Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 23:01
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Hai misschien iets te vroeg, maar ik verveel me

Dus jongens&meisjes wat heeft oud&nieuw met jullie lifestyle te maken. Weerspiegelt de manier waarop je oud&nieuw viert je lifestyle ?
Vind je het tof om te zuipen tot je naar huis wordt gedragen of ben je iemand die met zijn ouders oliebollen eet tot in 1 uur en daarna braaf naar bed gaat.

En heb je ook een oud&nieuw outfit en nog leuke oud&nieuw rituelen en misschien leuke feitjes

jaja !!??
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2005, 23:06
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik begin uiteraard

Nou ik vind oud&nieuw best leuk
Meestal ga ik naar een feest bij iemand thuis en dan ga ik me klem zuipen tot in de ochtend om vervolgens te beweren nooit meer te zullen drinken.
1 januari maak ik nooit echt mee omdat ik dan aan een stuk door slaap en tussendoor even wakker word om te eten.

Ik heb geen outfit maar ik doe denk wel een pruik op gewoon omdat ik verder niet feestelijk gekleed ga.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:07
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ohja en wat gaan jullie dit jaar doen, al wilde plannen ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:09
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb nog geen idee, vriendin gaat naar het buitenland en mn vriendje wil t vieren met mensen waar ik niet zon zin in heb.
Ik heb wel zin in heel veel drank en oliebollen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
met veel drank wordt het toch overal gezellig
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:13
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Daarom ook, das mn laatste redding mochten de mensen niet leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Drugs, drank en vrienden. En van 2 tot 4 werken. Maar dat kan gelukkig gecombineerd worden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 23:46
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-12-2005 @ 00:28 :
Drugs, drank en vrienden.
Dat, als het goed is.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 01:10
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
tot 12u ofzo thuis aangezien al m'n vrienden dat doen. daarna heel snel door het dorp heen iedereen gelukkig nieuwjaar wensen. daarna uit en ergens dansen ofoz. wordt echt vet denk ik het weerspiegelt ontzettend m'n lifestyle omdat ik wel vaker ergens dronken beland. maar goed. leuk hoor. euhhh 1 januari ben ik meestal te brak voor woorden en moet ik sociaal doen met opa en oma enzo en daar zie ik best tegenop. 's avonds heb ik met een collega afgesproken want dna heb je standaard een ander feest en dan is iedereen nog brak van de dag ervoor maar dat geeft niet.

kthnxbye.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 01:40
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
wintersport
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 01:44
Verwijderd
Aan de zuip. Ik weet zelfs al waar.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 01:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 24-12-2005 @ 00:12 :
met veel drank wordt het toch overal gezellig
yes

ik ben bij mijn chick geloof ik.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:10
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Ik vind het heel tof om te zuipen tot ik naar huis word gedragen. Maar daar heb ik oud en nieuw niet voor nodig.

Ik ga met oud en nieuw naar een rock'n'roll feessie
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
vorige jaren was 't altijd thuis of met vrienden/kennissen van mijn ouders. best oké. Vorig jaar heb ik 's ochtends en 's middags vuurwerk afgestoken met vrienden en 's avonds met mijn broer hier thuis en binnen oliebollen eten en cabaret oid kijken.
Dit jaar mag ik doen wat ik wil, zou waarschijnlijk naar een vriendin gaan maar daar heb ik even nogal ruzie mee.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:43
Lif
Lif is offline
Moet je het even bijleggen met kerst en dan kun je oud&nieuw weer samen vieren.

Ik ga misschien naar Berlijn en dan een paar dagen feesten daar. En slapen op een camping of in de auto, dat weerspiegelt mijn lifestyle wel, want die is blut.

En anders blijf ik in Rotterdam en nodig ik alle andere mensen die geen ander feestje hebben gevonden bij mij thuis uit (en gelukkig zijn mijn huisgenoot&vrienden er ook dus ik zal niet alleen zitten).
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:52
Verwijderd
Uhm,

Oud en nieuw?

Dat is de tijd om te feesten en je te gedragen alsof er een nieuw jaar is aangebroken. Uiteraard moet ik nuchter genoeg blijven om de vrienden mee terug te kunnen nemen op sleeptouw. Want zoals het vorig jaar ging mag dat niet ontbreken.

Verder ga ik in de woonplaats van mijn ouders uit, dat is alleen leuk als je de mensen daar kent anders verveel je je dood. Maargoed dat komt wel in orde.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 09:56
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Lif schreef op 24-12-2005 @ 10:43 :
Moet je het even bijleggen met kerst en dan kun je oud&nieuw weer samen vieren.

Ik ga misschien naar Berlijn en dan een paar dagen feesten daar. En slapen op een camping of in de auto, dat weerspiegelt mijn lifestyle wel, want die is blut.

En anders blijf ik in Rotterdam en nodig ik alle andere mensen die geen ander feestje hebben gevonden bij mij thuis uit (en gelukkig zijn mijn huisgenoot&vrienden er ook dus ik zal niet alleen zitten).
mag ik ook komen?
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ohja ik HAAT vuurwerk, ik vind het echt vreselijk ik word zenuwachtig van vuurwerk dus kijk ik liever vanuit het raam naar buiten
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2005, 10:11
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik vind oud &nieuw een overgewaardeerd feest
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:40
Verwijderd
ik vind oud&nieuw best leuk.
meestal zit ik bij vrienden thuis me ongelovelijk te bezatten. daarna gaan we meestal uit, maar dit jaar zijn we vergeten kaarten te kopen, dus is alles al uitverkocht .
ik maak 1 januari ook nooit mee, want dan slaap ik. om 12 uur maken we met z'n allen altijd leuke goede voornemens, die de dag erna alweer mislukt zijn. oja, ik doe geen speciale kleren aan, ofzo? en ik heb een kkhekel aan vuurwerk, ik word er panisch van.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ZerO schreef op 24-12-2005 @ 11:09 :
Ohja ik HAAT vuurwerk, ik vind het echt vreselijk ik word zenuwachtig van vuurwerk dus kijk ik liever vanuit het raam naar buiten
Ja ik ken dat, ik ben net een diertje. Als ik van dat zelfontstoken vuurwerk hoor kruip ik weg onder tafel. Ik snap het niet, van dat zelfafgevuurd straatvuurwerk is toch nooit mooi, dat is een plofje en dan sssss, ik ken niemand die dat mooi vindt.
En ik kan echt geen medelijden hebben als er een of andere mohol zijn armen of benen verliest. Ga dan toch kijken naar echt mooi officieel vuurwerk, veel veiliger en honderd keer mooier.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 10:51
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-12-2005 @ 11:48 :

En ik kan echt geen medelijden hebben als er een of andere mohol zijn armen of benen verliest. Ga dan toch kijken naar echt mooi officieel vuurwerk, veel veiliger en honderd keer mooier.
ik ook niet
ze worden zo vaak gewaarschuwd
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:05
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
ZerO schreef op 24-12-2005 @ 11:09 :
Ohja ik HAAT vuurwerk, ik vind het echt vreselijk ik word zenuwachtig van vuurwerk dus kijk ik liever vanuit het raam naar buiten
ik ook.
maar ik haat ook balonnen ed.


Vorig jaar was ik met 'n vriendin in Eindhoven, dat was best n zatte boel.
Nu ga ik waarschijnlijk met m'n vriend naar m'n schoonmoeder in zandvoort, kunnen we na wat champagne een nieuwjaarsduik nemen in zee.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:07
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Ik ga met een chick naar een feest in Amsterdam. Ik weet nog niet welk feest maar wel al welke chick. Dit weerspiegelt m'n lifestyle niet echt want meestal plan ik dingen niet zo ruim vantevoren.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:11
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ga eerst uitgebreid eten met een stuk of vijftien man, en dan naar een feestje daar in de buurt wellicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2005, 11:24
Verwijderd
Suip'm bij vrienden thuis
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 24-12-2005 @ 11:11 :
ik vind oud &nieuw een overgewaardeerd feest
en dat.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:31
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Tot 12 uur thuis, familie kusjes geven, champagne drinken, 'Fijn nieuwjaar' etc. Half 1 groot feest in een club, tot half 6/6 uur. Dan mssch wat eten bij de shoarmatent/bakker of gewoon naar een vriendin en daar logeren.
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:47
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben dan aan het wintersporten, echter zal dat niet zoveel verschil maken. Vrienden, drank, uiteten en fuifjes.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:17
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik ga naar gent ik weet alleen niet wat ik daar ga doen.
vorig jaar was ik in utrecht en dat was cool maar nu ist uit met mn vriend en gaat dat dus niet meer.
oh en eigenlijk wil ik het niet te decadent maken want ik moet veel studeren maar dat zal wel niet lukken.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:29
Mindfields
Mindfields is offline
Ben 1 januari jarig, dus me daarop verheugen
En zit in Amerika dan! woeehoee
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:30
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Oud en Nieuw wordt de bom shizzle want dan mag ik zuipen en gaan we uit enzo en ooh ja het is altijd wel leuk.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:34
11
Avatar van 11
11 is offline
Ben ik op vakantie
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:18
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik houd niet echt heel erg van oud en nieuw, ik ben altijd bang dat er wat met mijn huisdieren gebeurt en ik heb een keer toen ik een klein kind was m'n duim verbrand aan een sterretje dus ik ben bang voor vuurwerk. Ik blijf normaal altijd thuis maar dit jaar is het geloof ik het plan dat we het bij kennissen gaan vieren dus ik ben zo ongeveer verplicht mee te moeten. maar uiteindelijk zal het wel leuk zijn.
Normaal gesproken blijf ik tot hooguit drie uur een beetje loos op de bank hangen en dan pitten en dan de volgende ochtend opstaan en koude oliebollen eten tot ze op zijn want koude oliebollen zijn echt heel erg lekker
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb nog geen idee. Vast iets met bier en drinken bij iemand.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:26
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik geef denk ik een mini-feestje met een vriendin en daarna niet uit, want hier in de buurt is NIETS leuks te doen en je moet er bovendien veel geld voor betalen en thuis is het dan toch gezelliger.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2005, 13:27
Lif
Lif is offline
Citaat:
Gary X schreef op 24-12-2005 @ 10:56 :
mag ik ook komen?
Ja, als ik niet in Berlijn ben dan mag je ook komen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:44
Verwijderd
we gaan geloof ik loze film maken die avond, drinken en oliebollen eten
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:48
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik vind oud&nieuw niet zo heel jolig, alleen de champagne en eigenlijk dat nog niet eens. Vorig jaar zat ik op de zolder met een konijn afwisselend met een doos op m'n hoofd en het konijn in de doos. Dat konijn is nu dood. De jaren daarvoor lag ik dronken of stoned bij vage kennissen op balkonnetjes om appelflappen te lachen en me af te vragen wie er over de wc-bril had gekotst. Ja dat was gaaf. Vuurwerk vind ik maar 'kk', want eh ja. Dit jaar ga ik misschien naar Utrecht, maar misschien ook niet, want treinreizen tussen corpulente oliebolvretende vrolijke FEESTBEESTEN lijkt me niet echt ideaal. GELUKKIG NIEUWJAAR
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:55
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ga dan geloof ik paddo's eten met een vriend .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 24-12-2005 @ 11:11 :
ik vind oud &nieuw een overgewaardeerd feest
en daarom ga ik denk ik niets bijzonders doen. Spelletjes spelen met vriend+zijn vrienden, maar ik kan niet tegen mijn verlies dus dat wordt geheid ruzie, als enige dronken zijn van de champagne tussen allemaal edgers. Vuurwerk kijken (vanuit de kamer want ik vind het eng ) en dan slapen.

Of ik ga met vriendinnen de kroeg in na 00.00u, ik weet het nog niet.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:10
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik vind dit jaar oud&nieuw niet zo leuk omdat mn ouders in n scheiding zitten
Ik ga t gewoon proberen gezellig te maken met vrienden en ik zie het verder wel hoe of wat... De nacht is lang
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:58
Verwijderd
eerst feest bij mn zus met allemaal leuke mensen, daarna uit naar alle tentjes die gratis zijn want ik vind het vreselijk debiel als clubs en kroegen ineens 15 euro gaan vragen voor oud en nieuw terwijl ze verder helemaal niks speciaals eraan doen, en 1 januari heb ik een houten koppen feest, lekker toepasselijk
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 16:20
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
een hard gaan feest bij een vriend !
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 16:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
dineren en zuipen op de boot, en daarna de stad in.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 17:20
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Lif schreef op 24-12-2005 @ 14:27 :
Ja, als ik niet in Berlijn ben dan mag je ook komen.
hoezeee, want ik woon ook in Rotjeknorr.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 17:53
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik ga met vrienden me klemzuipen, en dat zegt veel over mijn lifestyle want ik ga naar de meest erge tent uit heel roermond
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 18:21
June bug
June bug is offline
ik denk dat ik me flink lam ga zuipen want ik heb een kkhekel aan oud&nieuw
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 19:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Weet nog niet precies. Oud&Nieuw gevoel zit er nog niet helemaal in. Ik moet oudjaarsdag tot 5 uur werken, was eigenlijk niet van plan om saai thuis te zitten bij m'n ouders dus denk dat ik wel ergens heen ga, maar volgens mij stopt het OV ook met rijden vanaf 7 uur, dus moet even zien hoe het komt. Er liggen wel een paar opties, ik kan naar m'n eigen huis gaan om daar te gaan feesten in Groningen, ik kan naar het feest vlakbij m'n ouders, kan bij m'n beste vriend gaan zitten kijken wat voor lichtshow hij nu weer uit de kast heeft getrokken en daar maffen, en er zijn ook wel plannen om met een paar vrienden gewoon bij elkaar te komen ergens en samen te gaan feesten vanaf daar, maar waar weten we nog niet. Ben er nog totaal niet mee bezig eigenlijk.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 19:35
roman
Avatar van roman
roman is offline
hmmz op 1 of andere manier dacht ik toen ik zag dat angellena als laatste iets gepost had hier, `t topic wel gesloten zou zin hoe zou dat toch komen
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Oud&nieuw met drugs...
Persoontje
24 30-12-2005 23:24
Verkeer & Vervoer Je voertuig en oud&nieuw
MTpower
25 25-12-2005 17:21
Liefde & Relatie Met wie vier jij kerst en oud&nieuw?
Commondude
96 07-12-2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.