Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 19:35
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Vers van de forumpers.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Advertentie
Oud 06-12-2004, 19:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb nog gelijk gekregen ook

Mja, wel een béétje voorspelbaar dat er iets met die lamp zou gebeuren
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 06-12-2004, 19:38
Verwijderd
is nick nu dood?

vond het wel heel erg spannend
Oud 06-12-2004, 19:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Shit hey, gebeurt er iets spectaculairs, heb ik de aflevering weer niet gezien.
Morgenvroeg kijken...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-12-2004, 19:48
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
M@rco schreef op 06-12-2004 @ 20:37 :
Ik heb nog gelijk gekregen ook

Mja, wel een béétje voorspelbaar dat er iets met die lamp zou gebeuren
sssstttt dat had niemand gezien
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 06-12-2004, 20:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hoe voorspelbaar

Nick z'n gevalletje zal d'r nu wel af zijn gehakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-12-2004, 20:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had btw wel verwacht dat het iets geloofwaardiger zou gebeuren. De spijker gaat precies door het touw heen zonder dat er op werd gemikt. Dan probeert nick te lopen en dondert precies neer onder de lamp.
En dan ziet Charlie dat en denkt 'als ik nou eens aan het touw ga hangen, dan breekt ie vast en valt ie op nick'.

tja...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-12-2004, 20:14
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Hm, ik had het anders niet verwacht.. Die kandelaar op Nick's kruis.. heftig hoor..
Maar ik ben een btje te lang bij SatC blijven hangen, waarom geloofde Charlie Sjors nu opeens wel?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 06-12-2004, 20:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 06-12-2004 @ 21:14 :

Maar ik ben een btje te lang bij SatC blijven hangen, waarom geloofde Charlie Sjors nu opeens wel?
Waarschijnlijk om de manier waarop ze het vertelde? Dat ze zo ver zou gaan voor wraak? Omdat hij ook toegaf vooral denk ik
Oud 06-12-2004, 20:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 06-12-2004 @ 21:14 :
Hm, ik had het anders niet verwacht.. Die kandelaar op Nick's kruis.. heftig hoor..
Maar ik ben een btje te lang bij SatC blijven hangen, waarom geloofde Charlie Sjors nu opeens wel?
Sjors vertelde het verhaal in geuren en kleuren en Nick ontkende niet. Ook niet toen Charlie erom vroeg. En uiteindelijk bekende hij zelfs.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-12-2004, 22:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik dacht dat het in zn been was?
Eerst dacht ik zn kruis maar toen gingen ze inzoomen () en toen dacht ik onee dat is zn been.
Ik vond trouwens dat die actrice die Charlie speelt het best goed deed, met dat huilen enzo. Of ze hebben goede visagistes.
Oud 07-12-2004, 00:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
YES! YES! YES! GERECHTIGHEID!

Hahahaha, Nick heeft toegegeven, die smeelap. En oprecht, dit keer. Hij leek het nu zelf pas te beseffen, als je ziet hoe hij keek toen Sjors het allemaal vertelde. Mooi toen hij zei: 'Neem maar wraak, Sjors. Dood me.'

Ow ow, en nu gellofde Charlie Sjors opeens wél. Maar dat zal wel door Nick's zichtbaar oprechte bekentenis komen. En dan die luchter preciés op Nick's kruis!!!

Heerlijke aflevering! Maakte m'n hele dag weer goed!
Oud 07-12-2004, 09:32
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hij zal wel van de dokter te horen krijgen dat ie geen kiendjes meer kan maken
Oud 07-12-2004, 09:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 07-12-2004 @ 10:32 :
Hij zal wel van de dokter te horen krijgen dat ie geen kiendjes meer kan maken
of dat z'n harrie () moet worden afgezet
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-12-2004, 10:26
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-12-2004 @ 21:12 :
Ik had btw wel verwacht dat het iets geloofwaardiger zou gebeuren. De spijker gaat precies door het touw heen zonder dat er op werd gemikt. Dan probeert nick te lopen en dondert precies neer onder de lamp.
En dan ziet Charlie dat en denkt 'als ik nou eens aan het touw ga hangen, dan breekt ie vast en valt ie op nick'.

tja...
Haha mee eens, alleen wilde charlie er toch voor zorgen dat die lamp niet viel om het touw beet te houden? Maarja zal wel, Nick zn gevalletje is eraf !!
Leuke aflevering alleen mochten ze het wel iets orgineler verzinnen. Als charlie nou gewoon met dat geweer op zn kruis schoot. NU krijg je dalijk weer onderzoeken die weken, maanden duren of het wel expres of niet expres was gegaan bla bla want niemand anders was erbij........
__________________
...
Oud 07-12-2004, 11:05
Verwijderd
eerst schiet sjors op nick en dan laat ze charlie niet op nick schieten en vindt ze het erg voor hem, weird
Oud 07-12-2004, 11:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 07-12-2004 @ 12:05 :
eerst schiet sjors op nick en dan laat ze charlie niet op nick schieten en vindt ze het erg voor hem, weird
Toen had Nick al toegegeven, DUH.
Oud 07-12-2004, 11:41
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 07-12-2004 @ 12:05 :
eerst schiet sjors op nick en dan laat ze charlie niet op nick schieten en vindt ze het erg voor hem, weird
Het enige wat Sjors wilde was dat ie zou bekennen. En dat zei ze ook "Nee Charlie niet toen ik wilde alleen maar dat hij zou bekennen en dat heeft hij gedaan" of in die trant
Ads door Google
Oud 07-12-2004, 11:46
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Wow veel reacties ineens op zo'n gebeurtenisje... Benieuwd hoe het verder gaat...
Oud 07-12-2004, 12:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bèta-babe schreef op 07-12-2004 @ 12:46 :
Wow veel reacties ineens op zo'n gebeurtenisje... Benieuwd hoe het verder gaat...
ja ik ook.
vond trouwens dat dit wel heeeeeeeel snel ging voor gtst begrippen.
normaal zouden ze sjors toch eerst een weekje laten rondlopen in lissabon voor ze charlie en nick had gevonden.
Vervolgens zou ze er een week over doen om een plan te bedenken en daarna zouden ze nog de gebeurtenissen in dat gebouw rekken door er minstens 3 dagen over te doen voor Nick bekende...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-12-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 07-12-2004 @ 12:41 :
Het enige wat Sjors wilde was dat ie zou bekennen. En dat zei ze ook "Nee Charlie niet toen ik wilde alleen maar dat hij zou bekennen en dat heeft hij gedaan" of in die trant
Charlie heeft dus dan een betere reden.
Oud 07-12-2004, 13:22
Kabouter
Kabouter is offline
Spannennnndd! Ik heb alleen het laatste stukje gezien, maar door dit topic ben ik weer helemaal op de hoogte! Goed man!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 07-12-2004, 13:35
Verwijderd
ja het begint eindelijk weer eens spannend te worden

Ik had ook wel ged8 dat er meerder mensen nog na Portugal zouden gaan. Er zijn altijd meerdere mensen in het buitenland. Is ook goedkoper.
Oud 07-12-2004, 13:38
Kabouter
Kabouter is offline
Volgens mij was er in een portugal een of ander personeelsfeest voor de hele cast van GTST. Had zoiets gelezen. Dus voor de acteurs en zo, zeg maar... Bedoel dus gewoon voor de mensen die de personages spelen ofzow... Ingewikkeld heh?
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 07-12-2004, 13:44
Verwijderd
ik heb niet over de cast maar over de personages
Advertentie
Oud 07-12-2004, 14:04
Kabouter
Kabouter is offline
Ik had het over de cast
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 07-12-2004, 14:11
Verwijderd
Weet ik. Maar had je dat "ingewikkeld, hè?" dan niet tegen mij?
Want daarom schreef ik dat.
Oud 07-12-2004, 14:11
Kabouter
Kabouter is offline
Nee, ingewikkeld he, had ik tegen mezelf, omdat ik niet uit mijn stukje tekst kwam, dat was nog best ingewikkeld...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 07-12-2004, 14:14
Verwijderd
ok dan.
Oud 07-12-2004, 14:14
Kabouter
Kabouter is offline
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 07-12-2004, 16:08
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Ik vind het heel rot wat Nick gedaan heeft, maar ik hoop niet dat hij dood is. Hij is naar mijn mening wel de leukste speler in GTST de rest is een beetje een duf zootje. Twee opa's die een bedrijf je runnen met een originele naam, alberts en alberts, en door een hekje gescheiden in het zelfde kamertje een ander bedrijf, waar Laura zit (waar is Sil?!) enz. Sjors speelde maar ze trok wel een maf gezicht toen ze nog buiten stonden en heel zwaar ademde
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Oud 07-12-2004, 18:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Whahaha, ik vind Charlie normaal zo'n rot-kind, maar vanmorgen had ze echt een strakke actie dat ze dat pistool over nam van Sjors. En dat ze Sjors' zijde meteen koos, ook opvallend. Maja, van de andere kant kan ik het wel begrijpen.

Hehe en die kandelaar, RECHT in zijn kruis!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-12-2004, 19:09
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ben benieuwd wie die politie heb gebeld
Oud 07-12-2004, 19:40
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
he bah, die morris
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Oud 07-12-2004, 20:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat een geweldige politieinspecteurs in Portugal! Nemen één keer de verklaring van Sjors en Charlie op en daarna mogen ze alweer naar huis. Een normale rechercheur zou ze in Portugal laten blijven, of ze in hechtenis nemen, totdat hij het verhaal van Nick had gehoord. Ook lekker geloofwaardig, dat verhaal van Sjors... Hoe verklaart ze dan de spijker in Nick's voet?

Ook heel gek dat Sjors gaat zitten bidden in een katholieke kerk terwijl ze protestants is.

Wat een plotgaten weer. Maar wél Nick's verdiende loon!
Oud 07-12-2004, 21:09
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 21:38 :
Wat een geweldige politieinspecteurs in Portugal! Nemen één keer de verklaring van Sjors en Charlie op en daarna mogen ze alweer naar huis. Een normale rechercheur zou ze in Portugal laten blijven, of ze in hechtenis nemen, totdat hij het verhaal van Nick had gehoord. Ook lekker geloofwaardig, dat verhaal van Sjors... Hoe verklaart ze dan de spijker in Nick's voet?

Ook heel gek dat Sjors gaat zitten bidden in een katholieke kerk terwijl ze protestants is.

Wat een plotgaten weer. Maar wél Nick's verdiende loon!
ja het is allemaal heel geloofwaardig maarre...vind jij maar es een protestantse kerk in portugal
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Ads door Google
Oud 07-12-2004, 21:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 07-12-2004 @ 22:09 :
ja het is allemaal heel geloofwaardig maarre...vind jij maar es een protestantse kerk in portugal
Heb je een punt.
Oud 07-12-2004, 21:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 21:38 :
Wat een geweldige politieinspecteurs in Portugal! Nemen één keer de verklaring van Sjors en Charlie op en daarna mogen ze alweer naar huis. Een normale rechercheur zou ze in Portugal laten blijven, of ze in hechtenis nemen, totdat hij het verhaal van Nick had gehoord. Ook lekker geloofwaardig, dat verhaal van Sjors... Hoe verklaart ze dan de spijker in Nick's voet?
wat dacht je van het feit dat er geen vingerafdrukken van nick op dat spijkerpistool zitten, maar wel die van charlie en sjors?
dat checken ze ook niet voordat ze die meiden naar nederland laten gaan..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-12-2004, 21:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-12-2004 @ 22:23 :
wat dacht je van het feit dat er geen vingerafdrukken van nick op dat spijkerpistool zitten, maar wel die van charlie en sjors?
dat checken ze ook niet voordat ze die meiden naar nederland laten gaan..
De eerstvolgende keer dat ik moordplannen heb, lok ik het slachtoffer eerst mee naar Portugal.
Oud 07-12-2004, 21:57
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 22:38 :
De eerstvolgende keer dat ik moordplannen heb, lok ik het slachtoffer eerst mee naar Portugal.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 07-12-2004, 23:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 22:38 :
De eerstvolgende keer dat ik moordplannen heb, lok ik het slachtoffer eerst mee naar Portugal.
hehe

ik vergat trouwens nog het feit dat men gelooft dat er midden in zo'n gebouw zomaar een spijkerpistool ligt. omg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-12-2004, 12:01
scala
scala is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 22:38 :
De eerstvolgende keer dat ik moordplannen heb, lok ik het slachtoffer eerst mee naar Portugal.
Oud 08-12-2004, 19:20
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
"Z'n testikel verbruizeld"....

Is dat alles?
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 08-12-2004, 19:27
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
OMG, wat vind ik morris toch teringslecht spelen
__________________
Wat denk je nou?
Oud 08-12-2004, 19:30
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 21:38

Ook heel gek dat Sjors gaat zitten bidden in een katholieke kerk terwijl ze protestants is.
Daar weten de scriptschrijvers van GTST waarschijnlijk weinig vanaf ("een kerk is toch een kerk" ). Ze laten haar toch ook de GNB lezen?
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 08-12-2004, 19:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 08-12-2004 @ 20:27 :
OMG, wat vind ik morris toch teringslecht spelen
ik vind het ook achterlijk dat ie - nu hij weet dat ie bi is terwijl anderen dat nog niet weten - ineens aandacht krijgt van elke man of vrouw die langs hem loopt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-12-2004, 19:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 08-12-2004 @ 20:30 :
Daar weten de scriptschrijvers van GTST waarschijnlijk weinig vanaf ("een kerk is toch een kerk" ). Ze laten haar toch ook de GNB lezen?
GNB?

Hahaha, Nick kan geen kindjes meer krijgen!

Martine's optreden in het ziekenhuis: geweldig!

Charlie begint weer te krijsen en schelden tegen iemand die er helemaal niks aan kan doen. Ze is weer thuis, hoor.
Oud 08-12-2004, 22:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb het een tijdje niet meer kunnen kijken. Het laatste dat ik gezien heb is dat Charlie van Nick wilde weten of hij wel van haar hield, dat was nog voordat ze zouden gaan trouwen. En toen zag ik nog een keer dat ze in Portugal waren, maar zijn ze nou getrouwd?

En hoe zit dat verhaal met Nick, dat heb ik dus helemaal gemist.
Oud 08-12-2004, 23:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-12-2004 @ 23:54 :
Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb het een tijdje niet meer kunnen kijken. Het laatste dat ik gezien heb is dat Charlie van Nick wilde weten of hij wel van haar hield, dat was nog voordat ze zouden gaan trouwen. En toen zag ik nog een keer dat ze in Portugal waren, maar zijn ze nou getrouwd?

En hoe zit dat verhaal met Nick, dat heb ik dus helemaal gemist.
Charlie wilde weten of Nick van haar hield: ja, hij houdt van d'r. En dus gingen ze trouwen. Op de bruiloft kwam Sjors binnen zetten die haar verhaal deed over de verkrachting. Nick maakte haar belachelijk waar iedereen bij zat door zijn verhaal te vertellen.
Even later gingen Charlie en Nick op huwelijksreis naar Lissabon. Sjors hoort ondertussen Janine vertellen dat Nicks verhaal van op de bruiloft misschien wel waar is en Sjors wordt kwaad. In de koning jat ze het spijkerpistool van Dennis en ze gaat ook naar Lissabon. Na enig zoekwerk heeft ze Charlie en Nick gevonden en als Charlie en Nick een gebouw aan het bewonderen zijn staat Sjors ineens voor hun neus. Ze wil dat Nick toegeeft, maar dit doet hij niet.
Ze bedreigt hen en schiet Nick in z'n voet. Binnen in het gebouw gaat de bedreiging verder en vertelt Sjors in geuren en kleuren hoe de verkrachting écht ging. Nick geeft uiteindelijk toe dat ie haar verkracht heeft. Voor Sjors is dit voldoende. Maar Charlie is kwaad dat Nick al die tijd gelogen heeft en pakt het spijkerpistool van Sjors af om Nick alsnog dood te schieten. Sjors weet dit te voorkomen, maar daarbij gaat er wel een schot af. De spijker gaat dwars door een touw heen waar een kroonluchter aan vast hangt. Het touw breekt als Charlie er ook nog eens aan trekt en de kroonluchter valt naar beneden waar Nick ligt (hij was gevallen aangezien hij niet kon lopen door de wond in z'n voet). De scherpe punt van de kroonluchter raakt Nick midden in z'n kruis.
Sjors hangt vervolgens een leugen op voor de politie dat Nick Charlie en Sjors bedreigde en dat alles wat daarna gebeurde puur zelfbescherming was. Tot dusver gelooft de politie haar en Charlie bevestigt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-12-2004, 09:19
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-12-2004 @ 20:47 :
GNB?
Groot Nieuws Bijbel
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L 2 0 1 6
Verwijderd
500 15-05-2016 00:13
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] integraalrekening a, v en s
bakvis
9 29-10-2006 20:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken Natuurkunde
Kepler
2 28-11-2005 20:13
Muziek nog maar 1 dan: luistertopic
Verwijderd
500 24-10-2004 14:47
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek Welke bands allemaal in jou playlist?
MazeMouse
64 13-12-2002 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.