Oud 28-06-2007, 23:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
YEAH!!!!

Om er nog een enigszins redelijk topic van te maken.. Hebben jullie hem ook al en zijn jullie net zo blij als ik?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 28-06-2007, 23:32
Verwijderd
Heb je 'm nu al?? Ik ben vanochtend nog maar 's naar school geweest om mijn vernieuwde voorlopige cijferlijst op te halen, omdat ie veranderd was ivm met mijn herexamen. Maar de diploma-uitreiking is bij mij op 12 juli.
Oud 28-06-2007, 23:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Delhi schreef op 28-06-2007 @ 23:32 :
Heb je 'm nu al?? Ik ben vanochtend nog maar 's naar school geweest om mijn vernieuwde voorlopige cijferlijst op te halen, omdat ie veranderd was ivm met mijn herexamen. Maar de diploma-uitreiking is bij mij op 12 juli.
12 juli pas?? Ik had net mijn diplomauitreiking. Lijkt me wel lastig vakantie plannen als je nu nog 2 weken moet wachten, en dus niet weg kan..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 28-06-2007, 23:35
Lethe
Lethe is offline
Yep, vandaag was de uitreiking. Ik vond het echt supertof georganiseerd! We kregen allemaal zo'n Amerikaans hoedje (weet even niet hoe het heet) en liepen naar binnen over een rode loper, omringd door ouders, leraren etc. die klapten en juichten... Toen allerlei optredens, tussendoor werden de diploma's uitgereikt (moest ook gebeuren natuurlijk ) zelf ook nog gezongen met een groep, alles was heeeeel mooi versierd en de mentoren, de rector, en de afdelingscoördinatoren hielden toespraken (slechts 15% van de jongeren behaalt een VWO-diploma!) enne... nou, ik vond het een geslaagde avond, in beide betekenissen van het woord!
__________________
Nice
Oud 28-06-2007, 23:35
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 28-06-2007 @ 23:34 :
12 juli pas?? Ik had net mijn diplomauitreiking. Lijkt me wel lastig vakantie plannen als je nu nog 2 weken moet wachten, en dus niet weg kan..
Ja er zijn dus ook mensen die er niet zijn bij de diploma-uitreiking, maar dat zou ik echt zonde vinden, dus ik ga van 14 juli tot 16 augustus weg.
Oud 28-06-2007, 23:59
Verwijderd
IK HEB EM!!



Ik ben kei trots !
Oud 29-06-2007, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 28-06-2007 @ 23:59 :
IK HEB EM!!

[afbeelding]

Ik ben kei trots !
Oehh dat ziet er mooi uit! Maar waarom staat NT niet bovenaan, is dat niet een klein beetje belangrijker?
Oud 29-06-2007, 01:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Deze foto is nog van vorig jaar Onze diplomauitreiking was in het stadstheater. Toen zat ik in de zaal en heb ik deze foto gemaakt omdat ik was gezakt Dit jaar echter zat ik ook op het podium

We hadden allemaal zo'n cape aan en een hoedje op En dit is de traditionele hoedjes-gooi-scene.

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2007, 01:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 28-06-2007 @ 23:59 :
IK HEB EM!!

[afbeelding]

Ik ben kei trots !
Heb je trouwens ook 2 cijferlijsten? Voor beide profielen 1? Ik wel
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-06-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 29-06-2007 @ 01:58 :
Heb je trouwens ook 2 cijferlijsten? Voor beide profielen 1? Ik wel
Ja


En trouwens.. echt gaaf die diploma-uitreiking van jou! Had gewild dat wij die hadden Echt heel leuk zo.
Oud 29-06-2007, 13:15
Verwijderd
Mijne ook!
En de mijne ziet er trouwens heel anders uit dan die van Jeroen.
Oud 29-06-2007, 14:23
Mara
Mara is offline
Ik had 'm woensdagavond al
Oud 29-06-2007, 23:04
honnybun
Avatar van honnybun
honnybun is offline
die van mij ziet er exact zo uit
Oud 30-06-2007, 05:06
Verwijderd
trrrr diplomaaa
Oud 30-06-2007, 09:53
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik had de diploma uitreiking vorige week dinsdag al, maar toen stond er heel groot ongeldig op mijn diploma omdat ik Frans nog over ging doen. Ik heb mijn echte donderdag opgehaald.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 30-06-2007, 11:23
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik krijg hem pas woensdag ;o
__________________
Addicts of communication..
Oud 30-06-2007, 16:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik heb em en de ceremonie was goedkoop.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 30-06-2007, 17:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb hem gisteren gekregen. eerst kreeg gewoon iedereen van de hele school (vmbo/havo/vwo) achter elkaar door het podium oplopen. Daarna gingen we met het vwo naar een gymzaal en daar werden nog allerlei persoonlijke dingen gezegd en daarna hadden we een receptie. Ik had er wel een heel raar gevoel bij want die receptie was weer supergezellig zoals het bij ons in de klas vaak zo was en dat ga ik toch wel missen en ik had echt zoiets van, als ik nu naar huis ga is het echt over
Ads door Google
Oud 30-06-2007, 17:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bij ons hadden de leraren, naast de persoonlijke toespraakjes en op de foto met je mentor en diploma, nog een film gemaakt met beelden van ons. En met bijpassende muziek. Vooral de cijferlijst-uitreiking-beelden waren grappig. Op "ik ben vandaag zo vrolijk" zag je mij door de gang springen met m'n lijst. Hihi.

Maar ik werd ook wel verdrietig van die uitreiking. Wel organiseert de school over 5 jaar een reunie. Hm, ik ga zeker weten.

Oh ja, en m'n mentor bij het persoonlijke toespraakje: "Maar ik heb vernomen dat jij lang niet zo lief en braaf bent als je overkomt. Waar verstop jij die ondeugd? Toch maar eens stiekem jou volgen."
Oud 30-06-2007, 23:54
Lethe
Lethe is offline
JeroenJeroen! Jouw diploma ziet er anders uit dan mijn diploma
Dingen die bij jou beschreven zijn, zijn bij mij getypt. Grappig, ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren.
__________________
Nice
Oud 01-07-2007, 13:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij ziet mijn diploma er ook anders uit, maar dat weet ik niet helemaal zeker want ik heb niet zm heel goed gekeken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2007, 13:52
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Diploma uitreiking was wel tof. Ze lieten allerlei fimpjes zien van afgelopen 6 jaar. Best raar om jezelf zo terug te zien als brugklasser. Ook had ik met 2 andere mensen een filmpje gemaakt waarin we docenten imiteerden en die vond iedereen vet grappig

Daarna werd iedereen naar voren geroepen en kreeg je je diploma en een bos bloemen van de rector. Bij mij zeiden ze dat ik een harde werker was en niet van onrecht hield en altijd goed betrokken was bij discussies ofzo.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 172
Verwijderd
500 14-08-2015 10:41
Algemene schoolzaken Ik heb twijfels en mijn hoofd is zigzag.....
Someoneee
3 10-08-2013 15:06
Liefde & Relatie Mijn vriend is te..
Llewcethin
23 18-03-2013 19:12
Studeren Havo diploma, dan MBO, dan HBO?
xSien
0 27-11-2010 21:54
Algemene schoolzaken Ik krijg mijn diploma niet!
GSmaton
6 28-02-2009 15:35
Studeren Beste manier om diploma te behalen voor een universiteits-opleiding?
Kant
14 09-09-2007 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.