Oud 30-03-2008, 12:38
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Welk vak heb jij het mees moeite mee? Wat vind je er zo moeilijk aan? En ga je daar dan extra voor leren, of leer je juist de rest beter zodat je gemiddelde wat hoger wordt en je dus de eventuele onvoldoende wel kan compenseren?
Advertentie
Oud 30-03-2008, 12:54
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik heb het meeste moeite met economie denk ik, omdat ik daar dit jaar bijna niks aan heb gedaan :x. Daar moet ik dus nog wel het nodige voor leren. Verder weet ik nu al dat Latijn suuupermoeilijk gaat worden dus daar moet ik ook nog 10 ton voor doen. Voor de talen hoef ik denk ik niet zoveel meer doen .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 30-03-2008, 14:17
Verwijderd
ik weet het eigenlijk niet....
maar ik denk dat frans wel moeilijk wordt!
ik heb me voorgenomen om voor alle vakken vroeg te beginnen.
Oud 30-03-2008, 14:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat zijn er meerdere. Wiskunde zal ik erg moeilijk vinden. Zeker omdat het niet mijn sterkste kant is. M&O en Economie zal ik ook wel vrij moeilijk vinden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 30-03-2008, 14:54
Verwijderd
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde (waarom had ik ook alweer dat profiel gekozen? )
Oud 30-03-2008, 15:05
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Wiskunde moet ik wel ff voor gaan zitten, voor de rest valt t wel mee.
Oud 30-03-2008, 15:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Latijn is veel en biologie is ook veel. De rest moet wel lukken! Wiskunde is geen punt denk ik, sta er nu ook goed voor. (: En ik ben een beetje bang voor de samenvatting van Nederlands want dat gaat nooit helemaal goed bij mij. ;x Met Latijn ben ik nu al begonnen, of ja, we zijn eigenlijk pas acht weken met het eindexamenonderwerp bezig. Was te verwachten natuurlijk, maar dan nog. En ik doe er hard mijn best voor! Met Biologie is het vooral het laatste boek dat ik niet goed ken, de rest gaat wel. Ik ga er mooi mijn best voor doen & dan zien we wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2008, 15:38
Morri
Morri is offline
Ik vrees een beetje voor Nederlands, vaak vind ik de vragen icm het antwoordmodel gewoon rottig, ik kan nooit goed inschatten wat ze nu willen weten. Verder vrees ik voor geschiedenis en maatschappijleer omdat het zoveel is. Voor Latijn en Grieks wil ik gewoon graag goed scoren, dat zal ook wel lukken.
Oud 30-03-2008, 15:44
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
nederlands en engels zijn niet mijn zwakste vakken, voor de rest is biologie (zoals al genoemd) véél volgens mij. En de rest moet allemaal wel goedkomen!
Oud 30-03-2008, 16:31
Verwijderd
In Nederlands ben ik het slechtst van alle vakken. Daarna komt Engels.
Biologie is wel veel, maar dat krijg ik er wel in gestampt. Natuurkunde 1 en scheikunde 1 vallen reuze mee.
Oud 30-03-2008, 17:23
fromBALKAN :D
Natuurkunde is echt een examenkiller, daar moet ik denk ik een her-examen voor doen. Verder gaat alles van een leien dakje.
Oud 30-03-2008, 17:38
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Alles zal wel lukken, alleen zie ik op tegen het examen van biologie, omdat het de afgelopen jaren zo vreselijk bleek.
Oud 30-03-2008, 19:12
tonio
tonio is offline
Wiskunde B1,2 is altijd moeilijk en Engels is niet echt mijn sterkste vak.

Daarentegen vind ik Nederlands een makkie, dat moet geen probleem worden. Ook economie zal geen probleem worden.
Natuurkunde 1,2 en scheikunde 1,2 is wel altijd lastig, maar gaat mij altijd wat beter af dan wiskunde.
Oud 31-03-2008, 21:04
Verwijderd
Wiskunde en Nederlands. Die samenvattingen vind ik zo rottig. Ze zijn zo streng met nakijken, alles moet tot op de komma kloppen.
Oud 31-03-2008, 22:19
Verwijderd
Economie en geschiedenis, maar op beide vakken sta ik gemiddeld boven de 7. Iets van een 7,4/7,6. Geschiedenis vind ik wel een ontzettend gaaf vak, sinds ik een andere leraar heb haal ik veel hogere cijfers met veel minder moeite.
Oud 31-03-2008, 22:41
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Economie, vrij veel en niet eens zo heel moeilijk maar het blijft niet zo goed hangen xD
__________________
Konichiwa, bitches.
Oud 31-03-2008, 23:01
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Scheikunde is op dit moment echt een killer. Ik snap heel weinig van die ion-ladingen en koolstofchemie wordt volgens mij ook een ramp . Verder is eco redelijk wat theorie dus daar ook voor blokken ( ).
Oud 31-03-2008, 23:06
bamistaaf
bamistaaf is offline
wiskunde en economie, bah. Vooral omdat het wat met rekenen te maken heeft, en veel begrippen van economie. Net ook al weer een wiskunde toets verknald. bleeeeeeh....
Ads door Google
Oud 31-03-2008, 23:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
God, al mijn profielvakken en Latijn.
Dusja wiskunde B1, scheikunde 1, natuurkunde 1 en biologie 1,2 (, zoveel stof! en zo uiteenlopend!)
Oud 31-03-2008, 23:36
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Biologie lijkt me juist op havo en vwo veel leuker. Bij mavo behandelen we echt nog ecologie en mens-milieu enzo. Bij havo-vwo is het volgens mij toch wel veel meer anatomie etc. Lijkt me veel cooler En wtf, in mijn BINAS staat niet eens de koolstofkringloop.
Oud 02-04-2008, 15:53
Sees.
Sees. is offline
Citaat:
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde (waarom had ik ook alweer dat profiel gekozen? )
Oud 02-04-2008, 19:12
turtlez
turtlez is offline
Natuurkunde.
Wiskunde B12..(dus zegmaar het B2-gedeelte, het B1-gedeelte kan ik makkelijk. Ik kan B2 op zich wel laten vallen, maar vind ik zo zonde van de moeite).
Nederlands samenvatten, dat kan ik gewoon echt niet..

en Biologie en Scheikunde zal ik ook wel veel voor moeten doen, maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in.
Oud 02-04-2008, 20:10
MW
Avatar van MW
MW is offline
Bang voor het bewijsgedeelte van Wiskunde B2
Verder ben ik niet heel goed in Redox bij scheikunde.. verder zal het wel lukken
Oud 02-04-2008, 23:05
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Natuurkunde vooral, scheikunde klein beetje problemen met ion ladingen et cetera. Wiskunde ook statistiek een klein beetje haperingen. Verder voor Economie echt helemaal NIETS geleerd. Maar economie is ook redelijk een stampvak. Dus het zal wel lukken denk ik. Biologie is toch mijn favoriet
__________________
Haters gonn' hate
Oud 09-04-2008, 11:49
Kookie_1
Avatar van Kookie_1
Kookie_1 is offline
natuurkunde ben heel blij dat ik nu voldoende sta, maar vind het echt zoooo moeilijk
En nederlands ligt het maar net aan de soort tekst dat het wordt
Advertentie
Oud 09-04-2008, 11:50
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Natuurkunde vermoordt me echt. Als dit kutvak m'n doorstroming belemmerd hè
__________________
Haters gonn' hate
Oud 09-04-2008, 12:46
Verwijderd
Haha ja WIB2, bewijzen in de vlakke meetkunde.
Oud 11-04-2008, 13:00
Mitea
Avatar van Mitea
Mitea is offline
Alleen engels!! De rest gaat wel lukken!
Oud 11-04-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Biologie lijkt me juist op havo en vwo veel leuker. Bij mavo behandelen we echt nog ecologie en mens-milieu enzo. Bij havo-vwo is het volgens mij toch wel veel meer anatomie etc. Lijkt me veel cooler En wtf, in mijn BINAS staat niet eens de koolstofkringloop.
Dat zou je misschien toch nog tegenvallen, er zit zeker (meer) mens bij maar ook die kringlopen, gedrag, erfelijkheid..

OT: Pff. Ik weet niet, verschilt nogal per onderwerp. Scheikunde is denk ik het moeilijkste van allemaal en biologie is vooral veel.
Oud 11-04-2008, 22:56
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Met wiskunde heb ik nu het meeste moeite (ik heb B1,2)

ik accepteer maar dat ik een vijf op mn eindlijst hebben.. (of er moet iets wonderbaarlijks gebeuren tijdens mn CE )
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 11-04-2008, 22:58
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Citaat:
Dat zou je misschien toch nog tegenvallen, er zit zeker (meer) mens bij maar ook die kringlopen, gedrag, erfelijkheid..

OT: Pff. Ik weet niet, verschilt nogal per onderwerp. Scheikunde is denk ik het moeilijkste van allemaal en biologie is vooral veel.
Haha ik vind scheikunde juist het makkelijkst!

(Kan er ook aan liggen dat ik scheikunde vooral heel leuk vindt )

En ik vind ecologie en mens en milieu de leukste onderwerpen van bio.. ben ik de enige ?
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 12-04-2008, 19:15
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Haha ik vind scheikunde juist het makkelijkst!

(Kan er ook aan liggen dat ik scheikunde vooral heel leuk vindt )

En ik vind ecologie en mens en milieu de leukste onderwerpen van bio.. ben ik de enige ?
Ik gok inderdaad dat jij de enige bent. Ik heb zelf die samengevat besteld van alle exacte vakken. Het scheelt echt een hoop, heb je gelijk alles logisch op rij staan.

Ik zie zelf echt super op tegen Latijn (hoewel ik dat al bijna helemaal geleerd heb)
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 12-04-2008, 20:05
heggggje
heggggje is offline
economie, heb samengevat, vorig jaar 2x een 5 moet nu wel hoger lukken. Wiskunde ook ff goed snappen, niet echt moeilijk, gewoon veel werk
Oud 15-04-2008, 17:02
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Economie. Ben maar vast begonnen. Maar heb gisteren het examen van vorig jaar gemaakt en ik zou ongeveer een 5.9 hebben gehad dus opzich maak ik me niet zo druk. Heb zo veel verschillende leraren economie gehad in de laatste 3 jaar. Sinds 2 maanden heb ik eindelijk een leraar die duidelijk uitlegt..
__________________
droeftoeter
Oud 16-04-2008, 13:54
Verwijderd
Volgens mij ben ik echt de enige die tegen Aardrijkskunde op ziet. De rest gaat met twee vingers in de figuurlijke neus. Maar aardrijkskunde, de onderwerpen trekken me gewoon totaal niet. En twee jaar amper les gehad, helpt dan ook niet echt mee
Oud 16-04-2008, 17:26
wilfred
wilfred is offline
Nederlands en Engels sta ik als enige onder de 7 voor....nu Engels zelfs net onder de 6 (nog alleen het luistertoets van de cito donderdag te gaan)
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 07:59
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.