Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2008
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 17:01
tonio
tonio is offline
Citaat:
Je moet gewoon nog ff wennen aan de vraagstelling van de examens, wedden dat de volgende sowieso beter gaat?
Ik hoop het wel, want die vraagstelling is echt bagger
Advertentie
Oud 08-05-2008, 17:02
tonio
tonio is offline
Citaat:
Bagger joh! Maar gwn nog ff doorleren en dan wordt het vast nog veel hoger!

Ik heb net mijn eerste hoofdstuk wiskunde gedaan. Ging best goed. Ik begin weer een beetje gemotiveerd te raken. Woehoe.
Ik ga morgen nog ff de boeken doornemen, want had eigenlijk alleen samengevat doorgenomen, maar dat is kennelijk dus niet genoeg.

Haha, moet je bij het boek beginnen die je in de 4de heb behandeld, dan raak je pas gemotiveerd
Oud 08-05-2008, 17:07
MW
Avatar van MW
MW is offline
Nu bezig met Na12 - 2003 - 1e tijdvak. Één tip, maak 'm niet!
Oud 08-05-2008, 17:53
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Je kan beter examens maken van recentere jaren, die lijken meer op wat je krijgt. Maar elke oefening is goed
Oud 08-05-2008, 22:59
Dago
Dago is offline
Natuur- en wiskunde is gewoon een herhalingsoefening voor het grootste gedeelte, maar scheikunde ga ik finaal voor zakken. Dat wordt een herkansing dus. De rest maak ik me niet zo'n zorgen over. De talen hoef je in principe niet voor te leren, dat is toch meer tekstbegrip.
Oud 08-05-2008, 23:06
Verwijderd
samenvattingen bijna klaar! ik denk morgen al! nu verdomme keihard gaan leren

ahoewel ik de helft al onthouden heb
Oud 09-05-2008, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Nu bezig met Na12 - 2003 - 1e tijdvak. Één tip, maak 'm niet!
zo moeluk? ik zal hem morgen eens doen. Nu busy @ 2006 2e tijdvak omdat daar uitwerkingen van zijn.
Oud 09-05-2008, 08:24
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb net voor de 2de keer de eerste helft van een nl examen gemaakt. Dus zonder de samenvatting, die oefen ik vanmiddag nog wel. Maar voor 2007-1 en 2007-2 had ik in het eerste deel 20 punten. Dat is ongeveer een 4.5 voor dat deel van het examen. Woehoe. Nu alleen die samenvattingen nog oefenen en dan kan ik iig wel een goed cijfer voor nl halen.

Zometeen weer wiskunde en natuurkunde. Bleargh.
Oud 09-05-2008, 08:51
Lutarie
Lutarie is offline
heey
ik ga vandaag beginnen heb al wel wat oude examens geoefend en die zagen er goed ui
bijv. van de 48 punten had ik er 30 enz...
maar mijn vraag is ik kan totaal niks bedenken aan een planning ofzo kan iemand me een beetje de goede richting in wijze????
bvb thanks
Oud 09-05-2008, 10:22
MW
Avatar van MW
MW is offline
Citaat:
zo moeluk? ik zal hem morgen eens doen. Nu busy @ 2006 2e tijdvak omdat daar uitwerkingen van zijn.
Ik vond 'm in ieder geval niet te doen..

Ben net begonnen met scheikunde.. gaat redelijk goed, alleen niet erg snel.
Oud 09-05-2008, 11:05
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
hmm ik heb net examen engels 2006 I gemaakt... 21 op 55 punten komt neer op een 4,1... nu sta ik gelukkig een 7,0 voor mn schoolcijfer dus een 4 zou genoeg zijn maar toch... Ik ben er gewoon zo slecht in en tja veel leren zal niet lukken.. Daarentegen gaat mij scheikunde/wiskunde/natuurkunde wel goed af
Oud 09-05-2008, 11:28
Verwijderd
Ach ja, ik doe in ieder geval iets
Oud 09-05-2008, 13:08
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
heey
ik ga vandaag beginnen heb al wel wat oude examens geoefend en die zagen er goed ui
bijv. van de 48 punten had ik er 30 enz...
maar mijn vraag is ik kan totaal niks bedenken aan een planning ofzo kan iemand me een beetje de goede richting in wijze????
bvb thanks
Als je problemen hebt met een planning te maken of je weet niet goed hoe je moet beginnen zou ik eerst een lijstje maken van wat je allemaal moet doen.
(Bv ik moet 2 oefenexames maken van Engels, enz enz)
en dan bekijk je je aantal dagen. Nadien verdeel je wat je moet doen gewoon over de dagen. (Rekening houdend met een aantal dagen vrij en je programma niet te zwaar maken)

Als je toch teveel hebt gezet op een dag, dan verplaats je die gewoon naar een andere dag of een van je vrije momenten.
( eventueel voorzie je ook een middag voor het werk dat niet is afgeraakt.)

Ik doe dit zo ook altijd samen met mijn broer, aangezien hij ook problemen heeft met een planning Als je het nog steeds moeilijk vindt, kan een vriendin of familie je mss helpen!
Oud 09-05-2008, 14:54
tonio
tonio is offline
Heb vandaag wat theorie van scheikunde doorgenomen en ben begonnen aan sk1,2 2007-I. Heb de eerste sommen gemaakt en dat resulteerde in 17 punten van de 22 punten die behaald konden worden. Dat ziet er wel wat hoopvoller uit
Oud 09-05-2008, 15:19
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
hmm ik heb net examen engels 2006 I gemaakt... 21 op 55 punten komt neer op een 4,1... nu sta ik gelukkig een 7,0 voor mn schoolcijfer dus een 4 zou genoeg zijn maar toch... Ik ben er gewoon zo slecht in en tja veel leren zal niet lukken.. Daarentegen gaat mij scheikunde/wiskunde/natuurkunde wel goed af

Wij moesten op school verplicht engels examen maken. Het werd 4 keer gegeven en het was verplicht als je geen onvoldoende gehaald had voor de vorige. Dus ik vind dat ik genoeg geoefend heb.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 09-05-2008, 19:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Vandaag heb ik kunnen werken! Nederlands gemaakt. In de vragentekst had ik maar 2 fouten Dus toen had ik al genoeg punten om te slagen voor Nederlands.
De samenvatting echter was verschrikkelijk, heb geen idee of wat ik bedacht heb klopt en of ik het mag goedrekenen. De ene keer mag je het letterlijk uit de tekst halen, de volgende keer moet elk ding wat in die alinea staat noemen en de andere keer moet je enkel de kernpuntjes pakken! Ik zie er geen logica in.
Ga er zo nog 1 maken en dan is het wel weer mooi geweest met Nederlands.
O en had een 6.8 (als ik 2 puntjes meer had zou ik precies een 7.5--> 8 op eindlijst gehad hebben)
Oud 09-05-2008, 20:02
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik ga nu een wiskunde examen maken, wish me luck
__________________
Haters gonn' hate
Oud 09-05-2008, 20:04
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oh mijn god, ik begin me nu echt zorgen te maken. .
Oud 10-05-2008, 07:46
Lauwie101
Lauwie101 is offline
waarover?
Oud 10-05-2008, 10:43
tonio
tonio is offline
Citaat:
Vandaag heb ik kunnen werken! Nederlands gemaakt. In de vragentekst had ik maar 2 fouten Dus toen had ik al genoeg punten om te slagen voor Nederlands.
De samenvatting echter was verschrikkelijk, heb geen idee of wat ik bedacht heb klopt en of ik het mag goedrekenen. De ene keer mag je het letterlijk uit de tekst halen, de volgende keer moet elk ding wat in die alinea staat noemen en de andere keer moet je enkel de kernpuntjes pakken! Ik zie er geen logica in.
Ga er zo nog 1 maken en dan is het wel weer mooi geweest met Nederlands.
O en had een 6.8 (als ik 2 puntjes meer had zou ik precies een 7.5--> 8 op eindlijst gehad hebben)
Klopt, die samenvatting is echt niet logisch. Ik pak het altijd aan op dezelfde manier en soms heb ik 75% goed en de andere keer maar 50%.
Maar wel netjes trouwens dat je maar 2 fouten had in de tekst
Oud 10-05-2008, 13:30
Verwijderd
ik heb net ook nederlands gemaakt, en door het eerste gedeelte (de teksten) te maken heb ik al een 5.3 binnen. toen ging ik dus ook die samenvatting maken, en heb alles letterlijk uit de tekst gehaald het was een ramp
Oud 10-05-2008, 14:18
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Net een nl examen gemaakt. Voor het eerste deel had ik een 4.5, en in totaal had ik een 7.2. Dus die samenvatting moet nog veel beter worden.
Oud 10-05-2008, 14:30
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik vind die samenvattingen altijd raar. Je kan het beste maar alleen wat ze willen weten volgens het voorschrift ook overnemen, wie weet scoor je dan ook nog een punt.
Ik ben nu bezig met examen biologie, hopelijk heb ik op mijn examen een betere concentratie
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 10-05-2008, 15:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
waarover?
Gewoon, over het leren, over de examens. Het lukt me gewoon niet. Nu nog even hard aan natuurkunde..
Oud 10-05-2008, 15:36
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Woehie ik had een 8,7 voor examen Biologie
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 10-05-2008, 18:16
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Woehie ik had een 8,7 voor examen Biologie
Ik ben jaloerz.

Straks even aan wiskunde werken en vanavond uiteraard BINAS en daarna even Duits en economie doornemen
__________________
Haters gonn' hate
Oud 10-05-2008, 18:18
Verwijderd
geschiedenis boek 1 geleerd, morgen boekje nummero 2..straks overlezen, nummero 1...nu andere zaken
Oud 10-05-2008, 18:36
Verwijderd
Ik schiet al een heel eind op met het leren van natuurkunde. Heb ondertussen ook nog eens DNA voor biologie doorgenomen. En ben begonnen aan aardrijkskunde (dwz. boekje open, boekje dicht)
Oud 10-05-2008, 18:50
lord_ralf
Avatar van lord_ralf
lord_ralf is offline
Citaat:
Vandaag heb ik kunnen werken! Nederlands gemaakt. In de vragentekst had ik maar 2 fouten Dus toen had ik al genoeg punten om te slagen voor Nederlands.
De samenvatting echter was verschrikkelijk, heb geen idee of wat ik bedacht heb klopt en of ik het mag goedrekenen. De ene keer mag je het letterlijk uit de tekst halen, de volgende keer moet elk ding wat in die alinea staat noemen en de andere keer moet je enkel de kernpuntjes pakken! Ik zie er geen logica in.
Wáát..? 2 fout, ik haal daar dus met moeite de helft van de te halen punten.. Maar hoe kan je dat leren/voorbereiden, veel oefenen zeker..

En die samenvatting.. tja.. ik ben sowieso al punten kwijt aan spelling, zit nog altijd te klooien met d/t en al dat soort shit.. en logisch zal die ook nooit zijn bij mij
Oud 11-05-2008, 00:40
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Jaaaaaaaaaaaa! Scheikunde alleen nog koolstofchemie leren en dan ben ik klaar! Ik zie niet echt op tegen koolstofchemie omdat 't volgens mij niet echt pittig is .
Morgen MOET ik mezelf een schop onder m'n kont geven en aan economie beginnen, wiskunde heb ik met algebra niet echt héél denderend gescoord, maar ik hoop dat 't wel beter zal gaan met rekenen, meten, en schatten. En ik denk wel dat ik een paar puntjes kan scoren met statistiek enzovoorts.

Natuurkunde moet ik echt even het HELE boek doornemen (en wat een verrassing, het natuurkundeboek is dikker dan het wiskunde en scheikunde boek ).
Ik moet nog even die stroom-wetten doornemen, dichtheid, druk, arbeid enz. Voor Engels maak ik me geen zorgen, haalde vorig jaar voor m'n mondeling een 9. En als ik dit jaar 2 uur in plaats van 50 minuten voor m'n engels-examen neem haal ik zeker wel hoger dan een 8/8.5. En Nederlands, samenvatten. Ik voel jullie pijn ( ). Haalde vorig jaar ook niet echt heul veel punten met samenvatten. Zal het moeten goedmaken met leesvaardigheid. En dit was mijn lap tekst :x
__________________
Haters gonn' hate
Oud 11-05-2008, 07:39
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Moet vandaag echt weer aan de bak. Gisteren een samenvatting geoefend, had maar 5 vd 19 punten Snap er geen bal van.
Oud 11-05-2008, 08:57
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Waar mislukt het dan meestal met die samenvatting, denk je flyaway?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 11-05-2008, 09:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik weet gewoon niet wat ze van me willen... Dan zeggen ze: noem de conclusies die de schrijver trekt. Nou en dan ga ik moeilijk zitten doen en zij noemen gewoon twee regels uit de laatste alinea. En als ik dat dan ook ga doen later, moet het juist weer andersom. Ofzo.
Oud 11-05-2008, 09:11
Verwijderd
Ik heb een samenvatting van economie gemaakt, als ik ontbeten heb ga ik de begrippen van ten oorlog stampen en proberen die oorlogen duidelijk op een rijtje te zetten en dan later op de middag het eerste boek van biologie leren.
Oud 11-05-2008, 11:05
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik weet gewoon niet wat ze van me willen... Dan zeggen ze: noem de conclusies die de schrijver trekt. Nou en dan ga ik moeilijk zitten doen en zij noemen gewoon twee regels uit de laatste alinea. En als ik dat dan ook ga doen later, moet het juist weer andersom. Ofzo.
Meestal is de tekst zo opgebouwd dat plusminus de eerste 2 alinea's vrijwel altijd ''bullshit'' zijn. Dat moet je dan gewoon ff samenvatten in 1/2 regels zodat je samenvatting duidelijk wordt voor mensen die de tekst niet hebben gelezen.

Daarna krijg je meestal het geleide gedeelte, dat er dus wordt aangegeven wat er in je samenvatting voor moet komen.
Meestal is dat grofweg opgebouwd uit:
- Vergelijkingen die in de tekst worden genoemd/probleemstelling/aanleiding/visies (dat soort dingen)
- Daarna komen de argumenten/gevolgen/factoren enz.
- Als laatste vaak een conclusie of mening van de schrijver die je moet geven

Dat zetten ze niet voor niets in die volgorde, want zo loopt de tekst ook (inleiding, kern en slot). Daar moet je je eerst ff op orienteren.
Meestal begint in alinea 3 vaak de echte aanleiding/probleemstelling enz.
Dit is vaak 1 of misschien 2 alinea's lang. Daarna komen de gevolgen/argumenten, die staan in de daaropvolgende alinea's. Meestal staat er in de laatste paar alinea's de conclusie of dergelijke afrondingen, die ook vaak in je samenvatting voor moeten komen.
Oud 11-05-2008, 13:16
tonio
tonio is offline
5.3 gescoord voor 2007-I, ging wel al iets beter dan de vorige, maar sk is gewoon erg lastig en vooral ook omdat ik sk2 heb. De vraagstelling is ook gewoon een stuk lastiger dan bij sk1.
Maarja, met een 5.3 zou ik heb hebben gehaald...
Oud 11-05-2008, 15:36
Verwijderd
Vijf kantjes volgepend met begrippen van ten oorlog
Maar ik heb het dus gedaan
Oud 11-05-2008, 15:53
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Net een examen wiskunde gemaakt, en het was makkelijker dan verwacht, zo makkelijk dat ik niet eens durf na te kijken
Maar zoals rasmusje zei, i did it Dan maar straks the horror aandurven en m'n examen nakijken. Vanavond uiteraard weer BINAS en daarna economie nog even
__________________
Haters gonn' hate
Oud 11-05-2008, 19:53
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dankjewel tonio
Ik heb geoefend en bij de vragentekst bijna 100% goed (had toen al een 4.8 en samenvatting bevat meer te halen punten). Uiteindelijk is het een 6.6 geworden, maar ik weet zeker dat als ik 1 punt niet had overgeslagen ik de 7.2 had gehad om een 8 te scoren... Maargoed. Valt alweer mee. Ik vind andere dingen in een tekst gewoon belangrijker, ofzo.
Oud 11-05-2008, 19:58
tonio
tonio is offline
Citaat:
Dankjewel tonio
Ik heb geoefend en bij de vragentekst bijna 100% goed (had toen al een 4.8 en samenvatting bevat meer te halen punten). Uiteindelijk is het een 6.6 geworden, maar ik weet zeker dat als ik 1 punt niet had overgeslagen ik de 7.2 had gehad om een 8 te scoren... Maargoed. Valt alweer mee. Ik vind andere dingen in een tekst gewoon belangrijker, ofzo.
Is trouwens niet altijd zo dat de samenvatting meer punten is dan de tekst. Heb ook vaak genoeg gezien dat de tekst meer punten bevat, dat zou dan voor jou in je voordeel werken.

Toevoeging: van de meest recente examens 2006-I tot 2007-II waren bij de teksten meer punten te behalen van de bij samenvatting

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 20:04.
Oud 11-05-2008, 21:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ging opzich wel lekker vandaag. Voor alle onderwerpen van wiskunde nog wat oefensommen gemaakt, zodat ik morgen nog gerichte vragen kan stellen. Verder net een Duits examen gemaakt (2006-I) en daar had ik een 7,3 voor Dus dat zit wel snor. En heb eindelijk hoofdstuk 3 van kunstgeschiedenis helemaal samengevat en het zit er best goed in want 't was best leuk/te doen. Ook nog wat voor aardrijkskunde samengevat, maar ik kom daar echt niet uit hoor, herindeling en europese unie beleid.. bah, het is zo droog allemaal. Maar goed ben dus wel tevreden over vandaag
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-05-2008, 21:48
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O ik ben bijna klaar! Heb zo hard gewerkt in het begin dat ik nu relaxed kan doen, heerlijk om niet te hoeven laatste-momenten. Nog te doen:
- Biologie vluchtig doorlezen en 1 examen maken
- Wiskunde een of twee examenvragen oefenen, maar daar heb ik nooit moeite mee gehad de afgelopen jaren dus enkel om er 'in te komen'.
- Engels 1 tekstje maken, reden hierboven.
Oud 11-05-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
O ik ben bijna klaar! Heb zo hard gewerkt in het begin dat ik nu relaxed kan doen, heerlijk om niet te hoeven laatste-momenten. Nog te doen:
- Biologie vluchtig doorlezen en 1 examen maken
- Wiskunde een of twee examenvragen oefenen, maar daar heb ik nooit moeite mee gehad de afgelopen jaren dus enkel om er 'in te komen'.
- Engels 1 tekstje maken, reden hierboven.
Jij werkt echt zo hard! De rest hier ook wel trouwens. Echt goed hoor

Hmm als het aan mij had gelegen had ik vandaag Latijn afgerond qua brieven, blijkt dus dat de laatste vertaling onvindbaar is ('ik zet hem online', niet dus!), grr. Maar alles min één gedaan dus! Verder loop ik achter met alles, maar goed.
Oud 11-05-2008, 22:20
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Jij werkt echt zo hard! De rest hier ook wel trouwens. Echt goed hoor

Hmm als het aan mij had gelegen had ik vandaag Latijn afgerond qua brieven, blijkt dus dat de laatste vertaling onvindbaar is ('ik zet hem online', niet dus!), grr. Maar alles min één gedaan dus! Verder loop ik achter met alles, maar goed.
Volgens mij heb ik 'm wel, welke is het? Dan kan ik 'm wel even overtypen (PM) als je wilt?
Oud 12-05-2008, 08:29
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Jij werkt echt zo hard! De rest hier ook wel trouwens. Echt goed hoor

Hmm als het aan mij had gelegen had ik vandaag Latijn afgerond qua brieven, blijkt dus dat de laatste vertaling onvindbaar is ('ik zet hem online', niet dus!), grr. Maar alles min één gedaan dus! Verder loop ik achter met alles, maar goed.
respect! Ik zeg telkens tegen mezelf dat ik Latijn moet gaan leren, maar ik heb echt geen zin erin.

Ik hoop dat je de laatste vertaling van Nienna* gekregen heb, anders heb ik hem ook nog wel voor je
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 12-05-2008, 10:41
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Yes! Heb het dubbele aantal punten voor de samenvatting Terwijl ik de vraag helemaal verkeerd begrepen had. Maargoed.
5 vd 19 naar 10 vd 19 punten
Oud 12-05-2008, 10:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goed zo, flyaway.

Nederlands gehad. Een 7,4. De samenvatting ging veel minder goed dan normaal, maar dat kwam denk ik door de vage vraagstelling. Had maar 12 punten van de 22, jammer. Maar toch nog prima cijfer.

Vanmiddag aan Aadrijkskunde. Stof doornemen en een examen als toetje.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 12-05-2008, 11:13
tonio
tonio is offline
Citaat:
Yes! Heb het dubbele aantal punten voor de samenvatting Terwijl ik de vraag helemaal verkeerd begrepen had. Maargoed.
5 vd 19 naar 10 vd 19 punten
Kijk, dat gaat de goede kant op .

Ben vandaag begonnen aan wiskunde samengevat en wil ook nog 1 examen maken vandaag van wiskunde.
Heb in de les al 2007-I en 2007-II gemaakt. Zijn er meerdere mensen die 2007-II eigenlijk best makkelijk vonden?
Ik heb alleen niet alles alleen gemaakt, omdat de leraar er een beetje snel doorheen wou, vandaar dat ik jammer genoeg geen indicatie van me cijfer heb kunnen krijgen.
Oud 12-05-2008, 11:33
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Urgh. Nog 8 dagen voor mij mensen, dan heb ik Nederlands .
Oké, nog een checklist:

- Natuurkunde: Haast maken, nog een aantal valkuilen ophelderen (wtf? ) en één examen maken.
- Scheikunde: Alleen nog koolstofchemie, en massaverhoudingen leren.
- Biologie: Thema's ''Gaswisseling, en transport, uitscheiding, en bescherming'' goed leren! (het mavo/tl examen bestaat voor de helft uit die onderwerpen )
- Wiskunde: Goniometrie even instampen, en verder gaan met examenvragen (wat een geluk dat ik bij de bibliotheek een examenbundel van 2007/2008 kon lenen ).
- Economie, vluchtig doorlezen en één examen maken.
- Duits (Grammatica goed leren, ben best een noob in duits, grammatica.

Wat ga ik vandaag doen:
- Wiskunde nog een aantal examenvragen maken.
- Natuurkunde oefenen.
- Scheikunde koolstofchemie.
- Biologie transport, uitscheiding, en bescherming leren/oefenen.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 12-05-2008, 11:35
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik heb vandaag 3 examens wiskunde gemaakt (eigenlijk 4, want in de les ook één). Ik had een 7,1 een 6,2 en een 6,3. Dus wiskunde moet gewoon lukken als ik wat meer zin/concentratie heb dan nu.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
VWO Je examens tot nu toe
blubblubblub
22 19-05-2006 19:12
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.