO is geen ANTI dacht ik zo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:23
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
Dacht ut niet, knekkert. Ík ben daadwerkelijk overal geweest, JIJ niet
ik ben ook overal geweest behalve in zwolle
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:04
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik ben ook overal geweest behalve in zwolle

met Feyenoord want iemand van 14 kan geen gouden uitkaart ofzo krijgen toch?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:53
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
met Feyenoord want iemand van 14 kan geen gouden uitkaart ofzo krijgen toch?

vorig jaar en dat jaar daarvoor had ik er wel 1

maar nu alleen voor thuiswedstrijden.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 22:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ moet op #1 !!!!

Ondanks dat bouwvallige stadion waar het zo nu en dan toch vrij erg naar pis stinkt , blijven de supporters gezellig en is de sfeer .
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:11
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
AZ moet op #1 !!!!

Ondanks dat bouwvallige stadion waar het zo nu en dan toch vrij erg naar pis stinkt , blijven de supporters gezellig en is de sfeer .

welke sfeer???
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 09:31
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
vorig jaar en dat jaar daarvoor had ik er wel 1

maar nu alleen voor thuiswedstrijden.
Dat is níet waar, Zaagmans! Helaas ken ik je nog van roeger. Weet nog goed dat he naar.. Glasgow was geweest, niet? Gaaf is het daar, hè?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2003, 11:20
Verwijderd
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
2. NAC (NIEMAND die wint meer in Breda!)


18. Willem II (je zou je haast schamen als je uit Tilburg komt..)
2. tsjek kazaa: members of rijen zuid - niemand wint in breda en je hebt gelijk!!

18. ze zijn er wel, maar je hoort ze niet stilburg stilburg..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Ik wil wel een weten voor welke club jij bent want sorry dat ik het zeg maar ga maar eens een keer met mij mee dan kan ik je zeker weten vertellen dat je hier 100% ongelijk in hebt.
Er wordt bij ons vaak genoeg 100% PRO Groningen gezongen.
En PRO is geen ANTI dacht ik zo.
hijs voor NAC Breda volgens mij....

maja denk aan jullie bij de wedstrijd NAC - GBA... jullie met GBA sup. tegen ons en Lokeren,....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:22
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
Dat is níet waar, Zaagmans! Helaas ken ik je nog van roeger. Weet nog goed dat he naar.. Glasgow was geweest, niet? Gaaf is het daar, hè?

dan heb je het verhaal vast al 80 keer gehoord...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef:
hijs voor NAC Breda volgens mij....

maja denk aan jullie bij de wedstrijd NAC - GBA... jullie met GBA sup. tegen ons en Lokeren,....

Dat heeft weinig te maken met de sfeer in ONS stadion.


ps. mijn nieuwe site
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
voetbalfanaat schreef:
top 18
Kheb al een vermoeden wie jij bent.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:23
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ik ben overal op z'n minst 4 keer geweest. Kijk DAN KAN JE PAS ZEGGEN DAT JE WEET HOE DE SFEER IS.

1. PSV: Ik heb me nog nooit verveelt in 't Philips Stadion. Schijt dat 'r niet gezongen word. Ik zit niet in 't koor, ik kijk voetbal.
De rest boeit me niet. Stelletje homo's.




Wat een stelletje pikkies zitten hier zeg. Allemaal van de Cor van Hout-wannabe's
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:31
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
Zaagmans, jong. Vertel ons eens wat over Glasgow dan?
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:33
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
the Phitt schreef:
Zaagmans, jong. Vertel ons eens wat over Glasgow dan?
alstjeblieft
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:40
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
AZ moet op #1 !!!!

Ondanks dat bouwvallige stadion waar het zo nu en dan toch vrij erg naar pis stinkt , blijven de supporters gezellig en is de sfeer .
AZ zuigt dikke peren in pruimensap kerel, wij gaan vanavond heersen in de Hout.
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Ik ben overal op z'n minst 4 keer geweest. Kijk DAN KAN JE PAS ZEGGEN DAT JE WEET HOE DE SFEER IS.

1. PSV: Ik heb me nog nooit verveelt in 't Philips Stadion. Schijt dat 'r niet gezongen word. Ik zit niet in 't koor, ik kijk voetbal.
De rest boeit me niet. Stelletje homo's.




Wat een stelletje pikkies zitten hier zeg. Allemaal van de Cor van Hout-wannabe's

Kijk eens goed naar de topictitel en je ziet dat het hier ff niet gaat om het voetbal zelf maar om de sfeer in de stadions.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:56
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Kijk eens goed naar de topictitel en je ziet dat het hier ff niet gaat om het voetbal zelf maar om de sfeer in de stadions.
Noem je mij stom? NOEM JIJ MIJ STOM? Problemen ofzo?
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 15:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
the Phitt schreef:
AZ zuigt dikke peren in pruimensap kerel, wij gaan vanavond heersen in de Hout.
Jij hebt humor!

5 - 0 wordt het vanavond (hopen dat t doorgaat met die sneeuw hierzo)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 15:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Noem je mij stom? NOEM JIJ MIJ STOM? Problemen ofzo?

Ik noem niemand stom.
Maar als JIJ problemen wil kom maar op.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 00:36
lichtblauw
lichtblauw is offline
Willem II, geen sfeer?
Wacht maar tot ze Ajax verslaan! (2 Februari)

Maar als ik moet keizen is Feyenoord volgens mij toch nog wel de club met de meeste sfeer in het stadion... en ik kom niet eens uit Rotterdam...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Fifa 07
drukknoopje
19 31-01-2007 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.