Oud 18-06-2009, 21:58
zowster
zowster is offline
Stel je wilt je cse's inzien, en je merkt op dat de corrector iets over het hoofd heeft gezien. Hoe wordt dit dan geregeld?
Bij 4 vakken van mij had ik maar 1 tiende hoger hoeven zitten voor een 7, wat nu dus zessen zijn. En ik vroeg me dus af of hier nog iets mee gedaan kon worden.
Ik denk zelf van niet aangezien het volgens hele strenge regels verloopt allemaal.
Dus....
Bestaat er een kans voor mij dat ik nog iets aan deze cijfer kan veranderen, of heb ik gewoon heel veel ongeluk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2009, 14:17
BananenHoofd
BananenHoofd is offline
Ik heb hetzelfde geval als jou, bij sommige vakken heb ik echter een hoger cijfer verwacht maar het viel allemaal erg tegen.
Volgens de regels althans wat ik heb gelezen mag je ze pas over 6 maanden inzien.
Ik zou gwn bij de directeur,mentor vragen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 13:11
Verwijderd
Ik denk niet dat je je cijfer nog kan veranderen. Je examen is nagekeken door twee verschillende mesen en ik denk dat het cijfer dat zij vaststellen het definitieve cijfer is.

Gisteren heb ik een examen ingezien, blijkbaar mag dat dus wel. Dat moest dan wel onder toezicht van twee verschillende mensen, ik mocht niet zelf in een kamertje ergens gaan zitten. Om fraude te voorkomen, denk ik. Het is dus in ieder geval niet zo dat dat pas na zes maanden kan. Je kunt het best gewoon even naar je teamleider/vakdocent gaan, die kan je daar vast wel mee helpen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 14:46
BananenHoofd
BananenHoofd is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je je cijfer nog kan veranderen. Je examen is nagekeken door twee verschillende mesen en ik denk dat het cijfer dat zij vaststellen het definitieve cijfer is.

Gisteren heb ik een examen ingezien, blijkbaar mag dat dus wel. Dat moest dan wel onder toezicht van twee verschillende mensen, ik mocht niet zelf in een kamertje ergens gaan zitten. Om fraude te voorkomen, denk ik. Het is dus in ieder geval niet zo dat dat pas na zes maanden kan. Je kunt het best gewoon even naar je teamleider/vakdocent gaan, die kan je daar vast wel mee helpen.
Dus je werk word nagekeken door 2 vlijmscherpe knifes?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.