Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 08:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Elke keer als ik hoest (ik ben vrij verkouden) heb ik een bloedsmaak in mijn mond. Voor de duidelijkheid: het blijft bij een smaak, ik zie verder niets. Zou dit gewoon door een verkoudheid komen?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 08:39
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Heb je geprobeerd om op een (witte) zakdoek te hoesten zodat je een goed overzicht krijgt wat betreft de kleur?

Misschien is je lip kapot of heb je een ander wondje in je mond?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 08:41
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Misschien is je lip kapot of heb je een ander wondje in je mond?
Dat zou wel kunnen. Ik heb nu hele schrale lippen. *gaat even in de spiegel kijken* *ziet niets*
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 08:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Dat zou wel kunnen. Ik heb nu hele schrale lippen. *gaat even in de spiegel kijken* *ziet niets*
Ik heb nu ook momenteel kapotte lippen. NIet extreem kapot ofzo en er komt ook nu geen bloed uit, maar als ik met de tong erover heen ga, proeft het wel als bloed.
Probeer dat eens?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:45
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
En anders ... hmm ... heb je ooit expres proberen over te geven ? Ik namelijk wel / en heel soms, wanneer ik hard moet hoesten, proef ik ook bloed dat nergens te zien is
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:56
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef:
En anders ... hmm ... heb je ooit expres proberen over te geven ?
Ehm....
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 10:29
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ehm....
Hm ja ... so we understand eacht other
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Hmm.. als je overgeeft terwijl er geen reden voor is,... (aan te nemen dat je niet net gegeten hebt) dan is je maag leeg en komt er toch dus gal voor in de plaats? Dat smaakt bitter?

Bloed smaakt naar ijzer. (of ik heb teveel ijzer in mijn bloed misschien )

ooo N*A*etc ...... woonplaats Praag? Cool!!! Hoe is het leven daar?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:46
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Hmm.. als je overgeeft terwijl er geen reden voor is,... (aan te nemen dat je niet net gegeten hebt) dan is je maag leeg en komt er toch dus gal voor in de plaats? Dat smaakt bitter?

Bloed smaakt naar ijzer. (of ik heb teveel ijzer in mijn bloed misschien )

ooo N*A*etc ...... woonplaats Praag? Cool!!! Hoe is het leven daar?
Ik bedoelde eigenlijk overgeven na een vreetbui, en believe me, dan is je maag meer dan vol. Gal smaakt inderdaad bitter ... maar wanneer je met opzet overgeeft, kan je je slokdarm beschadigen en al die andere leuke dingen waar mensen met boulimia last van hebben, en vandaar dat bloedsmaakje in de mond ... tenminste, bij mij is het zo, vermoed ik.

Smaakt bloed naar ijzer ? Goh, Gatara heeft Amerika ontdekt

Call me Nash ... Een leven onder het vriespunt momenteel, maar verder een hemel op de aarde ( vergelijking met Nederland )
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef:
Ik bedoelde eigenlijk overgeven na een vreetbui, en believe me, dan is je maag meer dan vol. Gal smaakt inderdaad bitter ... maar wanneer je met opzet overgeeft, kan je je slokdarm beschadigen en al die andere leuke dingen waar mensen met boulimia last van hebben, en vandaar dat bloedsmaakje in de mond ... tenminste, bij mij is het zo, vermoed ik.


Klinkt logisch ja. Hm,... ik heb een keer 12 keer in 1 uur moeten overgeven. ik kan me niet voorstellen hoe je dat vrijwillig kunt doen

Wat voor een gedachte gaat er eigenlijk door je hoofd als je het met opzet doet?
En ben je niet bang dat je jezelf beschadigt?

Toen ik een jaar of 13 was, zag ik een reportage over een meisje met anorexia. Ze woog zo weinig dat ze dus niet meer ongesteld werd. Ze was vel over been en nog zag ze zichzelf als dik in de spiegel.
Enge reportage vond ik :/

Schrik jij niet als je andere mensen in jouw situatie ziet? Of praat je dan juist je eigen situatie goed door te zeggen: hah, ik ben niet de enige.

Citaat:

Smaakt bloed naar ijzer ? Goh, Gatara heeft Amerika ontdekt




Citaat:

Call me Nash ... Een leven onder het vriespunt momenteel, maar verder een hemel op de aarde ( vergelijking met Nederland )
Ben je Tsjechisch? Of half Tsjechisch? Maar het ziet er naar uit dat jij het antwoord wel gevonden hebt op: "Kde domov muj?"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:41
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Klinkt logisch ja. Hm,... ik heb een keer 12 keer in 1 uur moeten overgeven. ik kan me niet voorstellen hoe je dat vrijwillig kunt doen
Hmm ... vrijwillig ... ik kon het me ook een lange tijd niet voorstellen, want ik HAAT overgeven, was er vroeger gewoon panisch voor, maar ja, grenzen verleggen enzow . Wanneer je zo bang voor voedsel bent en jezelf zo erg haat, dat je de van gedachte alleen al aan het voedsel dat in je maag zou moeten blijven schrikt, doe je werkelijk alles om het eten weg te krijgen ... En wanneer je eenmaal MOET, is het niet echt vrijwillig meer. Bovendien, er zijn trucjes die het minder erg maken, waar je vrij snel achter komt.
Citaat:

Wat voor een gedachte gaat er eigenlijk door je hoofd als je het met opzet doet?
En ben je niet bang dat je jezelf beschadigt?
De gedachte ... verschilt. De laatste tijd, want ik probeer af te kicken, is het meestal hoe zwak en debiel ik ben omdat ik het WEER doe, anders natuurlijk mezelf uitschelden omdat ik zoveel gedronken had dat ik moet overgeven, en hele erge angst dat het niet lukt en het allemaal binnen blijft ( nou ja, tot ik de laxeertabletten heb gebruikt ). En ik weet wel welke schade het mijn lichaam aanricht, vandaar ook dat ik er mee wil en moet en ZAL ( vanaf morgen ) stoppen, maar op het moment zelf is het de enige "oplossing".
Citaat:

Toen ik een jaar of 13 was, zag ik een reportage over een meisje met anorexia. Ze woog zo weinig dat ze dus niet meer ongesteld werd. Ze was vel over been en nog zag ze zichzelf als dik in de spiegel.
Enge reportage vond ik :/
Wie was er niet ongesteld, zei je ? Nou ja, kan niet zeggen dat ik menses bepaald zou missen, vond het altijd al vies en vervelend en kinderen wil ik toch nooit hebben. Ik ben eigenlijk ook heel bang door mijn eetstoornis ... ja ja, ik heb zo ook mijn rationele momenten.
Citaat:

Schrik jij niet als je andere mensen in jouw situatie ziet? Of praat je dan juist je eigen situatie goed door te zeggen: hah, ik ben niet de enige.
Zoals ik al boven had geschreven, ik weet wat ik mezelf aandoe, ik ben soms ook heel erg bang, en nix maakt me verdrietiger dan te zien hoe ook anderen zich kapot maken ... Ik praat mijn eetstoornis niet goed en zou het ook nooit proberen, het heet ook niet voor nix een eetSTOORNIS, ik ontken niet dat ik een probleem heb.

Ik ben 100% ... Tsjechisch
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 19:44
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ow Anneee, sorry, volgens mij zijn we je topic een beetje aan het vern**ken
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:10
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef:
Ow Anneee, sorry, volgens mij zijn we je topic een beetje aan het vern**ken
Geeft niet, tis toch al over.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bloed in de mond zonder reden!
sebastiaan133
13 13-01-2013 21:37
Lichaam & Gezondheid verstandskiezen trekken........
ExPoDeRmUs
32 13-10-2003 16:38
De Kantine Wat heb je vanacht gedroomd?
coffee_mug
69 04-09-2003 07:46
Liefde & Relatie Waarom ben jij absoluut geen fijne partner?
Phileine
175 12-08-2003 13:25
Lichaam & Gezondheid amandelen verwijderen?
snoopy
73 08-02-2003 18:48
Lichaam & Gezondheid Wanneer je overgeeft en er zit bloed bij...
Proud
6 11-11-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.