Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 16:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
professor2 schreef op 19-01-2005 @ 17:32 :
juist
Het klopt niet helemaal, maar zeker door toedoen ja. Niet direct, eerder indirect.
Advertentie
Oud 19-01-2005, 16:35
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 19-01-2005 @ 17:33 :
Het klopt niet helemaal, maar zeker door toedoen ja. Niet direct, eerder indirect.
de term vermoorden geeft toch echt aan dat ze de trekker zouden hebben overgehaald
omken ten gevolge van onkundig handelen is wat heel anders
Oud 19-01-2005, 16:36
Gandalf
Avatar van Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 17:27 :
ik hou zeker NIET op! wat denk je wel...bang voor de waarheid?? he trouwens laten we srebrenicia niet vergeten!! door de nederlanders zijn er 7417 moslims vermoord!!maargoed dat is heel wat anders...ik ga wat huiswerk maken...doe ik tenminste wat nuttigs salut!!
Dan houdt je niet op, maar als je dan de volgende keer even de stekker van je toetsenbord eruit haalt als je iets doms typt dan zou dat fijn zijn.

Het is natuurlijk heel vervelend dat er mensen in srebrenica vermoord zijn door personen met dezelfde nationaliteit als ik, maar nu nogmaals, wat heeft dit met het onderwerp te maken? Je hebt dit topic geopend met de boodschap dat een Nederlandse soldaat een Irakees vermoord heeft. Als je het graag wilt hebben over onze vaderlandse geschiedenis en allerlij onaardige dingen die de Nederlanderlanders hebben gedaan, moet je even een ander topic openen.
__________________
"All our science, measured against reality, is primitive and childlike -- and yet it is the most precious thing we have".

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 16:39.
Oud 19-01-2005, 16:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
kan er niet echt mee zitten....
Oud 19-01-2005, 16:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
professor2 schreef op 19-01-2005 @ 17:35 :
de term vermoorden geeft toch echt aan dat ze de trekker zouden hebben overgehaald
omken ten gevolge van onkundig handelen is wat heel anders
Ik ben het met je eens, daarom zei ik ook indirect.
De term vermoorden doet anders vermoeden en is dus ook fout.
Oud 19-01-2005, 16:50
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 17:27 :
ik hou zeker NIET op! wat denk je wel...bang voor de waarheid?? he trouwens laten we srebrenicia niet vergeten!! door de nederlanders zijn er 7417 moslims vermoord!!maargoed dat is heel wat anders...ik ga wat huiswerk maken...doe ik tenminste wat nuttigs salut!!
Ik vraag me af hoe jij het telkens weer voor elkaar krijgt om in zo'n situatie Nederlanders en in het algemeen autochtonen in een kwaad daglicht te stellen, door alles maar goed te praten van diegenen die juist iets fout hebben gedaan.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 17:50 :
Ik vraag me af hoe jij het telkens weer voor elkaar krijgt om in zo'n situatie Nederlanders en in het algemeen autochtonen in een kwaad daglicht te stellen, door alles maar goed te praten van diegenen die juist iets fout hebben gedaan.
Wat hebben ze fout gedaan?
Oud 19-01-2005, 16:55
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 17:52 :
Wat hebben ze fout gedaan?
Diegene die zijn doorgereden? Daar hoef ik toch niet serieus op in te gaan.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 17:55 :
Diegene die zijn doorgereden? Daar hoef ik toch niet serieus op in te gaan.
Omdat ze niet willen collaborateren met een stel bezetters? Die nederlanders zijn gewoon ordinaire bezetters en hebben er niets te zoeken.

Maar ik vind het wel dom dat ze niet zijn gestopt, wat heb je eraan dood te zijn.
Oud 19-01-2005, 17:17
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:11 :
Omdat ze niet willen collaborateren met een stel bezetters? Die nederlanders zijn gewoon ordinaire bezetters en hebben er niets te zoeken.

Maar ik vind het wel dom dat ze niet zijn gestopt, wat heb je eraan dood te zijn.
Ik noem ze liever ordebewaarders.
En inderdaad, welke achterlijke irakees rijdt nou door als je een stopteken krijgt en waarschuwingsschoten hoort. En zo horen nog te weten ook dat ze niet zo door mogen rijden.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:17 :
Ik noem ze liever ordebewaarders.
En inderdaad, welke achterlijke irakees rijdt nou door als je een stopteken krijgt en waarschuwingsschoten hoort. En zo horen nog te weten ook dat ze niet zo door mogen rijden.
Hoe jij het noemt maakt niet uit, de regering noemt het zelfs een wederopbouw missie. Feit is dat het gewoon een illegale bezetting is.
Oud 19-01-2005, 17:20
Q8
Q8 is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 16:56 :

Als je naar de huidige malaise kijkt zou je geneigd zijn te denken van wel, Saddam was tenminste in staat om de fundamenlistische sjiieten in toom te houden.
Het lijkt erop dat ze nu regelrecht op een burgeroorlog af koersen
Lol wat een domme reactie. Het zijn de soennieten die nu voor problemen zorgen in Irak, en niet de sjiieten. Dezelfde soennieten waren onder Saddam's regime de machthebbers, en dus waren zij weer degene die de onschuldige bevolking onderdrukten. Wie is er dus fundamentalistisch bezig? Wie wil er nou een burgeroorlog? Wie blaast elke dag onschuldige Irakezen de lucht in?

Alleen als de soennieten de macht grijpen in Irak dan pas komt er een burgeroorlog. Ze zijn al honderden jaren aan de macht geweest in Irak, en nu moeten ze maar leren hun macht met de sjiieten te delen in de nieuwe Irak.

En verder maakt het niet uit of Bush sr. of Bush jr. om de Koerden geeft of niet. Het gaat de Koerden vooral erom wie hun zou helpen Saddam's regime uit te schakelen. Bush jr. heeft Saddam uitgeschakeld en daar gaat het de Irakezen vooral om!
Oud 19-01-2005, 17:22
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:19 :
Hoe jij het noemt maakt niet uit, de regering noemt het zelfs een wederopbouw missie. Feit is dat het gewoon een illegale bezetting is.
De Irakezen hebben liever een illegale bezetting dan te worden onderdrukt door terroristen/baathisten/soennieten/wahabieten dmv Duitse/Franse wapens
Oud 19-01-2005, 17:22
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:19 :
Hoe jij het noemt maakt niet uit, de regering noemt het zelfs een wederopbouw missie. Feit is dat het gewoon een illegale bezetting is.
Zulke situaties vereisen een aanpak zoals die nu is.
Illegaal wil niet altijd zeggen slecht.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:23
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:22 :
De Irakezen hebben liever een illegale bezetting dan te worden onderdrukt door terroristen/baathisten/soennieten/wahabieten dmv Duitse/Franse wapens
Jah toch vreemd dat mensen vergeten dat onder Saddam allerlei martelingen en god weet wat nog meer gebeurde. Wordt er 1 Irakees gedood, staat heel de wereld op z'n kop.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:25
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 17:27 :
ik hou zeker NIET op! wat denk je wel...bang voor de waarheid?? he trouwens laten we srebrenicia niet vergeten!! door de nederlanders zijn er 7417 moslims vermoord!!
Binnenkort op Yorin.
De 101 beste volkerenmoordenaars.
Even kijken of Nederland nog gestegen is.

Ik zit in elk geval voor de buis met mijn Oranje pyjama, mijn Oranje, gevulde koeken, mijn Oranje boxershort op mijn hoofd en met de buurt hebben we al afgesproken om de hele buurt Oranje te maken; gezellig!
Hup….?
Oud 19-01-2005, 17:26
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
AGH schreef op 19-01-2005 @ 18:25 :
Binnenkort op Yorin.
De 101 beste volkerenmoordenaars.
Even kijken of Nederland nog gestegen is.

Ik zit in elk geval voor de buis met mijn Oranje pyjama, mijn Oranje, gevulde koeken, mijn Oranje boxershort op mijn hoofd en met de buurt hebben we al afgesproken om de hele buurt Oranje te maken; gezellig!
Hup….?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:22 :
De Irakezen hebben liever een illegale bezetting dan te worden onderdrukt door terroristen/baathisten/soennieten/wahabieten dmv Duitse/Franse wapens
Oh ja? Vroeger hadden ze orde vrede en rust, en zelfs welvaart totdat de VN besloot saddam over de rug van het volk te proberen te verjagen.
En over die wapens zou ik je aanraden eens te kijken naar de leuke rol van de VS. Die heeft ze namelijk van staatswege wapens gegeven, en niet zoals in het geval van de duitse en franse wapenhandelaren die particulieren waren. Wat een enorm verschil is.
Oud 19-01-2005, 17:28
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:27 :
Oh ja? Vroeger hadden ze orde vrede en rust, en zelfs welvaart totdat de VN besloot saddam over de rug van het volk te proberen te verjagen.
En over die wapens zou ik je aanraden eens te kijken naar de leuke rol van de VS. Die heeft ze namelijk van staatswege wapens gegeven, en niet zoals in het geval van de duitse en franse wapenhandelaren die particulieren waren. Wat een enorm verschil is.
Je kunt me veel wijsmaken, maar dat er vrede, rust, orde en welvaart was en dat daarom de VS daar binnen vielen, werkt toch behoorlijk op mijn lachspieren.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:28 :
Je kunt me veel wijsmaken, maar dat er vrede, rust, orde en welvaart was en dat daarom de VS daar binnen vielen, werkt toch behoorlijk op mijn lachspieren.
Dan moet jeje er toch nodig eens serieus in verdiepen
Ik blijf van mening dat de ellende pas serieus begon na de 1991 door de VN sancties die alleen het volk troffen. In de jaren 70 en 80 was Irak zeer welvarend, en ook de burgers. Door de sancties is de welvaart ingestort.
En rust en orde heerste er toch serieus onder saddam, dankzij zijn niet zo vriendelijke beleid.
Oud 19-01-2005, 17:35
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:27 :
Oh ja? Vroeger hadden ze orde vrede en rust, en zelfs welvaart totdat de VN besloot saddam over de rug van het volk te proberen te verjagen.
En over die wapens zou ik je aanraden eens te kijken naar de leuke rol van de VS. Die heeft ze namelijk van staatswege wapens gegeven, en niet zoals in het geval van de duitse en franse wapenhandelaren die particulieren waren. Wat een enorm verschil is.
jij hebt goed naar de minster van informatie geluisterd zeg


Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 17:37.
Oud 19-01-2005, 17:35
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:34 :
Dan moet jeje er toch nodig eens serieus in verdiepen
Ik blijf van mening dat de ellende pas serieus begon na de 1991 door de VN sancties die alleen het volk troffen. In de jaren 70 en 80 was Irak zeer welvarend, en ook de burgers. Door de sancties is de welvaart ingestort.
En rust en orde heerste er toch serieus onder saddam, dankzij zijn niet zo vriendelijke beleid.
Net zoals er voor WWII officieel geen werkeloosheid was in Duitsland.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:37
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:27 :
Oh ja? Vroeger hadden ze orde vrede en rust, en zelfs welvaart totdat de VN besloot saddam over de rug van het volk te proberen te verjagen.
En over die wapens zou ik je aanraden eens te kijken naar de leuke rol van de VS. Die heeft ze namelijk van staatswege wapens gegeven, en niet zoals in het geval van de duitse en franse wapenhandelaren die particulieren waren. Wat een enorm verschil is.
Wat de wapens betreft heb je misschien gedeeltelijk gelijk maar het zijn toch de Amerikanen die de Irakezen hebben bevrijd en niet de Duitsers en Fransen die tegen de bevrijding van Irak waren...

En nee, vroeger hadden we helemaal geen rust. Jij moet niet zomaar dingen gaan roepen. Vraag elk willekeurig Irakees hoeveel onschuldige familieleden er zijn verdwenen/vermoord en je zal zien dat bijna elke gezin min. 1 famillielid heeft die is vermoord onder Saddam's regime. Er zijn tot nu toe honderden massagraven gevonden in het noorden en zuiden van Irak maar geen een in Tikrit/Soennietiesche driehoek. Dus je begrijpt vast wel dat ik het zo langzamerhand wel zat ben dat de Media bv. Fallujah verdedigt ipv te veroordelen want je moet niet vergeten dat deze mensen juist de criminelen zijn....
Oud 19-01-2005, 17:38
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:28 :
Je kunt me veel wijsmaken, maar dat er vrede, rust, orde en welvaart was en dat daarom de VS daar binnen vielen, werkt toch behoorlijk op mijn lachspieren.
Ik moest er ook behoorlijk om huilen ja
te triest voor woorden
Oud 19-01-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:35 :
Net zoals er voor WWII officieel geen werkeloosheid was in Duitsland.
Give me no crap buddy, de feiten liegen niet. Mensen fixeren zich teveel op de kwaadaardigheid van Saddam, maar laten andere aspecten teveel buiten beeld.
Oud 19-01-2005, 17:42
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:39 :
Give me no crap buddy, de feiten liegen niet. Mensen fixeren zich teveel op de kwaadaardigheid van Saddam, maar laten andere aspecten teveel buiten beeld.
Volgens mij ben jij degene die hier de kwaadaardigheid van Saddam onderschat. Heb je in Irak gewoond ofzo dat je dit allemaal zo goed weet? Ik heb het je zo vaak gezegd: Het was niet beter onder Saddam's regime, punt!

Capiche?
Oud 19-01-2005, 17:44
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
waar zijn de FB's?
__________________
Love is like a pictionary
Oud 19-01-2005, 17:49
Q8
Q8 is offline
Citaat:
sans plomb schreef op 19-01-2005 @ 18:44 :
waar zijn de FB's?
Waarom vraag je naar de FB's als ik vragen mag?
Oud 19-01-2005, 17:50
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:49 :
Waarom vraag je naar de FB's als ik vragen mag?
Citaat:
sans plomb schreef op 19-01-2005 @ 17:32 :
slotje ..wat een onzinnig topic
Oud 19-01-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:42 :
Volgens mij ben jij degene die hier de kwaadaardigheid van Saddam onderschat. Heb je in Irak gewoond ofzo dat je dit allemaal zo goed weet? Ik heb het je zo vaak gezegd: Het was niet beter onder Saddam's regime, punt!

Capiche?
Absoluut niet, je moet alleen niet zo eenzijdig denken. Saddam bad, alles evil Kom op
Oud 19-01-2005, 17:54
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:52 :
Absoluut niet, je moet alleen niet zo eenzijdig denken. Saddam bad, alles evil Kom op
Niemand is alleen "evil", maar dat goede dingen wegen toch niet echt op tegen de slechte dingen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:54
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 19-01-2005 @ 18:50 :
Thanks voor het quoten, ik heb het hele topic niet doorgelezen...
Dat dit een onzin-topic is klopt wel maar er is uiteindelijk toch een discussie ontstaan en ik vind het raar dat meneer weer langskomt en roept om een slotje
Oud 19-01-2005, 17:55
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 18:54 :
Niemand is alleen "evil", maar dat goede dingen wegen toch niet echt op tegen de slechte dingen.
Idd. Mee eens...

Gauloises >> Als dit jou manier van denken is dan kan je net zo goed Hitler gaan verdedigen voor zijn goede daden...
Oud 19-01-2005, 17:55
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:54 :
Thanks voor het quoten, ik heb het hele topic niet doorgelezen...
Dat dit een onzin-topic is klopt wel maar er is uiteindelijk toch een discussie ontstaan en ik vind het raar dat meneer weer langskomt en roept om een slotje
Wat een discussie...
Of Saddam nou wel of niet slechter is dan De Veiligheidstroepen.

Boo fucking hoo.
Oud 19-01-2005, 17:57
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:55 :
Idd. Mee eens...

Gauloises >> Als dit jou manier van denken is dan kan je net zo goed Hitler gaan verdedigen voor zijn goede daden...
Inderdaad, zoals opdracht geven voor het maken van de Kever, of aanleggen van snelwegen.
Ik wou het net niet zeggen, maar jij trok me over de streep.
Maar ja, misschien dat er nu wel een slotje op mag.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 17:58
Q8
Q8 is offline
Citaat:
RanC schreef op 19-01-2005 @ 18:55 :
Wat een discussie...
Of Saddam nou wel of niet slechter is dan De Veiligheidstroepen.

Boo fucking hoo.
Wat doe je nog in dit topic als het onderwerp je geen reet interresseert? Your opinion = also Boo fucking hoo...
Oud 19-01-2005, 17:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
RANC

Offtopic: Waar is die ueberstrakke ava van je gebleven?
Oud 19-01-2005, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:55 :
Idd. Mee eens...

Gauloises >> Als dit jou manier van denken is dan kan je net zo goed Hitler gaan verdedigen voor zijn goede daden...
Ach, ik ga maar niet vertellen hoeveel tientallen jaartjes nederland al lekker geld verdient dankzij de Autobahn. Op economisch vlak kun je die man best wat verdiensten nawijzen, evenals op het gebied van de ontwikkeling van technologie.

Hangt ervanaf welk perspectief en welk vlak je kiest om iets te bekijken.
Oud 19-01-2005, 18:03
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:59 :
Ach, ik ga maar niet vertellen hoeveel tientallen jaartjes nederland al lekker geld verdient dankzij de Autobahn. Op economisch vlak kun je die man best wat verdiensten nawijzen, evenals op het gebied van de ontwikkeling van technologie.

Hangt ervanaf welk perspectief en welk vlak je kiest om iets te bekijken.
Das waar, die 6 miljoen Joden doen er dan eigenlijk niet veel toe.
Slotjeeeee!
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 18:04
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 19:03 :
Das waar, die 6 miljoen Joden doen er dan eigenlijk niet veel toe.
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:59 :
Hangt ervanaf welk perspectief en welk vlak je kiest om iets te bekijken.
Oud 19-01-2005, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 19:03 :
Das waar, die 6 miljoen Joden doen er dan eigenlijk niet veel toe.
Slotjeeeee!
Vergeet mijn socialistische broeders en de homos niet
Oud 19-01-2005, 18:05
Q8
Q8 is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 19:03 :
Das waar, die 6 miljoen Joden doen er dan eigenlijk niet veel toe.
Slotjeeeee!
Ik ben van mening veranderd, ik vraag hierbij toch maar ook een slotje aan
Oud 19-01-2005, 18:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 18:59 :
Ach, ik ga maar niet vertellen hoeveel tientallen jaartjes nederland al lekker geld verdient dankzij de Autobahn. Op economisch vlak kun je die man best wat verdiensten nawijzen, evenals op het gebied van de ontwikkeling van technologie.

Hangt ervanaf welk perspectief en welk vlak je kiest om iets te bekijken.
De boodschap die de nationaals socialisten en Hitler in de jaren 30 verkondigden lag heel gioed bij het duitse volk, en de nieuwe volksbeweging heeft duitsland ook uit een gruwelijk diep economisch dal getrokken. Maar ik zou dat niet alleen op Hitlers conto wilen schrijven, net zomin als de dood van zes miljoen joden alleen door hem bedacht en uitgevoerd is.
Oud 19-01-2005, 18:06
Verwijderd
Moeten jullie je achter een slotje verstoppen
Oud 19-01-2005, 18:06
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:04 :
Vergeet mijn socialistische broeders en de homos niet
En de zigeuners etc etc.
Waar zijn die fb's als je ze nodig hebt.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 18:07
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-01-2005 @ 19:06 :
Moeten jullie je achter een slotje verstoppen
Of jij moet een ander topic openen hierover.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Q8 schreef op 19-01-2005 @ 18:20 :
Lol wat een domme reactie. Het zijn de soennieten die nu voor problemen zorgen in Irak, en niet de sjiieten. Dezelfde soennieten waren onder Saddam's regime de machthebbers, en dus waren zij weer degene die de onschuldige bevolking onderdrukten. Wie is er dus fundamentalistisch bezig? Wie wil er nou een burgeroorlog? Wie blaast elke dag onschuldige Irakezen de lucht in?
Lol wat een domme repley de sjieten zijn overduidelijk in de meerderheid en hoeven niet veel anders te doen dan de verkiezingen te winnen, en daarbij broeit er onderlinge al lang twisten tussen die verschillende groeperingen en dan hebben we het nog niet eens over de koerden, ga alsjeblieft niet vingertje wijzen zeg het is een feit dat de interne verhoudingen explosief zijn
Citaat:

Alleen als de soennieten de macht grijpen in Irak dan pas komt er een burgeroorlog. Ze zijn al honderden jaren aan de macht geweest in Irak, en nu moeten ze maar leren hun macht met de sjiieten te delen in de nieuwe Irak.
Dat zou knap zijn als ze dat voor elkaar krijgen en daarbij maakt het niet uit wie er begint de verhoudingen zijn nu al niet al te best.

En hoe weet jij dat die beste sjieten zo tolerant zijn als ze de macht krijgen?
Oud 19-01-2005, 18:08
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Als het je echt zo stoort is er nog altijd M&M.
Oud 19-01-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 19:08 :
En hoe weet jij dat die beste sjieten zo tolerant zijn als ze de macht krijgen?
Ja, en die hebben straks wel een democratische legitimatie dankzij de VS
Oud 19-01-2005, 18:10
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 19-01-2005 @ 19:08 :
Als het je echt zo stoort is er nog altijd M&M.
Neem jij altijd alles zo serieus?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Midden-Oosten topic II
T_ID
500 14-10-2007 17:52
Levensbeschouwing & Filosofie [Mensenrechten] Moordenaar straffen met de doodstraf?
Nijn*
96 16-05-2005 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.