Oud 21-12-2007, 23:58
tergemble
tergemble is offline
hallo beste forummers

ik ben een redelijk intelligent student die graag een centje meer verdiend.
Hoe kan ik het snelst een centje meer verdienen door enkel na te denken, dus zonder fysiek arbeid ?

Bedankt , met vriendelijke groeten, Tierry
Advertentie
Oud 22-12-2007, 00:39
Verwijderd
Leer eerst maar fatsoenlijk Nederlands.
Oud 22-12-2007, 01:22
Verwijderd
Citaat:
hallo beste forummers

ik ben een redelijk intelligent student die graag een centje meer verdiend.
FAIL.
Oud 22-12-2007, 02:13
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
hallo beste forummers

ik ben een redelijk intelligent student die graag een centje meer verdiend.
Hoe kan ik het snelst een centje meer verdienen door enkel na te denken, dus zonder fysiek arbeid ?

Bedankt , met vriendelijke groeten, Tierry
Met die mate van intelligentie (oftewel 'IQ') zal je vast zó hard moeten nadenken voor dat centje, dat je die sneller hebt verdiend met fysiek arbeid .

Ontopic:
Ik denk dat niemand direct 'n antwoord kan geven op jouw vraag, anders zou we (studenten) niet over 't algemeen 'arm' worden genoemd.
__________________
En dat meen ik!
Oud 22-12-2007, 11:28
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
callcenter
__________________
Sushii is better than chocolate
Oud 22-12-2007, 11:40
PV
PV is offline
bijles geven?
Oud 22-12-2007, 14:46
Verwijderd
Aandalen en opties.

Zit wel een risico aan.
Oud 22-12-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
callcenter
dit inderdaad.
Oud 22-12-2007, 20:49
Verwijderd
husselen op straat
Oud 23-12-2007, 12:17
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
Citaat:
husselen op straat
dat heet ''Grand hossle''
Oud 23-12-2007, 13:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zonder diploma's, no way.

Totdat je een bachelor hebt gehaald geldt je als student praktisch als zijnde onopgeleid, hoe verwrongen en vreemd dit ook mag lijken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 23-12-2007, 16:09
Verwijderd
Ik ben op de TU studentassistent en ik krijg standaard voor 8 uur per week betaald. Vereiste bij ons is dat je je P hebt en 70% studievoortgang. Opzich een erg relaxt baantje, aangezien je ongeveer 11 euro per uur krijgt. Maar je werkt nooit 8 uur per week, in het begin wel, maar nu werk ik ongeveer 2-3 uur per week. Waardoor ik dus zo'n 30 euro per uur verdien Bovendien word je in vakanties en tentamenperioden door betaald. Dus ik hoef nu 6 weken niet te werken en krijg gewoon betaald <3
Oud 23-12-2007, 17:20
tergemble
tergemble is offline
mercikes voor de normale antwoorden.

Het is zo dat ik zeer analytisch/technisch en sociaal ben, wat later natuurlijk een groot voordeel gaat zijn ten opzichte van de anderen. Mijn milieu is redelijk groot en ja , de meesten zeggen dat spelen op de beurs gemakkelijk geld doet winnen. Dat is toch zo klassiek.

Aan bijles dacht ik ook, maar ik ben zelf nog volop aan het studeren (laatste jaar bachelor)





offtopic: En voor de mensen die denken dat spellingsregels-politie een goed betaalde job is , zou ik zeggen : get a life Al de talen-studenten die ik ken denken dat ze de wereld kunnen redden met hun taalregeltjes die ze maar al te goed kennen. Leuk gedacht, maar het verdient geen rotte cent (behalve als je werkt voor Microsoft Office's spellingchecker ) Taal dient voor communicatie, beste kindjes, niet om er poen mee te verdienen hahahah
Oud 23-12-2007, 17:46
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
offtopic: En voor de mensen die denken dat spellingsregels-politie een goed betaalde job is , zou ik zeggen : get a life Al de talen-studenten die ik ken denken dat ze de wereld kunnen redden met hun taalregeltjes die ze maar al te goed kennen. Leuk gedacht, maar het verdient geen rotte cent (behalve als je werkt voor Microsoft Office's spellingchecker ) Taal dient voor communicatie, beste kindjes, niet om er poen mee te verdienen hahahah
Het ging er ook niet om dat je er geld mee kunt verdienen, maar wel dat je het met slechte spelling heel goed niet kunt verdienen. Als jij niet de moeite neemt om fatsoenlijk Nederlands te schrijven dan wordt je niet erg snel serieus genomen. Taal dient dus inderdaad voor communicatie, maar dat betekent niet dat je er geen aandacht aan hoeft te besteden. Het komt het begrip van de taal (en dus de boodschap en dus de communicatie) ten goede als je er wel aandacht aan besteed en dus fatsoenlijk kunt spellen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 23-12-2007, 19:31
tergemble
tergemble is offline
Citaat:
callcenter
ik had vrienden die dat deden. Het is een stresserende job, dit blijkt ook uit de statistieken (enkele maanden geleden was dit de meest stressvolle job)

Citaat:
Zonder diploma's, no way.

Totdat je een bachelor hebt gehaald geldt je als student praktisch als zijnde onopgeleid, hoe verwrongen en vreemd dit ook mag lijken.
ja het is wel zo, maar als je een studentenjob gaat zoeken, word je vlugger aangenomen als je een meer bepaald hoge en moeilijke studierichting hebt gekozen, zoals Burgerlijk Ingenieur. Zoals ik dus.


Citaat:
Ik ben op de TU studentassistent en ik krijg standaard voor 8 uur per week betaald. Vereiste bij ons is dat je je P hebt en 70% studievoortgang. Opzich een erg relaxt baantje, aangezien je ongeveer 11 euro per uur krijgt. Maar je werkt nooit 8 uur per week, in het begin wel, maar nu werk ik ongeveer 2-3 uur per week. Waardoor ik dus zo'n 30 euro per uur verdien Bovendien word je in vakanties en tentamenperioden door betaald. Dus ik hoef nu 6 weken niet te werken en krijg gewoon betaald <3
Ik ken ook studentenassisten, luie "bij"jobje he Uren achter de pc mails beantwoorden (als die er zijn...) en als er dan studenten vragen komen stellen , worden ze gewoon afgeblaft voor dommerik. Hopelijk ben jij er zo geen
Oud 23-12-2007, 23:38
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Baseer jij je hele leven op statistieken en verhalen van anderen ofzo?
Callcenter werk is super relaxed, en dat kan je elke baan maken, het ligt er maar net aan hoe je er zelf mee om gaat..

Outbound koude verkoop is misschien niet chill om te doen, maar als je dit bvb 3 maanden hebt gedaan kan je dit wel als prima referentie gebruiken om inbound werk te krijgen, mocht het niet direct lukken.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 24-12-2007, 00:36
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
daarbij wil jij werk, maar er niet te veel moeite voor doen en veel geld verdienen. Tja, dat willen we allemaal wel. Je mag wel een beetje moeite doen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 24-12-2007, 09:04
tergemble
tergemble is offline
Citaat:
daarbij wil jij werk, maar er niet te veel moeite voor doen en veel geld verdienen. Tja, dat willen we allemaal wel. Je mag wel een beetje moeite doen.
nee echt ? Goed dat je het zegt, maar vergeet niet dat ik student Burgerlijk Ingenieur ben, laatste bach . (meest prestigieuze studierichting en bovendien zijn de Belgische ingenieurs , volgens statistieken de beste ingenieurs van de wereld. En ja, dit komt uit de statistieken, vernomen van een prof.
Als jij statistieken altijd wil wegwerpen, go ahead, maar er zit meer waarheid in dan je WIL inzien.


Mijn vraag was of jullie werk weten dat intelligentie vereist...
Maar ik denk niet dat ik van jullie een gepast antwoord kan krijgen, als ik zo jullie replies mag analyseren.

anyway, close topic maar
Ads door Google
Oud 24-12-2007, 11:34
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
nee echt ? Goed dat je het zegt, maar vergeet niet dat ik student Burgerlijk Ingenieur ben, laatste bach . (meest prestigieuze studierichting en bovendien zijn de Belgische ingenieurs , volgens statistieken de beste ingenieurs van de wereld. En ja, dit komt uit de statistieken, vernomen van een prof.
Als jij statistieken altijd wil wegwerpen, go ahead, maar er zit meer waarheid in dan je WIL inzien.


Mijn vraag was of jullie werk weten dat intelligentie vereist...
Maar ik denk niet dat ik van jullie een gepast antwoord kan krijgen, als ik zo jullie replies mag analyseren.

anyway, close topic maar
Je voelt je wel erg goed he?
Oud 24-12-2007, 12:53
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik ben opeens niet meer zo onder de indruk van belgische ingenieurs nu blijkt dat ze amper het spellingsvermogen van een 12 jarig kind hebben.
__________________
ˇƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 24-12-2007, 12:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wat koop je bovendien voor een verwaande kwast die kan uitrekenen hoeveel kracht er op beton kan staan, maar elk analytisch, redenerend en klaarblijkelijk sociaal vermogen moet ontberen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-12-2007, 12:57
DJKJ
DJKJ is offline
student Burgelijke Ingenieur, meest prestigeuze studierichting, de beste ingenieurs van de wereld, bla bla bla. het getuige een laag IQ als je hier om advies gaat vragen

callcenterwerk als meest stressvolle job, ga is in de verkeerstoren staan tijdens de spits.
Oud 24-12-2007, 14:02
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
daarbij, als jij dan zo goed bent, waarom kom je dan in hemelsnaam hier om advies vragen?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 24-12-2007, 14:50
Verwijderd
Citaat:
daarbij, als jij dan zo goed bent, waarom kom je dan in hemelsnaam hier om advies vragen?
Dat wil ik ook wel graag weten. Als je zo goed weet wat je allemaal wel niet kan, dan moet je toch ook in staat zijn zelf een baantje te vinden?
Oud 24-12-2007, 16:08
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Begin 'n eigen bedrijf, als werknemer hou jij (en je werkgever) 't vast niet lang vol.
__________________
En dat meen ik!
Advertentie
Oud 24-12-2007, 17:18
Verwijderd
Dit moet haast wel een UC zijn. Zulke zelfvoldane broodmongolen bestaan niet.
Oud 24-12-2007, 17:57
tergemble
tergemble is offline
geeft niet hoor, ik neem aan dat dit puberaal gedrag aan jullie leeftijd ligt (het gemiddelde leeftijd op deze forum is 16 trouwens)
Nice try, maar nu eis ik serieuze berichten te lezen, ga spammen bij Onzin (of get a life )
Oud 24-12-2007, 17:59
tergemble
tergemble is offline
op AzN's bericht volgt :

Citaat:
Dit moet haast wel een UC zijn. Zulke zelfvoldane broodmongolen bestaan niet.
zie AzN's fotoboek eens

(broodmongool )
Oud 24-12-2007, 18:00
Verwijderd
Het ging om jou. Dat weet je dondersgoed.
Oud 24-12-2007, 18:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Het forum van Scholieren.com kent een bezoekersprofiel dat afwijkt van de rest van Scholieren.com. Leden van het forum blijven zeer lang aan de site verbonden. Hierdoor is de gemiddelde leeftijd op het forum hoger (18 jaar) en volgt een groot deel van de bezoekers een universitaire of HBO-studie.
Ga alsjeblieft zelf even op Onzin spammen met je verhalen over hoe fantastisch je wel niet bent als (aankomend) Belgisch ingenieur.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 24-12-2007, 18:11
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Wat koop je bovendien voor een verwaande kwast die kan uitrekenen hoeveel kracht er op beton kan staan, maar elk analytisch, redenerend en klaarblijkelijk sociaal vermogen moet ontberen?
Wie probeer je voor de gek te houden. :')
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 24-12-2007, 19:19
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
zie AzN's fotoboek eens

(broodmongool )
Waar heb ik dit aan te danken? Ik denk toch met je mee?
__________________
En dat meen ik!
Oud 24-12-2007, 22:31
Verwijderd
Hij noemt je geen broodmongool. Hij reageert op mijn reactie (waarvan hij dacht dat die aan jou gericht was, wat dus niet het geval is).
Oud 25-12-2007, 01:53
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
je kontje verkopen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 26-12-2007, 17:42
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Gaat al tijden nergens meer heen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.